THEKAROLTV
THEKAROLTV

17:59 zawał

5 godzin temu
tadek w
tadek w

10cm betonu pod ciężki sprzęt to nie jest rozwiązanie na wieki to jest na kilka miesięcy i wszystko zniszczonone nawet jak to zazbroisz. Trzeba 0.5m wybrać zasypać gruzu im grubszy tym lepszy ubić zagęścić to już wystarczy pod ciężki sprzed A żeby było równo to wystarczy ucieka szlachta stoku 5-8 cm bez zbrojenia b20 i to jest wtedy na wieki

16 godzin temu
Wojciech Kazanowski
Wojciech Kazanowski

Siema Grzesiu co tam u Ciebie czemu nie mogę się do Ciebie dodzwonic?, 🤔

Dzień temu
Filip Pstrąg
Filip Pstrąg

Poszło 💪

Dzień temu
Wajcha
Wajcha

Jesteś wielki !

Dzień temu
Mroczkowice Team
Mroczkowice Team

Ile pali forsznit mniej więcej

Dzień temu
Bulwa
Bulwa

Myślę że powinieneś zainteresować się mocniejszym traktorem (nie konieczne kirowiec) takim jak renault 155.54, bo ma jest to niezawodne jak coś naprawisz i proste jak drut że samemu wszystko zreperujesz bo elektryki jest niewiele

Dzień temu
Lukasz Fartuszynski
Lukasz Fartuszynski

Jakis nr konta chetnie pomoge

Dzień temu
Gra o plon
Gra o plon

W opisie

Dzień temu
Miki Sandacz
Miki Sandacz

Zasieg

2 dni temu
Miki Sandacz
Miki Sandacz

Zasieg

2 dni temu
Danuta Korn
Danuta Korn

👍💪🧲

2 dni temu
Frog _YT
Frog _YT

Grzegoż jak wracasz na kwadrat to przez Stryków...

2 dni temu
Gra o plon
Gra o plon

Tak

2 dni temu
fafu80
fafu80

Zawsze mówiłem ze Grzesiek to porządny chłop,ma rodzinę wiec wie jak to jest! Taki przekaz jest najlepszy. Zdrowia młodemu !! Niech plon będzie z nami w każdej postaci !

2 dni temu
Marcin Nieinteresuj
Marcin Nieinteresuj

Same awarie u ciebie

2 dni temu
Hynynyny
Hynynyny

I żeby nie było, że ja tylko krytykuje, hejtuje - brawo gościu!!!

2 dni temu
Rola PL
Rola PL

Pisz do mnie na priv. Pomogę

2 dni temu
Pringielos PL Official
Pringielos PL Official

Władzio hamownie rozwali od jednego obrotu. Chyba że znowu o coś focha strzeli i koło odczepi XD. Nie?

2 dni temu
Łukasz Hołody
Łukasz Hołody

Gdzie to się płaci

2 dni temu
Gra o plon
Gra o plon

W opisie jest link

2 dni temu
PIOTREK
PIOTREK

Wspominamy🤧

2 dni temu
Jakub Michalak
Jakub Michalak

Na pewno będzie dobrze.

3 dni temu
luxuus 1
luxuus 1

Za ten film szacunek.

3 dni temu
bartek bob
bartek bob

3:12 jaki to odc

3 dni temu
Zielu
Zielu

Dam komentarz i lajk dla zasięgu chociaż tak sie przyczynie

3 dni temu
Bronek Baranek
Bronek Baranek

Poszło Pozdrawiam

3 dni temu
MysleZe
MysleZe

Po chuj Ci te opony ziomek?

3 dni temu
joe lin
joe lin

pewnie ze pomozemy

3 dni temu
Andrzej Ccgo
Andrzej Ccgo

Teraz to mi Grzesiu zaimponowałeś, takich ludzi ze świecą szukać w tym świecie zatrutym. Pozdrawiam. Endriu

3 dni temu
Pringielos PL Official
Pringielos PL Official

# Władzio to jest władzio!

3 dni temu
Kałaczyński Spawanie
Kałaczyński Spawanie

Dobre to.. Pozdrawiam serdecznie.

3 dni temu
radek 0303
radek 0303

Cegiełka dorzucona💪 mam nadzieje, ze jak Tymek wyzdrowieje to będzie jakaś rundka jako pasażer w mtz😎

3 dni temu
Krzysiek Jóźwiak
Krzysiek Jóźwiak

Jocker Farm : Udostępnię tą zbiórkę ale nie będę zachęcał Was do wpłacania. Pozdro dla tych co to słyszeli

3 dni temu
Krzysiek Jóźwiak
Krzysiek Jóźwiak

@Edek Edward plfree.info/cycle/cJ9njaSEl9mcb6c/wideo.html 4:20 i trochę kultury do innych po proszę jak to dla Ciebie nie za dużo, bo może jesteś tak nad wyraz inteligentny że możesz ludzi obrażać za prawdę.

3 dni temu
hodowca drobiu i rolnik z pasją
hodowca drobiu i rolnik z pasją

@Edek Edward dokładnie każdy jedzie jockera że takiego czegoś nie udostępnia wybił się sam i decyduje co ogłosi a kto chce pomagać to niech bierze kamerę i nagrywa wybije się i udostępnia zrzutki

3 dni temu
Edek Edward
Edek Edward

Pierdolisz głupoty i wprowadzasz ferment pszekręcając słowa Adriana Jesteś zwykłym 🐏🐏🐏

3 dni temu
The Symon
The Symon

Respect 👏👍

3 dni temu