YedYnka
YedYnka

Panowie ogień bez przynudzania, niech to będzie walka wieczoru godna jubileuszu!!!

2 minut temu
FrosT
FrosT

Bez kitu odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu ! Marian #AndStill

11 minut temu
Matełko
Matełko

Nie jest najlepszy w ksw nie pokonał mistrza KSW. Gamer był pare leveli nad nim.

19 minut temu
xd
xd

Co

18 sekund temu
xd
xd

@xPl mlody tam była deklasacja ci ty pierdolisz

35 sekund temu
Nafungany
Nafungany

Jasne, jasne

Minuta temu
xPl
xPl

Norman by wygrał jeśli by się przyłożył

6 minut temu
xPl
xPl

A Borysa najebał Parka najebał

7 minut temu
Michał Nowogrodzki
Michał Nowogrodzki

To jest gość szacunek!!

24 minut temu
Junior Dos Santos
Junior Dos Santos

Izu dobra morda! Powo man!

25 minut temu
BAZI
BAZI

🔥🔥🔥

32 minut temu
maciej nowak
maciej nowak

Ten chlopak wygra swoje zycie , super gosc.

36 minut temu
Razem PonadKołchoz
Razem PonadKołchoz

Coś jej się szczęka rozrosła. XD

36 minut temu
BAZI
BAZI

🔥

40 minut temu
Life's a Beach
Life's a Beach

wyrezyserowana walka, zenada to ksw

48 minut temu
BAZI
BAZI

szykuje się super walka

49 minut temu
śpiewana piłka nożna
śpiewana piłka nożna

Dajcie spokój z tą Owczarz już

51 minuta temu
FilipOS
FilipOS

@Razem PonadKołchoz słaby argument xd

32 minut temu
Razem PonadKołchoz
Razem PonadKołchoz

@FilipOS Bo jest słaba (Rola zresztą też xd), była wprowadzona do mma jako niby bokserka, a zjada każdy cep w stójce.

35 minut temu
FilipOS
FilipOS

Czemu?

42 minut temu
Szczupak TV
Szczupak TV

#Mściwujnawłodarza Lubię słuchać i oglądać tego chłopaka. Mam nadzieję, że nie zje go presja no i późniejsza sława. Jak zawalczy na 100% to raczej bez problemu wygra.

54 minut temu
Adaś Adaś
Adaś Adaś

#teamMarek

55 minut temu
Filip
Filip

Piękna kobieta i zarazem znakomita zawodniczka, a i zapomniałem podwyżka dla Mściwujów !

55 minut temu
Szczupak TV
Szczupak TV

#Mściwujnawłodarza #andstill Dajcie dobrą walkę!

58 minut temu
Rafi Kogor
Rafi Kogor

Bardzo Cie lubie Izu ale z samociukiem bedzie mega ciężko...

Godzinę temu
ElWariato
ElWariato

Izu ma ponad sto walk amatorskich więc powinien go zgnieść

54 minut temu
Szczupak TV
Szczupak TV

#Mściwujnawłodarza #Kaczmarczykmusisz Michał vs Fajer 2 - dajcie proszę rewanż Przemkowi :)

Godzinę temu
Agerom Games
Agerom Games

zajebisty gosc pozdrawiam

Godzinę temu
Kamil Pepko
Kamil Pepko

Będzie wywiad z Narkunem??

Godzinę temu
Kamil Pepko
Kamil Pepko

Po wygrana

Godzinę temu
Jachu
Jachu

Myślę, że kiedyś zobaczymy tą twarz w UFC!

Godzinę temu
YedYnka
YedYnka

Najlepszy pojedynek debiutantów w organizacji jaki mogli zestawić !! Ogień!!!

Godzinę temu
Piotr
Piotr

7:46

Godzinę temu
Borys Ripper
Borys Ripper

Arab za laskowską? Jestem za

Godzinę temu
kymak
kymak

Patryk to kot wraz z Krystianem Wilczakiem beda stanowic o sile MMA w przyszlosci.

Godzinę temu
Szyszliq
Szyszliq

Krystian już teraz jest siłą polskiego mma

22 minut temu
Mmm Bbb
Mmm Bbb

Tańcula na mistrza KSW!

