Zobacz ten AUTOSTRADOWY absurd w Polsce

  • Opublikowany 4 dni temu

    Moto Doradca

    Trwanie: 07:17

    Ceny autostrad idą w górę? To zdanie pojawia się dosyć często, ale co za nim stoi? Czy faktycznie eksploatacja autostrad jest tak droga?

    Zajrzyj do mnie na sociale :
    - INSTAGRAM : motodoradca.tv/instagram
    - FACEBOOK : motodoradca.tv/facebook
    Subskrybuj kanał :
    - MOTO DORADCA : motodoradca.tv/subskrybuj
    Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, w polu dyskusja, czy też w grupie „moto doradcy”.
    Komercyjne działania : wspolpraca@motodoradca.tv

wars -
wars -

mniej pretensje do balcerowicza i ryżego że te autostrady budował Kulczyk, to są autostrady prywatne, i Rząd może cmoknąć kulczyka.

4 minut temu
Blazej
Blazej

W Norwegii chociaz jest mega drogo i zwalczaja jak moga pojazdy spalinowe to na odcinku 130km przez glowne aglomeracje do stolicy place 40zl max za bramki bez zatrzymywania sie.

41 minuta temu
Sebastian Rudomina
Sebastian Rudomina

Waldku, ale inflacja to właśnie ten moment podnoszenia przez panią z kwiaciarni ceny za kwiatka między innymi, a nie dlatego, że zaraz ma być inflacja - taka mała techniczna uwaga. Co do autostrad... problem jest taki, że jadąc do wielu miejsc w Polsce często bardziej opłaca się dołożyć 30 minut drogą krajową, bo to co "zaoszczędzimy" w czasie na pewno nam się nie zwróci. Na autostradzie spalimy więcej + zapłacimy na bramkach. No chyba, że ktoś sobie piratuje i śmiga autostradą 200 km/h + i boi się, że przy podobnej jeździe dostanie mandat na krajówce.

Godzinę temu
Larss70
Larss70

Canada 6000 km (coast to coast) koszt---- Z E R O Dollars

Godzinę temu
Wojciech Pietrowski
Wojciech Pietrowski

I teraz cyk z 10gr/km pójdzie do 40gr/km żeby zniwelować dysproporcję xD

2 godzin temu
Cristian Cr
Cristian Cr

Nic dziwnego skoro kulczyk jest wlascielrm autostrady tak to było jak się miało poparcie od PO

3 godzin temu
Lukasz Niebelski
Lukasz Niebelski

Dojenie podatnika ...CDN!!!

3 godzin temu
Grzegorz Wasiak
Grzegorz Wasiak

Kluczyk widuje cenny

3 godzin temu
Adam Rosinski
Adam Rosinski

mijac te "autostrady"

3 godzin temu
Piotr P
Piotr P

Panie Waldku, za 5 lat to do zakopanego Pan chyba dojdzie mówiąc o drożejących autostradach :D

4 godzin temu
Bartłomiej Zera
Bartłomiej Zera

Na autostradzie a1 jest ciekawy absurd. W momencie gdy podjeżdża się samochodem osobowym z jakąkolwiek przyczepą to łapiemy się na kat 4. W uproszczeniu płacimy jak za tira, mimo że w rzeczywistości możemy ważyć mniej aniżeli samochód dostawczy.

5 godzin temu
chris33661
chris33661

Dla mnie sprawa jest prosta i to od lat.Polska WYZYSKIEM STOI !!! Biora w tym udzial wszyscy:i prywaciarze i panstwo !!!Wszystkie autostrady powinny byc BEZPLATNE!!! Na to placimy characz w wysokosci 78% naszych zarobkow !!!

5 godzin temu
Plebs100
Plebs100

Kluczyk żmija, z prawem się mija.

