PYTAŁ KACPER RUCIŃSKI - odc. 1 - TEN TYP MES (Piotr Szmidt)

  • Opublikowany 14 dni temu

    Kacper Ruciński

    Trwanie: 33:06

    To jest pilot mojego Late Night Show. Mam nadzieję, że będziemy się tu widywać przy okazji wszystkich odcinków. W pilocie gościem jest TEN TYP MES. Enjoy!

    Gospodarz programu: Kacper Ruciński
    FB: rucinskistandup
    IG: kacper_rucinski_official
    Gość programu: Piotr Szmidt (Ten Typ Mes)
    FB: mestentyp
    IG: mestentyp
    "Andrzej": Janusz Pietruszka
    FB: pietruszkajanusz
    IG: januszpietruszka
    Scenariusz: Kacper Ruciński, Janusz Pietruszka
    Stand-up: Cezary Sikora
    FB: CzarekSikoraStandUp
    IG: czareksikora
    Barman: Jakub Śliwiński
    FB: sliwka.face
    IG: sliwka_insta
    Producent: Agencja Stand-up Comedy
    www.agencjastandupcomedy.pl
    Realizacja:
    FOXAR FILM www.foxar.pl
    Maciej Gruda
    Sound2Day www.sound2day.pl
    Paweł Dybich
    Montaż:
    FOXAR FILM
    Artur Jeliński
    Muzyka: Damian Skóra
    FB: de.jak.damian
    IG: damian.skora.insta
    Piotr Bolanowski
    piotr.bolanowski
    Lektor: Tomasz Knapik
    Video Backstage: Rzeczy Niesłychane Dawid Romański
    FB: rzeczynieslychane
    IG: rzeczynieslychane
    Operator Drona: Arkadiusz Bąba BMBDRON
    www.bmbdron.com
    Animacja: Justyna "Tysirr"
    Charakteryzacja: Kat.Wojt Makeup&Hair by Katarzyna Wojtasik
    #KacperRuciński #Ruciński #TenTypMes

naprawa-smartfonaPL
naprawa-smartfonaPL

Niektóre fragmenty rozmowy całkiem śmieszne

Dzień temu
Kasia Bunikowska
Kasia Bunikowska

Ten typ mes zaczął mnie irytować od kiedy pisze książki i słucha dżezu

Dzień temu
Groovex Pl
Groovex Pl

Inspiracja muzyczna do intra był refren kawałka Scooter- i’m raving

Dzień temu
wojciech marzec
wojciech marzec

Mes – kocur. Ruciński – poziom polskiego kabaretu.

2 dni temu
Felix Fiszczyński
Felix Fiszczyński

Barman przebija wszystko 4:40 ....

2 dni temu
Wojciech Jeziorski
Wojciech Jeziorski

Barman kompletnie nie potrzebny i nie śmieszny.

3 dni temu
Brobarados
Brobarados

ale wkurwiający jest mes, zawsze był pyszałkowaty i przeżarty megalomanią, ale obecnie to już jakiś peak bucowatości.

3 dni temu
Mikołaj Grabarczyk
Mikołaj Grabarczyk

barman:mozna miec opinnie na ten temat ?? XDD

3 dni temu
R K
R K

Smutny poet protestuje tego typa łzą banuje Bo Poezja dziś rozkwita Pod maseczką grzmi wyryta Płynie z nurtem wprost do rzeki Topiąc hip hop w grze na wieki - Palletpoezja

4 dni temu
le_ko
le_ko

Co w ogóle Typ to jest świr XD Lubię go

4 dni temu
Krystian Kmieciak
Krystian Kmieciak

witam Ktoś moze napisac mi z jakiej firmy ma kurtkę Piotrek bo jest kozacka

4 dni temu
Azrael Oberyn
Azrael Oberyn

Team Śliwa! SR! :)

5 dni temu
KrsPwa
KrsPwa

Włączyłem , przewiąłem przypadkowo na 10:36 , parksnąłem . Chyba obejrzę całość .

