Christian M
Christian M

🇵🇱

Dzień temu
Christian M
Christian M

Jestem TEGO SAMEGO zdania co Joanna ❤️🌄

Dzień temu
Jessica
Jessica

Czarny anioł to nitro

Dzień temu
floww kaii
floww kaii

Nadia tutaj pokazała swoją inteligencję, serio jestem w szoku jeszcze nigdy nie słyszałam żeby ktos w kole plotka wypowiadał się tak lakonicznie i używał takiego bogatego słownictwa

Dzień temu
Speedy Gonzales
Speedy Gonzales

Bardzo mądra i śliczna kobieta .

Dzień temu
Krycek Willson
Krycek Willson

kiedyś seflun totalny...teraz dużo dojrzalsza....dużo mądrzejsza....teraz wyjątkowa

Dzień temu
Lila Chodań
Lila Chodań

Co?! Przepraszam! Nadia niska i sztuczna! Nie no nie mogę niech tamte laski z tej ekipy spojrzą na siebie?

Dzień temu
Majkiski
Majkiski

1:38 :O

Dzień temu
Jacob YT
Jacob YT

O Kurde chyba zna się trochę na piłce

Dzień temu
Sara Kania
Sara Kania

Czuchcza?

Dzień temu
Nakonia
Nakonia

Też nie lubię wszystkiego co Nadia wymieniła w pytaniu czego nie lubisz

Dzień temu
Paulina Paulina
Paulina Paulina

Miłego oglądania i miłego dnia 😘🍉

Dzień temu
Bańka mydlana27
Bańka mydlana27

Może następnym razem dacie Szczepanikova??? Pls ❤❤❤ 7:21 ja też nienawidzę pomidorów fuuuu

Dzień temu
Vlog Lenusi pusi
Vlog Lenusi pusi

Jej kocham Nadie Długosz

Dzień temu
Zuzanna
Zuzanna

Ale Nadia wyładniała

Dzień temu
ola ola
ola ola

XD

Dzień temu
Ola Dymek
Ola Dymek

czekałam na Nadie, miłego oglądania <3

Dzień temu
life of Kpop fan in Warsaw
life of Kpop fan in Warsaw

Już ją lubię też uwielbiam Heroes of might and magic i age of Empire

Dzień temu
Julia Chmielewska
Julia Chmielewska

Miłego oglądania!🔥

Dzień temu
Miłosz Szaliński
Miłosz Szaliński

Dzk

Dzień temu
Iza Nela
Iza Nela

Nadia jest śliczna😻

Dzień temu
Dablyu Key
Dablyu Key

Pozdrowienia dla mamy Blowka!

Dzień temu
• høñey •
• høñey •

nadia (beksy, Lisa plotka co jeszcze)

Dzień temu
Oliwia Dziegińska
Oliwia Dziegińska

miłego oglądania 💜

Dzień temu
Magda Ziobro
Magda Ziobro

Czwarta

Dzień temu
Hania Tomaszewska
Hania Tomaszewska

Trzecia

Dzień temu
franek 9 latek
franek 9 latek

Tu są osoby które chcą już wakacje

Dzień temu
g ígor
g ígor

Hahahaha❤️❤️

Dzień temu
lukasz marczak
lukasz marczak

2:17 też tam gram i mam 13 lat pozdro

Dzień temu
Mikołaj Lizut
Mikołaj Lizut

i ta prowadząca tez głupia no oczywiste to jets ze mortzemy z kimś gadać przez telefon bo telefon to taki głośnik do kóreego mówimy ale one są durne

Dzień temu
Mikołaj Lizut
Mikołaj Lizut

NIE NO TA MONIKA TO JEST TAKA DURNA NO PRZECIERZ stratki mogą pływać po wodzie bo nei są całe z metalu tylko tez maja w sobie poweitrze

Dzień temu
M Sz
M Sz

Dwa ognie to nie to samo co zbijak

Dzień temu
Daria Karwowska
Daria Karwowska

Zajebiście!!!

Dzień temu
Maciej
Maciej

4:02 Jet ski

Dzień temu
Kasperski K
Kasperski K

No cóż, DNO i WODOROSTY.

Dzień temu
Mała Czarna
Mała Czarna

Jak ja go uwielbiam

Dzień temu
Urszula Koterba
Urszula Koterba

Bardzo fajna piosenka Rafal... nie przejmuj sie polska glupota, lenistwem i beznadzieja gimbaziana tego "DZIENNIKARZYNY". IDZZE GLUPKU, ODEJDZ Z TEGO NIBY ZAWODU...

Dzień temu
Zuzia Treszer
Zuzia Treszer

🙁 jedyną pizze którą zjem oprócz margarity jest hawajska uwielbiam ją do puki jej nie spróbowałam myślałam ,że jest okropna ale okazało się że jest wręcz przeciwnie

Dzień temu
Aaa Bbb
Aaa Bbb

Super komentarz CLEO 👍Polacy uwielbiają s..ć we własne gniazdo? Nie wiem, pytam.Po co ta nagonka na Rafała?? Przecież nie jest żółtodziobem w tym co robi..