5 godzin temu
Edziu
Edziu

Dla mnie autostrada która jest na danym odcinku w remoncie nie powinna być płatna, albo nie powinna być autostradą

5 godzin temu
Szatan Serduszko
Szatan Serduszko

Ludzie w tym kraju stali się niewolnikami, brak tożsamości narodowej skutkuje tym że ci co niby rzadza tym krajem nie mają szacunku do ludności, na pytanie kto jest przodkiem Polaków nic nie odpowiadają bo nie wiedzą,

6 godzin temu
visionstreetwear108
visionstreetwear108

A kto u nas widział banknot 500.5:44 "śrenia wieku aut 14 lat" czyli co zamożność obywateli sie ocenia na podstawie jakie maja auta ? śmiechu warte

9 godzin temu
Damian Zięba
Damian Zięba

To jezdzijcie pociagami

13 godzin temu
Jacek Lubinski
Jacek Lubinski

Irlandia trasa dublin galway pierwsza bramka montrach 1.90 euro druga bramka limerick przed shannon 1.90 euro osobowy niech bedzie 4 euro odleglosc jakies 250 km za 4 euro niech bedzie po przeliczeniu 18 zl co wiecej mozna powiedziec?

16 godzin temu
Andrzej 123
Andrzej 123

A2 to dopiero dół zrobił z Millerem Kulczyk

20 godzin temu
Eric
Eric

Autostrada w Irlandii Galway-Dublin 5e...

22 godzin temu
Michał Czosnek
Michał Czosnek

Już płacę tyle podatku drogowego w paliwie, czasem nawet nie słusznie (kosiarka, piła spalinowa), że nie zapłacę za autostradę ani grosza. I nie chodzi już nawet o kwotę tylko o sam fakt. Drugi argument przeciw to prędkość na autostradzie. Teoretycznie mogę jechać 140km/h a w praktyce jadę 90km/h przez wyprzedzające się cały czas ciężarówki. Trzeci argument przeciw autostradom w ogólności to fakt że jak się coś wydarzy to nie można nic zrobić. Ani zawrócić, ani zjechać tylko trzeba kwitnąć często wiele godzin.

22 godzin temu
exitus uni
exitus uni

i jeszcze jedno zdanie, trzeba mieć nasrane we łbie, aby stawiać bramki w poprzek autostrady i powodować tym gigantyczne korki w szczytowym natężeniu ruchu.

23 godzin temu
jan pis
jan pis

Autostrady w Polsce nie wybudowano po to by byle rzęch po nich śmigał tylko po to by łatwiej było z Polski wywozić towary i przywozić śmieci.

23 godzin temu
exitus uni
exitus uni

autostrady zostały oddane prywatnym firmą jako łapówki "wdzięcznościowe" za finansowe wspieranie kampanii wyborczych. i tyle w temacie

23 godzin temu
Djuracelka i jest moc :)
Djuracelka i jest moc :)

I bardzo dobrze, w takim razie nie będę już więcej korzystać z autostrad w PL i ufam, że multumkierowców i przewoźników również zrewiduje korzystanie z płatnych dróg. Jak im słupki spadną do minimum, może pójdą po rozum do głowy. Dla mnie już 1,5 roku temu bulenie 7 dych za jazdę w jedną stronę oosobówką z Łodzi do Gorzowa było jak splunięcie w mordę. -_-

23 godzin temu
A Dog
A Dog

Problem jest taki - że kto włożył kasę, ten teraz kasę ciągnie. No i co poradzić, jak nic nie poradzisz? ;) Gdyby państwo wyłożyło kasę, to teraz byśmy mogli mieć taniej. Państwo sobie przyznaje zasługę, że "ło, patrzcie ile mamy autostrad". Tylko, że nie złodzieje z rządu mają, nie my, wyborcy mamy, tylko prywatni właściciele mają. Z drugiej strony pytanie - co lepsze - żeby były absurdalnie drogie autostrady, niż żeby ich w ogóle nie było? Ja wolałbym, żeby w ogóle jakieś były, ALE, mój punkt siedzenia jest taki, że ja nie używam. A jak będę musiał raz, awaryjnie przejechać - to wybulę. Na jeden AWARYJNY, wyjątkowy przejazd mnie stać. Byłoby gorzej, że po prostu "nie i koniec". Nie ma szybkiej drogi, przejechać z A do B będzie niestety trwało bardzo długo i powiedzmy stracę więcej niż cena tego przejazdu. A w 2037 to może Tesla będzie już robić latające samochody ;)

