Kizo ft. Jaill - GHETTO TRAP (prod. PSR)

  • Opublikowany Miesiąc temu

    Kizo MyToSukces

    Trwanie: 02:33

    ⬇ SPRAWDŹ W CYFRZE⬇
    bit.ly/posejdon_deluxe
    ⬇SPRAWDŹ DROP MTS⬇
    www.mytosukces.pl/odziez
    ⬇POSEJDON - ZAMÓW ALBUM⬇
    www.mytosukces.pl
    Booking koncertowy:
    e-mail: magda@flawlessagencja.pl
    tel. 730 010 201
    Kizo na IG ➡ kizo_wnik_058
    Jaill na IG ➡ jaillovic
    Title: Ghetto Trap
    Artist: Kizo, Jaill
    Music: PSR
    Album: Posejdon
    Mix/mastering: Enzu
    Video: hype vision
    Podziękowania dla:
    ID SOPOT
    BAGGED AMG

    ISRC: PL59G2000085
    (C)(P) 2020 chillwagon.co

mateusz chmielewski
mateusz chmielewski

Kizo zawsze słabo nie da się słuchać

7 minut temu
Franq
Franq

Tylko jak coś piszę się Poseidon ale wy może napiszliście tak

24 minut temu
Witam Policje
Witam Policje

Az mam ciary z cringe’u ja pierdole ale dno

13 godzin temu
LUFIX
LUFIX

Tarnobrzeg przejmuje klip !!!11!!

20 godzin temu
LUFIX
LUFIX

pozdro

20 godzin temu
Przemek Dziuenk
Przemek Dziuenk

Mam dziwne wrażenie że gość z 18 sekundy przypomina Tuska...

Dzień temu
Marcel Król
Marcel Król

Zajebiste

Dzień temu
Paul 473
Paul 473

Brutal 💪🏻🇵🇱😎

Dzień temu
Kropek
Kropek

...

Dzień temu
Jakub
Jakub

Pozdro z Gdańska!

Dzień temu
Lethality Status
Lethality Status

Donald Tusk Goscinnie na tracku xD https://youtu.be/pF9Vn7VZhq0?t=18

2 dni temu
Adrian
Adrian

Przeciez jalii to ten czarny

2 dni temu
KAMIL_TL
KAMIL_TL

Ale przegapiłem petardę 🙄

3 dni temu
Michał
Michał

kiedyś nie miał GHETTO TRAP a teraz ma

3 dni temu
pecewu
pecewu

Chcę mieć banger jak Kizo!

4 dni temu
Wilku
Wilku

Kurwa myślałem ze to gzuz

5 dni temu
Nikola Kowalczyk
Nikola Kowalczyk

Kizuś 💗💗💗💗💗💗😜😜😜😜😍😍😍😍💖💖😘😘😇💖😍😍😍😍😍😵

5 dni temu
Kacper Paprocki
Kacper Paprocki

Lil Gzuz

6 dni temu
iScoRpioo
iScoRpioo

Kizo kopiuje Niemiacka muzyke I jeszcze bierze kolejnego typa co nie potrafi byc soba tylko sie wzoruje na guciu

7 dni temu
Skuty Heros
Skuty Heros

"KIZA ZNAJA JUZ WSZYSCY " popek mowil na konferencji ze Cie nie zna

7 dni temu
Skuty Heros
Skuty Heros

@Artur Gumek kiedys sie nie znali ,teraz sie znaja lol

2 dni temu
Artur Gumek
Artur Gumek

Później Popek mowił, że jednak sie znaja i maja wspolnych znajomych

2 dni temu
Jan Kowalski
Jan Kowalski

Zajebiscie tłusty bicik dobry przekaz tak dalej i mam nadzieje że rozerwiesz tego popka

7 dni temu
dexi
dexi

No i legancko

7 dni temu
Renan pe Re
Renan pe Re

Kizo Mytosukces 😘 I want to buy this really good beat I can make 10 more beats for me I need for my new trap album Call me on twitter to negotiate @TheMoneyOfc

