SMOLASTY feat. QRY - POWIEDZ (Official Music Video)

  • Opublikowany 13 dni temu

    Smolasty

    Trwanie: 02:27

    ZAMÓW ALBUMU I MERCH: www.smolasty.com
    POSŁUCHAJ ALBUMU W SERWISACH STREAMINGOWYCH: wmg.lnk.to/SmolastyGhettoPlayboy
    SMOLASTY NA INSTAGRAMIE: smolasty
    SMOLASTY NA FACEBOOKU: smolasty/
    QRY NA INSTAGRAMIE: qry_rjs

    Muzyka:
    Artist: Smolasty, Qry
    Title: Powiedz
    Album: Ghetto Playboy
    Lyrics: Smolasty, Qry
    Music: USL,Pedro
    Executive Producer : Peterson, Wiktor Wójcik (Wiktor Wu)
    Video: moher. @moherowyberet
    Montaż: Dominik Cebula
    Kierownictwo Planu/Scenografia: Kamil Stanek
    Dron: Rafał Rymorz
    #Smolasty #Qry #Powiedz
    Specjalne podziękowania dla:
    Prime3 - prime3.eu & prime3_eu
    Snowcat - snowcat.pl & snowcat24pl
    Złoty Groń - www.hotelzlotygron.pl & zlotygron

Smolasty
Smolasty

Macie w tym roku swoją walentynkę?

12 dni temu
Kamilos Official
Kamilos Official

Niestety nie mam swojej walentynki

10 godzin temu
Igor Genstwa
Igor Genstwa

Zaybiste

10 godzin temu
Ivan Mayuk
Ivan Mayuk

Wolę nie mówić

Dzień temu
LisuArix
LisuArix

Wiadomo ❤

Dzień temu
Nikola Maj
Nikola Maj

Niestety nie

Dzień temu
Tomasz Zalewski
Tomasz Zalewski

Co ty zagowno wydajesz

10 godzin temu
opzz xsin
opzz xsin

Jedyny problem tej piosenki to taki, że jest dosyć któtka

17 godzin temu
Paweł Zieliński
Paweł Zieliński

Smolasty powinien nagrać video w takim stylu, to byłby hit: https://www.youtube.com/watch?v=TW_hcZCY6QM

23 godzin temu
Robert TE
Robert TE

;)

Dzień temu
opzz xsin
opzz xsin

proszę o więcej z kurczakiem bo siada dobrze

17 godzin temu
Kasie Nowak
Kasie Nowak

Zajebiste to jest!!!

Dzień temu
prosik442 _ez
prosik442 _ez

I ten brudny obiektyw 🙄

2 dni temu
Michał Talaśka
Michał Talaśka

Aaaa no i fajne są te ujęcia w dziarach na tle śniegu

2 dni temu
Michał Talaśka
Michał Talaśka

God Of War - chyba ktoś w to gra :)

2 dni temu
FlaBer
FlaBer

1:11 smolasty sie wyjebał prawie

2 dni temu
Emily An
Emily An

super nutka

Dzień temu
Michał Talaśka
Michał Talaśka

dobre !!! kurcze zima się kończy znów, a trochę w końcu popadało :)

2 dni temu
Emily An
Emily An

ej te klimaty są kozackie takie jak u mniej sławnej sceny rapu, ja się domyślam że smola chciał tak

Dzień temu
Krystian Żak
Krystian Żak

zajebista nuta :)

2 dni temu
Argor PL
Argor PL

0:44 - 0:51 ktos kojarzy flow? Bo nutka mi leci w glowie a nie pamietam jak sie nazywa xDDD

2 dni temu
Szymon Polski
Szymon Polski

Qry👌

2 dni temu
Nation ek
Nation ek

Zajebiste

2 dni temu
fouoii gyhh
fouoii gyhh

nie chce/4x więcej szans powiedz /6x który to już raz /2x /2x

2 dni temu
zjawka
zjawka

to uczucie gdy widziałaś jak to nagrywają nawet w 2 miejscach ale nie podeszłaś bo zdjęcie bo nie chciało ci się ruszyć z domu XD

2 dni temu
zjawka
zjawka

powie mi ktoś gdzie jest nagrana scenka z 0.09?