23 godzin temu
Dawid Koncewicz
Dawid Koncewicz

Dla mnie najważniejsze jest to że pobierają opłatę na bramce jak stoję w korku bo jest wypadek... Po to place za autostradę żeby dostać się z pkt a do pkt b bez korków z miarę fajna średnia prędkością.. Ale stoję 3h w korku bo ktoś się stukał... Opłata nie powinna być pobierana 🤷‍♂️

Dzień temu
Paweł Panasiuk
Paweł Panasiuk

2:41 odpowiedź: dużo lepiej utrzymana , mniej dziur , na bieżąco odśnieżana itp itp taka różnica Poza tym drogo w ch...

Dzień temu
ZAMEK CZARTORYSKICH
ZAMEK CZARTORYSKICH

Nie lubię tego typa .

Dzień temu
Luca Fras
Luca Fras

"rosną w góre "a to mogą rosnąć w dół , Paulina z mówiąc inaczej mogłaby się obrazić

Dzień temu
Michał Janek
Michał Janek

Dominika Kulczyk kupila apartament w Londynie za 300 milionow zlotych. Milionow tak! Tam sa Twoje/ moje pieniadze.

Dzień temu
Robert
Robert

Państwo odzyska i zaraz znów wydzierżawi, bez obaw :)

Dzień temu
armadildo
armadildo

inflacja ? ja czekam na banknot 10.000 zł z rydzykiem i 100.000 z kaczyńskimi (awers jaro, rewers lechu, a znak wodny kotek) ...

Dzień temu
armadildo
armadildo

żeby chodziarz te autostrady były solidne, a nie kilka lat i remont :D

Dzień temu
Patryk Tech
Patryk Tech

NIE dla podwyżek cen za autostrady !!!!!!!

Dzień temu
JCB DRIVER
JCB DRIVER

uk placimy road tax w zaleznosci od emisji spalin, sa tylko 3 odcinki platne bodajze po kilka f, dartford, m6 toll kolo birmingham oraz most do walii, ale mozna jechac 2 trasa bezplatna, jak przyjezdzam do polski to mi nie robi roznicy czy zaplace 40 zl czy 60 za autostrade bo srednio zarabiamy 12 -15 tys zl miesiecznie, ale gdybym mieszkal w polsce zapewne byloby mozna odczuc koszt tej autostrady, jest jedna pozytywna sprawa, dzieki wiekszym oplatom ruch mniejszy:)ze wszystkim innym sie zgadzam! pozdrawiam

Dzień temu
Marek Gnutek
Marek Gnutek

Myślę, że to nie do końca jest tak, że jeśli państwo przejmie zarząd nad czymkolwiek to będzie to budowane i zarządzane lepiej, wydajniej i taniej niż prywatnie. Opłata za przejechany kilometr może być niższa, ale zgaduję, że te opłaty nie pokrywają pełnych kosztów funkcjonowania i cała reszta jest finansowana z podatków. Ciekawe czy ktoś to policzył.

Dzień temu
AerialMakudo
AerialMakudo

Ja tamtą trasą przejechałem 1 (słownie raz). Po prostu nie wierzyłem że jednorazowy przejazd może kosztować więcej niż roczna winieta. No ale panie na bramkach nawróciły mnie na drogę wiary wręczając paragony za przejazd. Od tamtej pory moje koła nie zawitały na te trasy.

Dzień temu
Ryszard Kamiński
Ryszard Kamiński

A ta autostrada w tle to dokąd?

Dzień temu
PaMan
PaMan

Ceny za prywatne odcinki są tak wysokie żeby po nich jeździło jak najmniej aut. Umowy są tak skonstruowane że państwo dopłaca w przypadku małego ruchu.

Dzień temu
patryk1313
patryk1313

Ej walduś A2 i A4 te najdroższe są prywatne wiec nie bełkotaj

Dzień temu
patryk1313
patryk1313

@Moto Doradca to właśnie ty generalizujesz bo wrzucasz wszystkich do jednego wora.. poczytaj kto stoi konkretnie za prywatyzacją i czyje są autostrady.( Te prywatne) poczytaj o stalexport itd itp Polecam.

