Marcin Malczyński ODPOWIADA PAWŁOWI TYBURSKIEMU - BARDZO ŹLE TRAFIŁEŚ

  • Opublikowany 2 miesięcy temu

    WINNY LIVE

    Trwanie: 06:39

    TYPY POLAKA, KUBAŃCZYKA I MALCZYŃSKIEGO NA GRUPIE FB:
    groups/zawodtyper/?ref=bookmarks
    🔥Kontakt, współpraca: ▼🔥
    ✉ krzysztofwinny1988@wp.pl
    Chcesz pogadać ? ZAPRASZAM
    TeamSpeak: POL-SPEAK.pl
    🔥 instagram: winnyliveofficial 🔥
    🔥 Subskrybuj kanał, aby być na bieżąco z nowymi materiałami 🔥
    👤 FANPAGE: ▼
    🔥 WINNY-LIVE-1708568359216726/
    tutaj możesz wesprzeć moją pracę:
    💰PayPal: krzysztofwinny1988@wp.pl💰
    💰 patronite.pl/WINNYLIVE 💰
    🎼 Muzyka: Juri GagagreeN 🎼
    🎼 plfree.info/cycle/gHKJpNuC0qzUorM/wideo.html 🎼
    📌 Juri GagagreeN: plfree.info/desk/vcp6dfAeo_mQHeXF-ARaoA.html
    Marcin Malczyński ODPOWIADA PAWŁOWI TYBURSKIEMU - BARDZO ŹLE TRAFIŁEŚ
    #MarcinMalczyński #Tyburski #FAMEMMA

Grzegorz RH
Grzegorz RH

Z jakiej racji on dostał pas !? Za 1 walkę ? Kurde fajnie być mistrzem po 1 walce ! Widać ze dostałeś go za darmo od federacji !

24 dni temu
⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻
⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻

Z tego Marcina robią jakiegoś mega kozaka a to co pokazał w walce z AdBusterem to było żałosne xD

Miesiąc temu
Remi Vlog
Remi Vlog

Tamten niech utka pizde bo wszędzie szuka wybicia ,tyburski

Miesiąc temu
Tomek Szkodnik
Tomek Szkodnik

👍👍👍

Miesiąc temu
Kill zon
Kill zon

Cieniasy i tyle

Miesiąc temu
effios1
effios1

Malczynski pajac

Miesiąc temu
Wojteq21
Wojteq21

Bracia Golec vs bracia Malczyńscy na dziesiątce!!! To by było coś

Miesiąc temu
RadeG
RadeG

2:29

Miesiąc temu
Mateusz Kaim
Mateusz Kaim

Znowu kolejny pompowany konflikt

Miesiąc temu
Edek Kredek
Edek Kredek

Trybulski to prostytutka silikonowa zwykla kurwa

Miesiąc temu
Małpy TV
Małpy TV

Marcinek to pet do bicia kubanczyk albo tybori go zjedzą pajac strugal conora

Miesiąc temu
Roman Romanski
Roman Romanski

A teraz wygląda jak rafatus hehe

Miesiąc temu
Shox
Shox

Arab mu pokazał czym jest Mma.

Miesiąc temu
Tony Forma
Tony Forma

ogórki pieli się, a nie bije.

Miesiąc temu
iMilky iMilky
iMilky iMilky

Nie no Tyburski to by Cie zjadl i zje w przyszlosci :D Wrocmy tu po walce, hejo

Miesiąc temu
Pawix YT
Pawix YT

japierdole lubię malczyńskiego Ale zaczął teraz zbyt sapac najpierw o Najmanie teraz o Tyburskim no kurwa za chwilę się taki jak kasjo zrobisz czyli skończony fiut który uważa się za pępek świata i wszystkich ciśnie

Miesiąc temu
Mateo Suwa
Mateo Suwa

Tyburski zazdrości walki o pas. Na 10 Tyburski vs. Malczynski/Flas. Ps dobrze napisałem ?

Miesiąc temu
Proku RatoR
Proku RatoR

Sztuczna drama alert ...

Miesiąc temu
Reptilion RC
Reptilion RC

Tyburski wszędzie szuka atencji jak jego kumpel Bart bo jeśli nie będzie walczył na fame to każdy będzie miał na niego wylane

Miesiąc temu
Nero 320
Nero 320

2vs2 bracia malczynscy vs bracia tybori to by było coś

Miesiąc temu
Franek Starosta
Franek Starosta

Sportowa Polska

Miesiąc temu
KWX Garage
KWX Garage

Tyburski Cię rozpierdoli chłopie 🤦‍♂️

Miesiąc temu
Jurak50x
Jurak50x

Dobrze Malczyński, inteligentna odpowiedź dla tego zakała, spaprany cwel atencjusz bierze na huki, jeebaj go smiecia

Miesiąc temu
Zynia Zyń
Zynia Zyń

Ty się Malczynski nie wypowiadaj tak, bo na swojej walce nic nie pokazałeś więc by cię Tybori zjadł

2 miesięcy temu
Zynia Zyń
Zynia Zyń

@Rogal Official mówi to dzieciaczek z bólem dupy jaka jest prawda xD boli? Ma boleć haha nic nie pokazał i taka jest prawda, a juz podkreca i robi dramy, a z nim choć nie przepadam za nimi to go tybori zje, a jak masz zamiar sie kłócić tylko temu, bo oglądałeś "typowego sebe/dresa" to lepiej usiądź nad swoim swoją gierką dla takich dzieciaków i graj 😂

Miesiąc temu
Rogal Official
Rogal Official

To byla pierwsza jego walka dziewczynko. Poplacz sie najlepiej. I wgl mial cos z ręką wiec no.. Tego.. Wypierdalaj.