2 dni temu
no MAKU a kto
no MAKU a kto

Isto na leszczynie

2 dni temu
aga w
aga w

Ale mi się podoba ten klip 😍😍😍😍🤩😜

3 dni temu
fouoii gyhh
fouoii gyhh

Czyżby nowy hit? Megaaa💪❤

2 dni temu
Kinga P.
Kinga P.

Uwielbiam!!🥵😍😍😍💜💜💜

3 dni temu
chruscciel
chruscciel

proszę o więcej z kurczakiem bo siada dobrze

3 dni temu
sf gif fyjutrr
sf gif fyjutrr

Jaworzyńczanie poczówocie tego

3 dni temu
Majster
Majster

0:21 *japierdole*

3 dni temu
mikin lirou
mikin lirou

Kurwa wiedziałam że jak wleci to będzie ostro

3 dni temu
leaf ϟ
leaf ϟ

ej te klimaty są kozackie takie jak u mniej sławnej sceny rapu, ja się domyślam że smola chciał tak

3 dni temu
DJ Tymek 120
DJ Tymek 120

super nutka

4 dni temu
mikin lirou
mikin lirou

👌

3 dni temu
ThunderXXX ThunderXXX
ThunderXXX ThunderXXX

Xd

4 dni temu
Maniuś
Maniuś

Złoty groń

4 dni temu
Cassie
Cassie

Wspólną siłą damy radę! 😌

4 dni temu
Krzysztof Rewaj
Krzysztof Rewaj

Jesteś najlepszy!! ♥️♥️

5 dni temu
kiedyś nie miałem teraz mam
kiedyś nie miałem teraz mam

Qry tu nie pasuje moim zadaniem

5 dni temu
Cassie
Cassie

Piękna piosenka lovciam tą piosenke💙💜💚❤💗

4 dni temu
Piotrek Pisek
Piotrek Pisek

trochę zalatuje chrisem brownem ale spoko

5 dni temu
krysteq ziomal
krysteq ziomal

Czyżby nowy hit? Megaaa💪❤

5 dni temu
Marta Swiderska
Marta Swiderska

Fajny masz glos

5 dni temu
Blakku HD
Blakku HD

Z twarzy przypominasz mi Tritsusa bez kitu

5 dni temu
niduoe stre
niduoe stre

Czy ty chcesz nagrać nutki ze wszystkimi z chillwagon Po kolei? Bo najpierw Kizo (kiedyś nie miał A teraz ma) A teraz z qry

5 dni temu
Ball Anonim
Ball Anonim

kurczak miałem cie juz dosyc w czilwagonach ale tu ładna zwrota. Coś w niej jest ..

6 dni temu
Damian D
Damian D

To hip hop czy już pop ? 🤔🤔🤔

6 dni temu
Proximo
Proximo

Głos: Smolasty kogo chcesz na feat'a? Smolasty: TAK!

6 dni temu
Szherk
Szherk

Smolasty DansGame

6 dni temu
Katarzyna
Katarzyna

Cieszę się że teledysk do tak zajebistej piosenki powstał w mojej okolicy ❤️ i te blachy SCI ❤️

6 dni temu
Ża neta
Ża neta

👌

6 dni temu
hen ko
hen ko

to aspiruje na polskie dzieło sztuki 😻

6 dni temu
000 0
000 0

Ja jestem jakis zjebana czy juz koedys wyszła taka piosenka w sensie z tym bitem i stylem ale po angielsku(przynajmniej refren reszta nie pamietam)

6 dni temu
Yacob
Yacob

Świetny kawałek! Zapraszam również do mnie!

