Niemcy oszaleli z cenami za auta ? Skąd takie ceny za auta wiekowe. Oni już zrozumieli.

  • Opublikowany 18 dni temu

    NYGUS PL

    Trwanie: 05:10

    Taka prawda. Lajkuj, komentuj, zobacz inne nagrania. Pozdrawiam

Electronic Decay
Electronic Decay

Świetny materiał i dużo prawdy w tym co mówisz. Pozdrawiam.

15 godzin temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Nie mam powodu żeby kłamać

12 godzin temu
Jan Kowalski
Jan Kowalski

To co mowisz to tylko czesc prawdy. Generalnie niemicy to chytrusy, to skapcy az do przesady. Tutaj lezy w moim przekonaniu sedno calej tej problematyki. Szkoda tylko, ze polacy sami nie produkuja aut. W ten sposob spadlaby liczba zakupu szrotu w niemczech u niemieckich kulakow ichytrusow. Ale to juz inny temat.

20 godzin temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Jak kogoś nie stać na zadbanego mercedesa to się kupuje zadbanego fiata, a nie sprowadza merca zajechanego grata. To cała prawda, wymagania są a kieszenie puste. Dla tego tyle jest szrotu. Trzeba mierzyć siły na zamiary, a nie porywać się z motyką na słońce.

20 godzin temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Myślisz że chcieli by teraz nowe Polonezy ?

20 godzin temu
Szatan Serduszko
Szatan Serduszko

Jeżdżę Audi 80 90 km, prawda ciężki, ale mróz nie mróz zawsze odpala, rozrząd łatwy w naprawie, jeden gość urwał mi śrubę od łożyska rozrządu gdzie się je przykręca. Znalazłem fachowca, rozebraliśmy go a on dotyczył tą śrubę i pasuje jak nowa, niech ktoś coś takiego zrobi w nowym Audi czy BMW albo elektryku. Moja karyna ma 30 lat i nie bierze oleju, skrzynia oryginał, tylko amory sportowe i koła. Ostatnio drążki kierownicze miałem skrzywione od progów zwalniajacych. Na zlomie była 80-tka z nowymi drazkami za 80 zł, przekładnia kierownicza widać było że mało zużyta zapłaciłem 100 złoty, części nawet od Audi 80 z późniejszych wersji są kompatybilne. Można modyfikować, chcesz wymienić zegary? Idziesz na szrot i ci dają używane od innego modelu bo kości były takie same i pasują. U mnie raz przy gwałtownym hamowaniu poszła zębatka w zegarach od prędkościomierza, pojechałem do kumpla, dzwoni do innego i się pyta czy są na stanie zegary, on mu mówi że tylko tdi, więc się wzięło, ale tam był zegarek, a w moich był obrotomierz. Zachodzimy w głowę co tu zrobić, myślimy i w końcu po 15 minutowej dywagacji doszliśmy do wniosku że zrobimy hybrydę. Bebechy pasowały, skończyło się na tym że mam pół zegarów od benzyniaka a pół od diesla i wszystko śmiga. Trzeba było tylko bardziej naciągnąć sprężynę od prędkościomierza. I co dziwne w benzynowym zębatka miała średnicę około 3-4 mm a wiecie ile w tym od diesla co się przełożyło? Ponad cm i teraz nawet przy gwałtownym hamowaniu nic się nie dzieje z zegarami. Nawet mój kumpel co to robił est blacharzem i zarabia kupę kasy jeździ 80-tką, tylko kupił nowy silnik oczywiście nie zniszczony za 1500 zł odrobinę mocniejszy. Znam gazownika co zakłada gaz do samochodów, on i jego pracownik jeżdżą również Audi 80, jeden 2.0 a drugi 2.3 w samej benzynie. Mówią że zarabiają na tych nowych. I takie jest też moje zdanie, wielu mi mówi kup sobie nowy, a ja odpowiadam po co? Skoro jeździ to niech jeździ dalej, przynajmniej tanie jest OC i nnw. Kiedyś to było marzenie Polaków, które teraz jest wyśmiewane przez niektórych. Niech ktoś sobie przypomni Audi z filmu Ronin, to była technologia ekologoczna a nie to co teraz robią, że po paru latach trzeba kupować nowy bo nie opłaca się naprawiać. Dobrym przykładem jest film Rosjanina co podpala nowego Mercedesa z salonu benzyną, a na koniec wsiada do trabanta, popchneli go i ruszył. Oto prawda o rzekomej współczesnej ekologicznej motoryzacji która z ekologią ma tyle wspólnego co ja z Robertem Kubicą. Na dodatek światła przednie na szrocie udało mi się znaleźć oryginały nie zniszczone za 100 zł gdzie zamienniki że sklepu kosztują prawie 1000 i są g... warte. Powiem szczerze że ja czuję się bardziej ekologiczny niż ci pseudo ekolodzy co krzyczą o plastiku, a nowa komórka u nich musi być bo nie modna już ta stara choć jeszcze działa albo laptop, nie mówiąc o ubraniach.

22 godzin temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Świetnie napisane. Niech ludzie przestaną kupować nowe, korzystają ze starego i będziemy mieli czyste powietrze kiedy fabryki staną. Najpierw zużyjmy to co latami wyprodukowaliśmy.

21 godzinę temu
Don Pedro
Don Pedro

U moich rodziców jest mikrofalówka Sharp z lat 80-ych. Cały czas działa, nawet żarówka się nie przepaliła. Ciekawe czy będą dopłaty do nowej mikrofali jak starą sprawną zutylizują. Lepiej jej nikomu nie pokazywać bo się jeszcze okaże , że nie spełnia Euro 10 czy czegoś tam...