Godzinę temu
od0do9
od0do9

Ona ma dwa znaki zodiaku 🥴😳

Godzinę temu
kymak
kymak

Bezsensu trzech rywali dla Izu trzy szansy na zakontraktowanie Krychy UFC jedynego miarodajnego rywala w Polsce i trzy missmatche od ksw.

Godzinę temu
Marta Gorczyca
Marta Gorczyca

Super wywiad!

Godzinę temu
Przemek 2693
Przemek 2693

Ciężko się jej słucha...

Godzinę temu
MaVito Pol
MaVito Pol

Dobra dupa ogółem

Godzinę temu
Fizjoterapia II rok
Fizjoterapia II rok

Mariano, z Bogiem po zwycięstwo!

Godzinę temu
TaDziK YT
TaDziK YT

Bardzo szanuje i bardzo lubię Ilića:) Świetny zawodnik

Godzinę temu
xliptonn
xliptonn

#teamkaczmarczyk

Godzinę temu
Dobik Di
Dobik Di

Dobry chlop

Godzinę temu
XD XD
XD XD

Co tam szczeka cyganek

Godzinę temu
Kuba 84 Małolat
Kuba 84 Małolat

Marian na spokojnie ogarnie

Godzinę temu
Gruby
Gruby

Tak najlepiej jakbyście się kurwa słowem nie odzywali i tylko walczyli Marianek nie te czasy i kaziecxko to kuma ty chyba nie

Godzinę temu
Gruby
Gruby

@r4iled tez tak sadze 👌🏻

Godzinę temu
r4iled
r4iled

Na koniec i tak to Mariana ręka będzie w górze.

Godzinę temu
famemma_walki
famemma_walki

💪🏻 and still

Godzinę temu
WalkiFAMEMMA
WalkiFAMEMMA

Marian spoko gość.

2 godzin temu
krzysiekzdaleka
krzysiekzdaleka

Monika lepiej odpowiada na pytania niż je zadaje 😉

2 godzin temu
B3NSTY
B3NSTY

rober mega kot <3 za rok widzimy go w UFC

2 godzin temu
Nietypowa PilkaNozna
Nietypowa PilkaNozna

Dobrze atmosferę przed walką trzeba podgrzewać ‼️

2 godzin temu
Adrian Kudryk
Adrian Kudryk

Te jego wypowiedzi ta skromnosc ...KLASA

2 godzin temu
Marek S
Marek S

Ale ma bicka xd.

2 godzin temu
Witoool
Witoool

Hubert, przestań wtrącać co chwilę niepotrzebną paramowę w swoje wypowiedzi - elementy typu "ogólnie" (co pojawia się nagminnie), "jakby", "jakiś", "a powiedz mi" nic nie wnoszą. Poprawisz to i będziesz topką bo merytorycznie już się bronisz.

2 godzin temu
Nikt_Ważny x_O
Nikt_Ważny x_O

Zobaczymy jaka będzie miała wymówkę jak dostanie na dziurę

3 godzin temu
ebe ebe
ebe ebe

Robert kot

3 godzin temu
Sasanek Sasanek
Sasanek Sasanek

Fajna walka będzie :D

3 godzin temu
YedYnka
YedYnka

Grubo leci Joker. Ta walka musi się odbyć !!

3 godzin temu
Orzechowy10
Orzechowy10

ilic wygra?

3 godzin temu
czacha-xd
czacha-xd

O kim mowa

3 godzin temu
Exerq
Exerq

Nie każdy przechodzi koronę tak samo więc niech zamknie pizde brzydko mówiąc

3 godzin temu
Michał Dolla
Michał Dolla

O pseudonimie mówił w rozmowie z Krzyśkiem Soszyńskim

3 godzin temu
BAZI
BAZI

ostro go pojechał, pozdro

3 godzin temu
Kacp3r
Kacp3r

Mięczak XDDDD

3 godzin temu
Wiktor D
Wiktor D

Może znów izu straci przeciwnika xd

3 godzin temu
Kamil Kamil
Kamil Kamil

Po tytule myślałem, że to do Materli. Dobry dobór słów Panowie! #subskrybuj_MMA_bądź_na_bieżąco