Dzień temu
Moto Doradca
Moto Doradca

Patryk..... widze ze cos tam wiesz ale nie do konca. Poczytaj dokladnie o PPP.. bo w części masz rację ale generalizujesz na maxa

Dzień temu
Norbert B
Norbert B

Z uk do polski jechalem za darmo !!!cale niemcy za darmo !!!po 160 km bez problemow !!!za darmo !!!a tylko do polsko ży do wski ego panstwa wiechalem i juz plac za droge !!to chore poprostu chore

Dzień temu
Kazimierz Kotłowski
Kazimierz Kotłowski

Nic ująć nic dodać.Wprowadzić winietę do OC na kwotę 50zł na każdy samochód za przejazd autostradami na rok i było by ok.

Dzień temu
Michal bani
Michal bani

Ponoć na A1 ma być radar czasowy xd

Dzień temu
Adam Adamoss
Adam Adamoss

Gościu co ci to za różnica skoro kupujesz tomiego i emporio

Dzień temu
Mateusz Zelenka
Mateusz Zelenka

"Będzie was PiS ruch** w dup* w tym antyludzkim państwie aż was kukle będą swędziały, Nawet platforma was tak nie dymała jak ruch* was PiS" Arystokrata, myśliciel, globtroter męczennik, wizjoner.. Zbigniew Stonoga

Dzień temu
Demaskator.
Demaskator.

No jak, przecież chcieliście kapitalizm, to o co chodzi?

Dzień temu
Jakub Fras
Jakub Fras

Wszystko w Polsce drożeje, tylko wypłaty maleją 🙂

Dzień temu
M M
M M

A4 jak była kiedyś po 5-6 zł to jeszcze można było ścierpieć, teraz to już paranoja.

Dzień temu
Mateuszppp
Mateuszppp

Po co nam płatne autostrady, skoro mamy darwowe drogi ekspresowe :)

Dzień temu
Andy Mark
Andy Mark

Autostrada pod Poznaniem została wybudowana w PRL za podatki płacone w paliwie. To jest państwowa autostrada. Na jednym z odcinków był nawet lotniskowy odcinek drogowy, na którym w latach 90 miałem okazję obserwować starty i lądowania odrzutowców wojskowych.

Dzień temu
Paweł Musiał
Paweł Musiał

nie matnia tylko mafia!

Dzień temu
Jacek Figarski
Jacek Figarski

Umowy ktoś podpisał do 37 roku, ile można za to kupić np, domów pod Londynem, koparek bitkoinów. Całe szczęście, że jest trochę esek, w tym moja "7", autostrady dwupasmowe?, jeden zajęty przez tiry, śmiech. Pozdrawiam, szczególnie tych z "7", trochę zwolnijcie, człowiek zmierza do jednego pewnego celu, lepiej tam się nie spieszyć.

Dzień temu
PML
PML

No ta

Dzień temu
Marcin .Marcinek
Marcin .Marcinek

👍👍👍

Dzień temu
Bartosz Ciesielski
Bartosz Ciesielski

Infkacja risnie bo koszty yransportu wzrastaja poorzez podnoszenie takich oolat

Dzień temu
Bartosz Ciesielski
Bartosz Ciesielski

Haslo: WIELKI RESET zapoznajcie sie z tematem

Dzień temu
Bartosz Ciesielski
Bartosz Ciesielski

A w szwajcarii wg stanu licznika ciezariwka za kazdy km kuoe kasy

Dzień temu
Bartosz Ciesielski
Bartosz Ciesielski

Instytucja Panstwa to mafijny system

Dzień temu
Davido Honda
Davido Honda

Najdroższe w budowie autostrady na świecie, muszą być także drogie w użytkowaniu.

Dzień temu
Jacek Przepióra
Jacek Przepióra

Bodajże rok temu, pan Witold Gadowski napomknął, że odcinek A4 Kraków- Katowice przejęła N'draghetta, oczywiście drogą korupcji. Autostrada Wielkopolski to gruby przekręt na warunki pobierania opłat załatwiony przez (no, przez kogo???) dla innej mafii. Pozdrawiam myślących.