8 dni temu
chilli_palmer
chilli_palmer

Ale gówno xD Liczy się tylko „audi serii 3 z grzaną kierą” 🤣🤣🤣

8 dni temu
maks stapor
maks stapor

Weißer AMG als Ihr Kokain Sie haben Ihre Theorien, ich kann sehen, dass sie Sie beugen Es gibt genug Orient für Bullen, also werde nicht angespannt Halten Sie Ihren Finger am Puls oder an den Gewehren Meine Leute, Geschäftsleute aus dem Ghetto, Stil - Vandal In den Augen des Radars - ein Alarm als Verbrecher fährt In einer solchen Situation verlangsamen wir die Buckel nicht Jeder kennt Kiza, besonders die Polizeibeamten Lass den Spaß weitergehen, ich habe ein Leben auf Koffern Es würde zwei Kilo dauern, denke ich, wenn ich vom Flughafen zurückkomme Es ist nur Langeweile, ich bin doch sauber Heute mache ich eine verdammte Gangway für all die Klugen Ich mache eine Ghetto-Falle, niemand will eine Gefängnisstrafe Banken würden uns lieben, aber hier greifen Geld 24h Stadt, manchmal weinen Mütter Ich nehme diesen Track auf, als wäre es der letzte (Ua, aha, aha) Ghettofalle (Ua, aha, aha) Ghettofalle (Ua, aha, aha) Ghettofalle (Ua Da etwas ein Text eines Übersetzers ist, wird er nicht irgendwie falsch übersetzt

8 dni temu
Marta Asd
Marta Asd

Zarąbista nuta !!!!

8 dni temu
Antoni GangAlbani
Antoni GangAlbani

Oooo takie klimaty Kozownik idealne dla ciebie

9 dni temu
Hibye
Hibye

Ten Jaill popsół piosenkę i to mnie boli bo ta piosenka naprawdę jest dobra

9 dni temu
Xify
Xify

zajebyste

9 dni temu
Krzysztof Jarzyna ze Szczecina
Krzysztof Jarzyna ze Szczecina

Jaill z takim wackiem jak kizo nagrał 😂

9 dni temu
ZEUS
ZEUS

Ale może ci naprawi to odzyskasz

10 dni temu
Wróbel
Wróbel

Kizoszczak jakby GZUZa dojebał na feat to 2021 byłby zjedzony. Amen.

10 dni temu
Demon TWIST
Demon TWIST

Jaill to brat GZUZA ? XD

10 dni temu
Bazyl
Bazyl

0:00

10 dni temu
B L V K
B L V K

0:00

10 dni temu
johan johan
johan johan

Ale gowmo gdzie ja trafiłem

10 dni temu
Marcin Czechowski
Marcin Czechowski

👑💣😎

11 dni temu
Marcin Kądziołka
Marcin Kądziołka

jak ja słuchałem rapu to tak na teledyskach nikt strasznych min nie stroił :) im jestem starszy tym bardziej mnie ta "muzyka" śmieszy.

11 dni temu
STAAY HIIGH
STAAY HIIGH

🔥 🥵

11 dni temu
krasiuhere
krasiuhere

gzuz dla biednych XD

12 dni temu
Krystian Odcedoha
Krystian Odcedoha

Na miniaturce przez chwile myślałem ze po prawo Gzuz siedzi

12 dni temu
Piotr Łuszcz
Piotr Łuszcz

szkoda ze jest kizo :(

12 dni temu
Tomek Majka
Tomek Majka

kizo duży progres ostatnio

12 dni temu
Abu Can
Abu Can

Ich hab mich nicht verguckt oder? Das war dich maxwells Bruder?

12 dni temu
Typy Bukmacherskie
Typy Bukmacherskie

to jest dobra nuta, chyba najlepsza ze wszystkich KIZO

12 dni temu
Zbychu Unskill
Zbychu Unskill

''kiza znają już wszyscy'' wszyscy oprócz popka XDDD

13 dni temu
WNAakaWANDAL
WNAakaWANDAL

Popus to zbyt wiele nie pamięta 😅😂 nawet nie wiedział ze walczył na fame mma 7 😂

23 godzin temu
Ki Mix
Ki Mix

Jest gdzieś tłumaczenie? xD

13 dni temu
Triplex TXP157
Triplex TXP157

Kein Wort verstanden aber nach dem Lied hab ich mich bei einem Polnisch kurs angemeldet 😂👆👌

13 dni temu
Solo-Bit
Solo-Bit

Ja pierdole co za beztalęcie rapowe ten niziołek. Co to kurwa w ogóle jest ???

