SMOK już jest, pora na jego wychowanie 🤯 Teju argentyński/ Tupinambis merianae

  • Opublikowany 12 dni temu

    Ptaszniki Zająca

    Trwanie: 24:25

    KUBEK, w którym kawa smakuje lepiej:
    www.ptasznikizajaca.com/kategoria/gadzety

    Hejka!
    Dzisiejszym odcinkiem rozpoczynamy nową serię, w której będziemy towarzyszyć mojemu upragnionemu smokowi podczas mniej lub bardziej niecodziennych zajęć.
    Przedstawiam Wam nowego podopiecznego- Teju argentyński od dziś mieszka u Zająca na hodowli!Ten majestatyczny gad o imieniu, którego jeszcze nie wymyśliłem dostanie terrarium wykonane przez TerraGadziora.
    Jeśli jesteś ciekawy jak wyglądał proces jego budowy, to wpadnij do Niego na kanał:
    plfree.info/cycle/sH55nJpypr6Wh5I/wideo.html


    SPIS TREŚCI:
    00: 03:04 WSTĘP
    03:04- 12:29 ARANŻACJA I OMÓWIENIE TERRARIUM
    12:29- 14:25 KARMIENIE I PREZENTACJA TEJU

    Łapka do góry, to więcej jaszczury!



    kontakt biznesowy: ptaszniki.zajaca.yt@gmail.com

NothinG
NothinG

Ej serio ja bym została przy nazwie TEJU 😂🙈

Godzinę temu
Maja Popławska
Maja Popławska

szczerbatek fajne imie

4 godzin temu
Kuba Okrzeja
Kuba Okrzeja

Nazwij go Max

5 godzin temu
Sebastian K.
Sebastian K.

Kowid !! pasuje do niego .

5 godzin temu
krisBis20
krisBis20

🤢 🤮 19:07 ja jem🤢 🤮

6 godzin temu
Pawka xDD
Pawka xDD

Aragorn

8 godzin temu
natalia c.
natalia c.

Drogon, Smaug, Venom (dla gada też się nada przecież), Amaru, Wawel, Drake, Charizard, Thanos, a najlepiej to Lucek jak Lucyfer

15 godzin temu
Bossu
Bossu

Dragun

16 godzin temu
Wiktoria Wiśniewska
Wiktoria Wiśniewska

Demon, Kronos( z mit.greckiej) ,Draco, Fafnir(słynny smok),Smaug(słynny smok), Muschu(tez smok😂)

16 godzin temu
Geko
Geko

nazwij se go szczerabtek albo Goliat XD

16 godzin temu
Oskar Oskar
Oskar Oskar

Bakuś😄

19 godzin temu
Krystian Roman
Krystian Roman

Może imię UDR

20 godzin temu
wiktor martyniuk
wiktor martyniuk

Nazwij go gibson

20 godzin temu
PIETER-_-
PIETER-_-

King kong

22 godzin temu
Natalia Koleda
Natalia Koleda

Imie dla jaszczura : kieł ❤️💚

23 godzin temu
Pawel Chmiel
Pawel Chmiel

Feniks diablo

Dzień temu
Renata Gorecka
Renata Gorecka

Może boran

Dzień temu
SeeWalker
SeeWalker

Nazwij go RODOGON 🙂

Dzień temu
Kasia Kasia
Kasia Kasia

"Srogiego kupsztyla se walnąłem", no umarłam haha :D uwielbiam

Dzień temu
Młodaśny
Młodaśny

Nazwij jaszczura Smaug, krasnoludy będą się bać wymówić te imię

Dzień temu
Mikołaj
Mikołaj

Imię dla nowego ziomka : Tabaluga

Dzień temu
fifi
fifi

Azor

Dzień temu
5kyRun3
5kyRun3

Nazwij go "Drago"

Dzień temu
Aqqy
Aqqy

Wielki i potężny jaszczur ? ja bym nazwał Fifi

Dzień temu
Łukasz P
Łukasz P

Imię klasyczne i z polskim akcentem to bazyliszek... BAZYL. Ale skoro nie masz pomysłu na imię to poczekaj i powinno samo przyjść. KAMELEONA NAZWAŁEM Kubusiem a mój legwan nie ma imienia. Mówię poprostu smok, smoku...