5 dni temu
69CandiBar69
69CandiBar69

Jak żyje nie widziałem tak zażenowanego Mesa :)

5 dni temu
Paweł Dyczek
Paweł Dyczek

Świetny program naturalny super się to ogląda....Ps. Pacześ jako wodzianka powinien u Ciebie robić

5 dni temu
Jacula
Jacula

ej napiszcie do mnie, zmontuje wam to lepiej za połowę kosztów

5 dni temu
Deyson Flacko
Deyson Flacko

kelner rozwalił

5 dni temu
Dariusz Dariusz
Dariusz Dariusz

Myślałem ze jakieś gowno,ale się zdziwilem zajebisty program,czekam na więcej

5 dni temu
To nie jest Rocket Science
To nie jest Rocket Science

Dziwny ten Wojewódzki

5 dni temu
riincevind
riincevind

Chleb z kanapek zostawionych na wakacje w tornistrze nie jest tak czerstwy jak żarty prowadzącego. Ale Mesa zawsze miło słuchać

6 dni temu
spa. cja
spa. cja

Nie zwykłam oglądać wywiadów z Ten Typ Mes więc nie wiem czy to zachowanie to tendencja w jego przypadku ale wydaje mi się jakby średnio się odnalazł Może to jego specyficzność w zachowaniu ale takie miałam wrażenie

6 dni temu
Stachu Stasi
Stachu Stasi

Do bigosu

6 dni temu
Łukasz Orłowski
Łukasz Orłowski

Obejrzałem 15 min i mam dosyć. Słaby klimat słabe pytania. Ojjjj spodziewałem się czegoś lepszego

6 dni temu
Artur Błoch
Artur Błoch

Kacper lubie Cie i Twoje stand upy. Ale : - między pytaniami wstawka z tymi dudami wkurwia - ciągle pod nosem przecierasz jakbyś sie nafurał - siedzisz i sie krzywisz, nie naturalnie siedzisz. Mes za to dobrze sie prezentuje, fajnie siedzi, fajnie odpowiada gdzie Ty jeszcze wtracasz sie mu w środku zdania i wybijasz go z rytmu. Anyoni syrek nie dawno z mesem zrobili wspólna audycje ktora zajebiście sie sluchalo.

6 dni temu
Uszaty
Uszaty

Wszedł pies czy mes

7 dni temu
PHOTO4STYLE Sebastian jankowski
PHOTO4STYLE Sebastian jankowski

ale pospinany kołek ten TYP Za bardzo sie kontroluje w rozmowie, mysle ze ma duzo za uszami i nie chciał by z tym popłynac.

7 dni temu
Filip Stadnicki
Filip Stadnicki

zajebiscie, leca probsy 🤘

7 dni temu
konrad nowowiejski
konrad nowowiejski

dobre

7 dni temu
stoone stopy
stoone stopy

reklamy przebiły polsat

7 dni temu
Justyna Gromadzka
Justyna Gromadzka

Fajny format, dobrze się oglądało 👍

7 dni temu
KamilRx Janik
KamilRx Janik

O kurwa Pacześ Rafał Tak serio to zajebista robota 👏

7 dni temu
Maciej Bandura
Maciej Bandura

Jeblem suba. Kacper jest bardzo specyficznym komikiem i zaciekawił... Potencjał jest. Pytanie czy jego goście lub On sam dobrze się sprawdzi. Może wywiad z Piotrkiem Szumowskim?

7 dni temu
Wideo Kura
Wideo Kura

A Yeah! W końcu coś od "duszka" nowego wpadło. Zajebisty pomysł no i trza oglądać!!!

7 dni temu
krysbod
krysbod

Dałem suba bo jestem z Pisza i wisisz mi bimber 😂

7 dni temu
Piotr Be
Piotr Be

Ten Ty Mezo

8 dni temu
Natalia Moszak
Natalia Moszak

Fajny format, ciekawa rozmowa ale Piotr spięty ze szok. Co to za stresik ?

8 dni temu
R T
R T

Nie da sie gościa słuchac Bukitem w twarze ?Kacper nie idz ta droga !!

