Zamboni
Zamboni

ummm our minds do that because that’s when we are most fertile

16 godzin temu
monica sayers
monica sayers

Love the new studio, much better than the cave

16 godzin temu
sorff
sorff

I did not know what i was geting into 2 a day ago so why did i not delete stuff

16 godzin temu
vibe
vibe

he kinda looks like nick crompton and pyrocynical

16 godzin temu
Epoxzy
Epoxzy

wait these guys made this song?

16 godzin temu
Marlena thorvald
Marlena thorvald

The people cody says noel looks like is insulting

16 godzin temu
Emily
Emily

bro i was getting weird like jealousy vibes from the white girl towards her dad and her step mom

16 godzin temu
Perplexed Wolf
Perplexed Wolf

Why this bump so hard

16 godzin temu
PeggymoeXD
PeggymoeXD

That lady with the glasses looks like Chicken Little's obnoxious aunt that is only tolerable because she slips you $20 when she comes over

16 godzin temu
Marlena thorvald
Marlena thorvald

Are the people who are writing these watching these videos I really hope so

16 godzin temu
Dulce Linden
Dulce Linden

The ace family thing was a scam anyways , so it’s a good thing you didn’t spend the $

16 godzin temu
PeeDukeySalmon
PeeDukeySalmon

that end part was more inspiring than any of the farts

16 godzin temu
Mollie Keller
Mollie Keller

waynes world who-

16 godzin temu
Perplexed Wolf
Perplexed Wolf

My mom and dad are the billions of tabs open

16 godzin temu
prodbygramz
prodbygramz

11:24 best part

16 godzin temu
Dunk.
Dunk.

goldfish are s+ nobody can tell me different

16 godzin temu
Lexi Uhrin
Lexi Uhrin

CEO of "I'll do this on a *insert noun here* ALL DAY"

16 godzin temu
Dulce Linden
Dulce Linden

One day when these kids these PLfree money hungry parents are using will grow up and realize that it was wrong they will speak up about it and family blogs won’t be normalized anymore and their “ Careers “ will be ruined. I’ll wait

16 godzin temu
depression with skylar
depression with skylar

who cares if she’s a puppy, i’m more concerned about the fact that he’s a scammer and a misogynist and shouldn’t be a dom lmao

16 godzin temu
Unripe Tomato
Unripe Tomato

i read a comment yesterday telling me to watch Cody when high. i can confirm that you should watch Cody when high.

16 godzin temu
Bryn Anderson
Bryn Anderson

Greatest Cody ko video ever

16 godzin temu
aaren chavez
aaren chavez

Pepper spray is gonna be a new investment of mine

16 godzin temu
Carrie Payne
Carrie Payne

i was the 500 thumbs down

16 godzin temu
Perplexed Wolf
Perplexed Wolf

So did anyone guess right?

16 godzin temu
Marlena thorvald
Marlena thorvald

Wtf does this girl think being a grandparent is about... Who's grandma is like " all right gather round kids grammys gonna tell you about the time I got stuffed by an E celeb" 🤣

16 godzin temu
Franchesca Marie
Franchesca Marie

What the fuck cut🥺✋

17 godzin temu
Jazmine Quail
Jazmine Quail

Am I the only one who thought “eww they didn’t clean the chicken”😂😭????

17 godzin temu
Dulce Linden
Dulce Linden

It’s very obvious they do it only for show and the money, he proves it himself by even scamming the women lmao

17 godzin temu
Jared Fortin
Jared Fortin

Dude Cody's toddler run of excitement had me dying

17 godzin temu
Tomo
Tomo

Why does this Cody remind me of Adam DeMamp from Workaholics?....

17 godzin temu
LattleToast
LattleToast

the dog joke was the pinnacle of my life

17 godzin temu
Jasmine Lee
Jasmine Lee

now i dont even watch the cut videos on their channel I wait to watch them with cody

17 godzin temu
Bella Genuario
Bella Genuario

the snapchat show is called “phone swap” cody

17 godzin temu
Nick Rougas
Nick Rougas

I like Cody and Kelsey, but I miss noel Miller and Cody Kos that cringe videos

17 godzin temu
LV. 20
LV. 20

9:23 Here you go

17 godzin temu
Alexandra Kilbert
Alexandra Kilbert

Please just cut your hair

17 godzin temu
Dorian McLean
Dorian McLean

Sonni should of won she tryna pay 24,000 for mental health therapy or whatever she wanted

17 godzin temu
Nathan Lamb
Nathan Lamb

Your reaction videos fucking suck and they’re boring as hell holy shit

17 godzin temu
ClassifiedM96
ClassifiedM96

This is the perfect example of a guy feeling like his ego was attacked and immediately becoming defensive in the worst possible way

17 godzin temu
Terra
Terra

Wanted to know what Cody was drinking, looked it up, liquid death is canned mountain water lmao this man bougie asf these days

17 godzin temu
Kay
Kay

Besides the fact that no one should be asking these questions, the even more messed up thing is that most of these women are drunk and the interviewers are not. And that’s the whole plan. It’s sickening.