Dzień temu
Tomasz Zemsta
Tomasz Zemsta

Waldek daleko nie odchodź bo Ci auto buchną 🤣

Dzień temu
Mateusz Es
Mateusz Es

Waldek dbaj o siebie!!! Masz gorsze ksenony niż mój szwagier po tygodniowym cugu

Dzień temu
J RR
J RR

Tusk i Merkel maja udzialy to o co chodzi?

Dzień temu
Adam Kowalski
Adam Kowalski

Prośba do Generalnej Dyrekcji Dróg: zbudujcie drogę szybkiego ruchu Toruń - Pruszcz Gdański, może być obok A1, bo już mnie strzela coś tam jak za ten odcinek muszę ciągle płacić grubo ponad 5 dych tam i z powrotem. Taka droga szybkiego ruchu np. S7 ma nawet lepsze parametry od A1.

Dzień temu
tylda 1
tylda 1

Skoro państwo dopłaca różnicę między przewidywanym ruchem a realnym to nie ma się co dziwić. Mniej samochodów, mniej wypadków, mniejsze zużycie oraz mniej ludzi do obsługi a kasa taka sama...

Dzień temu
Kazimierz Krawczyk
Kazimierz Krawczyk

Do 37 autostrady będą rozjebane to oddadzą je państwu czyli NAM. Remontujcie se durnie sami. O TO CHODZI W TYM INTERESIE.

Dzień temu
gravity1287
gravity1287

Płacę w podatkach na inwestowanie w infrastrukturę, płacę w paliwie opłatę na drogi, i jeszcze za autostradę płacić najdrożej w europie, bo 1km wybudowanej autostrady kosztuje w Polsce majątek, gdzie za granicą jest dużo tańsza budowa, przy wyższych płacach?? To jest tylko i wyłącznie wina nieumiejętnie organizowanych przetargów i ewentualnie wyprowadzania kasy z inwestycji, bo niemożliwe by u nas w Polsce te same surowce i praca były aż tak drogie w porównaniu do innych państw. Jak tak dalej będzie to całkowicie zrezygnuję z jazdy autostradami bo nie będę dorabiał prywatnych firm na ich bandyckich stawkach.

Dzień temu
Odnaleziona w czasie
Odnaleziona w czasie

faktycznie lepiej, zeby rosły w dół ;) pozdrawiam ;)

Dzień temu
adrian jabkowski
adrian jabkowski

Ile te różyczki pincet złotych młody kawalerze;)

Dzień temu
Bogdan Hariasz
Bogdan Hariasz

Państwo też nas chciało łupic 20 gr za autostrady "państwowe", ale Unia nas wybroniła mówiąc że państwo nie może na nich zarabiać, tylko to mają być opłaty na ich utrzymanie.

Dzień temu
mateusz stefanski
mateusz stefanski

A to się dopiero zaczyna. Dojenie nas Polaków tak jak nigdy dotąd. Pozdrawiam

Dzień temu
Jezus Chrystus
Jezus Chrystus

Czekaj jeszcze dobierdolą katastralny

Godzinę temu
Pixel
Pixel

To jest autostrada Kulczyka, który teraz pewnie leży na plaży na jakiejś wyspie tropikalnej albo w Ameryce Południowej i się śmieje z frajerów, którzy mu to finansują. To jest państwo z dykty

Dzień temu
Mirosław Sieńko
Mirosław Sieńko

Powinny być winiety 1,2,3,7,14,30 dniowe żeby można przemieścić się z punktu A do punktu B bez kombinowania jak najtaniej dojechać. A i dla firm które jeżdżą przez cały miesiąc też byłoby dużo łatwiej i taniej. A tak przeciętny Kowalski jadąc z południa na północ niestety nie pojedzie Autostradą tylko musi kombinować. Całe szczęście że jest jeszcze trochę dróg kategorii S.

