Karol Jucha
Karol Jucha

U kogo na głównej ?

7 godzin temu
bike_stunt 67
bike_stunt 67

dawaj 1v1 z pago albo saju XDD

8 godzin temu
Tomasz Dobrzycki
Tomasz Dobrzycki

GOSCIU JESTES SUPPER.

8 godzin temu
Mxtiii
Mxtiii

Boże kocham to muze

8 godzin temu
Moto Maniacy
Moto Maniacy

Ah te czasy Mc z zigim, Taka maczuga

8 godzin temu
Lakuś
Lakuś

Czm już nie ma livów

9 godzin temu
Filip Wysocki
Filip Wysocki

Kamus za kratami

10 godzin temu
Pulczi Kulczi
Pulczi Kulczi

Coś mnie użądliło ! XDD Chyba ktoś :D Poszukiwany jeste hahahaah! mocne od początku

12 godzin temu
Imie Nazwisko
Imie Nazwisko

Ile masz lizingu maciek?

14 godzin temu
Imie Nazwisko
Imie Nazwisko

🤦🤦‍♀️

14 godzin temu
Bree
Bree

𝘒𝘵𝘰 2021 ?

18 godzin temu
Bree
Bree

𝕊𝕄𝔸ℂℤℕ𝔼𝔾𝕆 🍕 𝘛𝘳𝘰𝘤𝘩ę 𝘰𝘱óź𝘯𝘪𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘭𝘦 𝘸𝘢ż𝘯𝘦, ż𝘦 𝘫𝘦𝘴𝘵 :𝘗

18 godzin temu
Studio Czysty
Studio Czysty

każdy live jest piękny:) U medusy

18 godzin temu
Aim KitKat
Aim KitKat

2k21 dajmy to na główną

20 godzin temu
Bubas83
Bubas83

Dobry wybór, ale znając życie, kolorek zmienisz. Frajdy z jazdy. Pozdrawiam

Dzień temu
Studio Czysty
Studio Czysty

on już właśnie to robi...

19 godzin temu
Mi Kop
Mi Kop

Da ktoś tekst ?

Dzień temu
DEEJAY DAWI!S
DEEJAY DAWI!S

witam

Dzień temu
Marek Marek
Marek Marek

Super sie zachowales Medusa 👍 pozdrawiam z Francji 🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷😎😎😎😎😎😎 masz u mnie SUBA 👍

Dzień temu
Alan Alan
Alan Alan

Elo jestem nowy na kanale i witam wszystkich ziomali eloooo mordy 😜

Dzień temu
kamil filip
kamil filip

Bardzo dobra robota

Dzień temu
tut tutek
tut tutek

Zajebiscie zachowała się dziewczyna która bez zawahania postanowiła pomoc i za kropić bolące oko meduzy wielkie brawa!

Dzień temu
Mateusz Rybka
Mateusz Rybka

Kto z poniedziałku ( 19 kwietnia) ? Znowu nie ma livea

Dzień temu
Sky master
Sky master

Ja

Dzień temu
igorzyniak
igorzyniak

Ja i nie wiem co jets

Dzień temu
Nina Cz
Nina Cz

90 złoty wpłacenia ale jak

Dzień temu
Maria Urth
Maria Urth

Bez przeklenstw nie ma nic po tym poznac polakow

Dzień temu
Tomasz Zyśk
Tomasz Zyśk

Dno...

Dzień temu
ŁySy WAZON
ŁySy WAZON

4:02 chop zestresowany siedział

Dzień temu
Jolanta Bastrzyk
Jolanta Bastrzyk

Witaj dużo zdrówka wracaj szybko jesteś super

Dzień temu
Pati Assasins creed
Pati Assasins creed

Dobre chłopaki 🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆😆😆😆

Dzień temu
Pati Assasins creed
Pati Assasins creed

🤣🤣🤣👍👍👍👍👍

Dzień temu
Pati Assasins creed
Pati Assasins creed

24:25 🤣🤣🤣🤣kręci tyłkiem 🤣jaki zazdrosny że inny facet spojrzał na Ole 😉

Dzień temu
Nitro
Nitro

Mam nadzieję że dziś będzie

Dzień temu
Dawid
Dawid

Pozdrawiam serdecznie elektorat Prawa i Sprawiedliwości

Dzień temu
Jan Podłoga
Jan Podłoga

Główna 2021 16 kwiecień nostalgia

Dzień temu
シSamurai
シSamurai

Komu wyświetliło się na głównej ?