8 dni temu
R T
R T

To nie można słuchac jazz i rapu w tym samym dniu ? Co za pierdolety !

8 dni temu
Hubert Czyż
Hubert Czyż

Mi się ten format naprawdę podoba. Na luzie i z Januszem Pietruszką. Czekam na resztę.

8 dni temu
glodnymaciek
glodnymaciek

Jakubie zrób mi drinka :)

8 dni temu
glodnymaciek
glodnymaciek

zajebista rzeczy taki "fani" płogłam tiwi shoł taki taky

8 dni temu
Lyle Ubaldo
Lyle Ubaldo

zaproś Peje

8 dni temu
Jeden Dzien "Z"
Jeden Dzien "Z"

Troche wkurwiaja te dudy w tym przerywniku . Koncepcja fajna czekam na next .

8 dni temu
cali w złocie
cali w złocie

Przećpany alkoholik, z przerośniętym ego, ruchający prostytutki, pouczający o skutkach palenia trawki. I to zdziwienie Mesa, kiedy okazało się, że rozmówcy są od niego inteligentniejsi i nie przejdzie gierka, która zawsze się sprawdzała. Z każdą chwilą pogrążający się coraz bardziej. No z żałością się na niego patrzy

8 dni temu
PIJO PIJO
PIJO PIJO

Ta nie palił trawy,ale chlał bo chlanie to nic złego przecież.Zobacz Mes na Raperów w Polszy,którzy nie ukrywają palenia.Czy widzisz skutki demotywacji.Jestes daleko za nimi.Boli dupa?

7 dni temu
Tomasz Sosiński
Tomasz Sosiński

Super formuła. Świetny gość. Czekam na więcej!

8 dni temu
RamboPanda
RamboPanda

Czekamy na więcej :D

8 dni temu
Krzysztof Weglinski
Krzysztof Weglinski

woooooowwwwww zajebiste

8 dni temu
Marcin Zajlich
Marcin Zajlich

Pan Kacper w koncu sie otrząsnął i działa.BRAWO!!!

8 dni temu
Hubert Zdańkowski
Hubert Zdańkowski

Jak dla mnie zajesicie. Pozdrowienia z Podlasia :)

9 dni temu
Soinas Doyi
Soinas Doyi

TTM he's love in the coco

8 dni temu
TakmabycGlosNoWiesz
TakmabycGlosNoWiesz

Jest dobrze czekam na więcej

9 dni temu
Soinas Doyi
Soinas Doyi

Kurwa spoko, lubię typa i Typa, ale tematy tak stare, że Mes nawijał o nich na pierwszej płycie...

8 dni temu
beedsj roiue
beedsj roiue

Mam wrażenie, że Piotrek jakoś tak średnio się czuł w tej konwencji.

9 dni temu
Adam Banaszkiewicz
Adam Banaszkiewicz

no i elegancko :D

9 dni temu
Paweł Tracz
Paweł Tracz

Dziwny tytuł i dziwny pomysł na wywiad z jakimś przechodniem z ulicy i gadanie o niczym. Może lepiej zrobić wywiad z kimś znanym??

9 dni temu
Mateusz Karamazow
Mateusz Karamazow

Mam nadzieję że doczekam się kontynuacji serii. Mega!

9 dni temu
Mariusz A
Mariusz A

Jeszcze tylko go brakuje u bartosza zalewskiego i bedzie juz na kazdym podcascie i bedziemy znac wszystkie jego historie na pamiec xD

9 dni temu
Mariusz A
Mariusz A

@beedsj roiue ... no moze i fajnie wyszlo ale Mesa juz mam za duzo - widzialem go u Wojewodzkiego w tvn pozniej u wojewodzkiego na podcascie potem byl jeszcze u Artura Syrka-Dabrowskiego i teraz tutaj... ciekaw jestem kto bedzie przyszlym gosciem ja obstawiam ze ktos z trzech gwiazd stand upu Paczes Lotek albo Abelart ;)

9 dni temu
beedsj roiue
beedsj roiue

Świetnie Kacper,super wyszło 👍👍👍

9 dni temu
Sebastian Szczepankowski
Sebastian Szczepankowski

Rozrywka na poziomie classy 👏😂🚀🔥💚

9 dni temu
Piotr Prostko
Piotr Prostko

Czy teraz wszyscy w pandemii będą robić wywiady ze znanymi ludźmi i będzie to sponsorował alkohol ? :) Pacześ, Ruciński, Syrek, 7 metrów....nie za dużo tego?

