Beata Matuszewska
Beata Matuszewska

dawaj zagraj w cs go pls

4 godzin temu
Zyziek YT
Zyziek YT

tak

4 godzin temu
null
null

Ej skoro tu jest ta policja to czemu nie ma MR-X

4 godzin temu
Bartox
Bartox

11:05 xD

4 godzin temu
Michalina Soloch
Michalina Soloch

ja jakbym grała w fnaf to bym ciągle miała zamknięte drzwi i zamykała oczy Xd

4 godzin temu
bakumc
bakumc

takie drzwonisz do sąsiada a sasiad nie z polski xd

4 godzin temu
Lila ROBLOX
Lila ROBLOX

Komentarz dnia: Juniorek wpada w ogień

4 godzin temu
Lila ROBLOX
Lila ROBLOX

Piggy rap battle (piggy) // flipaclip [READ DESC] pooglądaj se to mi się to bardzo podoba

4 godzin temu
Michalina Soloch
Michalina Soloch

Dlaczego ta gra jest dla mnie taka straszna?!

4 godzin temu
ZACZAROWANY ŚWIAT Kasi
ZACZAROWANY ŚWIAT Kasi

A ja to grałam jak miałam 5 lat nie umiałam czytacz lub jak 4 lat i teraz się boję 😅

4 godzin temu
•kocham_juniora•
•kocham_juniora•

Co kliknąć żeby mieć tak kamerę że się da kamerken na bok to ludzik też?

5 godzin temu
•kocham_juniora•
•kocham_juniora•

Jesteś najlepszy i patrzę na mojan aż we na PLfree 🥰

5 godzin temu
Tomek Witczak
Tomek Witczak

moim zdaniem prawdziwa

5 godzin temu
Renata Flisiak
Renata Flisiak

Krowy

5 godzin temu
Artux PL
Artux PL

10:22 , 12:28 niczym baldi na kempingu

5 godzin temu
Gamesstep
Gamesstep

CHCE SLENDYTUBBIES 4 NNNO EJ >:c

5 godzin temu
Oskar Szydlik
Oskar Szydlik

2:43 junior skończył gadać

5 godzin temu
Karolina Kolecka
Karolina Kolecka

Kom dnia: Juniorek tatulek

5 godzin temu
Tonski YT
Tonski YT

Kto 2k21? I 1 kwietnia XD. Juniorsky daj sercce plz

5 godzin temu
safer
safer

GTA V to jest fajne.

5 godzin temu
Wincent Walentynowicz
Wincent Walentynowicz

UWIELBIAM GTA 5 . ale przykro mi za ban.

5 godzin temu
niebieski kamerzysta
niebieski kamerzysta

8:10 Poleciała w kosmos jak RodzikSamochodzik😆

5 godzin temu
AronekBubuś
AronekBubuś

21.04.2021 pozdrawiam XDDD

5 godzin temu
Wincent Walentynowicz
Wincent Walentynowicz

😊 Ja zasubskrybowałem twoje 3 kanały i chciałbym więcej takich SUPER filmów.😊. Pozdrawiam> twój ulubiony widz .

5 godzin temu
Maks I klocki
Maks I klocki

# ogurkowa

5 godzin temu
luk sz
luk sz

no właśnie

5 godzin temu
MARYSIA JEST FAJNA
MARYSIA JEST FAJNA

Ty jestesi na miejscu 1 🥇🏅🏆📢❤️❤️❤️

5 godzin temu
safer
safer

chasztak złodziej

5 godzin temu
olaf woi
olaf woi

Xddd

5 godzin temu
Laonix!
Laonix!

Fajny Rowerek Masz Juniorek

5 godzin temu
Michał Roman
Michał Roman

xd 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😄😄😄😄😉😉😉

5 godzin temu
Turowski Maksymilian
Turowski Maksymilian

juniorski to super skaczesz i jesteś super

5 godzin temu
safer
safer

tak

5 godzin temu
safer
safer

chasztak kruk

6 godzin temu
GROT NROT
GROT NROT

we nagraj drugi odcinek

6 godzin temu
fibi.kittibelli
fibi.kittibelli

Zapytaj babci o jej fanpejdż proszę

6 godzin temu
Renata Stańska
Renata Stańska

tak

6 godzin temu
Foksiacz Yt
Foksiacz Yt

Ale się przestraszyłem na końcu miałem prawie zawał serca

6 godzin temu
KaPec
KaPec

Oj juniorsky, ten content byl lepszy..

6 godzin temu
Anna Dz
Anna Dz

Tak

6 godzin temu
Patryk Markowicz
Patryk Markowicz

(*) znicz

6 godzin temu
Ziomek 9
Ziomek 9

Perix simp ;c

6 godzin temu
Filipowski
Filipowski

Ty znasz charlie i fabryka czekolady ja tez to ogladam

7 godzin temu
Dawid Super
Dawid Super

👮‍♂️ Symulator Policjanta jakie roku ?

