Kamil Osuch
Kamil Osuch

Takie mecze się już ciekawiej ogląda

Godzinę temu
POLSKIE KOLEJE LOTNICZE
POLSKIE KOLEJE LOTNICZE

1:59:23 Ale że ustawiać piłkę nogą przy karnym?

Godzinę temu
Bonus Hujadający
Bonus Hujadający

Dworzec PKP Goczałkowice-Zdrój zwyciężył w konkursie na Dworzec Roku 2020 organizowanym przez Fundację Grupy PKP i Fundację ProKolej. Budynek po pożarze został wyremontowany w 2016 roku.

9 godzin temu
KRYSTIAN FALUBAZ
KRYSTIAN FALUBAZ

SĘDZIA GWIŻDŻE ZE ŚRODKA KARNEGO 😂

11 godzin temu
khadro987
khadro987

tylko 2:0, juz w prasie o tym nie pisza, dopiero jak MISZCZ Peszko strzeli 5 bramek i bedzie 120:0

18 godzin temu
Świat Futbolu HD
Świat Futbolu HD

W Barcy sami polacy

18 godzin temu
Michal Adamski
Michal Adamski

oglądałem ten mecz. wiem, że nazwiska nie grają ale z taka kadrą WK powinna wygrać ten mecz o wiele "szybciej". Bardzo podobała mi sie gra Hutnika.

18 godzin temu
Daniel Bartoszak
Daniel Bartoszak

Czy to był mecz z Krajowym Związkiem Niewidomych i Kalekich?

19 godzin temu
tusiek 102
tusiek 102

a gdzie Madejski ?

19 godzin temu
Jakub Łowisz
Jakub Łowisz

@Rafałł ?

12 godzin temu
Jakub Łowisz
Jakub Łowisz

Kontuzja

12 godzin temu
Mercurial 2021
Mercurial 2021

kuźwa czekam, aż Wieczysta zmierzy się z Weszło 😑

23 godzin temu
K4r0l476 KWiN
K4r0l476 KWiN

Może zrobią jakiś towarzyski kiedys

16 godzin temu
CFsport
CFsport

To raczej malo prawdopodobne

21 godzinę temu
Zdzislaw S
Zdzislaw S

Karny z kapelusza.....

23 godzin temu
gonzo9897
gonzo9897

klasyczne padolino, nawet go nie dotknął

2 godzin temu
Jakub Łowisz
Jakub Łowisz

Bramkarz się spóźnił, podciął nogi rękoma

12 godzin temu
T4ng3ll
T4ng3ll

HAHA

23 godzin temu
SleevesiK
SleevesiK

nie?

23 godzin temu
Magda Przemyska
Magda Przemyska

Z legla by zagrli

Dzień temu
Dariusz Stankiewicz
Dariusz Stankiewicz

Bardzo dobry mecz z jednej i z drugiej strony rezerwy hutnika niedaly się tak łatwo

Dzień temu
pkmorf
pkmorf

Wiem że bramkarz puścił wiele bramek, ale mimo wszystko bardzo dobry jego występ.

2 dni temu
Mateusz Zając
Mateusz Zając

Taka jedna uwaga. Bez sensu są powtórki każdej akcji w skrócie meczy. Jak ktoś będzie chciał zobaczyć jeszcze raz dana akcje czy bramkę to sobie przewinie do tyłu 😉

3 dni temu
Micheal Torello
Micheal Torello

@CFsport Wszystko jest w jak najlepszym porządku! Dobra robota!

Dzień temu
CFsport
CFsport

Bez sensu to brzmi wtedy komentator. Na ten moment nie liczyłbym na zmianę, szczególnie że Ci których interesują tylko bramki przewijają do przodu :) Pewną regułą jest u nas minutowy wstęp ze składami i czasem tabelą, plus najciekawsze akcje z powtórkami. Ale dzięki za komentarz :)

3 dni temu
Ķáŕoĺėķ xd
Ķáŕoĺėķ xd

Pierwszy raz oglądam na tym kanale inny skrót meczu niż skrót meczu Wieczystej i szczerze? Dobre widowisko

4 dni temu
Świat Futbolu HD
Świat Futbolu HD

Wieczysta zmierza do ekstraklasy

4 dni temu
Józef Kalinowski
Józef Kalinowski

CF sport, fajną robotę robicie. Pzdr.

