KTO Z EKIPY NAJBARDZIEJ GWIAZDORZY?

  • Opublikowany Miesi膮c temu

    MURCIX

    Trwanie: 17:08

    馃А m贸j Instagram: murcix
    Je艣li si臋 spodoba艂o, nie zapomnij o 艂apce w g贸r臋 oraz subskrybcji mojego kana艂u! 馃А
    WPADAJCIE DO NICH:
    馃А WERSOW: plfree.info/desk/tVy1X-hcxAL2ZlS6TqMQFw.html
    馃А FRIZ: plfree.info
    馃А MINI MAJK: plfree.info/desk/Tb6wo_qUv5uT20NCSJOQ8Q.html
    馃А TROMBA: plfree.info/desk/kbpEIF1GKSXBn8YqjN0vyQ.html
    馃А POCZCIWY KRZYCHU: plfree.info/desk/lW-5AzH7AhPVeOYcn1vwLw.html
    馃А PATEC: plfree.info/desk/YsZvmJGPzTMSBXES06-2lg.html
    馃А MARCYSIA: plfree.info/desk/fjqT197q_xmj62L7nB4w8Q.html
    馃А NOWCIAX: plfree.info/desk/LRdwTmAnoL-Lr8W9qtiQkA.htmlfeatured
    馃А KASIA: fusialka
    馃А WUJEK 艁UKI: wujekluki
    馃拰 WSP脫艁PRACA: murcix@gethero.pl

Ritat111
Ritat111

Strasznie chaotyczny ten odcinek, nie da si臋 to ogladac 馃槓

3 dni temu
emen54r
emen54r

16:51 NAJLEPSZY MOMENT

6 dni temu
Julliett
Julliett

Werka przez ca艂y odcinek : JA xD

10 dni temu
Xadrosek 6
Xadrosek 6

Ta wersow coraz bardziej mnie wkurza

12 dni temu
Pinkbunny
Pinkbunny

9:53 szkoda 偶e Ty nie potrafisz ;)

14 dni temu
Micha艂 Zaworski
Micha艂 Zaworski

kiedy Kasia jako jedyna odpowiedzia艂a na pytanie szczerze kto gwiazdorzy napisa艂a: Marcysia

16 dni temu
Nik ola
Nik ola

Nie wypikali艣cie tromby jak powiedzia艂 "kur*a s艂ysza艂em" Przy pytaniu kto jeat romantykiem i Majkel zaczyna gada膰 czemu da艂 Pateca

18 dni temu
dorota bielecka
dorota bielecka

LUDZIE CZEMU HEJTUJECIE WERKE NIRMALNYCH KOMENTARZY TU NIE MA PRAKTYCZNIE TYLKO SAME HEJTY NA WERKE DAJCIE JEJ SPOK脫J TO JEJ 呕YCIE I ONA O NIM DECYDUJE

18 dni temu
Just
Just

Wywalcie tego majka z ekipy

18 dni temu
Franciszka Winderickx
Franciszka Winderickx

KTO Z EKIPY NAJBARDZIEJ GWIAZDORZY? wed艂ug mnie Wera

19 dni temu
Misiu_POLSKI
Misiu_POLSKI

Marta i tak gwiazdorzy i nie pasuje w tej ekipie

19 dni temu
filip krajewski
filip krajewski

Co patec tak cicho siedzi

19 dni temu
Ireneusz Potaczek
Ireneusz Potaczek

Krzysiu glory glory Tylko man united

19 dni temu
Ala ;]
Ala ;]

czemu na tabliczkach macie co innego i na dorobionych tabliczkach co innego, do tego kiedy uczestnicy wprost mowia kogo wybrali?

19 dni temu
Angelika Dzia艂ek
Angelika Dzia艂ek

sk艂adam petycje o filmiki bez Majka.

19 dni temu
canine
canine

friz mr. idealny kurna

20 dni temu
Aror 111
Aror 111

Czemu gdy bu艂o pytanie kto jest najstraszniejszy gdy jest z艂y to patec mia艂 napisanego trombe a wy艣wietlany by艂 mini majk

22 dni temu
Jacek Jackowski
Jacek Jackowski

Wyjebcie tego ma艂ego karakana z ekipy w koncu, nie pasuje kompletnie. Tak dupsko liza艂 na pocz膮tku ka偶demu, a teraz widzi czubek w艂asnego nosa.