Miesiąc temu
klesk88
klesk88

Ten Tyburski powinien się uspokoić po tym jak przegrał z 20 cm niższym Arabem, a wcześniej go typowałem jako najlepszego przeciwnika dla Popka. Co do starszego Malczyńskiego po tym jak pokonał AdBustera to według mnie obecnie jest najlepszym przeciwnikiem dla Popka.

2 miesięcy temu
klesk88
klesk88

@Asd Dsa ale w fame mma nie do końca kierują sie kategoriami typu waga więc walka starszy Malczyński vs Popek to była by mega opcja.

Miesiąc temu
Asd Dsa
Asd Dsa

Nie ta waga ziomek, bestia dla popka

2 miesięcy temu
Znawca Wszystkiego
Znawca Wszystkiego

Ej tyburski chciał walczyć z malczynskim przed przegraną z Arabem chyba cn?

2 miesięcy temu
Arti_02
Arti_02

Temu Tyburskiemu już od kaski odjebało i atencji szuka

2 miesięcy temu
Patryk piórkowski
Patryk piórkowski

Beka z obydwu

2 miesięcy temu
Przygoda
Przygoda

Dobra walka wieczoru 2vs2 Malczyńscy-Tyburscy

2 miesięcy temu
XY X
XY X

Obsrany

2 miesięcy temu
Spirito
Spirito

a tybor mial nie walczyc z kasjo?

2 miesięcy temu
Kuba Martelus
Kuba Martelus

2vs2

2 miesięcy temu
team kaluch
team kaluch

pozdro

2 miesięcy temu
Kowal82
Kowal82

Pozamiatane Tuburski

2 miesięcy temu
Olgisvn _
Olgisvn _

Nie wiem czy ta walka ma sens skoro Arab mniejszy w pizdu od tyburskiego go poskładał.i zdeklasował w parterze a wiadomo że malczyński parter ma również dobry i tyburski ma szansę jeśli uda mu się bronić przed obaleniami

2 miesięcy temu
Wiesiek Wiesiek
Wiesiek Wiesiek

Zrozumiałem daczego sie wyjaśniacie na yt 🤣🤣🤣

2 miesięcy temu
Mateusz Najlepsze
Mateusz Najlepsze

Wie botoksiarz ze z kasjuszem nie bedzie walki to szuka znowu na sile kogos z fejmem 😂

2 miesięcy temu
KaWCzuNNeKK
KaWCzuNNeKK

Ktos wie moze jak sie nazywał bit albo piosenka tyboriego ?

2 miesięcy temu
q-BASS
q-BASS

Tyburscy to dałny, geje w różowych garniturach

2 miesięcy temu
ZaryCu . LOCUST
ZaryCu . LOCUST

MALCZYŃSCY VS TYBURSCY!!!!

2 miesięcy temu
Yamillo
Yamillo

chcesz zeby Malczyńscy jedli przez słomke? XD

2 miesięcy temu
Adijen _
Adijen _

Dostał propozycję o pas to czemu miał go nie wziąć? To nie wina jego tylko federacji, że nie potrafili ogarnąć dobrze z tymi pasami, na następnej gali będzie parę walk o pas i się zobaczy🔥🤘

2 miesięcy temu
Bartosz Tecza
Bartosz Tecza

Huj z takimi zawodnikami co mają pasy i nie walczą dalej co to ma byc

2 miesięcy temu
Wiktor B
Wiktor B

Te malczynskie to robia z siebie fajterow ze chuj a nie mieli dobrych rywali wiewior pokaze jak sie wyjasnia tych debili plus kubanczyk gwiazdy z pasami ktorych nie bronia

2 miesięcy temu
Kolo Tdz
Kolo Tdz

KIM JEST KUBANCZYK JAKI TO ZAWODNIK CZEMU ONI SIE PODNIECAJA NIE ROZUMIEM CHODZIŁ W PODSTAWÓWCE 2 LATA NIA KICBOXING I WIELKI FIGHTER BO GRUBASA BOXDELA POKONAŁ HAAA

2 miesięcy temu
Toorii _
Toorii _

Gościu, zobacz sobie jaką on teraz metamorfozę przeszedł. Moim zdaniem może bardzo miło zaskoczyć

2 miesięcy temu
Sebko Tina
Sebko Tina

Uuuuu wydajesz się usrany słabo oooo.......