6 dni temu
hen ko
hen ko

Ale słabe zasięgi

6 dni temu
Mama Kubusia
Mama Kubusia

Zakochalam sie 🔥❣️

6 dni temu
Joanna Soroczyńska
Joanna Soroczyńska

Piękna piosenka lovciam tą piosenke💙💜💚❤💗

6 dni temu
kuba kuba
kuba kuba

Sztosik

7 dni temu
jaś wittmann
jaś wittmann

Eee yyy

7 dni temu
FiSZ
FiSZ

Kurwa przez te 8D na początku mam schizę Pozdro dla sluchawkowiczy

7 dni temu
Aslanoss
Aslanoss

Czy ty chcesz nagrać nutki ze wszystkimi z chillwagon Po kolei? Bo najpierw Kizo (kiedyś nie miał A teraz ma) A teraz z qry

7 dni temu
FeelinnG
FeelinnG

Kurczak jak poleciał 🐔🐔💪💪

7 dni temu
Grzegorz RH
Grzegorz RH

Kurwa jak wrażenia ? Normalne a co ty myślałeś ? Ze bd skakać bo pseldoraper nagrał nutę !? Chłopie idź nagrać Discopolo bo tam się nadajesz z swoją muzyka !

7 dni temu
Sandra san
Sandra san

to niezły jutuber XDDD [;

7 dni temu
DJ MIDAS
DJ MIDAS

ALE DOBRE

7 dni temu
WidmoCiała
WidmoCiała

Aha

7 dni temu
Leszek Marszałek
Leszek Marszałek

Lecimy z tym na szczyt listy na czasie... Odrazu mowie smola super teledysk a tekst jeszcze lepszy

7 dni temu
Jakub Krol
Jakub Krol

na pierwszym miejscu cotier a to na trzecim

7 dni temu
A g a k
A g a k

super 🔥🔥💯💯

7 dni temu
Emeryt Emerytowany
Emeryt Emerytowany

Ale słabe zasięgi

7 dni temu
Niebieska Blue
Niebieska Blue

Zakochałam sie... W teledysku 😍😍😍

7 dni temu
Emily An
Emily An

Ale gdzie z tym głośnikiem do lasu... szanujmy zwierzęta.

7 dni temu
snake ss
snake ss

Musiało być na koniec zbliżenie na dupe by byli chyba chorzy jakby nie dali

7 dni temu
Casey Janusz
Casey Janusz

Keep making great music. I listen to Smolasty like every day🇺🇸🇵🇱

7 dni temu
Emily An
Emily An

Ale to jest dobre 🔥❤️ Ps. Czy tylko mi to przypomina nutę bedoesa MichealAngelo xd

7 dni temu
BhywaGaming
BhywaGaming

Replay 0:00 Replay premium 0:07 Replay VIP (koszt 1 like) 1:21

7 dni temu
Tomaszevvski
Tomaszevvski

2

7 dni temu
SaveN
SaveN

Co to za kurtka z nike w 1:53

8 dni temu
SaveN
SaveN

kurwa

8 dni temu
Seba x Pompa
Seba x Pompa

A chuj cie to interesuje leszczu???

8 dni temu
Miłosz Kubiak
Miłosz Kubiak

Kurwa zajebiste

8 dni temu
Kamila Pietraszak
Kamila Pietraszak

Nie

8 dni temu
YTREW
YTREW

Nie było ci zimno?