11 godzin temu
Artur Z
Artur Z

Najniższy stopień w Polskiej Policji to Posterunkowy

11 godzin temu
TailsGamingKid
TailsGamingKid

Witam w 2021

13 godzin temu
Michał Ziółkowski
Michał Ziółkowski

Jesteś najlepszym PLfreerem

13 godzin temu
Oskar Szydlik
Oskar Szydlik

Komentarz dnia : juniorek pomidorek ma dobry chumorek

13 godzin temu
Lena Piekarska
Lena Piekarska

Elo Juniorsky mam dla ciebie propozycję na fajną grę😃

13 godzin temu
Sp wiesz
Sp wiesz

Jejj w końcu nowy odcinek z tego nie mogłam wytrzymać xdd 😂

14 godzin temu
Puslaw 345
Puslaw 345

Nagrasz the walking dead

14 godzin temu
Pola Pola
Pola Pola

Ja też coś widzę

14 godzin temu
Maks I klocki
Maks I klocki

Jak postrzelisz wnuczka grany z parlizatora to on umrze ale na trypie pez papci i dziarltka

14 godzin temu
Maks I klocki
Maks I klocki

Jak chcesz wejść do wnuczka to wcionga cie ozmiornica a jak wejdzierz to dziadek ma czerwone oczy

14 godzin temu
EmiTV
EmiTV

czesc juniorsky to moj pierwszy komentarz na youtubie, podobaja mi sie twoje filmy, najbardziej hello neiboughr i sasiad ktory wprowadzil sie do Twojego domku jak nie wiesz o co chodzi to nie wazne. Pozdrawiam Emilka 5 lat

14 godzin temu
Moonlight
Moonlight

Oglądam to chyba 5 raz a dalej mówię FUUUJ i mam arachnofobie

14 godzin temu
wojtek liberkowski
wojtek liberkowski

gratuluje 600k subskrypcji

15 godzin temu
Juniorsky
Juniorsky

Dziękuję!

14 godzin temu
Dzieci teresa Dzieciory
Dzieci teresa Dzieciory

24 psów i 5 kotów 3 świnki morskich.

15 godzin temu
Złoty Oświecony Drużyna! Mopsa Dropsa?
Złoty Oświecony Drużyna! Mopsa Dropsa?

Fajny film juniorsky?

15 godzin temu
Juniorsky
Juniorsky

Tak

14 godzin temu
Luzaxsi:Youtube
Luzaxsi:Youtube

Komentarz dnia: Juniorek pomidorek połamał się na rowerze 😫

15 godzin temu
Złoty Oświecony Drużyna! Mopsa Dropsa?
Złoty Oświecony Drużyna! Mopsa Dropsa?

fajny film Juniorsky?

15 godzin temu
Juniorsky
Juniorsky

Tak

14 godzin temu
mariola Zięcik
mariola Zięcik

Bun

15 godzin temu
mariola Zięcik
mariola Zięcik

Ja grałę

15 godzin temu
Amelia Wałejko
Amelia Wałejko

Naucz mnie fajnych lub zabawnych sztuczek🤩🤩🤩 im więcej nagrywasz, tym więcej będę klikać👍👍👍👍

15 godzin temu
Złoty Oświecony Drużyna! Mopsa Dropsa?
Złoty Oświecony Drużyna! Mopsa Dropsa?

fajny film Juniorsky?

15 godzin temu
Juniorsky
Juniorsky

Tak

14 godzin temu
• Itz_Rainb0w •
• Itz_Rainb0w •

ejjj myślicie że w tej grze ta nagroda z soku 1983 jest przypadkiem \/>v\/> (pzdr dla kumatych lol)

15 godzin temu
ZuzaLeczka
ZuzaLeczka

ja bojąca się wszystkiego: nie to raczej nie będzie straszne mr. zuzi mózg(mój):no napewno włącze jescze efekty specjalne na noc

15 godzin temu
Shadow-X-UwU
Shadow-X-UwU

Jak dobrze że ten kask miałeś bo tak to boje sie co by sie stało xD

15 godzin temu
Fir78
Fir78

slendytubbies UwU

15 godzin temu
Złoty Oświecony Drużyna! Mopsa Dropsa?
Złoty Oświecony Drużyna! Mopsa Dropsa?

fajny film Juniorsky?

15 godzin temu
Juniorsky
Juniorsky

Tak

14 godzin temu
Kamyczek !
Kamyczek !

600k gratulacje 🎉🎉🎉🥳

15 godzin temu
Juniorsky
Juniorsky

Dziękuję!

14 godzin temu
Justyna Haba
Justyna Haba

Juniorek

16 godzin temu
Złoty Oświecony Drużyna! Mopsa Dropsa?
Złoty Oświecony Drużyna! Mopsa Dropsa?

Fajny film Juniorsky?

16 godzin temu
Juniorsky
Juniorsky

Tak

14 godzin temu
Justyna Haba
Justyna Haba

Kom dnia(ma dzis swuj chumorek

16 godzin temu
Subek Minecraft
Subek Minecraft

Tylko szkoda że to są tatowie XD

16 godzin temu
• Itz_Rainb0w •
• Itz_Rainb0w •

ejjj możesz kompletować historie duch0w jaq at death of night

16 godzin temu
Godnes Gaming
Godnes Gaming

Ja dzwoniłem na 666 666 666 i kupiłem redbulla

16 godzin temu
Emil G-GAMES
Emil G-GAMES

XD

16 godzin temu
Agnieszka Dajczak
Agnieszka Dajczak

rrrrrr4544

16 godzin temu
Stachu Olejniczak
Stachu Olejniczak

🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🎖🎖🎖🎖

16 godzin temu
Ewa Knop-Suława
Ewa Knop-Suława

14:15 granny?

16 godzin temu