13 dni temu
Juliusz Dych
Juliusz Dych

ale ten jaill wjechał z rytmem

13 dni temu
GALANT DGL
GALANT DGL

0:18 tusk xD

13 dni temu
Kotek PLSK
Kotek PLSK

Kiza znają już wszyscy , prócz popka 🤣

13 dni temu
lukas vip
lukas vip

Dobre w hu.. szkoda tylko że takie krótkie.

13 dni temu
Jezuschytrus Nazarejczyk
Jezuschytrus Nazarejczyk

Jebac ta podrube 187 Straßenbande. Wszystko to samo ,Auta,psy ,dragi,nawet ruszaja sie jak bonez i gzuz.popelina i zkserowane kici kici.

14 dni temu
Msja _
Msja _

kiedy 187strassebande ?

14 dni temu
Felek Mucha
Felek Mucha

Takie dla dzieci...

14 dni temu
I don't think so
I don't think so

Sukces takiego gościa jak ten to oznaka upadku społeczeństwa. Gówno płynie wierzchem, do wartościowej muzyki trzeba się niestety dokopać. Pozdrawiam ostatnich prawdziwych

15 dni temu
Falkar
Falkar

xD

15 dni temu
Work Hard Dream Big
Work Hard Dream Big

0:18 co tu robi Donald Tusk? xD :D

15 dni temu
mr.rzodkiewka
mr.rzodkiewka

XDDD

14 dni temu
Antok PL
Antok PL

Jebany rap

15 dni temu
G-60-G GAME-OVER
G-60-G GAME-OVER

Kizo sprzadaje na policji!!!!!!

15 dni temu
He He
He He

Jaill wygląda jak młodszy brat gzuza XD

16 dni temu
Emperor Hypno
Emperor Hypno

Dokładnie

13 dni temu
Hubert Czarkqada
Hubert Czarkqada

Myślę że wygra

16 dni temu
Hubert Czarkqada
Hubert Czarkqada

@teamkizo

16 dni temu
Paweł Zieliński
Paweł Zieliński

Kizo powinien nagrać płytę w takim stylu, to byłby hit: https://www.youtube.com/watch?v=j00sc6666Dw

16 dni temu
Marek Neumann
Marek Neumann

taki troche gzuz z wisha

16 dni temu
SZWAGIER 1985
SZWAGIER 1985

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

16 dni temu
RambeQ Cox
RambeQ Cox

Napotykam się na komentarze ze jail rozjebal pewnie większość nie wie o czym jail nawija XDDDDD takze ten

17 dni temu
Jakub Spławski
Jakub Spławski

Kiedyś nie miał featów z zza granicy teraz ma

17 dni temu
Blackzone 1878
Blackzone 1878

gronkowiec kurwy

17 dni temu
Od Zera Do youtubera kraw
Od Zera Do youtubera kraw

Kiza nie znają wszyscy .... Popek nie zna :( :(

17 dni temu
TalaR.
TalaR.

kiedyś nie znał, teraz zna

14 dni temu
marchew YT
marchew YT

0:24 no co ty ¯\_(ツ)_/¯

17 dni temu
Igi
Igi

Borixon zamiast jail i będzie 11/10

18 dni temu
†NeO† DMB
†NeO† DMB

GETTO TRAAAP 🌠👻😯

18 dni temu
Sneaky
Sneaky

cielo lepszy

18 dni temu
Andrzej Perski
Andrzej Perski

Paris platynow + Gzuz to max kombinacja 😂😂😂

18 dni temu
MCfictive
MCfictive

0:18 co tam robi donald tusk?