8 dni temu
Nowy Kurs
Nowy Kurs

Dobre 🎼

8 dni temu
Weronika Grabowska
Weronika Grabowska

Chciałbym zakochać się, no i zbudować coś wspólnie Chciałbym zakochać się, ale nie umiem Moje love story skończyło się w trumnie No i zniknęło gdzieś daleko stąd Nigdy nie czułem tu luzu jak dzisiaj Ale to nudne, więc, może namieszasz mi w życiu Chociaż na jedną sekundę Póki nasze serca płoną, póki mamy w sobie jeszcze zew Chciałbym to poczuć na nowo, chociaż na jedеn malutki dzień Zawsze już będę za tobą, nawet kiеdy z życiem pogo Tańczę i straciłem sporo, wisi mi to jak mój nowy chain 🖤🤍💙

8 dni temu
M1SA
M1SA

EJ SMOLASTY ZRÓB TAKĄ NUTE CAŁO TAKIM GŁOSEM JA NA POCZĄTKU PLSSSS

8 dni temu
Vortinii
Vortinii

Dobre jest

8 dni temu
kinga jaskot
kinga jaskot

1:06

8 dni temu
Anastazja Drzewoszewska
Anastazja Drzewoszewska

Smoła te zasimianie mnie przestrarzylo 😨😱😫

8 dni temu
Git Malina
Git Malina

Tylko Qry i chilwagon

8 dni temu
Beata Sokołowska
Beata Sokołowska

Ale to jest dobre 🔥❤️ Ps. Czy tylko mi to przypomina nutę bedoesa MichealAngelo xd

8 dni temu
Let Us Be
Let Us Be

Z Dvpy, wszyscy czekamy!

8 dni temu
Janusz Tarnowski
Janusz Tarnowski

może mis SMOLASTY wspomoże muzyka którego zamknięto w ośrodku ?dlatego moje pytanie jest takie czemu umieszcza się w nim człowieka który był pierwszy raz skazany ? i to nie na 25 lat tylko na 8 lat ? nie miałem też wyroku smierci.nikogo nie zabiłem jak więc stwarzam zagrożenie dla życia innych ? powiecie że stwarzam zagrożenie dla wolności seksualnej! ale byłem wypuszczony na wolność po więzieniu i nic złego nie zrobiłem?! więc o co chodzi? ano o to że służba więzienna pobiła mnie wielokrotnie aż doprowadzili do tego ze zostałem kaleką .i teraz aby to ukryć zsyła się byłego skazanego do gostynina! proszę sobie wpisać THE WINNER TAKES IT ALL pod filmikiem zamieściłem opis jak do tego doszło ,gdzie jest ta sprawiedliwość głoszona na falach radia Maryja przez zbyszka ziobro? czy tak wygląda państwo prawa? Że robi sie kalekę z więźnia a potem go chowa aby nie mógł upomnieć sie o swoje prawa ?opowiadając jakieś wyssane z palca dyrdymały o najgroźniejszym przestępcy? ludzie w jakim my żyjemy kraju ?czy to jeszcze polska czy Białoruś ? Na naszych oczach dokonuje się .,zbrodnia gostynińska" gdzie bezprawnie więzi sie ponad 90 osób na podstawie ustawy z 2014 roku działajacej wstecz.https://www.youtube.com/watch?v=xzyJXMpOKpw&t=59s

8 dni temu
Cal Wizzarak
Cal Wizzarak

🌸🌸💎💎💎💎💎💎💎💎✅✅✅✅🍀🍀🍀🍀🌸🌸 *Bóg pokazał swoją miłość do nas, wysyłając swego Syna, Jezusa Chrystusa, który umarł i zmartwychwstał, aby dać nam życie wieczne.* *Obiecał również, aby uzdrowić swoje ciało.*   *(spójrz w niebo i zapytaj Go)*

8 dni temu
kubusPL
kubusPL

0:21 kozak wejscie

8 dni temu
bilisha coli
bilisha coli

Co to kurwa ma być ??? Jakaś pieprzona reklama biegunki... Fuck

8 dni temu
Powracający Refren
Powracający Refren

PS mam brata w Waszym wieku, jakie to jest kurva rozpierdaiące, że ma na Was totalnie wyebane :D Wzrusza mnie, że słucha muzy z tak zwanych dawnych czasów, klasyki, prawdziwej muzyki :D Nie jest prawdą, że małolaty idą za modą, jak każdy człowiek szukają pokarmu dla duszy, za szczelnie zamkniętymi drzwiami, to nie Wasze traki lecą na ich playlistach