Dzień temu
Majagq
Majagq

Nazwij go Connor lub smok żeby było tak groźnie xDD Albo Tyron nwm mam dużo pomysłów. Może normalnie Teju, coś w tym stylu, może Hobbit lel. Nwm, ale mam nadzieje że pomogłam xDD - A seria może się nazywać, widziałam że są pomysły ''Jak wytresować smoka'' a może trochę to zmienimy na ''Jak wytresować Teju'' lub 'Jak wytresować Jaszczura''. Dziękuję za uwagę, dowidzenia /dobranoc, wszystkim którzy to czytają. xD

2 dni temu
Majagq
Majagq

Pozdro dla ludzi którzy jedli w momencie w którym Teju srał..

2 dni temu
Nikodem Lol
Nikodem Lol

wiem jak morze się pnazywać szczerbatek

2 dni temu
Elżbieta Jankowska
Elżbieta Jankowska

Gigantorus

2 dni temu
komos
komos

nazwij go Draco jak smok w filmie Dragonheart

2 dni temu
Natan Piecha
Natan Piecha

Imie idealne"conan"wzbudza strach bujcie się

2 dni temu
Beti Ch
Beti Ch

Demonek

2 dni temu
Kacper Tarasewicz
Kacper Tarasewicz

T-rex? Może być lepsza nazwa na gigantycznego jaszczura?

2 dni temu
Polokolo Mobile
Polokolo Mobile

Niech seria się nazywa Jak tam Teju

2 dni temu
Błażej Sikoń
Błażej Sikoń

tabaluga

2 dni temu
Andrzej Grabalski
Andrzej Grabalski

Zgredek idealne imię

2 dni temu
Wiktoria Małańczuk
Wiktoria Małańczuk

Nazwa serii: jak wytresować smoka Imię : Smaug

2 dni temu
Filip Stodolak
Filip Stodolak

Pomysł na imię hagrid

2 dni temu
Żołnierz soldak
Żołnierz soldak

Hej może imię dla twego teju to ,,Etrigan"

2 dni temu
Joanna Jeka
Joanna Jeka

Smoko zgryz

2 dni temu
Bartosz Andrzejak
Bartosz Andrzejak

możesz go nazwać drogo

2 dni temu
bolek rez
bolek rez

Nazwij go Hulk potężnya w środku potulny

2 dni temu
FoxarPL
FoxarPL

Jak dla mnie to pasuje imię "Drax" (czyt. draks)

2 dni temu
Magda Pietrzak
Magda Pietrzak

nazwi go pan kipling XD

2 dni temu
MasterEvo
MasterEvo

Miałem kiedyś gekona lamparciego właśnie, ale mam uraz w sensie 3 lata było wszystko git i raz po 1 wylince coś mu sie nie do końca skóre oderwało przy oczach i jakoś sam sobie ją w końcu zdjął, ale od tamtej pory przestał jeść i cokolwiek i nic nie mogłem zrobić od tamtej pory boje się brać następnego bo nie wiem czy to moja wina czy coś innego....

2 dni temu
MasterEvo
MasterEvo

Imię Dragon, Smaug... pierwsze co mi do głowy przyszło

2 dni temu
Pan Panierka
Pan Panierka

Może by go nazwać Szczerbatek

2 dni temu
normalny
normalny

uszy!!!, i już mnie nie ma

2 dni temu
Hykker
Hykker

Może Elder - starszy smok

2 dni temu
SŁODKI LISIO
SŁODKI LISIO

Pomysły na imię : Aragog, Ezan, Yurei

2 dni temu
Pan Panierka
Pan Panierka

Leonidas to dobre imię dla takiego byczka

2 dni temu
ReXion
ReXion

Niech się nazywa ,, Teju ''' xD

2 dni temu
Dominik Nowaczyk
Dominik Nowaczyk

ja to bym sie bal ze takie cos mi kable pogryzie w domu itd

3 dni temu
TalRash
TalRash

Mini smok. Ekstra.