9 dni temu
Peter Szkup
Peter Szkup

Zmuszałem sie zeby obejrzec do końca,albo nie umiem sie śmiać. Generalnie pierdolenie bez sensu a jesli ma to byc rozrywkowy program to niech się postara lepiej bo poza designem to tresc mało zabawna jak dla mnie. Mes babiarz i te mało zabawne angielskie wstawki typu...deep shit...

9 dni temu
Kosyynier
Kosyynier

Kto nie zna "Ziomka" ręka w górę

9 dni temu
Winston Knowitall
Winston Knowitall

Dziwny ten odcinek Imponderabilii. I Karol okulary zmienił.

9 dni temu
Alkoholuszki Reprezentuj
Alkoholuszki Reprezentuj

MÓJ ZIOM MA DZIECKO DZIECKO MA ZABAWKI -A WSRÓD ZABAWEK -DWIE DŁONIE KOLEŻANEK, PIĘCIOLINIE I ALFABET ....

10 dni temu
Alkoholuszki Reprezentuj
Alkoholuszki Reprezentuj

CHCIAŁBYM PODBIĆ PYTANIE: MAM PIOTRA URODZIŁA SIĘ W 44?

10 dni temu
Konrad Warzecha
Konrad Warzecha

Kurwa spoko, lubię typa i Typa, ale tematy tak stare, że Mes nawijał o nich na pierwszej płycie...

10 dni temu
Fo(u)rdI'ManSion's
Fo(u)rdI'ManSion's

TTM he's love in the coco

10 dni temu
Atah
Atah

Jaaa , Śliwka za barem:)

10 dni temu
Maciek B
Maciek B

To już wiem skąd się Kękę wziął w Please stand up

10 dni temu
andr27
andr27

eeee... ten koziołek w okularach chce byc zabawny w ch i... k. ciągle mu nie wychodzi

10 dni temu
Yoka Brother
Yoka Brother

Kubuś mistrz drugiego planu 😁❤️

10 dni temu
Marcin baraniecki
Marcin baraniecki

Świetnie Kacper,super wyszło 👍👍👍

10 dni temu
Marcin Mlodyhps
Marcin Mlodyhps

Chujowe. Dobranoc

10 dni temu
Artur x
Artur x

Wreszcie... Zajebisty program 💪🏻👍🏻 Czekam na następne odcinki 😁

10 dni temu
kRetman4
kRetman4

Śliwa pasuje tam doskonale! \m/

10 dni temu
ja Vam K#rwa Dam
ja Vam K#rwa Dam

Props za Bena Afflecka w pierwszym odcinku.

10 dni temu
Bartłomiej Zdybał
Bartłomiej Zdybał

Przyjemnie się oglądało czekam na kolejnego gościa;)

10 dni temu
dueeh nyyu
dueeh nyyu

Dziwny ten Pacześ, ale może przyćpany po prostu

10 dni temu
JJ79ty
JJ79ty

Projekt mega potencjał. Ten „raper poeta” na pierwszym odcinku mam nadzieję, że taka zmyłka i będzie lepiej. Ograniczyć tylko wstawkę do maksimum 3 razy kurła.

10 dni temu
Michał Tymczy
Michał Tymczy

O co chodzi w tym filmem???

10 dni temu
Krystian Iwanowski
Krystian Iwanowski

Co za chujowy wywiad.

10 dni temu
Paweł Zieliński
Paweł Zieliński

Super robota, popłakałem się ze śmiechu. Kacper masz naturalny dar! Barman super dopełnia całość.