2 miesięcy temu
Adrian Wiktor
Adrian Wiktor

Żeby wytłumaczyć raz a dobrze wszystkim debilom(nie chce mi się pisać pod każdym postem idioty który zamiast chodzić do szkoły to rzuca w nią kamieniami)Więc wytłumaczę to prosto-chuj dzisiaj ja i moi wspólnicy robimy pas w kategorii 77kg hmm...no i kogo weźmiemy do walki,może weźmy Józka spod Żabki i Franka spod Kauflandu bo w o nich dość głośno na mieście a drugi na to:no co ty mam Malczyńskiego co ma różowy pas w cygańskim jiu-jitsu i dlaczego nie?Który z Was debile wie kto Ronda Rousey?Ja pierdole tak napierdalacie na federacje przy której potem marszczycie swoje małe fredki(mam na myśli Fame MMA)Ronda po tym jak UFC stworzyło jej kategorię wagową jako pierwsza dostała pas mistrzyni bez żadnej KURWA walki ani kurwa jednej,nie boli Was to?Tylko to co pokazała później i w jaki sposób go broniła dało jej status MISTRZA,także dajcie szansę Marcinowi wykazać się w obronie pasa który jak najbardziej słusznie sobie wywalczył,jeszcze mały edit gdyż wielu z Was nie docenia POTĘGI BJJ a tu mogę postawić masę pieniędzy że 95% zawodników bjj składa nawet dobrych stójkowiczów(którzy o bjj nie mają za wielkiej wiedzy)także ten tego...Malczyński team

2 miesięcy temu
KafelTV
KafelTV

Pas Marcina jak i Dawida leżą sobie bez możliwości ich odbioru tak szczerze bo przez tyle czasu nie organizowali walk z ich udziałem wiec trochę beka, ta sama sytuacja z Lil masti, zawalczyla w chuj czasu temu wygrała i na tym kończy sie temat pasa 🤣 wgl gdzie pas wagi heavy? Adekwatnie do reszty pasów powinien go zdobyć ten który pierwszy bil sie w wadze ciężkiej 😃

2 miesięcy temu
LesteruS
LesteruS

Dawid walczył w 4 walkach , Marcin miał złamana rękę ... Po za tym na gali masz 10 walk jakby w każdej był Dawid to by ci się to znudziło .. po za tym nie zawsze możesz brać walkę z gali na galę , przygotowania też siadają na organizm

2 miesięcy temu
Adrian B
Adrian B

Już wiem kto jest twoim rywalem :) MEDUSA

2 miesięcy temu
krystians pl
krystians pl

A kubańczyq ?

2 miesięcy temu
Mateusz Balcerzak
Mateusz Balcerzak

Malczyński na chuj sie nadaje xD co on w ogóle pierdoli. Pizda do szczekania

2 miesięcy temu
Rastaera Era
Rastaera Era

Jaki lamus byle by pasa oddać

2 miesięcy temu
Maciej Emil
Maciej Emil

Marcin pierdol go to zwykły klaps bez jaj

2 miesięcy temu
Michał Kwiatkowski
Michał Kwiatkowski

moim zdaniem powinna być walka BRACIA MALCZYŃSCY vs BRACIA TYBURSCY

2 miesięcy temu
Janusz Godlewski
Janusz Godlewski

@Janusz Terminator Przecież Adesanya ma 190, a nie 193

28 dni temu
mavvek_
mavvek_

boze koks by to bylo

Miesiąc temu
Marcel Dąbrowski
Marcel Dąbrowski

Nie tą waga byku

Miesiąc temu
Majkel Daglas
Majkel Daglas

A gdzie oni pokazali dobry partner XD

Miesiąc temu
Mikołaj Rychlewski
Mikołaj Rychlewski

Zajebiste w chuj by to było

Miesiąc temu
Eeeee oooo kurwa Pan tu nie stał.
Eeeee oooo kurwa Pan tu nie stał.

Malczynscy vs Tyburscy?

2 miesięcy temu
Maciej Maćko
Maciej Maćko

Taka prawda leszczu, dostałeś pas za chodzenie po ringu. W 1 rundzie zero ciosów. Spotkajcie się w ringu ale myślę że nie masz szans, jeśli go nie przelezysz to dostaniesz mocne wpierdol bo każdy wie że umiejętności masz słabe

2 miesięcy temu
Maciej Maćko
Maciej Maćko

@Gracjan Pietrzak ty tam nie bądź taki mądry bo do mojej ortografii jeszcze ci daleko synek. Lepiej ucz się bo jak dziś będziesz miał e lekcje to dostaniesz 1 z dyktanda 😛

Miesiąc temu
Gracjan Pietrzak
Gracjan Pietrzak

@Maciej Maćko Żenadą jest ocenianie kogoś po wieku oraz twoja ortografia :) Żenada a chłop siedzi na chacie z pasem i ciśnie bekę z takich bezbeków :)

Miesiąc temu
Maciej Maćko
Maciej Maćko

@Gracjan Pietrzak bujaj się na e lekcje dzieciaku. A jak skończysz obejrzyj jego walkę 😁żenada w huj

2 miesięcy temu
Gracjan Pietrzak
Gracjan Pietrzak

Chyba nie wiesz o Marcinie nic XD “nie wiem nic ale sie wypowiem” pokaz swoje umiejetnosci ;) mozesz mu jedynie buty lizac tak jak kazdy kto go tu hejtuje w kom :)

2 miesięcy temu
GRzan3K
GRzan3K

Tyburski szmata szuka fejmu nie daj się XDDD bo tylko go wybijesz walką z nim

2 miesięcy temu
Bartosz Fiuk
Bartosz Fiuk

To są bracia Konczita Wurst

Miesiąc temu
sasziii 86
sasziii 86

Tyburski kutas na siłę szuka kogoś do walki. Niech spierdala...