Dzień temu
Jacek Gajdzik
Jacek Gajdzik

Waldek a która to autostrada jest państwowa

2 dni temu
Kapitan Żbik
Kapitan Żbik

Pytanie do Waldka: Czy tę usługę można zareklamować? Jak np. stoję 45 minut albo dłużej do bramek na Bielanach Wrocławskich A4, to przecież ta usługa nie spełnia moich oczekiwań, bo nie poruszam się tak szybko jakbym mógł i chciał...

2 dni temu
Radosław Gałka
Radosław Gałka

W paliwie podatek nie mały i jeszcz trzeba płacić za autostrady . A Niemcy nie mają podatku w paliwie . płaci się od emisji spalin i wszystkie autostrady są za darmo a w Polsce podatek od podatku się płacić

2 dni temu
Xxx Xxxc
Xxx Xxxc

Dlatego mieszkam w lubelskim 😁😂

2 dni temu
Mariusz Pyka
Mariusz Pyka

Cześć Panie Kolego Jakieś propozycje odnośnie tych opłat ? Masz Pan jakieś koncepcje ? Pozdrawiam serdecznie

2 dni temu
Pomiń Reklamy
Pomiń Reklamy

kto w ogóle zdecydował o tym całym planie budowy autostrad, Polska nie produkuje samochodów, nawierzchnie są z ropy, której Polska nie ma, benzyna z ropy której Polska nie ma, zarabiają na nas obcy, bo ludzie chcą sobie pomasować ego jeżdżąc autem, miasta są zakorkowane, co mamy budować piętrowe ulice, absurd, transport publiczny jest tańszy, Polska produkuje autobusy, tramwaje, autokary, pociągi, huty produkują szyny, i w to powinno się inwestować,

2 dni temu
Vuodeck
Vuodeck

Nie opłaca się. Można wyjechać wcześniej do celu i nie jechać tymi zdzierstwami. Poza tym szczególnie w górach są ładniejsze widoczki. Polecam omijać autostrady w Małopolsce i na Górnym Śląsku

2 dni temu
Aborygen Covers
Aborygen Covers

W Niemczech jest podatek drogowy (płacony osobno, nie w paliwie), i wszystko jest git bo płaci się raz na rok stałą kwotę i wszyscy zadowoleni, ceny paliwa są niższe o podatek drogowy więc nie ma jak u nas, więcej jeździsz więcej tankujesz... W Polsce podatek drogowy jest w cenie paliwa, czym więcej jeździsz tym więcej płacisz, podatków też mamy od czorta i ciągle przybywa nowych... więc płatne odcinki powinny być albo minimalnie płatne albo darmowe, bo w sumie płacimy podatek kilka razy w różnych podatkach, śmiech na sali...

2 dni temu
K. Maciej
K. Maciej

To ja się pytam na co idzie opłata paliwowa w której jest podatek drogowy? Powinno się to zdjąć skoro państwo i tak topi te pieniądze nie tam gdzie trzeba.

2 dni temu
bsp lol
bsp lol

Bojkot autostrad, nie korzystać i nie płacić, szybko zmądrzeją jak przyjdzie utrzymywać pustą drogę. Tak pisiory wyciągają kasę od wyborców haha

2 dni temu
Lechu Lecho
Lechu Lecho

Bardzo ważne informacje. Dziękuję 👍😒

2 dni temu
Kamil Rakowski
Kamil Rakowski

To jest absurd. Czasem jadąc z Danii do Łodzi odpuszczam trochę gazu ze 150 do 120km/h żeby na spalaniu zejść te 30% ale po paru kilometrach sobie uświadamiam, że za autostradę i tak wiecej zapłacę niż za paliwo. No i ta jazda start/stop bo człowiek ledwo sie bujnie a tu juz cyk brameczka i po hantlach, nawet kawy nie zdążysz wypić.A co do objazdu autostrady to jest chwilami jak odcinek specjalny WRC. Mimo to pełno ludzi gdzie się da to ciśnie po 140 i tak się konczy bajka o ekologii i bezpieczeństwie.Chwała Wielkiej Lechii!! W sumie sobie uświadomiłem, że stary już jestem bo pamiętam jeszcze jak autostrady nie było. Taka ciekawostka, że w Danii jest podobna aytuacja z mostem do Jutlandii(Kopenhaga).Most w rękach koncernu i za przejazd osobówką płacimy za te 7-8 km równowartość 135 pln a ruch niesamowity. I tu ciekawostka, bo władze wnporozumieniu z koncernem obniżyły ceny w 2017 roku ale niezbyt mocno,bo z opłat trzeba też rozbudować autostradę, na którą już płacimy w podatku rejestracyjnym auta,podatku ekologicznym od aut, w paliwie, w podatku eko od ubezpieczenia auta(który tez dodano z czasem). Wszędzie kierowców chcą wydoić, w niektórych miejscach bardziej.