10 dni temu
dueeh nyyu
dueeh nyyu

28:40 nie no nie ma wątpliwości mes jest wygrzany na maxa XDDDDDDDDDD

10 dni temu
Bewer
Bewer

Pan barman przejął show xD

10 dni temu
Qba Q
Qba Q

Rewelacja! Nie czuję żenady jak w show Paczesia :D Kapcer rób to dalej!

10 dni temu
Anna Borowy
Anna Borowy

Obejrzałam. Myślę, kurczę może Ten Typ ma jednak coś do powiedzenia. Obraca się wśród Polonistów, mówi o poezji, jak bardzo się w to angażuje. Posłucham. Wybrałam "Biały Tunel". 🤦🤦🤦Auto-Tune mnie zabił. Być może teksty opracowywane dwa tygodnie są piękne ale nie można ich zrozumieć. I tak skończyła się moja przygoda z Tym Typem.

10 dni temu
Anna Borowy
Anna Borowy

@Kacper Ruciński Zaczęłam od "Rapersampler" i po przesłuchaniu pierwszego utworu... No fajne. Mega urokliwy wokal Justyny Święs co sprawia że chcesz słuchać dalej. Dziękuję za polecenie.

10 dni temu
Anna Borowy
Anna Borowy

@Kacper Ruciński Super dzięki. Sprawdzę. 😊

10 dni temu
Kacper Ruciński
Kacper Ruciński

Polecam zacząć od Rapersampler, Ała i Trzea było zostać dresiarzem. 😁 pozdrówki 👊

10 dni temu
Soinas Doyi
Soinas Doyi

Jakub mistrz!! Więcej go!! :)

10 dni temu
Matyss321
Matyss321

Petarda!

11 dni temu
Gonia Rozejowska
Gonia Rozejowska

Jakub jest boski , świetny pomysł XD, program ciekawie prowadzony , na charakterystycznym dla pan Kacpra luzie , fajne

11 dni temu
chding zuure
chding zuure

riposty. Szacun Jakub 💪💪

11 dni temu
Stefano Tadeo
Stefano Tadeo

Jakoś tam bez flow. Pytania jakieś dziwne. Mi nie podeszło. Za dużo przerywników. Ale pewnie się rozkręci. Ogólnie powodzenia ;)

11 dni temu
Soinas Doyi
Soinas Doyi

Naprawdę świetne :)

10 dni temu
RochSos
RochSos

Genialne jest to, że Śliwek się kręci w tle i dorzuca na gorąco. Złoto! Taki trochę muppet show, z reżyserem, publicznością. Wyszło wspaniale!

11 dni temu
HODO
HODO

Barman rozpierdala xD

11 dni temu
chding zuure
chding zuure

- swoją drogą znakomity kawałek i w moim mniemaniu jedyny kiedykolwiek, w którym ktoś zjadł Mesa we wspólnym utworze). A program świetny, lekki, dobrze się ogląda. 5!

11 dni temu
JohnMarco
JohnMarco

Barman zasługuje na podwyżkę normalnie czopki z dup. Kacper jesteś mistrzem w szyciu więc nie czaj się tak na każdą sytuacje do śmieszkowania i nie becz ze wszystkiego bo i tak będzie śmiesznie, a może i bardziej, zadawaj fajne ciekawe pytania, za dużo dżingli i sam dżingiel wnerwiający. Ogólnie bardzo na plus, potencjał wielki, nie od razu zamek odbudowano!

11 dni temu
Bozo DJ
Bozo DJ

Jest to śmieszniejsze niż Pacześ Show super :)

11 dni temu
Michal MJ
Michal MJ

Jak nie pojdziesz w ślady Pana Paczesia będziesz wielki...