2 miesięcy temu
GRzan3K
GRzan3K

@2115 ale jakby walczył z malczyńskim to jeszcze bardziej by sie wybil takei moje zdanie

2 miesięcy temu
2115
2115

On już się wybił

2 miesięcy temu
lambos 123
lambos 123

Malczyński jest bardziej męski i nie jest delikatny

2 miesięcy temu
Adam Nowak
Adam Nowak

Śmieszne jest to że Marcin ma pas nie zasłużył na niego ma dopiero jedną walkę i pas xd

2 miesięcy temu
Adrian Wiktor
Adrian Wiktor

nie no kurwa ty bardziej zasłużyłeś,żenada

2 miesięcy temu
to nie ja
to nie ja

Tylko on ciężko się przygotowywał więc może trochę zasłużył

2 miesięcy temu
*Mateusz*
*Mateusz*

czy ja dobrze zrozumiałem tybori uznał kubańczyka za ogórka do bicia?XDD

2 miesięcy temu
Wojciech HD
Wojciech HD

@DzianyMajki??

Miesiąc temu
DzianyMajki
DzianyMajki

Bo to prawda. Wygrał z upośledzonym typem

2 miesięcy temu
Szzybki Ham
Szzybki Ham

Nie lubię was ale rozierdol go

2 miesięcy temu
Yake
Yake

Malczyńscy vs Tyburscy 2vs2 fame mm9 Lajkujcie 🖐🏼🖐🏼🖐🏼

2 miesięcy temu
Axos
Axos

Chodziło mi o wiewióra i tego wielkiego nie pamietam jak ma

Miesiąc temu
IceBeeg
IceBeeg

@Axos jaka tamta? Z tymi bliźniakami?przecież tyburscy z grubasami się bili i wygrali na lajcid

2 miesięcy temu
Axos
Axos

Tylko że tamta walka była umiejętności vs masa i niestety i tak masa wygrała

2 miesięcy temu
Obywatel Europy
Obywatel Europy

@IceBeeg dokładnie. Wystarczy na wiewióra spojrzeć

2 miesięcy temu
IceBeeg
IceBeeg

@Axos wyjebane na wagę, prawdziwy wojownik potrafi się w każdej wadze nakurwiac

2 miesięcy temu
shizerix !
shizerix !

Przecież tyburski go zmiecie w ringu

2 miesięcy temu
Emil zdr
Emil zdr

już się popisał z arabem hah

2 miesięcy temu
Damian Chmielewski
Damian Chmielewski

Ta, zmiecie go tak samo jak mial araba rozjebac. Wez nie pisz takich głupot 😆

2 miesięcy temu
FXxxxXF
FXxxxXF

XD pas za darmo ale się ludzie srają XDDD mi to nie przeszkadza, dostał, wygrał i tyle. Ktoś zawsze musi zacząć, a teraz będzie bronił. Beka xd

2 miesięcy temu
Goth Aesthetic Fashion check my IG: my_freaky_world
Goth Aesthetic Fashion check my IG: my_freaky_world

Nie hejtując nikogo Tyburski składa wszystkie te "ogórki" jak ktoś napisał niżej :P i jest to chujowe ze dali mu tak doświadczonego parterowca jeszcze jak Arab gdzie 3 rundy przeleżeli. Ci włodarze też nie wiem jakie mają układy z zawodnikami, czemu nie dadzą mu takiego Kasjusza 1 runda i było by po "Królu" była by szybka lekcja pokory.

2 miesięcy temu
er an
er an

Czy chujowe.. nie musiał brać walki z nim, poza tym Tyburski sam gadał, ze pozamiata Araba. Lekcja pokory mu się przydała, bo co jak co ale za bardzo kozaczyl. Można być pewnym siebie i wierzyć w siebie i swoją wygraną, ale takimi gadkami, ze go pozamiata itd.. no słabe mega.

2 miesięcy temu
MeinFront
MeinFront

Marcin by go najebał tak o elo

2 miesięcy temu
Urban
Urban

Ledwo adbusterowi dal rade wiec no tak o elo

2 miesięcy temu
BM oficjalny.
BM oficjalny.

Dawac 2vs2 malczynscy vs tyburscy

2 miesięcy temu
Patryk Otwinowski
Patryk Otwinowski

Tyburscy na spokojnie by ich rozjechali. Te pasy powinni oddać zawodnikom ktorym te pasy się należą bo są po prostu lepsi a nie chuja pokazali a pasy posiadają to coś tu nie halo chyba.