4 dni temu
Witold Przebinda
Witold Przebinda

Brawo Syrek.

4 dni temu
Tomi 5409
Tomi 5409

Która to liga xD?

4 dni temu
andrzej kachnic
andrzej kachnic

bramkarz bardzo dobry

4 dni temu
jarom91
jarom91

Trzeba czekac na lV lige bo juz sie nudno robi 😒

4 dni temu
MiRO
MiRO

Ulubiony wynik Sławka

4 dni temu
Jakub Łowisz
Jakub Łowisz

Bardzo dobra postawa Piasta w tym meczu (zwłaszcza bramkarz). Szkoda, że brakło sił pod koniec meczu

4 dni temu
Arkadiusz krupinski
Arkadiusz krupinski

O-7 z panem Peszkinem takie wyniki cieszą

5 dni temu
x y
x y

Tylko 6:0? Wieczysta się skończyła, trener do zwolnienia.

5 dni temu
Łukasz Zaława
Łukasz Zaława

7:0

4 dni temu
marrin NRG
marrin NRG

Boli dupka 🤭🤭🤭

5 dni temu
Marek Nowak
Marek Nowak

Swoją drogą warto zatrzymać przy strzale, którego dobitka zakończyła się golem. Spora szansa że tam spalony był (w przeciwieństwie do nieuznanego trafienia).

5 dni temu
Krzysztof Fiodor
Krzysztof Fiodor

Cf sport jak polsat sport a Artur Baster jak Ciszewski komentuje.

5 dni temu
wiesiek mazur
wiesiek mazur

ZA. KOMUNY. BYŁY. WINA. HEJNAŁ. BARDZO. DOBRE. KĘTY. DO. BOJU. ,

5 dni temu
Benediktus85
Benediktus85

Straszny błąd liniowego. Widział napastnika Hejnału w polu karnym na spalonym, a nie widział dwóch obrońców Niwy stojących parę metrów przed nim. Powinno być 0:2, Dudzic okradziony z gola.

5 dni temu
wiesiek mazur
wiesiek mazur

KOLEGO. MASZ RACJĘ.

5 dni temu
Marek Nowak
Marek Nowak

Potem zrewanżował się czerwoną kartką za ten błąd ;)

5 dni temu
Let's Go Champ
Let's Go Champ

Dobrze obejrzeć czasem poważną piłkę

5 dni temu
Skorpion 80
Skorpion 80

bRawo Hejnał

5 dni temu
Świat Futbolu HD
Świat Futbolu HD

Która to liga?

6 dni temu
Maksymilian Legutko
Maksymilian Legutko

zobaczymy np. w IV lidze czy nadal będzie tak "wchodzić".

6 dni temu
Artur
Artur

od czego sie ta piłka odbija w 85 minucie meczu ?

7 dni temu
Soccer OBJ
Soccer OBJ

9:38 9:51 14:03 17:51 17:53 32:36 36:05 46:51 50:08 50:34 1:16:06 1:16:18 1:16:46 1:17:28 1:38:21 1:53:11

7 dni temu
Ķáŕoĺėķ xd
Ķáŕoĺėķ xd

Gdzie Madejski? :/

7 dni temu
Jan Betoniarek
Jan Betoniarek

Był faul na obrońcy wieczystej dlatego sędzia nie uznał bramki 🤦🏻‍♂️

7 dni temu
Sofokles
Sofokles

1.nie było faulu 2.sędzia pokazał spalonego

7 dni temu
malinka mulinka
malinka mulinka

1:54 w B klasie obrońca by na pewno wybił piłkę razem z nogą napastnika. :)

7 dni temu
Worczesław Wór
Worczesław Wór

Wieczysta Kraków - Glinik Gorlice następny mecz

8 dni temu
Marek W.
Marek W.