19 dni temu
Marian Kowalski
Marian Kowalski

Yutubasy

19 dni temu
konrad bartosiak
konrad bartosiak

To buja ale True all!

19 dni temu
Piotr Koralewski
Piotr Koralewski

Młody Gzuz

19 dni temu
adamhash
adamhash

Kizo lubie Twoje kawalki ale wydaje mi sie ze w konflikcie z Jongmena z Sobota jestes po zlej stronie. Zeby w przyszlosci nie obrocilo sie to przeciw Tobie.

19 dni temu
szaruman
szaruman

Legęda głosi, że to ostatni kawałek kizo

19 dni temu
Black Garage
Black Garage

kurwa japierdole, niemieckie gowno . pozdro dla kiza

19 dni temu
SantiagoChileMafia
SantiagoChileMafia

ADAMSKI G STYLE 👑🎩👑

19 dni temu
Pituś '
Pituś '

Super klip, tak trzymaj

19 dni temu
ElectricDreams
ElectricDreams

No tak, bandziorka i koks. Cały polski czar. Trochę mi się znudził, Ale wiem że małolaty po wsze czasy będą się jarac tym co nie ma sensu.

20 dni temu
Spectre xXx
Spectre xXx

siadło nieźle

20 dni temu
SOCIU
SOCIU

Kiedy nie starczyło Ci na gzuza i maxwella i wziąłeś ich kuzynów XD Ps. MORSOWAŁEM

21 dzień temu
poteznymg
poteznymg

kurwa kolejnt gzuz

21 dzień temu
Kamylek Enduro300
Kamylek Enduro300

Ale podrabiańce 187 tfuuu!!! Kizo łeb

21 dzień temu
cry_ stian
cry_ stian

Ale klimat

21 dzień temu
Michał Kajomof
Michał Kajomof

[Intro: Kizo] Ej, Ghetto Trap Gdańsk - Hamburg [Zwrotka 1: Kizo] Bielsze AMG, niż twoja kokaina Masz swoje teorie, widzę jak cię wygina Byku starczy orient, więc nie ma co się spinać Trzymaj rękę na pulsie albo na karabinach Moi ludzie biznesmeni z getta, styl - Vandal W oczach radar - alarm, jak jedzie kryminalna W takiej sytuacji, nie zwalniamy na garbach Kiza znają już wszyscy, tym bardziej stróże prawa [Bridge: Kizo] Niech trwa zabawa, mam życie na walizkach Weszło by z dwa kilo, myślę jak wracam z lotniska To tylko rozkminka z nudów, jestem w końcu czysty Dziś robię jebany trap, dla tych wszystkich bystrych [Refren: Kizo] Robię Ghetto Trap, nikt nie chce odsiadki Banki by nas pokochały, lecz tu hajsy z siatki Miasto 24h, czasem płaczą matki Nagrywam ten numer, jakby miał być tym ostatnim (Ua, aha, aha) Ghetto Trap (Ua, aha, aha) Ghetto Trap (Ua, aha, aha) Ghetto Trap (Ua) [Zwrotka 2: Jaill] Ich komm' mit zwei, drei geilen Weibern zum Feiern, dreckig wie Kokapaste Und mach' deine Süße zur Kahba mit 'ner Sambuca-Flasche (Haha) Guck, was 'ne Hure ist, Brate (Guck), geh' zu Fuß, bin hacke Kurz zur Tanke, hol' mir, was grad passt, und mach' mit YouTube Asche Häng' auf der [?], dufte nach Prada-Partner Von Hamburg bis nach Gdańsk fliegt Stoff verpackt per Gabelstapler Besser kein Drama, Palaber, das wär nicht deine Welt Und glaub mir, du kriegst Krisen, wenn die Gittertür ins Eisen fällt Wer macht aus Scheiße Geld, Kizo [?] vor Was ihr kriegt, ist Ghettochor, kein Trap wie [?] von Macklemore Räuber, die an kalten Tagen nachts durch deine Bude schlendern Beutefokus, Hass im Magen und das kann kein Bulle ändern (Niemand) Nutten beim Blasen frier'n, meine Welt ist selbstgefällig (Ja) Und wenn der Bulle mich erwischt, egal bei was, dann renn' ich (Haha) Was für 'ne Apotheke? Hier gibt's nur gestörte Ticker (Ja) Du kriegst kein'n Liebessong, du kriegst hier, was du hörst, du Ficker [Refren: Kizo] Robię Ghetto Trap, nikt nie chce odsiadki Banki by nas pokochały, lecz tu hajsy z siatki Miasto 24h, czasem płaczą matki Nagrywam ten numer, jakby miał być tym ostatnim (Ua, aha, aha) Ghetto Trap (Ua, aha, aha) Ghetto Trap (Ua, aha, aha) Ghetto Trap (Ua, aha, aha) Ghetto Trap