3 godzin temu
K2
K2

Ciągle do celu dobre nastawienie . Pozdrawiam

3 godzin temu
Adamcio98
Adamcio98

oj będą dymy z Jakubcem

3 godzin temu
Krzysztof Płaczek
Krzysztof Płaczek

Totalny bezmuzg

3 godzin temu
Cze Szący
Cze Szący

Haha

3 godzin temu
Cezary Nowak
Cezary Nowak

UFC ma Hookera! KSW ma Ruchałe....Taka analogia.

4 godzin temu
algmaster666 /
algmaster666 /

Dobrze że nie Robert Ruchał

4 godzin temu
Mati Kmita
Mati Kmita

Aligator nie klęka 💪

4 godzin temu
ksz xd
ksz xd

Ale ma zajebistą fryzkurkę

4 godzin temu
YedYnka
YedYnka

Walka Ruchała vs. Kaczmarczyk biorę w ciemno. :)

4 godzin temu
ZBIERAM SUBY 1 000 000 SUBÓW ( ͡° ل͜ ͡°)
ZBIERAM SUBY 1 000 000 SUBÓW ( ͡° ل͜ ͡°)

Ale typ miał przejebane w szkole....

4 godzin temu
Lucky Luck
Lucky Luck

sądząc po Nazwisku myślę iż on wszystkich ruchał

Godzinę temu
Kamil Kamil
Kamil Kamil

@ZBIERAM SUBY 1 000 000 SUBÓW ( ͡° ل͜ ͡°), źle myślisz. Jego wujek zaszczepił mu bakcyla do tego sportu.

4 godzin temu
ZBIERAM SUBY 1 000 000 SUBÓW ( ͡° ل͜ ͡°)
ZBIERAM SUBY 1 000 000 SUBÓW ( ͡° ل͜ ͡°)

@Fizjoterapia II rok Myślę że przez śmianie sie z niego zaczął trenować i wyszedł zajebiście przez to w życiu 💪🏻🔥

4 godzin temu
Fizjoterapia II rok
Fizjoterapia II rok

Sądze, że mogli trochę bać się go wyzywać haha

4 godzin temu
Opos w karmelu
Opos w karmelu

Naczelny ruchacz 3RP melduje się na posterunku

4 godzin temu
derek cole
derek cole

NIE MA LEPSZEGO OD OKINSKIEGO

4 godzin temu
Dyzio
Dyzio

2

4 godzin temu
adrian
adrian

Fajne nazwisko

4 godzin temu
adrian
adrian

@Orzechowy10 niewiem

3 godzin temu
Orzechowy10
Orzechowy10

1 raz widzisz takie nazwisko?

3 godzin temu
adrian
adrian

@Maciek Janik dzk

4 godzin temu
Maciek Janik
Maciek Janik

Tw też

4 godzin temu
derek cole
derek cole

Mirek jestes najlepszy uwielbiam Cię oglądać

4 godzin temu
Meru
Meru

Łaaaa

4 godzin temu
Adam Lewicki
Adam Lewicki

Co ty tu robisz? Ić stond

4 godzin temu
YedYnka
YedYnka

Najpierw w sobotę wygraj walkę, potem myśl o kolejnych celach... Takie jest moje zdanie ;)

4 godzin temu
YedYnka
YedYnka

@FilipOS Ja nie mówie że pada nie zdobędzie, ale wielu już było co krzyczało pas, pas zanim stoczyli chociaż jedną walkę i była potem wtopa:)

4 godzin temu
FilipOS
FilipOS

Zdziwisz się jak każdego z piórkowej rozjebie xd

4 godzin temu
Michał Dolla
Michał Dolla

Ciekawy jestem tego debiutu, podobno mocny

4 godzin temu
Kacper Kamaj
Kacper Kamaj

ale po hype spadły wyświetlenia

4 godzin temu
Damo Kor
Damo Kor

Juras idziemy po twoją dusze A po chuj mi ta pała

4 godzin temu