مِـآفـيـآ ❶
مِـآفـيـآ ❶

لا دكتور مو هنا😁

3 godzin temu
Barte X
Barte X

Dlaczego to się skończyło w momeńcie tak dobrej nauczycielskiej reeposty

4 godzin temu
kocica siema
kocica siema

PUSZCZAJ MNIE PAN DO CHOLERY JASNEJ XDDDDFDDDDGGDD

5 godzin temu
Mały Miś
Mały Miś

co to za odc?

5 godzin temu
Mikołaj Zedlewski
Mikołaj Zedlewski

Szkoda że slajk tam nie występuje 🤣😅

5 godzin temu
kocica siema
kocica siema

Ona jest starsza odemnie? Bo jak tak to powiem tyle że w porównaniu do niej wyglądam i zachowuje się i w ogóle mam głos jak 15 latka XDD

5 godzin temu
Szalux
Szalux

1:17 Kłosek = kłopoty

5 godzin temu
lordzik 123
lordzik 123

Rshbdnxx😂

5 godzin temu
aagatasiema
aagatasiema

wił się jak węgorz

5 godzin temu
Wojtek Kukla
Wojtek Kukla

Nie da się pociąć nożyczkami XDDD

5 godzin temu
Artur Wiewiór
Artur Wiewiór

Gdyby nie pani Jadzia to by ta szkoła już nie istniała😎

6 godzin temu
Kasia K
Kasia K

Haha tak

6 godzin temu
Karol Wilinski
Karol Wilinski

Te buty mówią że jest bogaty XD

6 godzin temu
miła m
miła m

Kurcze... Nieźle mówi po polsku

6 godzin temu
Beatrice SSO
Beatrice SSO

Chłopca, a nie czasem chłopaka?

6 godzin temu
KrecikiBSP
KrecikiBSP

0:42 zaebyście

6 godzin temu
Maciej Nieszporek
Maciej Nieszporek

0:22 xd

6 godzin temu
Lisek Disek
Lisek Disek

Jak oni klaskali to cringe był xD

6 godzin temu
maks
maks

najmądrzejsze co usłyszałem byłeś jego przyjacielem zachowałeś się okropnie

6 godzin temu
Pomarańczowa Pomarańcza
Pomarańczowa Pomarańcza

0:07 ,,[...] oczywiście krakowskiej, zabytkowej kamienicy" Przepraszam bardzo Pani Jolu, chyba powinna pani powiedzieć Porządnej krakowskiej kamienicy!

6 godzin temu
Michał Kucek
Michał Kucek

ostrzeżenie, raczej ostrzyżenie

6 godzin temu
Animeq
Animeq

Kurcze ta Karina to specjalna agentka chyba jest. Pewnie jakby do niej z maszynowych albo i wyrzutni rakiet mierzyć to i tak najpierw by gadała A później próbowała rozbroić tak jak w tym przypadku

6 godzin temu
Asasyn 08
Asasyn 08

On jest w 1 liceum konski zwis ma max 10 lat

6 godzin temu
lunk szyszk
lunk szyszk

Ja tez się w nich zakochałem serio

6 godzin temu
lunk szyszk
lunk szyszk

A szczególnie zakochałem się w dominice

6 godzin temu
Hyper
Hyper

Głupia jakaś xD

6 godzin temu
Akage - san
Akage - san

zawsze mnie zastanawia co jest żałosnego w byciu sprzątaczka. Na swój sposób każdy nią jest. Chyba że nie on sprząta swój pokój XD a w tych czasach Sprzątaczki to dopiero bohaterki

6 godzin temu
Pan czołg
Pan czołg

A potem we wiadomościach"zabiła się szkłem" XD

6 godzin temu
ok
ok

KTO ROBIL TE NAPISY

6 godzin temu
Mateusz ttx
Mateusz ttx

Ten diler przypomina mi Wojana z 2 lata temu

6 godzin temu
Mateusz Troka
Mateusz Troka

Nienawidzę takich osób które mówią że lepsze bo mają więcej pieniędzy

7 godzin temu
Dominiśka Dominiśka
Dominiśka Dominiśka

2:47 pasiek

7 godzin temu
Bartek Michalski
Bartek Michalski

Xd

7 godzin temu
Timberland 123
Timberland 123

Ja nic nie piłem tylko butelkę trzymałem xd

7 godzin temu
Wieslaw Czarny
Wieslaw Czarny

A muj trener od wuefu powiedzieł mojemu koledze że jedzie jak baba na kiblu xdddd🤣🤣🤣

7 godzin temu
Tomasz
Tomasz

Pan Tadeusz

7 godzin temu
paweł w
paweł w

1:39 o fuck shit normalnie Perfect English xd

7 godzin temu
Kabat
Kabat

0:34 co to za dźwięki nie z tej Ziemii!? xD Dobrze że go nie omelała/ochronklała!!! xD

7 godzin temu
Pan Kubeczek
Pan Kubeczek

Ten Hubert wyglada jak Mieszanka Arkadio z Wojanem XDDD

7 godzin temu
Julcia
Julcia

gdzie ja kupie taki piękny komplecik spódnicy i żakietu kobity? 🥺🥺

7 godzin temu
NeoN Miki
NeoN Miki

Natsu

7 godzin temu
kuba_12387
kuba_12387

Dlaczego player jest płatny od prawie 2 lat? 19+ nie mogę zobaczyć bo nie chcę płacić za cały miesiąc jak obejrzę może go ze 4 razy tylko