23 dni temu
Kyciowaty
Kyciowaty

Ale ten mini majk jest TOXIC to a偶 boli xDDD

24 dni temu
agness agness
agness agness

Maria 艣rednio pasuje do ekipy

25 dni temu
Gabi Antosievitz
Gabi Antosievitz

6.38 na Pateckim si臋 monta偶y艣ci chyba jebn臋li XD

25 dni temu
hej tu 偶ura
hej tu 偶ura

Odcinki marty zrobily sie teraz takie ciekawsze, fajne do ogladania

26 dni temu
Agata N
Agata N

Prosz臋 nie ura藕cie si臋 ale uwa偶am 偶e je艣li dalej b臋dziecie tak cisn膮膰 po Majku to 藕le si臋 to sko艅czy 馃 A tak to zmienili艣cie si臋 bardzo od czasu film贸w u Karola i werki tego typu w 1 sezonie 馃槈

26 dni temu
Foxu
Foxu

mo偶e mi kto艣 powiedzie膰 jakie oni maj膮 markery?

26 dni temu
Kasia Grz臋dzicka
Kasia Grz臋dzicka

7:07 sp贸jrzcie na mine Karola i Weroniki jak Marta co艣 m贸wi, wygl膮daj膮 na za偶enowanych lol

26 dni temu
Kasia Grz臋dzicka
Kasia Grz臋dzicka

@MalaMi 2 wyb膮biaj niunia b臋d臋 se u偶ywa膰 tego kiedy b臋d臋 chcia艂a poza tym s艂owo "lol" ma dwa znaczenia a jednym z nich jest "lots of laugh" czyli du偶o 艣miechu. Je艣li nie wierzysz poszukaj w r贸偶nych 藕r贸d艂ach 馃槡

20 dni temu
MalaMi 2
MalaMi 2

A wiesz co to znaczy lol? Podpowiem- lots of love (duzo milosci) uzywane gdy chcesz komus dogryzc dla zatru ale tak naprawde ta osoba wie ze ja kochasz. Np do przyjaciolki "ale masz brzydkie nogi:) lol" I to nie oznacza ze ja pierdziele ale zal jakie nogi.. tylko zaznaczasz ze zartujesz przekazujac duzo milosci... juz mnie wkurza takie wpychanie tego wszedzie przez glupie dzieci ktore nie rozumieja nawet znaczenia.

20 dni temu
Weronika Ujazda
Weronika Ujazda

Troch臋 szkoda mi majka馃槵馃様

26 dni temu
Kamila To ja
Kamila To ja

wera: szacun do majka ze potrafi si臋 przyzna膰 te偶 ona: kopiuje zdj臋cie i jest drama

26 dni temu
Kamila To ja
Kamila To ja

i nie potrafi si臋 przyznac do b艂臋du

26 dni temu
dzik dzik
dzik dzik

Odcinki bez majka s膮 lepsze

27 dni temu
Micha艂
Micha艂

ale karze艂 si臋 wpieni艂

27 dni temu
Natalia Sembratowicz
Natalia Sembratowicz

Nie rozumiem tylko tego, dlaczego Marta przy tym kto naj艂adniej 艣piewa da艂a Werke

27 dni temu
Tak.
Tak.

Majk z tromb膮 chyba kose ma XD

27 dni temu
Thanks
Thanks

W艂a艣nie zda艂am sobie spraw臋, 偶e nie wiem jak na imi臋 ma Patecki

27 dni temu
Zawisza
Zawisza

widac zmowe na majka bo jest wkurwiajacy XD dziwie seize daja rade

27 dni temu
paul
paul

Kasia out stypiarz

27 dni temu
Toorii _
Toorii _

Majkel, ale Ty jeste艣 wkurwiaj膮cy ostatnio XD Za艂膮czy艂 mu si臋 tryb Majka z 1 sezonu podczas licytowania drogich rzeczy, a propo w艂a艣nie pytania o to kto by najwi臋cej przegra艂 XDDD

27 dni temu
Zuzanna Urbaniak
Zuzanna Urbaniak

Karol ma bardzo 艂adny T-shirt

28 dni temu
Kaja
Kaja

Kto gwiazdorzy? ( Nawet nie musz臋 ogl膮da膰 odpowied藕 jest prosta) warsaw i Karol

28 dni temu
Huddy
Huddy

Pytanie kto wciera w nogawki siki Wersow:da艂a na pateca A pokaza艂o friz Xd. Montazystaaaaaaaaaaa