Miesiąc temu
przemyslaw Radzislaw
przemyslaw Radzislaw

Dlaczego robią z Malczynskiego jakiegoś kozaka do bicia on przecież jest żałosny. Fame stara się na sile robić z idiotow zawodników. Żenada

2 miesięcy temu
przemyslaw Radzislaw
przemyslaw Radzislaw

@P4keR Dam purpurową to on miał dupe po treningach taki wycisk mu dawali hahaha

Miesiąc temu
Obywatel Europy
Obywatel Europy

@KrzyMal dla mnie to jest totalnie usuless. Rzadko tam się walczy, a jak juz to śmieszne zasady. Głównie pokazówki. Już karate bardziej cenie. Oczywiście no offens, to tylko moje zdanie.

Miesiąc temu
KrzyMal
KrzyMal

@Obywatel Europy si

Miesiąc temu
Obywatel Europy
Obywatel Europy

@KrzyMal tw? Taekwondo?

Miesiąc temu
KrzyMal
KrzyMal

@Obywatel Europy Nie wiem jak to wygląda w bjj, ale ja mając 1 czerwony w TW i 70kg mógłbym za 28 dni wyjść do walki MMA bez publiczności z Trybsonem i myślę że na 80% bym wygrał.

Miesiąc temu
Hurkor Barawari
Hurkor Barawari

Jazda z tą kurwa marcin

2 miesięcy temu
TyP
TyP

Pasy za darmo i macie czym się cieszyc?

2 miesięcy temu
TyP
TyP

@Michał Po Kiego grzyba się prujesz idioto? Co to za mistrz który nie broni pasa od kilku gal przy czym mówi że pas Fame'u to taka zabawka... Żałosne... Powiedz mi za co ten jego brat ma pas? Za ładny uśmiech??? Naucz się czytać ze zrozumieniem...

Miesiąc temu
Michał
Michał

@Oskar Stępniewski poziomem sportowym na pewno zasługuje bardziej 3/4 osób więc no

Miesiąc temu
Oskar Stępniewski
Oskar Stępniewski

@Michał z marcina malczyńskiego taki mistrz jak z najmana zawodowiec

Miesiąc temu
Michał
Michał

No, Dawid walczy na prawie każdej gali ostatnio, bilans 4-0, ale nie broni pasa 💁‍♂️ Marcin z kontuzją, ale co tam, ma walczyć no nie? Jesteś tak kurwa głupi jak ten atencjusz tyburski

Miesiąc temu
TyP
TyP

@Oskar Stępniewski Jeszcze chuj tam że praktycznie za darmo te pasy ale żeby je bronili to już bym rozumiał...

2 miesięcy temu
Pike Fishing
Pike Fishing

Nie dałbyś rady marcinku

2 miesięcy temu
Szymon 333
Szymon 333

Parterem by wygrał jak Arab

2 miesięcy temu
Kuba
Kuba

Typ przegrał z Arabem,wiec nie może w następnej walce walczyć o pas. Chociaż fame rządzi się swoimi prawami

2 miesięcy temu
Dawid Zabawa
Dawid Zabawa

Chłop po walce miał kontuzje a ludzie piszą ze nie broni psa , jak ma to zrobić jak musi kontuzje wyleczyć ? Po 2 tyburski to atencjusz i po przegranej użala się ze chory ze coś ze tamto . Po 3 co to jest tyburski żeby co gale walczył i odrazu po pas szedł

2 miesięcy temu
Pinguje
Pinguje

Arab go najebał i chce walczyć pas debil

2 miesięcy temu
Pinguje
Pinguje

@Urban Bo to fame MMA a KSW cz ufc nwm aż tak przygłupi jesteś że nie rozumiesz dlaczego dostał pas

2 miesięcy temu
Urban
Urban

a malczynski po jednej walce dostał pas debil

2 miesięcy temu
kawior kalmar
kawior kalmar

Malczynscy vs Tybrurscy

2 miesięcy temu
Listonosz Pat
Listonosz Pat

Tyburki przegrał z Arabem i teraz chce walki o pas? to jest śmiechu warte

2 miesięcy temu
Szymon 333
Szymon 333

Niech lepiej parter i zapasy robi bi Arab go zgwałcił i wysrał

2 miesięcy temu
FilipOS
FilipOS

Przed walka z arabem chciał tej walki teraz chce rewanż z arabem

2 miesięcy temu
Michał
Michał

Malczynski może go poskładać jak Arab ..

2 miesięcy temu
Kuba
Kuba

@Obywatel Europy on w srodku pierwszej rundy polamal prawa lape, wiec co mial wiecej pokazac? trzymal go na dystans, a jak nadarzyla sie okazja, to zaganial go pod siatke, aby go kolanami obijac i cos tam trafiac lewa reka... ty bys sie zlozyl pewnie jak transformers w tej klatce na jego miejscu

Miesiąc temu
Epic Apple
Epic Apple

@Obywatel Europy No tak nie bardzo. Ciekawe jak ty byś walczył jako pierwszą walke o pas plus był byś w niej faworytem to przekłada się na stres plus miał złamaną ręke po 1 rundzie więc tylko brał go pod siatke i obijał bo miał ręke rozjebaną więc się nie dziwie

2 miesięcy temu
OSKAY
OSKAY

@MrOli MrOli No nie każdy będzie odpierdalał maniane jak Najman. W tej walce u nich są trzy opcje: -Najman obsrał zbroję -Najman obstawił w bukmacherce że go obali (gdzie to był pojedynek bokserski i kurs musiał być bardzo duży) -Najman miał to zaplanowane i chciał szybko skończyć Kasjusza po obaleniu (najmniej możliwe XDDDD)