Wieczysta powinna sobie z nimi poradzić

7 dni temu
Paweł Tabiś
Paweł Tabiś

Tak zagra na poziomie centralnym i wtedy mogą już trafić na każdego

7 dni temu
Piotr Misior
Piotr Misior

Ej jak wieczysta wygra finał to zagraja w pucharze polski np ns legie

7 dni temu
Pawel Licheniak
Pawel Licheniak

Mecz Miskiewicza. Brawo.

8 dni temu
Jos
Jos

Przykre to, że pomimo takiej paki sędziowie i tak pomagają. Oglądając wczoraj ten mecz widać mase "błędów", może nie takich jak ten spalony, ale zawsze.

8 dni temu
Szymkolo
Szymkolo

@Janusz Gajdemski ale jeżeli padłby gol to Wieczysta rzuciła by się do odrobienia tego i mogła nadziać się na kontre bo nie wiadomo czy reszta goli by padła

6 dni temu
Kamil Mroczka
Kamil Mroczka

@Janusz Gajdemski nie prawda gdyby gol został uznany, wszystko potoczyło by się inaczej. Efekt motyla.

7 dni temu
Jos
Jos

@Janusz Gajdemski Nikt tego nigdzie nie neguje. Chodzi o całokształt traktowania Wieczystej przez sędziów.

8 dni temu
Janusz Gajdemski
Janusz Gajdemski

Nawet jakby gol dla Beskidu został uznany, a gol Peszki nie, to i tak byłby wynik 3:1 dla Wieczystej. Byli po prostu lepsi

8 dni temu
jarom91
jarom91

Sedzia podnosi reke odgwizduje spalonego a Ci sie glowia o co chodzi 😅

8 dni temu
Zach55
Zach55

@Michał Suda Jak mógł być półtorametrowy spalony skoro podający był 2 metry od linii końcowej?

7 dni temu
KillMe IfYouCan
KillMe IfYouCan

@Michał Suda Jak na moje amatorskie oko, to strzelec nieuznanej bramki nie wyszedł za linię piłki w czasie podania, tak jakby... Z jakiej racji ten spalony?

7 dni temu
Rafał
Rafał

@Michał Suda Przecież gość w momencie podania juz jest na boisku tuż przy samej linii. Wał ze spalonym jak nic. Poza tym wydaje sie że podanie mogło być do tyłu.

7 dni temu
Michał Suda
Michał Suda

@Marek Nowak Piłkarz Wieszystej po kontakcie i upadku wszedł na boisko zza linii końcowej. Tam był półmetrowy spalony.

7 dni temu
Marek Nowak
Marek Nowak

@Emilia Duras Stać nas to płacimy. Proste

7 dni temu
Soccer OBJ
Soccer OBJ

9:39 10:28 10:46 12:32 12:57 14:43 20:06 25:10 25:20 26:33 27:02 28:43 36:25 51:18 51:29 1:00:36 1:10:12 1:11:05 1:13:08 1:13:12 1:14:03 1:15:01 1:18:20 1:22:30 1:32:56 1:44:50 1:54:38

8 dni temu
Soccer OBJ
Soccer OBJ

9:00 13:05 17:14 19:44 20:01 22:55 25:17 26:23 26:41 29:39 33:05 40:20 44:29 46:04 50:36 1:07:21 1:09:26 1:09:53 1:31:39 1:32:36 1:36:28

8 dni temu
Tomasz Molenda
Tomasz Molenda

Ten facet co bronil w Grebalowiance to chyba nie jest bramkarzem, z cyklu jak on sie tam znalazl.

8 dni temu
Tomasz Molenda
Tomasz Molenda

@Sebastian B wiedza? Ten facet nie nadaje sie do c klasy a co dopiero do okregowki.

Dzień temu
Sebastian B
Sebastian B

Jest bramkarzem. Mało wiedzy masz na ten temat

Dzień temu
MsPL
MsPL

Nie muszę mówić że Wieczysta deklasuje tych amatorów, nie jestem kibicem Wieczystej ale fajnie sie patrzy na to jak grają z tym Peszko czy Majewskim, bo oni dawają reszcie zespołu pewności siebie. Pozdrawiam :)

8 dni temu
Lech kks1922 Poznań Polan
Lech kks1922 Poznań Polan

Plis sparing z wisłą kraków tą z ekstraklasy!!!