8 dni temu
bilisha coli
bilisha coli

Qry ❤️

8 dni temu
Powracający Refren
Powracający Refren

Boże, jakie to jest asłuchalne, straszne i przerażające :D Kiedy żyjesz offline, słuchasz dobrej muzy z lat 80 i po dłuższej przerwie włączasz kompa i odpalasz kawałek w stylu tego, ogrania się zdumienie :D reszta jest milczeniem :D

8 dni temu
FibraFootballVideos
FibraFootballVideos

dojebane

8 dni temu
Pajaceta
Pajaceta

Brzmienie tej piosenki jest dla mnie okropne, nie wiem czemu ale zupełnie tego nie da się słuchać , początek tekstu piosenki fajny ale później tylko gorzej, a samo wykonanie mogło być napewno o wiele lepsze🙄

8 dni temu
gtoss chddy
gtoss chddy

Mam sprawdzian z geografii ale już go skończyłem bo zobaczyłem że smolasty coś dodał

8 dni temu
PZEL
PZEL

Jak dla mnie bit nie pasujący do stylu Qrego

9 dni temu
popek popek
popek popek

Smolasty KOZAK 👊👌👌🐗

9 dni temu
gtoss chddy
gtoss chddy

ten teledysk jest nagrywany 100 metrów od mojego domu XDDDDDDDDDDDDDDD

8 dni temu
Igor Guz
Igor Guz

"Powiedz, qry kto już raz"

9 dni temu
Wanad
Wanad

Złoty groń

9 dni temu
Paploo 123
Paploo 123

1:22

9 dni temu
łot
łot

Smolasty mowi o szpaku https://youtu.be/IECIZSU1UOI

9 dni temu
Paploo 123
Paploo 123

1:22

9 dni temu
Paploo 123
Paploo 123

1:22

9 dni temu
Paploo 123
Paploo 123

Qry rozjebal standard

9 dni temu
Paploo 123
Paploo 123

Fajne

9 dni temu
Paploo 123
Paploo 123

1:22

9 dni temu
Paploo 123
Paploo 123

Qry ❤️

9 dni temu
__777__ Czarnobog
__777__ Czarnobog

Co to kurwa ma być ??? Jakaś pieprzona reklama biegunki... Fuck

9 dni temu
EVEISZYN
EVEISZYN

[TEKST] [Smolasty] Od roku szukam tej miłości jak pojeb ludzi chcą endorfin, to chore a teraz jest czas na amore niby tak ale nie mogę stworzyłem twardą zbroję odrzucam dobre intencje tych kobiet mam serce z kamienia może odmrozi się w porę chciałbym zakochać się no i zbudować coś wspólnie chciałbym zakochać się ale nie umiem moje love story skończyło się w trumnie no i zniknęło gdzieś daleko stąd nigdy nie czułem tu luzu jak dzisiaj ale to nudne więc może namieszasz mi w życiu chociaż na jedną sekundę póki nasze serca płoną póki mamy w sobie jeszcze zew chciałbym to poczuć na nowo chociaż na jeden malutki dzień zawsze już będę za tobą nawet kiedy z życiem tańczę pogo i straciłem sporo wisi mi to jak mój nowy chain powiedz /6x który to już raz nie chce/6x więcej szans powiedz /6x który to już raz /2x /2x [Qry] Byłem w tobie pierwszy, młoda Chcieliśmy robić dzieci w samochodach Ciekawe kto by te dzieci wychował Ciekawe kto? Dzisiaj chciałbym coś na stałe Chyba się zakochałem Chciałbym ci to powiedzieć Póki te emocje płoną I nie jest jeszcze za późno Uzi powiedział ze młodo zakochać się to jest głupstwo Coś w tym jest Coś w tym jest Tak jak w tobie I tak pewno głupot narobię powiedz /6x który to już raz nie chce/6x więcej szans powiedz /6x który to już raz /2x /2x