29 dni temu
Pawe艂 Godek
Pawe艂 Godek

Tromba i Krzychu dobre to Sheffield United, nie za mocne, nie za s艂abe xdd

29 dni temu
Gwiazdor
Gwiazdor

O co艣 o mnie xD

29 dni temu
Patrycja Minasiewicz
Patrycja Minasiewicz

pom贸wienia , rodo

29 dni temu
Franek Starosta
Franek Starosta

Sportowa Polska

Miesi膮c temu
Marbix
Marbix

Uwielbiam twoje filmy 馃槏

Miesi膮c temu
Freeride Dh
Freeride Dh

16:55 jakbym s艂ysza艂 bab臋 od Polaka XdD

Miesi膮c temu
Damiu 96
Damiu 96

Karol jak zwykle si臋 chce wymiga膰 XDD

Miesi膮c temu
Natalia Agata
Natalia Agata

Przysi臋gam 偶e najlepszy moment by艂 wtedy kiedy Wera powiedzia艂a 鈥瀉le przynajmniej Majk potrafi si臋 do tego przyzna膰鈥 XDDDD

Miesi膮c temu
Blooy
Blooy

#GGMNU 馃挭

Miesi膮c temu
young
young

Ma艂e czerwone oczy? Czukasz gdzie jeste艣!!!

Miesi膮c temu
Damek
Damek

9:55 Nie tak jak ty kurwa

Miesi膮c temu
_ KOZAOG
_ KOZAOG

Majkel to naprawd臋 gwiazdorzy bo on my艣li, 偶e jego zdanie jest najwa偶niejsze xdd

Miesi膮c temu
BuCeK
BuCeK

Kto to jest Fiszer

Miesi膮c temu
amatrOX
amatrOX

Szkoda 偶e mixerka nie ma 馃槗

Miesi膮c temu
Paulina Grzywa
Paulina Grzywa

14:56 Prosz臋 pom贸偶cie mi znale藕膰 co to za piosenka by艂a, tyle si臋 jej zeszuka艂am?!?! 馃檹馃檹馃檹

Miesi膮c temu
nieistotne
nieistotne

ale fajne bimbalki

Miesi膮c temu
Maja Pu艂torak
Maja Pu艂torak

I ta wersow co ci膮gle patry czy j膮 kto艣 wybra艂

Miesi膮c temu
sok jab艂kowy
sok jab艂kowy

4:54 MINA WEROSW XDDDDD

Miesi膮c temu
Hubert Harasymko
Hubert Harasymko

Chwila chwila czy tego czasem nie nagrywal TEAX X?!

Miesi膮c temu
respect crips
respect crips

Szanujemy za koszulk臋 krzychu

Miesi膮c temu
Chaimek #1
Chaimek #1

4.05 powinno by膰 u weroniki na tabliczce patec a nie Karol w punktacji

Miesi膮c temu
Sami Soccer Skills
Sami Soccer Skills

Ma kto艣 jaki艣 fragment jak poczciwiec 艣piewa na story, jaki艣 czas temu podaj偶e ,,Daj mi zna膰''

Miesi膮c temu
srvba
srvba

mini majk,jest do wyjebania tyle gada 偶e nikogo innego nie s艂ycha膰.

Miesi膮c temu
Hejka Lenka
Hejka Lenka

Jeste艣cie mega lubi臋 was

Miesi膮c temu
Wicher
Wicher

I ten wzrok Wery na Kasie podczas pytania "Kto najcz臋艣ciej robi dramy" Xd

Miesi膮c temu
Karolina Karp
Karolina Karp

Ale ladnie Marcie w dlugich wlosach

Miesi膮c temu
LEWio
LEWio

s

Miesi膮c temu
m p
m p

Minimajk jest cz臋sto irytuj膮cy

Miesi膮c temu
Mati
Mati

Oczywiscie ze wera gwiazdorzy

Miesi膮c temu
Wiktoria Samu艣
Wiktoria Samu艣

nie wiem czy kto艣 tez zwraca艂 uwag臋 ale te podpiski na filmie zmontowane mia艂y mn贸stwo b艂臋d贸w z tymi oryginalnymi napisami na filmie pisanymi w艂asnor臋cznie, by膰 mo偶e by艂 to celowy zabieg ale mam takie wtf why

Miesi膮c temu
Majkel Angel
Majkel Angel

Krzysiu zajebi艣cie wyszed艂 Ci rzut :D , rzuci艂e艣 markerem a nie go odbi艂e艣 ale sneak 100 :)