3 dni temu
Marcin S
Marcin S

nazwij go Mikele ;;

3 dni temu
No Nie No
No Nie No

Powtórzę propozycje na imię innego widza, wielki i potężny... Tabalugaaa

3 dni temu
Jagodzian Rambutan
Jagodzian Rambutan

Jim

3 dni temu
majteczek482 _
majteczek482 _

Imię najlepsze dla jaszczura to rozpierdolę Ci łeb zraz xD

3 dni temu
ENIU NEWS
ENIU NEWS

XD TO JA BĘDE MIEĆ 29 LAT

3 dni temu
Fabri Ti amo
Fabri Ti amo

Czyli teraz masz 9

Dzień temu
KocuR
KocuR

Serie nazwałbym ,, Jak wytresować smoka " , a jaszczura nazwał bym WILHELM

3 dni temu
Majej 79
Majej 79

piękny jest

3 dni temu
Jakub Dubicki
Jakub Dubicki

Baltazar Gąbka 😆😆😆

3 dni temu
JANEKEJ 89
JANEKEJ 89

Szczerbatek

3 dni temu
Daniel -_-
Daniel -_-

Ja bym go nazwał Goliad

3 dni temu
Konrad
Konrad

uwazaj na lampy, moj mlody potafil skakac do gory, bez zadnego powodu do tego

3 dni temu
Konrad
Konrad

nie sra az tak duzo, ale co do widzenia to teju zawsze odchody stara sie zakopac

3 dni temu
_frvq_
_frvq_

jaszczur może się nazywać Tadzio

3 dni temu
Wojciech Zgliński
Wojciech Zgliński

Maximus Meridius

3 dni temu
Michał Kołodziejczyk
Michał Kołodziejczyk

Niech smok nazywa się rakieton

3 dni temu
Cicho Ciemny
Cicho Ciemny

imie zeus najlepsze

3 dni temu
Kami love-ski YT
Kami love-ski YT

Nazwisk go Big Brain

3 dni temu
Lena Mickiewicz
Lena Mickiewicz

Myślę że pasowało by Champion

3 dni temu
mteusz 92
mteusz 92

Imię - leviatan, levii

3 dni temu
Łukasz
Łukasz

Te bydlę będzie srało same do wanny ????? Dobrze usłyszałem ???

3 dni temu
kiboox
kiboox

jaszczur morze sie nazywac maks albo seba niemam pomyslu

3 dni temu
DameQ
DameQ

Nazwij go "Goliad"

3 dni temu
pawlacki
pawlacki

nazwij go pimpuś a dam ci suba :D

3 dni temu
OlkaAkaOldschool
OlkaAkaOldschool

Lizard :D

3 dni temu
Jakub Prędki
Jakub Prędki

Tejozaur ;)

3 dni temu
MINECRAFT Team Kaktus
MINECRAFT Team Kaktus

Pomysł na imię jaszczura "megan"

3 dni temu
schabik
schabik

może nazwiesz go tyrek ot tyranozaura bo dinozaury to są wielkie jaszczurki

3 dni temu
Archa
Archa

Nazwij go bongos

3 dni temu
Adam Gołembiecki
Adam Gołembiecki

bydlak hehe

3 dni temu
Lena Danisz
Lena Danisz

Co ty na to

3 dni temu
Lena Danisz
Lena Danisz

Bestia

3 dni temu
P3COLD
P3COLD

imie dla teju: Ryuukyuu (my hero academia)