2 dni temu
xXxDevil 3340xXx
xXxDevil 3340xXx

Bo ten odcinek a2 jest prywatna i cenę podnoszą co roku

2 dni temu
Piotr D
Piotr D

Daleko zaszedłeś opowiadając o opłatach za korzystanie z autostrad. Oby Volvo na Ciebie czekało na parkingu

2 dni temu
Adrian Pachulski
Adrian Pachulski

Ja na szczęście najwięcej jeżdżę tym darmowym odcinkiem, ale we wrześniu zeszłego roku odbyłem podróż z Warszawy do Krakowa i z powrotem. zacznijmy od tego że w mojej opinii aby móc nazwać drogę autostradą to powinna ona mieć minimum 3 pasy ruchy w jedną stronę, więc dla mnie to co u nas jest to są drogi szybkiego ruchu, które zostały nazwane autostradami w celach propagandowych. Oczywiście zapłaciłem za możliwość jazdy dwupasmową droga szybkiego ruchu a przez ok. połowę tego odcinka jechałem skiszony jednym pasem razem z TIRami bo na drugim był oczywiście remont. Do tego doszedł absurd najcięższego kalibru: Musiałem zapłacić za odcinek, którego przejechałem ok. 1,5km do najbliższego zjazdu na darmową drogę.

2 dni temu
AndriusTV
AndriusTV

Ja ekspresówką nigdy nie jechałem a co dopiero autostradą..

2 dni temu
kuron997
kuron997

Moto Doradca z ta srednia rocznikowo aut w PL to troche sciema... niech zrobia porzadek z tymi wszystkimi Fiatami 125p/126p oraz Polonezami widmo, ktore siedzą w systemie CEPiK a pewnie moze juz nie istnieja. Przecież co za problem dla informatyków zrobic zeby w systemie wykrywalo pojazdy, ktore nie byly na badaniu technicznym np.5lat i wzywano wlasciciela do urzedu w celu wyjasnienia?

2 dni temu
Michał Godlewski
Michał Godlewski

Też nie jeżdżę autostradami, bo drogo, a przez bramki bezpośrednio na samej trasie to traci to sens, bo zaraz korki się tworzą i cały zysk czasowy pryska jak bańka mydlana. Raz przejechałem się A2 między Warszawą i Łodzią. W drugą stronę wracałem częściowo bocznymi drogami aby potem znów wjechać na trasę.

2 dni temu
xxx xxx
xxx xxx

00:37 a tym czasem Armani i Tommy Hilfiger xD Dzięki za informowanie nas o tych absurdach które czynią Polakom.

2 dni temu
xxx xxx
xxx xxx

@Moto Doradca wiem Waldek, śmieje się tylko. Sam mam też coś z Armani i kolegom mówię to samo ale nie za bardzo rozumieją 😁

2 dni temu
Moto Doradca
Moto Doradca

.... zeby to było coś, a to tylko ciuchy ;)

2 dni temu
Jarosław Bucholc
Jarosław Bucholc

Waldek odpuść temat bo do niczego to nie prowadzi.Jak sam powiedziałeś jak kogoś nie stać na autostrady niech jeżdzi lokalnymi nikt do niczego nie zmusza.Przypominam,że GUS ogłosił przeciętne wynagrodzenie grubo ponad 5,5 tys zł brutto a zatem Polacy coraz bardziej się bogacą.Owszem sprawa tzw średnich zarobków to temat rzeka i kwoty wyssane z palca bo mało kto tyle dostaje ale i tak nie zmienia faktu,że Polacy kupują drogie i coraz to młodsze auta jeżdzą wczasują etc i nikt nie narzeka;-)