22 dni temu
Paweł Nędza
Paweł Nędza

Tylko nie mówcie, ze ma ksywke jail, bo w wiezieniu siedział

22 dni temu
Chudy Byk
Chudy Byk

Nie mów że masz na nazwisko Nędza bo żyjesz w nędzy 🤣

22 dni temu
Sinio k
Sinio k

ROZPIEROL👉🏻👇🏻👍🏻

22 dni temu
Głodny Zbyśiu Kanibal
Głodny Zbyśiu Kanibal

Jail wygląda jak gzuz

23 dni temu
Głodny Zbyśiu Kanibal
Głodny Zbyśiu Kanibal

Zajebiscie coś z Niemcem mega mi siada ta nuta Jail fajnie nawija wszystko rozumiem mega

23 dni temu
Dymion
Dymion

Zostań dilerem to poznacie takich ludzi jak Kizo pozdro wariat ;D

23 dni temu
Party Quiz
Party Quiz

Jakość produkcji na najwyższym poziomie i idzie w parze w muzyka!

23 dni temu
spicaaxd
spicaaxd

Nimm JaiLL als Feat und der macht dich zum Feat.

24 dni temu
niduoe stre
niduoe stre

Ja: Mamo, chcę Gzuza do domu. Mama: Ale przecież mamy Gzuza w domu. Gzuz w domu:

24 dni temu
Haze OskA
Haze OskA

Tusk z kijem baseballowym 0:18

24 dni temu
Makson
Makson

haha

15 dni temu

Kolejny

Kizo ft. Wac Toja - LUCKY PUNCH (prod. MØJI)

02:50

Kizo ft. Wac Toja - LUCKY PUNCH (prod. MØJI)

Kizo MyToSukces

wyświetleń 20M

Śpiewam "ADIOS" TEAM X po ANGIELSKU! *bez autotune*

4:01

Kizo feat. Malik Montana - CZEMPION (prod. BM Rope)

03:30

Kizo ft. Trill Pem - FITNESS (prod. Lanek)

03:14

Kizo ft. Trill Pem - FITNESS (prod. Lanek)

Kizo MyToSukces

wyświetleń 10M

GUZIOR - B L U E B E R R Y

03:14

GUZIOR - B L U E B E R R Y

EVILTWINcorp.

wyświetleń 32M

187 STRASSENBANDE - PARADIES

03:41

187 STRASSENBANDE - PARADIES

CrhymeTV

wyświetleń 7M

Major SPZ - "BAM BAM" (prod. Newlight$)

02:31

Major SPZ - "BAM BAM" (prod. Newlight$)

Major Specnaz

wyświetleń 3,8M

Kizo - ART (prod. Antonello)

03:07

Kizo - ART (prod. Antonello)

Kizo MyToSukces

wyświetleń 10M

Śpiewam "ADIOS" TEAM X po ANGIELSKU! *bez autotune*

4:01

Falling In Reverse - "I'm Not A Vampire (Revamped)"

6:18

CNCO - Entra en Mi Vida (Official Video)

3:11

Sabrina Carpenter - Skin

3:01

Sabrina Carpenter - Skin

SabrinaCarpenterVEVO

wyświetleń 12M

Dawid Obserwator - Severus Snape

3:14

Dawid Obserwator - Severus Snape

Step Records

wyświetleń 56K