2 dni temu
stylowy zawrót głowy
stylowy zawrót głowy

bo iego piosenk jest TRAGICZNA porownaj sb go a Ale ktora miala buc w 2020

Dzień temu
Robert Pietrzak
Robert Pietrzak

Kuba na prawej obronie tak jak ja

2 dni temu
Missy Ti
Missy Ti

Hehe nie miała dramy to już ma, może właśnie o to chodziło. Widać ze jest bardzo wyrachowana i wie czego chce. Osobowość tez nie za ciekawa. Ten wyciek to nie był przypadek.

2 dni temu
Michał Górecki
Michał Górecki

Cudownie Pani Kasiu 😁😁😁😁😁😁😁

2 dni temu
Basiek Ptasiek
Basiek Ptasiek

TO WY W PROGRAMIE BYLIŚCIE NAJ NAJ NAJ !!!

2 dni temu
Kalina Sawiak
Kalina Sawiak

Widać, że to puste lale, oprócz Magdy :)

2 dni temu
KarolowskY ツ
KarolowskY ツ

Prowadząca przypomina mi Lady Madlein czy jak jej tam xd

2 dni temu
MonsterGekou
MonsterGekou

ja tam hawajską lubie : p

2 dni temu
Jacek Strong
Jacek Strong

okrpona i egzaltowana ta Rusin vel Lis

2 dni temu
Dr3ek 453
Dr3ek 453

Top zwyrole Kamerzysta :D

2 dni temu
Oskar Lichowski
Oskar Lichowski

Artysta kombinator 🌿🤙

2 dni temu
boozza
boozza

Team zurki srurki czy team jest to gucci?😇😂 ja nie mogę wybrać, ale jak już muszę to.... zurki srurki 😆

2 dni temu
Malandu
Malandu

*joł*

2 dni temu
Toms 42
Toms 42

mojaCiocia też ogląda hotel paradise

2 dni temu
An Kra
An Kra

Dlaczego nie ma juz jej kanalu?

2 dni temu
Maksiu DNB !!!
Maksiu DNB !!!

Trochę szacunku dla zmarłego

3 dni temu
X2006
X2006

Zmieńcie prowadzącą.

3 dni temu
kornadzixon
kornadzixon

Kto w 2021?

3 dni temu
arielka 520
arielka 520

Też nie rozumiem telefonów

3 dni temu
Katarzyna Brys
Katarzyna Brys

Pizza hawajska jest pyszna❤

3 dni temu
Le Cze
Le Cze

całą noc grałam w karty z bififi oo przepraszam, musiałam shshsh

3 dni temu
claudixx 00
claudixx 00

chciałam tylko powiedzieć że moja znajoma boi się pępków XD

3 dni temu
Beata Nowak
Beata Nowak

ejj mól tata ,mama.brat,2brat i moja babcia jedzą łapki a ja ich nie nawidze

3 dni temu
Antoni Pacan
Antoni Pacan

Najlepszy film na tym kanale

3 dni temu
laurciak 0909
laurciak 0909

Ja gdy zobaczyłam Agę na miniaturce: ❤️👁️👄👁️❤️

3 dni temu
laurciak 0909
laurciak 0909

🐔✨kurze łapki🐔✨ XDD

3 dni temu
laurciak 0909
laurciak 0909

Boże czekałam na Agusię!!! Dzięki plotku kochany!!❤️❤️❤️

3 dni temu
kubenson07
kubenson07

Dawaj teraz @andziaks

3 dni temu
Nikt Ważny
Nikt Ważny

Ulubione powiedzonko Agi: Próba testu ♥

3 dni temu
Vishnia
Vishnia

Haha wyszło mi 4/12

3 dni temu
Konna Garncarz
Konna Garncarz

5:35 zebra to najbliższy kuzyn koni;)

3 dni temu
majkel ziomeczku
majkel ziomeczku

Kocham śledzia marynowanego

3 dni temu
aka 1990
aka 1990

Ale Ona jest ładna że ja pierdole

3 dni temu
Farmazeusz
Farmazeusz

no kuba w takim portalu oh oh oh oh :D

3 dni temu
BhONy
BhONy

-Wymień 3 rzeczy, którymi się jarasz. - Moja kobieta. Szanuję 😂🙈

4 dni temu
Leila_nav
Leila_nav

pov. youtube wyjebal ci to na główną

4 dni temu
Patryk Wiederek
Patryk Wiederek

Super !!!

4 dni temu
BOGDAN STECKO
BOGDAN STECKO

FRIZ NAPEWNO

4 dni temu
Marcin i Lexy
Marcin i Lexy

6:20

4 dni temu
Monika Pilarska
Monika Pilarska

Czarny anioł - nitro

4 dni temu
Lena Pietrusiak
Lena Pietrusiak

Pizza hawajska jest pyszna 🌝

4 dni temu
Wiktoria Sikorska
Wiktoria Sikorska

3 wlazł kotek na płotek

4 dni temu