11 dni temu
Adam Nowak
Adam Nowak

28:40 nie no nie ma wątpliwości mes jest wygrzany na maxa XDDDDDDDDDD

11 dni temu
Mrocznyłowca333
Mrocznyłowca333

"Moje życie jest zbyt pełnokrwiste Trzy lata tylko czysta (artysta...) A były czasy, że w moim nosie mogłeś urządzić zimowe igrzyska (co?)" ~ Mes

7 dni temu
Adam Nowak
Adam Nowak

Nie wiem jak wy ale jak dla mnie to mes ma TAAAAAAAAAAAKIE Źrenice jak ja po najlepszej KOKO : ))))))))

11 dni temu
Sebastian
Sebastian

Tak oglądając czuję pewien niedosyt jeśli chodzi o wyczerpanie tematów. Najlepszym przykładem jest, gdy zacząłeś o tatuażach. Pomyślałem "Hmm... Ciekawe!" W końcu w ostatnim czasie "każdy" raper ma tatuaże nawet na twarzy. Miałem nadzieję, że usłyszę chociaż 2 zdania od Mesa co sądzi na ten temat. Czy to kwestia osobista/mody oraz kiedy jego zdaniem przeminie lub nie. W końcu patrząc 10-15 lat wstecz raper nie był jednak tak utożsamiany z tatuażami, a przynajmniej te na twarzy nie były czymś powszechnie spotykanym. Niestety nie doczekałem się odpowiedzi, a wręcz temat umarł jeszcze gwałtowniej niż się zaczął. Wydaje mi się, że rozpoczęty temat powinien jednak dążyć do jakiejś puenty lub chociaż krótkiej odpowiedzi ze strony gościa jeśli nie ma jakiegoś zdania na ten temat. W końcu po to między innymi to oglądamy. Po pierwsze, aby się pośmiać. Po drugie, aby dowiedzieć się czegoś o zaproszonym gościu i jego poglądach. Być może to tylko moje uczucie, ale z racji, że to odcinek pilotażowy to pewnie liczysz na jakiś feedback. Czekam na kolejne odcinki :)

11 dni temu
TheMorthes
TheMorthes

Dziwny ten Pacześ, ale może przyćpany po prostu

11 dni temu
Grzegorz Cichowski
Grzegorz Cichowski

Karol Paciorek #2?

11 dni temu
Hubert Czarnecki
Hubert Czarnecki

Lata swietlne to jednostka miary a czasu. Zajebisty odcinek pozdro!

11 dni temu
Bartłomiej Reszka
Bartłomiej Reszka

Początek z Pietruszką jest świetny 🙏😂

11 dni temu
Bartosz Wiecha
Bartosz Wiecha

Śliwka jest genialny

11 dni temu

Kolejny

Verba - Nie pamiętasz nas ( 2021 )

3:13

Verba - Nie pamiętasz nas ( 2021 )

Verba Official

wyświetleń 106K

KTO DŁUŻEJ WYTRZYMA POD WODĄ!

12:00

KTO DŁUŻEJ WYTRZYMA POD WODĄ!

BRACIA

wyświetleń 84K

Czy pada na nas plastik?

4:33

Czy pada na nas plastik?

Nauka. To Lubię

wyświetleń 189K

Rafał Pacześ "Zaczynam Rozumieć"

1:14:02

Rafał Pacześ "Zaczynam Rozumieć"

Rafał Pacześ

wyświetleń 18M

Kacper Ruciński - Po piąte: Nie dobijaj!

44:20

Kacper Ruciński - Po piąte: Nie dobijaj!

Kacper Ruciński

wyświetleń 5M

Kacper Ruciński - Michał Darek Czarek (wersja VHS)

07:29

Kacper Ruciński - "BANG" (2018) (całe nagranie)

27:25

Kacper Ruciński - "BANG" (2018) (całe nagranie)

Kacper Ruciński

wyświetleń 4,2M

Łukasz Lotek Lodkowski - "W PUNKT" (całe nagranie) | Stand-Up | 2018

1:04:23

Rafał Pacześ - "BANG 2" (2020) (całe nagranie)

38:44

Verba - Nie pamiętasz nas ( 2021 )

3:13

Verba - Nie pamiętasz nas ( 2021 )

Verba Official

wyświetleń 106K

KTO DŁUŻEJ WYTRZYMA POD WODĄ!

12:00

KTO DŁUŻEJ WYTRZYMA POD WODĄ!

BRACIA

wyświetleń 84K

Czy pada na nas plastik?

4:33

Czy pada na nas plastik?

Nauka. To Lubię

wyświetleń 189K