3 dni temu
Hubert Hubcio Bożek
Hubert Hubcio Bożek

Zając Nazwij go Smaug jak w Hobbicie pls daj mu imię Smaug

3 dni temu
MaCi3k51
MaCi3k51

AHOJ NETOPERKU fiu fiu ale bydle

4 dni temu
Anastazja
Anastazja

nazwij go pimpek

4 dni temu
Rafał Trznadel
Rafał Trznadel

Nazwij go '' Smaug " bedzie sztos XD

4 dni temu
Jestem Piropro1
Jestem Piropro1

Ja bym go nazwał Robert

4 dni temu
Sorian715
Sorian715

Bunda :D dźwięczne "B" samo w sobie pokaże, że to jest massiv zwierz :D

4 dni temu
Ciasny WiesieK
Ciasny WiesieK

możesz go nazwać kong

4 dni temu
NeXoN
NeXoN

Nazwij go Bynio

4 dni temu
Ropucha Postrach
Ropucha Postrach

19:06 najlepszy moment

4 dni temu
Ula Kapicka
Ula Kapicka

Paco - jak nic wyglada jakby nazywał się Paco 😎

4 dni temu
Burnutek
Burnutek

Imię Teo

4 dni temu
꧁༺ agmnest༻꧂ -_-
꧁༺ agmnest༻꧂ -_-

reksio boczek XD

4 dni temu
Faraon
Faraon

Daj mu na imię ROMAN

4 dni temu
Sprak
Sprak

może Jasper nw czm, kojarzy mi się z jaszczurka

4 dni temu

Kolejny

Witam w moim pokoju 3! CAŁA HODOWLA ZAJĄCA

35:21

Witam w moim pokoju 3! CAŁA HODOWLA ZAJĄCA

Ptaszniki Zająca

wyświetleń 303K

Urządziłem nowe domy dla PYTONÓW Tromby i Marcysi!

28:02

Msza pogrzebowa w intencji Krzysztofa Krawczyka

3:23:36

DZIENNIKARSKIE ZERO #19 - SMOLEŃSK, 365 DNI I LEWICA

23:42

KęKę - Nie mów mi prod. Chris Carson

3:07

KęKę - Nie mów mi prod. Chris Carson

Takie Rzeczy Label

wyświetleń 869K

Teju - duże jaszczury do oswojenia

11:53

Teju - duże jaszczury do oswojenia

Witold Plucik

wyświetleń 201K

Czy warto lecieć na KOMODO? Indonezja SPECIAL cz.2

31:18

Czy warto lecieć na KOMODO? Indonezja SPECIAL cz.2

Ptaszniki Zająca

wyświetleń 311K

MAJĄ TUTAJ 1000 KROKODYLI !

25:00

MAJĄ TUTAJ 1000 KROKODYLI !

Kamil - In Travel

wyświetleń 224K

Wyspa słońca i pająków 😍 BALEARY SPECIAL [2/2]

21:06

Rafał Pacześ - "ZOBA CO JES" (2021) (całe nagranie)

1:53:29

Węże po wylince SĄ GŁODNE 💀

26:04

Węże po wylince SĄ GŁODNE 💀

Ptaszniki Zająca

wyświetleń 276K

KARMIENIE i doglądanie hodowli #1 NOWA SERIA!

27:39

KARMIENIE i doglądanie hodowli #1 NOWA SERIA!

Ptaszniki Zająca

wyświetleń 282K

Msza pogrzebowa w intencji Krzysztofa Krawczyka

3:23:36

DZIENNIKARSKIE ZERO #19 - SMOLEŃSK, 365 DNI I LEWICA

23:42

KęKę - Nie mów mi prod. Chris Carson

3:07

KęKę - Nie mów mi prod. Chris Carson

Takie Rzeczy Label

wyświetleń 869K

ТАРАКАН ЕЩЕ ЖИВОЙ!

1:58

ТАРАКАН ЕЩЕ ЖИВОЙ!

SlivkiShow

wyświetleń 3,2M

LuLu Almost Starved to Death! | Kittisaurus

4:53

The Roblox Animal Experience

8:35

The Roblox Animal Experience

sebee

wyświetleń 406K