Miesi膮c temu
Tobii
Tobii

0:17 oj Tromba i Krzychu jak wy mi teraz zaimponowali艣cie GGMU

Miesi膮c temu
MINECRAFT 偶yciem
MINECRAFT 偶yciem

Odcinek bez nowciaxa Odcinek ma mniej wyswietlen馃槀

Miesi膮c temu
Fo(u)rdI'ManSion's
Fo(u)rdI'ManSion's

My艣l臋, 偶e w przysz艂o艣ci Kasia+Patec

Miesi膮c temu
gtoss chddy
gtoss chddy

nie wiem czy kto艣 tez zwraca艂 uwag臋 ale te podpiski na filmie zmontowane mia艂y mn贸stwo b艂臋d贸w z tymi oryginalnymi napisami na filmie pisanymi w艂asnor臋cznie, by膰 mo偶e b

Miesi膮c temu
Lena G贸rska
Lena G贸rska

Teraz Marta si臋 strasznie wybi艂a na You tube ( przynajmniej ja tak my艣l臋 )

Miesi膮c temu
Paullos
Paullos

Ale Marta 艣licznie wygl膮da, strasznie wy艂adnia艂a ostatnio

Miesi膮c temu
dominika wysocka
dominika wysocka

Mini majk g艂owa do kibla tam twoje miejsce 馃槀

Miesi膮c temu
gtoss chddy
gtoss chddy

Oczywiscie ze wera gwiazdorzy

Miesi膮c temu
_.oxla_.
_.oxla_.

do WERSOW: czy dodasz na swoim sklepie WERSOW STORE etui na Redmi Note 8T PLSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Miesi膮c temu
Sneaky
Sneaky

Film trwa ledwo 2 minuty Majkel ju偶 obra偶ony XD

Miesi膮c temu
Alicja Jurek
Alicja Jurek

YouTube bez Marty 馃槖馃ズ Ekipa bez Marty 馃槖鈽癸笍馃ズ馃槓

Miesi膮c temu
KrisKroS
KrisKroS

6:36 Co jest kurwa ju偶 drugi raz wtf Patec da艂 Tromba a pisz臋 Majk wtf ???

Miesi膮c temu
KrisKroS
KrisKroS

2:55 ale s艂aby monta偶 xDD to Marcysia da艂a wujas i karol a nie krzychu ;d

Miesi膮c temu
Dawid dawid
Dawid dawid

NIE ! DLA LILIPUTA NA FILMACH

Miesi膮c temu
Bolia Fops
Bolia Fops

mixer gdy sluchal 2 pytania 馃ズ馃ズ

Miesi膮c temu
Dawid dawid
Dawid dawid

Czym d艂u偶ej ogl膮dam, tym bardziej liliput mnie denerwuje

Miesi膮c temu
Bolia Fops
Bolia Fops

15:25 tromba przekln膮 nie wypikali

Miesi膮c temu
Dawid dawid
Dawid dawid

Karze艂 jak zwykle spruta

Miesi膮c temu
Edyta M.
Edyta M.

Czyzby chlopaki zasugerowali ze sa po stronie wardegi?馃槈

Miesi膮c temu
Roblox girls
Roblox girls

Super filmik

Miesi膮c temu
onlynow
onlynow

Friz pyta Marcysi czemu tak my艣li , ona odpowiada , Friz zdziwiony , Tromba atakuje broni zdania Marcysi , czy tylko ja to widz臋?

Miesi膮c temu
WERKA
WERKA

ktora minuta

Miesi膮c temu
Marzena Lindemann
Marzena Lindemann

o kturej marta wstawia odcinki ??

Miesi膮c temu
Wiktoria Bauer
Wiktoria Bauer

Pov : czytasz tytu艂 i masz takie 鈥濶o wiadomo 偶e Marta鈥

Miesi膮c temu
anlaki
anlaki

Powiedzialem sobie ze jak wszyscy nie dadza na wersow lub ta yy pania co mixera yy no jd na fame na pytaniu o gwiazdorzeniu to wychodze dotrzymuje slowa

Miesi膮c temu
ash browms
ash browms

nie da sie ogladac bez adblocka

Miesi膮c temu
Anonymous _
Anonymous _

Majk wkurwia niesamowicie

Miesi膮c temu
Justyna
Justyna

Lol ale teraz nikt nie powie, 偶e team x to nagrywa艂 i 偶e zgapiaj膮 czy cos. Hipokryzja

Miesi膮c temu
Weronika Mazur
Weronika Mazur

Kolejny odcinek jak wida膰 ze Werka nie pasuje to ekipy

Miesi膮c temu
Soinas Doyi
Soinas Doyi

9:55 Szkoda, 偶e ty si臋 nie umiesz przyzna膰 do swoich b艂臋d贸w.