2 miesięcy temu
MrOli MrOli
MrOli MrOli

@OSKAY ja się dalej w walce kasjo najman nie doczekałem który będzie znokautowany xD

2 miesięcy temu
OSKAY
OSKAY

Po chuj się kłócicie który lepszy, przyjdzie walka to zobaczymy :)

2 miesięcy temu
sir kayen
sir kayen

2v2 dawajcie ;p

2 miesięcy temu
Obywatel Europy
Obywatel Europy

Malczynskie ciężki wpierdol by złapali

2 miesięcy temu
Ryba 75
Ryba 75

ale to jest dobry pomysł fest

2 miesięcy temu
Pascal
Pascal

Tag Team jak Wwe

2 miesięcy temu
kawior kalmar
kawior kalmar

Normalnie

2 miesięcy temu
kawior kalmar
kawior kalmar

O kurwa mordo

2 miesięcy temu
jan urew
jan urew

ale małolat masz wstretną brode

2 miesięcy temu
Rafonix Shoty
Rafonix Shoty

Typ udaje kozaka bo po jednej walce wygrał pas Fame Mma 🤣😂😂

2 miesięcy temu
Aron Pach
Aron Pach

Tyburski to kurwa atencjusz jebany. Wygrał jedną walkę I uważa się za najlepszego

2 miesięcy temu
Filip Kepinski
Filip Kepinski

Podkręca Tyburski aferke byle walka była bo włodarze nic nie powiedzą że sam sobie przeciwników nie wybierał

2 miesięcy temu
Dawid Butkiewicz
Dawid Butkiewicz

Siemanko Winny Live

2 miesięcy temu
Quill Peter
Quill Peter

Ten malczynski jest Po jebany, chłop zdobył pas na czwórce i chce go bronić na 11 lub 12 xDD i cały czas zasłania sie kontuzja lub ze jego brat będzie sie bil Żałosne to jest chłop ma pas który w chuj mu sie nie należy i utrudnia zdybycie innym.

2 miesięcy temu
RaDziO95
RaDziO95

Tyburskiemu jeśli teraz wygra należy się walka o pas :) Nie wiem jaki ma bilans wygranych ale chyba nic nie przegrał z tego co pamiętam

2 miesięcy temu
Oliwer
Oliwer

Dla mnie to jest kurwa smieszne ze te łebki zawalczą jedną dwie walki i już Pas... No ale wkoncu to jest Fame taka organizacja a ten ich pas to zwykła zabawka w sumie to nic nie warta ale niech mają niech sie cieszą jak dziecko z kinder niespodzianki

2 miesięcy temu
Shrek paruwczak
Shrek paruwczak

Aktualnie to 2:1

2 miesięcy temu
mam malego dicka
mam malego dicka

on ma aktualnie 1-1

2 miesięcy temu
alex
alex

@FidoPl Kraft to tak jakby dwa osobne rekordy sa

2 miesięcy temu
FidoPl Kraft
FidoPl Kraft

@alex no prawda po prostu policzylem też walkę 2v2 nie wiem czy to sie liczy, mój błąd

2 miesięcy temu
Dariusz Marchewka
Dariusz Marchewka

Walczcie 2 na 2

2 miesięcy temu
Szybki Krawężnik
Szybki Krawężnik

@mam malego dicka To ogladnij sobie wiecej walk na yt nie każda jest taka sama

2 miesięcy temu
mam malego dicka
mam malego dicka

@Szybki Krawężnik tak, dlatego dla mnie jest nudne wlasnie

2 miesięcy temu
Szybki Krawężnik
Szybki Krawężnik

@mam malego dicka nudne? a oglądałeś Tyburscy vs Kluk?

2 miesięcy temu
mam malego dicka
mam malego dicka

poza tym walki 2v2 z reguly sa nieoplacalne i nudne

2 miesięcy temu
mam malego dicka
mam malego dicka

Dawid waży coś koło 80 kg, a oni po 90-95, więc nie widzę sensu

2 miesięcy temu
DiCaprio
DiCaprio

nie rozumiem ludzi którzy piszą że pas za darmo dostał XD włodarze musieli znaleźć pas na kategorie w której on walczy akurat trafiło no cóż

2 miesięcy temu
ZORROŁAK
ZORROŁAK

@m kk

Miesiąc temu
m
m

@ZORROŁAK powinien byc pas kazdej kategori wagowej i pas dopiero Po 5 wygranych 0 przegranych

Miesiąc temu
ZORROŁAK
ZORROŁAK

Pas powinien zostać zrobiony i dany po 3 wygranych walkach

2 miesięcy temu
amadeusz mozart
amadeusz mozart

Dobra a kto to jest Malczynski? Ani ja nie znam ani moj brat co ma 14 lat. Jakis noname i tyle....