9 dni temu
Jezus nadchodzi
Jezus nadchodzi

Każdy przez grzech zasługuje na wieczne potępienie. Są tylko 2 drogi, piekło i niebo (czyściec nie istnieje). Jezus Chrystus, Syn Boży przelał na krzyżu swoją krew za grzechy każdego człowieka. Pokutujcie i wierzcie w ewangelię. Jezus Chrystus jest jedyną drogą do życia wiecznego.

9 dni temu
Krawat
Krawat

Zamiast chciałbym zakochac sie ale nir umiem powinieneś dać chcoałbym pokochać cię ale nie umiem bardziej pasuje i lepiej brzmi😁

9 dni temu

Kolejny

Qry ft. Borixon - Nirvana (prod. PSR)

03:05

Qry ft. Borixon - Nirvana (prod. PSR)

chillwagon

wyświetleń 1,6M

SZUKAMY CHŁOPAKA DLA MONIKI!

32:38

SZUKAMY CHŁOPAKA DLA MONIKI!

TEAM X

wyświetleń 730K

Ciumkaj loczki: TRUDNE SPRAWY 50

28:43

Ciumkaj loczki: TRUDNE SPRAWY 50

Naruciak

wyświetleń 527K

Mroźny biwak w ogrzewanym namiocie

26:31

Mroźny biwak w ogrzewanym namiocie

Bushcraftowy

wyświetleń 146K

SMOLASTY - DUCHY  (Official Music Video)

02:28

RMF MAXXX In Da Mix | The Best Of 2020

2:26:18

RMF MAXXX In Da Mix | The Best Of 2020

Proper Matthew

wyświetleń 765K

GUZIOR - B L U E B E R R Y

03:14

GUZIOR - B L U E B E R R Y

EVILTWINcorp.

wyświetleń 32M

Sobel "Alien" (prod. Magiera)

04:00

Sobel "Alien" (prod. Magiera)

Sobel

wyświetleń 2,9M

Qry & Kizo - Motto (prod. clearmind & D3W)

02:39

Qry & MØJI - ZMSW [QQ Untitled01]

02:57

Qry & MØJI - ZMSW [QQ Untitled01]

QueQuality

wyświetleń 4M

Karolina Stanisławczyk - Cliché (official music video)

03:32

Siles - Rio (Official Video)

03:35

Siles - Rio (Official Video)

Siles

wyświetleń 508K

SZUKAMY CHŁOPAKA DLA MONIKI!

32:38

SZUKAMY CHŁOPAKA DLA MONIKI!

TEAM X

wyświetleń 730K

Ciumkaj loczki: TRUDNE SPRAWY 50

28:43

Ciumkaj loczki: TRUDNE SPRAWY 50

Naruciak

wyświetleń 527K

Mroźny biwak w ogrzewanym namiocie

26:31

Mroźny biwak w ogrzewanym namiocie

Bushcraftowy

wyświetleń 146K

ZBUKU - Droga Sąsiadko (prod. Bob Air)

3:42

ZBUKU - Droga Sąsiadko (prod. Bob Air)

Young Blood TV

wyświetleń 261K

Wino

3:54

Wino

Szpaku - Topic

wyświetleń 817K

Lady Pank - Drzewa [official video]

3:37

Lady Pank - Drzewa [official video]

Agora Muzyka

wyświetleń 121K

Sabrina Carpenter - Skin

3:01

Sabrina Carpenter - Skin

SabrinaCarpenterVEVO

wyświetleń 12M

kostromin - Моя голова винтом

2:30

Kaśka Sochacka - Ciche dni

5:05

Kaśka Sochacka - Ciche dni

Kaśka Sochacka

wyświetleń 235K