7 godzin temu
YoYola
YoYola

Zmieniły się zasady Też się zdziwiłam

5 godzin temu
Ryżu YT
Ryżu YT

Ta miniaturka bezcenna XD

7 godzin temu
Gaming PL
Gaming PL

Moja łapka to 2200

7 godzin temu
Wiktoria Andrzejak
Wiktoria Andrzejak

Do auta i do domu 😂😂

7 godzin temu
Mistermaxi
Mistermaxi

za takie ściąganie to powinna uwagę dostać...Widać brak doświadczenia

7 godzin temu
Paweł Pilarski
Paweł Pilarski

A mówiąc precyzyjniej to jesteście pod ścianą na zewnątrz szkoły

7 godzin temu
Filip Janczek
Filip Janczek

A że kłosek się uśmiecha

7 godzin temu
Tymon Szułakiewicz
Tymon Szułakiewicz

Ale Dudziak ma z 40 lat. Nie może być jego kuzynem

7 godzin temu
Filip Janczek
Filip Janczek

Kłosek ma serce

7 godzin temu
KaEss
KaEss

Problem z alkoholem mam wtedy kiedy go rozlewam

7 godzin temu
hubert szczypek
hubert szczypek

Pal g00me

7 godzin temu
FNAFOWICZ fnafinski
FNAFOWICZ fnafinski

Krzyczą na środki korytarzu i nikt słyszy xD

7 godzin temu
Tymon Szułakiewicz
Tymon Szułakiewicz

Co było dalej?

7 godzin temu
Jas Be
Jas Be

Ja mam sedem rat

7 godzin temu
CZARNY KOT oficial
CZARNY KOT oficial

"oby tak było" fajnie mi życzy😂

7 godzin temu
Kacper Klóskowski
Kacper Klóskowski

Czemu ja to przypadkiem znalazłem a przed chwilą oglądałem natsu jak w realny życiu tą scene robiła

7 godzin temu
Nina Obersztyn
Nina Obersztyn

Który to odc

7 godzin temu
heeedeee
heeedeee

baba na kółkach :DDDD

7 godzin temu
agnieszka buchmiet
agnieszka buchmiet

weszla sama wyszla z chlopem

7 godzin temu
MICHAŁEQ FORTNITE-_-
MICHAŁEQ FORTNITE-_-

Ale ja nie kłamie wcale moi rodzice nie mają 70 lat mają 40 ale urodzili się w powstaniu warszawskim pomieszało mi się który mamy rok?

7 godzin temu
P4WLO_PLAYZ
P4WLO_PLAYZ

1:50 i te ich bezcenne miny XDDDDD

7 godzin temu
wasiu000
wasiu000

Super fajnie się oglądało te perypetie 👍

7 godzin temu
Fiken Foxy
Fiken Foxy

Natsu!

7 godzin temu
Maksiol
Maksiol

Ola jest najbardziej fałszywa mam nadzieje że odpadnie

7 godzin temu
Leszek Leszek
Leszek Leszek

Tej Lucylli to już nic nie pasuje w życiu. Notatki miała poukładane, a ta stara jej tylko na jedną kupkę przełożyła, a nie przetasowała; tłuką się garnkami - już jej przeszkadza, mimo że nawet nie siadła do swoich lekcji. Lucylla jest nieszczęśliwa i ciągle szuka problemów - trzeba ją zutylizować!

7 godzin temu
The best Malexpro
The best Malexpro

O mój Boże czemu to jest takie złe blee już bym wolał całować się z Ewką marchewka niż z Olą

7 godzin temu
f h
f h

Ale bad boj

7 godzin temu
Skylem_FN
Skylem_FN

Pov: nie masz co oglądać więc przyszłeś tutaj aby obejrzeć stare dobre czasy

7 godzin temu
Tomasz Świtkowski
Tomasz Świtkowski

Ja umiem się bić

7 godzin temu
Alcia Kubik
Alcia Kubik

To w końcu jak ona ma na imię Luiza czy Eliza?

7 godzin temu
Wiktoria kasztelan
Wiktoria kasztelan

Ja im bardzo kibicuje są najlepszą parą jak dla mnie ale innym też bardzo kibicuje 😄

7 godzin temu
Wiktoria Wróbel
Wiktoria Wróbel

@Oskar 25 o takkk! Dokładnie!

6 godzin temu
Oskar 25
Oskar 25

@Euzebia Clock UCZESTNICY CZASEM WIDZA TO CO NAJBARDZIEJ CHCĄ ZOBACZYC

7 godzin temu
Euzebia Clock
Euzebia Clock

@Wiktoria kasztelan myślę, że nie jestem sama z tym zdaniem. Sami uczestnicy to widzą.

7 godzin temu
The best Malexpro
The best Malexpro

@Wiktoria kasztelan jak 0la i Michał o Boże ale fjcd

7 godzin temu
Wiktoria kasztelan
Wiktoria kasztelan

@Euzebia Clock twoje zdanie

7 godzin temu
Cichy Wilk
Cichy Wilk

żal mi tego chłopaka dał bym mu tą stuwe

7 godzin temu
fankapavlla0
fankapavlla0

1:56 czemu zacięło?

7 godzin temu
Malgosia Majchrzak
Malgosia Majchrzak

Kibel to najlepsze miejsce do kłótni i tego typu rzeczy😅

8 godzin temu
julka
julka

nie no nieźle odwzorowała natsu z moniką

8 godzin temu
Malgosia Majchrzak
Malgosia Majchrzak

Wooow... Gruszka nigdy tak wkurzona nie była!😜

8 godzin temu
Maciek Zajac
Maciek Zajac

Sporo się dzieje

8 godzin temu
Marcysia
Marcysia

Za kraty ich tak jak KAMUSIA XD

8 godzin temu
gekon
gekon

STÓJ

8 godzin temu