Miesi膮c temu
Semir Stawarz
Semir Stawarz

15:25 tromba przekln膮 nie wypikali

Miesi膮c temu
Roxy XD
Roxy XD

mixer gdy sluchal 2 pytania 馃ズ馃ズ

Miesi膮c temu
Miros艂awa Rumie艅ska
Miros艂awa Rumie艅ska

Wrzu膰 do mixera

Miesi膮c temu
Kacper Kokssu
Kacper Kokssu

Wrzu膰 do mixera

Miesi膮c temu
Soinas Doyi
Soinas Doyi

9:53 XDDDDDDD WERSOW TO POWIEDZIA艁A, POZDRO DLA KUMATYCH

Miesi膮c temu
Dawid4101 Dawid
Dawid4101 Dawid

Kto ogl膮da艂 kilkakrotnie trik krzycha?

Miesi膮c temu
Filip Kalkowski
Filip Kalkowski

Kasia si臋 jakas dziwna robi

Miesi膮c temu

Kolejny

NAJDZIWNIEJSZE MIEJSCE W KT脫RYM TO ROBILI?

16:34

POMYLISZ SI臉 = WPADASZ DO BASENU!

19:28

POMYLISZ SI臉 = WPADASZ DO BASENU!

Karol Friz Wi艣niewski

wy艣wietle艅 12M

Qry - GBS (prod. pieruun x BarTie)

3:31

Qry - GBS (prod. pieruun x BarTie)

chillwagon

wy艣wietle艅 473K

Odnalaz艂am ZAGINIONEGO BRATA!

14:16

Odnalaz艂am ZAGINIONEGO BRATA!

Karina Pochwa艂a

wy艣wietle艅 63K

Najwi臋kszy IMPOSTOR w EKIPIE?

13:47

Najwi臋kszy IMPOSTOR w EKIPIE?

PatecWariatec

wy艣wietle艅 981K

KTO Z EKIPY TO POWIEDZIA艁?

13:06

KTO Z EKIPY TO POWIEDZIA艁?

MURCIX

wy艣wietle艅 848K

Z KIM CHCIA艁YBY艢MY...?

11:57

Z KIM CHCIA艁YBY艢MY...?

Natsu

wy艣wietle艅 642K

KUCHENNA WOJNA Z NOWCIAXEM

15:17

KUCHENNA WOJNA Z NOWCIAXEM

PatecWariatec

wy艣wietle艅 918K

CZY CHCIA艁ABYM BY膯 Z NOWCIAXEM?

26:20

CZY CHCIA艁ABYM BY膯 Z NOWCIAXEM?

MURCIX

wy艣wietle艅 2,3M

NOC W DOMU EKIPY

15:31

NOC W DOMU EKIPY

110%

wy艣wietle艅 976K

JAK SI臉 ZA艢MIEJESZ, WPADASZ DO BASENU!

10:31

KTO CZ臉艢CIEJ SZUKA WYM脫WKI W 艁脫呕KU?

24:36

KTO CZ臉艢CIEJ SZUKA WYM脫WKI W 艁脫呕KU?

Marcysia Ryskala

wy艣wietle艅 1M

JAKIEGO EKIPOWICZA PRZEDSTAWIAM?

10:44

JAKIEGO EKIPOWICZA PRZEDSTAWIAM?

PatecWariatec

wy艣wietle艅 829K

Qry - GBS (prod. pieruun x BarTie)

3:31

Qry - GBS (prod. pieruun x BarTie)

chillwagon

wy艣wietle艅 473K

Odnalaz艂am ZAGINIONEGO BRATA!

14:16

Odnalaz艂am ZAGINIONEGO BRATA!

Karina Pochwa艂a

wy艣wietle艅 63K

DZWONI臉 DO WIDZ脫W

16:45

DZWONI臉 DO WIDZ脫W

reZigiusz

wy艣wietle艅 260K

Gdy chcesz 艣ci膮ga膰 na elekcji

0:43

Gdy chcesz 艣ci膮ga膰 na elekcji

Docz3k

wy艣wietle艅 345K

"M jak mi艂o艣膰" - Zwiastun odc. 1571

0:15

ODTWARZAMY ZDJ臉CIA INFLUENCER脫W!

21:56

ODTWARZAMY ZDJ臉CIA INFLUENCER脫W!

TEAM X

wy艣wietle艅 379K

Szwagry 59 - Podejrzany dealer samochodu

14:44

Szwagry 59 - Podejrzany dealer samochodu

smiechawaTV

wy艣wietle艅 474K