8 dni temu
Program krajoznawczy Tomka i Filipa
Program krajoznawczy Tomka i Filipa

@Lukas daci XDDD

8 dni temu
Lukas daci
Lukas daci

@Program krajoznawczy Tomka i Filipa napisał z ekstraklasy to z ekstraklasy nie ma innej z ekstraklasy dzbanie rezerwy nazywają się Wisła Kraków 2 czyli to już nie jest Wisła Kraków haha

8 dni temu
Program krajoznawczy Tomka i Filipa
Program krajoznawczy Tomka i Filipa

@Bawarczyk rezerwy, juniorzy, inni juniorzy... troche by sie znalazło :p

8 dni temu
rafał buba
rafał buba

@Bawarczyk 😂😂😂😂👍👍👍👍

8 dni temu
Bawarczyk
Bawarczyk

A jest inna Wisła Krakow w Polsce niz ta z ekstraklasy?

8 dni temu
Lech kks1922 Poznań Polan
Lech kks1922 Poznań Polan

Zgadłem 4 0

8 dni temu
Ja nie jestem snax
Ja nie jestem snax

Czy to jest TEN Peszko

8 dni temu
Kamil Osuch
Kamil Osuch

Nudne to już szczerze jest.... Kasa zrobiła swoje, co to za radość oglądać jak wiadomo że wieczysta wygra itd.

8 dni temu
Kaamil PS
Kaamil PS

Trzeba jakoś awansować jak będzie 3-2 liga, to już będą ciekawsze mecze

8 dni temu
Marek Pogorzelski
Marek Pogorzelski

Team 1 zdjęcia przed meczem..... Team 2....gdzie zdjecia

9 dni temu
CFsport
CFsport

@Marek Pogorzelski naprawdę wypowiada się pan w temacie o którym nie ma zielonego pojęcia.

9 dni temu
Marek Pogorzelski
Marek Pogorzelski

Parę fotek.... W 2 minuty i dziekuje

9 dni temu
CFsport
CFsport

Jeśli klub nie ma fotek, to że tak zapytam, mamy sobie zawodników narysować, czy umówić ich na sesję zdjęciową?

9 dni temu
Bartłomiej Zakrzewski
Bartłomiej Zakrzewski

JA pierdziele jak sie musi czuc taki zawodnik co gral w dobrych klubach w najsilniejszych ligach a teraz gra z amatorami kiwając ich jak dzieci z podstawowki

9 dni temu
Adrianoxx17
Adrianoxx17

Czy tam jest Peszko ?

9 dni temu
sielicki_
sielicki_

Tak i Radosław Majewski i jakiś dobry bramkarz z przeszłością w AC Milanie

5 dni temu
MaWi
MaWi

Gol 1:48

10 dni temu
KRYSTIAN FALUBAZ
KRYSTIAN FALUBAZ

Lecha Zielona Góra ♥️ 💪♥️

10 dni temu
vader00x
vader00x

Dziewczyny z Respektu wyglądają jak dzieciaki w za dużych koszulkach

10 dni temu
Aleks13 83
Aleks13 83

Przykro mi to mówić, ale męska B Klasa jest lepsza od 2 ligi kobiet...

10 dni temu
WariARTh Player
WariARTh Player

No pewnie że tak, nie wiem czego się tu spodziewałeś. B klasa jest lepsza nawet od 1 ligi kobiet

9 dni temu
Biznes Immigration
Biznes Immigration

Majewski byl tak " kryty" ze dalby rade sie z trzy razy do tej przewrotki zlozyc.

11 dni temu
nales
nales

Będzie cały mecz ?