2 miesięcy temu
Bartek Kobylański
Bartek Kobylański

@DiCaprio 4-5 wtedy to było typowy dres itp

2 miesięcy temu
AtoM
AtoM

Gdyby to był noname to by nie miał prawie dwóch milionów subskrybcji

2 miesięcy temu
DiCaprio
DiCaprio

jaki noname chłopczyku XDDDDDD gdzie byłeś 2-3 lata temu?

2 miesięcy temu
Kancelaria K
Kancelaria K

Co za leb 😂🤦🏼‍♂️

2 miesięcy temu
Kubosss69
Kubosss69

Z kim Malczynski będzie walczył ???

2 miesięcy temu
Rafonix Shoty
Rafonix Shoty

Kubanczyk

2 miesięcy temu
Damian C.
Damian C.

Z twoją starą

2 miesięcy temu
Kubosss69
Kubosss69

Malczynski w barze (ktos klepie jego dziewczynę w dupe ) Jakiś typ do malczynskiego ’chodź się napierdalac ’ Malczynski na to ’ za 4miesiace muszę potrenować

2 miesięcy temu
Ziomek JołJoł
Ziomek JołJoł

@Kubosss69 tyburski gadał że chce walczyć z zawodnikami nie z youtuberami więc teraz co? Atencji chce sobie nabić? Arab go porobił jak leszcza więc walka o pas pofrunęła

2 miesięcy temu
Kubosss69
Kubosss69

@AtoM jakie dwa miesiące ??? Rękę złamał jakieś 6/7 miesięcy temu i nie walczył od trzech czy dwoch gal

2 miesięcy temu
AtoM
AtoM

@Kubosss69 chodź połamie ci rękę i każe Ci walczyć za 2 miesiące z Tyburskim zobaczymy czy będziesz taki kozak i do niego wyjdziesz świeżo po złamaniu

2 miesięcy temu
Kubosss69
Kubosss69

@G B co ma wiek do tego mogę mieć nawet 11 i huj z tym Malczynski to cipa co dostał pas za darmo od dwoch czy trzech gal nie walczy i nie broni pasa a wymówka jego to ze mu się ręka goiła jak ile może się ręka goić napewno nie rok nie zasługuje na ten pas Malczynski od Tyburskiego tak czy siak wpierdol dostanie i jeszcze Dawid potrzebuje 4miesiace a inni zawodnicy np Adrian Polak trenował w fame mma uk tydzień i zlał Dawida który miesiąc temu miał walkę xddd....

2 miesięcy temu
G B
G B

@Kubosss69 ale nie zrozumiesz tego bo prawdopobnie masz 14 lat.

2 miesięcy temu
Kubosss69
Kubosss69

Malczynski ty chłopie sam nie wiesz co mówisz hipokryto

2 miesięcy temu
Kubosss69
Kubosss69

@Adrian Wiktor xdd

2 miesięcy temu
Adrian Wiktor
Adrian Wiktor

A Ty dalej nie pojmujesz potęgi BJJ

2 miesięcy temu
Aptekarz 96
Aptekarz 96

Tak szczerze dostał pas za darmo a Malczyński miał złamanom rękę i nie mógł walczyć na galach

2 miesięcy temu
wTive
wTive

Bracia na braci dawac BĘDZIE CO OGLADAC CHOCIAZ

2 miesięcy temu
Patryk Otwinowski
Patryk Otwinowski

Raczej nie było by co oglądać

Miesiąc temu
Król Albanii
Król Albanii

Taaaaaaaaaak

2 miesięcy temu
Evry Bary
Evry Bary

I te aferki dla 10latkow co się do szkoły spóźniają oglądając to. Botoks party

2 miesięcy temu
Filip Gaska
Filip Gaska

Team Malczyński🔥!

2 miesięcy temu
Adam Slowik
Adam Slowik

Kwas-burski chce być jak Kasjo! Czy będzie......?

2 miesięcy temu
Bartosz Fiuk
Bartosz Fiuk

Już jest Konczita Wurst czyli facet z cipą

Miesiąc temu
Oliwier Stanclik
Oliwier Stanclik

@ZORROŁAK i nie wygrał 🤙

2 miesięcy temu
Adam Slowik
Adam Slowik

@ZORROŁAK - jest to zatem pretendent do walki ze sron Srasjo po kolesiu z ufc...

2 miesięcy temu
ZORROŁAK
ZORROŁAK

No jak na tej gali wygra to będzie jak kasjo xDD dlatego nie chce żeby wygrał

2 miesięcy temu
Nowy
Nowy

Po pierwszych walkach dostali pasy i nie walczą

2 miesięcy temu
Grzegorz RH
Grzegorz RH

Prawda ! Co to za federacja jak ktoś dostaje za darmo pas i jak to jest jak największy debil Kasjo sobie robi Pas króla! Co to kurwa ma być !

24 dni temu
SKAZA MC
SKAZA MC

Kasjo ma 94/97 kg :))

Miesiąc temu
Wolf PL
Wolf PL

@Mateusz S7 Dzięki za info musiałem być źle do informowany

Miesiąc temu
Mateusz S7
Mateusz S7

@Wolf PL półciężka jest do 93 jak co

Miesiąc temu
Wolf PL
Wolf PL

@WDR 957 w końcu to Król ustala warunki XD

2 miesięcy temu
Spalona Guma
Spalona Guma

Kubańczyk

2 miesięcy temu
marko dupek
marko dupek

Dawaj z Tyburskim,wyjaśnij ta pizde!!