17 godzin temu
Lopsided
Lopsided

I feel like she’s going get long term knee issues

17 godzin temu
Thatsimmer
Thatsimmer

The dog is just vibes

17 godzin temu
Tyden Cruze
Tyden Cruze

14:04 Ion think he was surprised by the message guys

18 godzin temu
Justin Hundt
Justin Hundt

Cody, deodorant stops the smell, anti-perspirant stops sweating. They need anti-perspirant. yea, i totally became that guy

18 godzin temu
gabriel hernandez
gabriel hernandez

"I dont know, I dont know, you know?"-cody 2021

18 godzin temu
jacob nunemacher
jacob nunemacher

Dude the last joke had me weak as fuck man 😂

18 godzin temu
aaren chavez
aaren chavez

New drinking game take a shot every time he says all day

18 godzin temu
Abigail Lesage
Abigail Lesage

cody why do you have three rugs? and why the overlap?

18 godzin temu
Miles Scherer
Miles Scherer

Do one with NOAH

18 godzin temu
Avery Correa
Avery Correa

IM STONE GOD DAM COLD

18 godzin temu
Major Alex
Major Alex

Water

18 godzin temu
The V
The V

Throwback to when cody was single and having his whiteboy summer

18 godzin temu
NIGHTMARE-NIGHTMARE NIGHTMARE-NIGHTMARE-NIGHTMARE
NIGHTMARE-NIGHTMARE NIGHTMARE-NIGHTMARE-NIGHTMARE

6:47 This is the face of a guy who laces your vape with medieval diseases

18 godzin temu
Jacob Schantz
Jacob Schantz

My favorite thing is that Cody is remembering every set of parent-child and the details. Our old man is not delusional.

18 godzin temu
Zoe W
Zoe W

lol prime example of a man being intimated by a confident woman lol

18 godzin temu
Skyla Amundsen
Skyla Amundsen

I'm very positive that Cody has the highest like-dislike ratio of all youtubers. Definitely one of the highest if not.

18 godzin temu
Jordane Payne
Jordane Payne

dude literally has on a 300 dollar belt and 750 dollar Balenciaga's like my guys is set he should have came out first

18 godzin temu
Lily Norman
Lily Norman

i love you too cody

18 godzin temu
Mckenna Carlson
Mckenna Carlson

i wouldve chosen the last girl, i love jack herrer, and i cant remember the last question

18 godzin temu
Family Account Gilbert
Family Account Gilbert

Dhar Mann is a master at making a bitch character

18 godzin temu
abigail inferno
abigail inferno

cody you look like quentin from the magicians

18 godzin temu
joely
joely

I thought of a star jump no cap

18 godzin temu
etteloc2
etteloc2

Am I the only one who thought that lady was Katy perry?

18 godzin temu
Shayne
Shayne

So no ones gonna talk about the cute teen pounded in the living room search or

18 godzin temu
Sweet Potato
Sweet Potato

I would assume it's like long distance type relationships, constantly till marriage

18 godzin temu
T.U.F
T.U.F

6:07 & 7:46 made me laugh so hard😂😂😂 and 13:36 so what if your insecure? your still a fucking weirdo

18 godzin temu
Kathryn Crowley
Kathryn Crowley

I just looked at some of Emily’s‘s recent post and man the comments have gotten even weirder now that she had a baby

18 godzin temu
Green Goddess Asmr
Green Goddess Asmr

The quality of this video is amazing. Just me lmfao

18 godzin temu
Momo Abels
Momo Abels

Cody’s hair is looking sooo good and like soft. It’s a beautiful mane

18 godzin temu
broadway rogue
broadway rogue

Oh god the toxic family was war flash backs

18 godzin temu
Perplexed Wolf
Perplexed Wolf

That same Rivers kid was still there for the picture with the girl lol

18 godzin temu
Bubbijs
Bubbijs

The minute of the dog barking every time Cody tried to talk LMAO

18 godzin temu
NIGHTMARE-NIGHTMARE NIGHTMARE-NIGHTMARE-NIGHTMARE
NIGHTMARE-NIGHTMARE NIGHTMARE-NIGHTMARE-NIGHTMARE

I can imagine him eating a salad made of book pages and his voice over just saying "KNOWLEDGE!"

18 godzin temu
erusantte
erusantte

I died of laughing when they started copycatting the tattoo artist's sad face.

18 godzin temu
Beverly Fuerte
Beverly Fuerte

Their parents are so cute

18 godzin temu
Jordan Peisner
Jordan Peisner

Glad this just got recommended to me 5 years later

18 godzin temu
Sofia Delgado
Sofia Delgado

Lmfao the white dad said in the email that HES sad bc Trump was voted out of office

18 godzin temu
Kyler Smith
Kyler Smith

Yeah but then the VPN company has your history and can also sell it...

19 godzin temu
Alicia H
Alicia H

How does this have any dislikes? And why does that trigger me? 🤣 Like, y'all hate joy? laughing? fun times? Yikes. Wow. Jeeze. Way to be like that. Ugh. 🤣

19 godzin temu