Dzień temu
HEAVENCREW OFFICIAL
HEAVENCREW OFFICIAL

2021 miłe wspomnienia ☺

Dzień temu
FukinMad
FukinMad

mega kozak pozdrowki lapeczka! woadnij do mnie <3

2 dni temu
Sky master
Sky master

Kurde czemu nie ma dziś lajv ? :(

2 dni temu
Lena kwidzińska
Lena kwidzińska

@Sky master o ja super 😁😁

10 godzin temu
Sky master
Sky master

@Lena kwidzińska od 2/3 dni są lajvy u Oli hahahaha

11 godzin temu
Lena kwidzińska
Lena kwidzińska

Właśnie nie wiem i szkoda

11 godzin temu
Malakith
Malakith

Jejku jaka ladna pani

2 dni temu
Wiola Kotelecka
Wiola Kotelecka

Meduska na czacie

2 dni temu
kafel
kafel

Pozdrawiam ludzi którym pojawi się ten film na głównej

2 dni temu
Krystyna Kaczmarzynska
Krystyna Kaczmarzynska

Tak Gabrysia jest super Pozdrawiam

2 dni temu
Fify Light
Fify Light

Monika z tv a reklamy nadal pierścionka nie a byku 😝 z fartem

2 dni temu
Nitro
Nitro

Będzie live dziś ?

2 dni temu
-v Snappy
-v Snappy

Gdzie live miał byc o 16?

2 dni temu
BaRtEq KøTüLa
BaRtEq KøTüLa

Komu na głównej kwiecień 2021?

2 dni temu
Jacek Kowalski
Jacek Kowalski

Spoko fura nie słuchaj nitra bo to jebamy paralita motoryzacyjny który wjeżdżając na parking woierdala się w stojące auto lep

2 dni temu
Studio Czysty
Studio Czysty

Zachęcam do zasubskrybowania Medusy!

19 godzin temu
Kamrat Borys
Kamrat Borys

A moze teścia ładowałes?

2 dni temu
hvze__
hvze__

hah 2021?

2 dni temu
tabaluga cho na szluga
tabaluga cho na szluga

o kurde on żyje

2 dni temu
UnikaciK Unikatowy
UnikaciK Unikatowy

Kurde fajnie powrócić do starych dobrych czasów ❤️💗❤️💖💖❤️💗

2 dni temu
MiQsu CoC
MiQsu CoC

Komu się wyświetliło? XD

2 dni temu
Zofia Cydzik
Zofia Cydzik

Piekna moze dac imię Dejzi♥️❤🌹

2 dni temu
cbx
cbx

ja tesz bylem wspitalu jak bylemw zarufce

2 dni temu
Furious Pit Bull
Furious Pit Bull

5:34

2 dni temu
renata mazgajczyk
renata mazgajczyk

O ja pierdolę ...HIV mi na stare lata. Najpierw musi się pani po jednym wyleczyć

2 dni temu
Marek Hasinec
Marek Hasinec

Dobre!

2 dni temu
Filip Wójcicki
Filip Wójcicki

5.34 Geslerowa?😂😂

2 dni temu
Maku Maczkinson
Maku Maczkinson

Jestes taki niesmieszny. Nie wszystkie kobiety nie mają do siebie szacunku, żeby do nich tak żartować cymbałku...

2 dni temu
HalxFilmStudio
HalxFilmStudio

Medusa w dobrym stylu

2 dni temu
Andrzej Stoszek
Andrzej Stoszek

Kiedy meduza będzie miał mutację? 🤔

3 dni temu
marcinjonak
marcinjonak

Lajt Boży autorski

3 dni temu
Your willmy hand 's
Your willmy hand 's

Fajny odcineczek, szkoda, że nie widziałem go przedtem. Dopiero teraz dostrzegłem twój naturalny luz i otwartość do ludzi. Sztosik meduska

3 dni temu
Zenon Swiderski
Zenon Swiderski

B12 w sok z buraka kiszonego pity powoli mieszając że śliną warunek wchłaniania inaczej przeleci, jedz wątróbkę bardzo bogata w B12. B12 dużo więcej czerwonych ciałek czyli tlenia komórkach

3 dni temu
Papa Smerf
Papa Smerf

............../ ................./ .................../

3 dni temu
Joanna G
Joanna G

O bony 😆 umarłam 🤣

3 dni temu
Dark Luna
Dark Luna

2:13 O fuck.... MEDUSA TO DEMON... WIEDZIAŁAM ŻE COŚ JEST NIE TAK XD

3 dni temu
Konrad_BDG
Konrad_BDG

Kto po walce Hypemma

3 dni temu
nexsiuk yt
nexsiuk yt

XDDDDDD

3 dni temu
Dariusz
Dariusz

A tak przy okazji, Robercik się nie odzywał?

3 dni temu
D3Cu
D3Cu

@Dariusz XD

Dzień temu
Dariusz
Dariusz

@D3Cu wiem, ale może chciałby jeszcze trochę postękać 🤣

2 dni temu
D3Cu
D3Cu

ta to juz dawno sie zorientowal

2 dni temu
Dariusz
Dariusz

Pomysł na telefon: dzwonisz do hotelu 3 gwiazdkowego i mówisz ze możesz podarować kolejne 3 gwiazdki

3 dni temu
Dani Sobczak
Dani Sobczak

Trzymam kciuki ,za twoje zdrówko, pozdro !!!

3 dni temu
Mat Rom
Mat Rom

Ja bym sobie odpuścił yt na jego miejscu

3 dni temu
Mateusz Rybka
Mateusz Rybka

Dlaczego nie ma dzisiaj ( sobota) livea?

3 dni temu
KamilK
KamilK

Przez to że hype mma było

2 dni temu