11 dni temu
nales
nales

@CFsport to chyba jasne kto awansuje 😎tylko wicherrr

11 dni temu
CFsport
CFsport

Jak już rozstrzygną się losy awansu to pewnie tak :)

11 dni temu
Autobusiarz z okolic Jeleniej Góry
Autobusiarz z okolic Jeleniej Góry

Ale ostatnio macie ogrom transmisji:)

11 dni temu
Kamila Ciesla
Kamila Ciesla

Najlepsze są mecze Sparty Kazimierzy Wielkiej

11 dni temu
Dariusz Stankiewicz
Dariusz Stankiewicz

Co za akcja co za wykończenie Majewskiego ps ile strzelił Peszko

11 dni temu
Dariusz Stankiewicz
Dariusz Stankiewicz

@Paweł Lewandowski da się dziękuję za odpowiedź panie Pawle

Dzień temu
Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski

@Dariusz Stankiewicz Sławek strzelił 5 :) Tak, piękne uderzenie Majewskiego!

Dzień temu
Dariusz Stankiewicz
Dariusz Stankiewicz

@MrRaf95 i również niema w tym nic trudnego odpisać normalnie ile strzelił ale sorki twój iloraz inteligencji jest dla mnie za wysoki

11 dni temu
MrRaf95
MrRaf95

@Dariusz Stankiewicz Aż tak* nie patrzyłem*. Nie udawaj głupszego niż jesteś, po prostu nie ma nic trudnego w obejrzeniu skrótu meczu i policzeniu.

11 dni temu
Dariusz Stankiewicz
Dariusz Stankiewicz

@MrRaf95 dzięki za odpowiedź ale asz tak szczegółowo niepatrzalem gdybyś był taki łaskaw o panie

11 dni temu
Arkadiusz Jasiński
Arkadiusz Jasiński

Łatwiej niż na treningu

11 dni temu
Ka rol
Ka rol

kiedy odpalisz Fifę na nowicjuszu :D

11 dni temu
Sebastian Łyko
Sebastian Łyko

Kolejny sztuczny twór gdyby nie gruba kasa od sponsora to by gówno grali nie lubię jak pieniądze rządzą mam nadzieję że ta wieczysta upadnie i nie będzie trzeba jej niedługo oglądać w 3 lidze

11 dni temu
Wojciech Błaszczyk
Wojciech Błaszczyk

Tyle miejsca i czasu a na tablicy 3 do przodu to można Ostatnio Cebula w ekstraklasie teraz on. Miło, że Polak też potrafi

11 dni temu
Same Bzdury
Same Bzdury

Bardzo ładnie się ułożył, widać że lige sie zmieni, wiek sie zmieni ale nie umiejętności. Naprawde bardzo ładna bramka

11 dni temu
Iveco VegMix
Iveco VegMix

Co robi Hubert Urbański w Wieczystej😉

11 dni temu
NyGuSGames !
NyGuSGames !

i Mateusz Gamrot z UFC haha

11 dni temu
djpioterekxx
djpioterekxx

Mamy chyba następce Cristiano Ronaldo! Coś niesamowitego!!!!!!!!

11 dni temu
Rybson Official
Rybson Official

Do pogoni wracaj radziu

11 dni temu
A D
A D

Ta klasa rozgrywkowa to jest max na co będzie ich stać. Zakład? Liga wyżej i nie będzie tak łatwo.

12 dni temu
Bonus Hujadający
Bonus Hujadający

Kiedy sparing ze Spartą Złotów ?

12 dni temu
szachista
szachista

Markowicz kox

12 dni temu
Dexter3235556439
Dexter3235556439

Wyraża więcej niż 1000 $llow

12 dni temu
The SprytuS
The SprytuS

Polecam pojechać na mecze Wierchy Pasierbiec CF sport

12 dni temu
Podróże z Hubertem
Podróże z Hubertem

O JEZUS MARIAAAAAA

12 dni temu
Kaefftw
Kaefftw

1:52:00 😂😂😂

12 dni temu
Kurson
Kurson

XDD

8 dni temu
jarom91
jarom91

Piekna bramka Radka 💪👏

12 dni temu
Cziczi *
Cziczi *

Brzydka bramka

9 dni temu
Nielepice HD Mapping
Nielepice HD Mapping

Piękne 14 bramek xd

11 dni temu
Grzegorz Pauspert
Grzegorz Pauspert

a gdzie faul na Frańczaku w okolicach pola karnego z 71 minuty xD xD

12 dni temu
CFsport
CFsport

Mamy litość 🙈

12 dni temu