2 dni temu
Adam
Adam

Wszystko drożeje to i autostrady też... "Zarobki wschodnie, a ceny zachodnie"

2 dni temu
Paweł elix
Paweł elix

Ile podatków weszło od nowego roku? Kuźwa na 500+ nie starczy i dla tego te podatki. Wiem ameryki nie odkryłem. Dość rozdawnictwa

2 dni temu
Paweł Helegda
Paweł Helegda

W Wielkiej Brytanii autostrady są w95% autostrady są bezpłatne,masakra jak Polacy są dojenie i to nie tylko chodzi o drogi.

2 dni temu
Łukasz Lagiera
Łukasz Lagiera

Waldek przed kręceniem jakiegokolwiek odcinka należy zgłębić temat... polecam to również Tobie. Szwajcar pojechałby od dołu Niemiec poprzez Zgorzelec a nie pchałby się na świecko...

2 dni temu
ZvisH
ZvisH

*INFLACJA*

2 dni temu
Damian Dziuba
Damian Dziuba

Remontują a4 bo mniejsze podatki płacą

2 dni temu

Kolejny

Kali x Major - Si prod. Sergiusz & 2K

2:35

Kali x Major - Si prod. Sergiusz & 2K

KaliGanjaMafia

wyświetleń 2M

BISZ / KOSA - Tracić / Blady Król

3:37

BISZ / KOSA - Tracić / Blady Król

PchamyTenSyf.pl

wyświetleń 52K

KACPER RUCIŃSKI - Żarty o Jezusie (BANG 2 - Bonus)

3:29

6ix9ine - ZAZA (Official Lyric Video)

1:56

6ix9ine - ZAZA (Official Lyric Video)

Tekashi 6ix9ine

wyświetleń 2,6M

Dlaczego nie warto grać w LOTTO?

21:32

Dlaczego nie warto grać w LOTTO?

Uwaga! Naukowy Bełkot

wyświetleń 402K

Jedź bezpiecznie odc. 826 (jak prawidłowo przejechać przez "rondo")

10:17

Krakowscy Gangsterzy | Wisła Sharks

32:26

Krakowscy Gangsterzy | Wisła Sharks

Zbrodnia Ikara

wyświetleń 338K

Płytki w garażu i oświetlenie LED w podłodze

17:36

Płytki w garażu i oświetlenie LED w podłodze

Mario Budowlaniec

wyświetleń 187K

Odpowiedź na materiał TVP 1 o mnie

21:39

Odpowiedź na materiał TVP 1 o mnie

Dominik Bos

wyświetleń 1M

Czym GROZI CHIP-TUNING LPG?

19:58

Czym GROZI CHIP-TUNING LPG?

Miłośnicy czterech kółek -zrób to sam

wyświetleń 194K

Kali x Major - Si prod. Sergiusz & 2K

2:35

Kali x Major - Si prod. Sergiusz & 2K

KaliGanjaMafia

wyświetleń 2M

BISZ / KOSA - Tracić / Blady Król

3:37

BISZ / KOSA - Tracić / Blady Król

PchamyTenSyf.pl

wyświetleń 52K

KACPER RUCIŃSKI - Żarty o Jezusie (BANG 2 - Bonus)

3:29

6ix9ine - ZAZA (Official Lyric Video)

1:56

6ix9ine - ZAZA (Official Lyric Video)

Tekashi 6ix9ine

wyświetleń 2,6M

MAJONEZ pod korkiem OLEJU! I CO TERAZ?

12:08

MAJONEZ pod korkiem OLEJU! I CO TERAZ?

Miłośnicy czterech kółek -zrób to sam

wyświetleń 205K

How Practical Is A Mustang?!......

1:00

How Practical Is A Mustang?!......

Navs Garage

wyświetleń 3,6M

NOWE LAMBO DOMINIKI

10:59

NOWE LAMBO DOMINIKI

Guwer

wyświetleń 138K

Usuwanie obornika 2021/ #4

18:42

Usuwanie obornika 2021/ #4

TheKamil5435

wyświetleń 23K