2 miesięcy temu
Roan
Roan

Takim jak Marcin tyburski pozbawiał kanapek w szkole

2 miesięcy temu
rudy
rudy

Lol 193 łapek wgóre i 0 w dół lol

2 miesięcy temu
Margo Stepniak
Margo Stepniak

Dobrze pojechałeś po Tyburskim, to jest atencjusz zwykly ten Tyburski 👌💌

2 miesięcy temu
Sebastiano
Sebastiano

@Osa88Stw o jezu to zarty są po prostu czlowiekowi odpierdala od slawy xd

2 miesięcy temu
Ziomal
Ziomal

Nie jest atencjuszem tylko mu trochę ego wyjebało od sławy

2 miesięcy temu
Osa88Stw
Osa88Stw

@Sebastiano obudz się kolego! Zesrałeś się...

2 miesięcy temu
Sebastiano
Sebastiano

Atencjusz atencjuszem ale szacunek za jego prace sie nalezy i jak by tutaj kazdemu nawet mi gonga wyjebal to na pogrzeb trzeba by bylo zbierac przez rodzicow

2 miesięcy temu
Kamil Lindner
Kamil Lindner

+1

2 miesięcy temu
Willman
Willman

O pasie akurat Tyhurski powiedzial prawdę że za darmo dostałes

2 miesięcy temu
Bartek Szkopiak
Bartek Szkopiak

@LesteruS No niby tak, ale ta gala się robi nudna trochę. Jeszcze bo występie Srajmana to chyba więcej nie kupię ppv.

Miesiąc temu
LesteruS
LesteruS

@Bartek Szkopiak wtedy dostawali walki o pas najsłynniejsi a nie ogórki , aby jak najwięcej fame miała gala .

Miesiąc temu
Bartek Szkopiak
Bartek Szkopiak

Mnie śmieszy to ze zarówno on jak i jego brat dostali po 1 walce pas za darmo.Pas to się dostaje za kilka wygranych walk z rzędu w danej kategorii wagowej wiec trochę żenada.

Miesiąc temu
LesteruS
LesteruS

@Kacper Żydek Rzeszowski więc chyba o co mi chodzi

2 miesięcy temu
LesteruS
LesteruS

@Kacper Żydek Rzeszowski pasy na początku były rozdawane na pierwszych walkach najbardziej znanych ludzi , Marcin ma poziom i ma pas w szczególności ma pas i tutaj tyburski już nie ma nic aby prosić o walkę ponieważ przegrał z arabem i dwa jeśli walka dla fame to też są bardziej znane osoby w tej kategorii plus zawodnicy którzy mają lepsze rekordy , można podać przykład wiewiór który po trzech wygranych wyzywa Dawida na walkę o pas i takiej osobie się należy pas a nie takiej która najwięcej krzyczy bo jeśli iść tymi kategoriami to Ferrari połamie czaszkę Dawidowi jeśli dostanie ostatnia szansę od fame

2 miesięcy temu

Kolejny

Don Kasjo vs Paweł Tyburski walka na słowa

11:42

SESJA W BASENIE Z EKIPĄ!

10:02

SESJA W BASENIE Z EKIPĄ!

Nowciax

wyświetleń 896K

Eminem - Higher (Official Video) Explicit

5:36

Czy AMANTADYNA działa?

8:47

Czy AMANTADYNA działa?

Nauka. To Lubię

wyświetleń 85K

WĘDKARZE - Suchary #110

3:31

WĘDKARZE - Suchary #110

Cyber Marian

wyświetleń 170K

Amadeusz Ferrari rozmawia z DON KASJO - na żywo

13:13

Pal Hajs TV - 122 - Spływ Kajakowy

1:15:49

Pal Hajs TV - 122 - Spływ Kajakowy

WuWunio

wyświetleń 116K

HEJT PARK #11 - NAJMAN, BOREK I STANOWSKI

2:08:47

HEJT PARK #11 - NAJMAN, BOREK I STANOWSKI

Kanał Sportowy

wyświetleń 4,4M

SESJA W BASENIE Z EKIPĄ!

10:02

SESJA W BASENIE Z EKIPĄ!

Nowciax

wyświetleń 896K

Eminem - Higher (Official Video) Explicit

5:36

Czy AMANTADYNA działa?

8:47

Czy AMANTADYNA działa?

Nauka. To Lubię

wyświetleń 85K

WĘDKARZE - Suchary #110

3:31

WĘDKARZE - Suchary #110

Cyber Marian

wyświetleń 170K

Magnus Carlsen blunders against Andrey Esipenko

1:01

UFC 257: Conor McGregor Octagon Interview

1:14

UFC 257: Conor McGregor Octagon Interview

UFC - Ultimate Fighting Championship

wyświetleń 2M

Game Recap: Lakers 115, Cavaliers 108

2:15

Game Recap: Lakers 115, Cavaliers 108

Motion Station

wyświetleń 268K

Makłowicz wie jak grać

0:28

Makłowicz wie jak grać

Kuchnia Po Pandemii

wyświetleń 41K