Dzień temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Zbyt na nowe musi być.

Dzień temu
bachu
bachu

Dobre auta przestali robić w okolicach 2000 roku teraz nowe auta mają się psuć to jest celowe.

2 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Jak wszystko

2 dni temu
kamil Kołodziejczyk
kamil Kołodziejczyk

ktoś ma mercedesa w202 z 200d z automatem ja ma i jest cudowny

2 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Niech służy

2 dni temu
Marcin Kaczmarek
Marcin Kaczmarek

mam 20-letniego jaguara i prawie 40-sto letnie renault. sa dalekie od dobrego stanu, ale najwazniejsze - zawsze odpalą i dowiozą na miejsce. nowsze to nie wiem czy by bylo takie niezawodne.

3 dni temu
Marcin Kaczmarek
Marcin Kaczmarek

@NYGUS PL x type

3 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Jakiego Jaguara ?

3 dni temu
jan pis
jan pis

W końcu ktoś dostrzegł co jest grane. Stare to nie znaczy złe, same plusy gdyż były tanie w eksploatacji i naprawach w stosunku do dzisiejszych bryk.

3 dni temu
jan pis
jan pis

@NYGUS PL całkowicie się z tobą zgodzę. Może uświadamianie społeczeństwu właśnie takich spraw iż nie wszystko złoto co się świeci jest naprawdę ekologią i ekonomią. Miłego. .

3 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

I do tego fabryki by nie truły przy produkcji nowych, ekologia jak trzeba.

3 dni temu
Paweł Kurowski
Paweł Kurowski

Stare auta są super - do pierwszego poważniejszego wypadku. Potem jak uda się z tego wyjść to nawet się nie patrzy na takie jako daily tylko na profil bezpieczeństwa. Oczywiście na zloty czy wypady po bułki do sklepu spoko - chociaż tutaj też pojawiają się dylematy jeśli ktoś chce żyć w zgodzie z zielonym.

3 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Paweł Kurowski A moja faja jest zdrowsza niż twoje zeby. Powrotu do zdrowia.

3 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Paweł Kurowski Blokuję upośledzonych umysłowo, to nie poradnia.

3 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Paweł Kurowski Dobre, kup sobie koło i walnij się w czoło. Ekolog się nalazł, korek w du... sobie wsadź żeby powietrza nie zanieczyszczać. Nara

3 dni temu
Paweł Kurowski
Paweł Kurowski

@NYGUS PL masz tak miękką faję że rekompensujesz sobie usuwaniem nieprzychylnych komentarzy? typowy impotent.

3 dni temu
Paweł Kurowski
Paweł Kurowski

@NYGUS PL typowa dresiarnio cebulka na tym kanale, tak jak można się było spodziewać po ryju - merytorycznie adekwatne.

3 dni temu
Jack De.
Jack De.

To ma 30 lat, więc jest meldowane jak antyk w Niemczech. Wtedy nie trzeba płacić podatku od takiego auta czyli jest tanie utrzymanie dlatego taka cena. 👌👌

3 dni temu
Jack De.
Jack De.

@NYGUS PL Bo to tylko Toyota 😁

3 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Bardzo tanie

3 dni temu
Radek Gadamer
Radek Gadamer

Toyota Corolla 1990

4 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Carina

4 dni temu
Radek Gadamer
Radek Gadamer

Pozdrowienia z Chicago

4 dni temu
Krzysztof Bień
Krzysztof Bień

Ja zrozumiałem to 10 lat temu.

4 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Są tacy co do dziś nie rozumieją

4 dni temu
VW Polo 1.4 MPI
VW Polo 1.4 MPI

Mam VW Polo na sprzedaż z '98 roku jeśli jest ktoś zainteresowany. Też jest w stanie zrobić kolejne 500K mil beż problemu

4 dni temu
penetrus
penetrus

Piękna motoryzacja. W latach 90 jeździłem do Berlina na szroty i widziałem jakie piękne auta złomowano. Stare BMW, Audi, hondy, toyoty, aż żal było patrzeć że takie klasyki ida do zgniatarek. A teraz wszystkie auta wyglądają tak samo, są awaryjne i nie do naprawy garażowymi sposobami.

4 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Mord zbiorowy

4 dni temu
Patryk Rog
Patryk Rog

jedyne dobre nowe auto to suzuki jimny. Dalej jest silnik bez turbo i na + jest to że można brać w teren.

4 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Patryk Rog Stać Cię, każdego stać, tylko trzeba mieć odpowiednie nastawienie. Nie zakładaj z góry że się nie uda.

4 dni temu
Patryk Rog
Patryk Rog

@NYGUS PL ale jest już ich mało. A suzuki jimny to moim zdaniem najlepiej zrobione nowe auto. Kiedyś sobie takie kupie bo mi sie naprawde podoba i w porównaniu do innych aut wygląda solidnie. Tyle że mnie raczej nigdy nie będzie stać to moge tylko pomażyć.

4 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Jest jeszcze kilka aut bez turbo

4 dni temu
rychubmw
rychubmw

Racja!

5 dni temu
Rafał B
Rafał B

Święta racja.Mam dwudziestoletnie auto z silnikiem 1.9tdi,nastukane prawie 500tys. kilometrów bez remontu i nadal chodzi jak złoto.Żadne nowoczesne auto takiego przebiegu bez remontu nie wytrzyma.

5 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Raczej nie da rady

5 dni temu
gewessen I
gewessen I

Cztery statki woza non-stop złomowe auta do Afryki , za przedstawiana Carine cena 500-do 600 euro tak ze najpierw trzeba ogłupic nazwa ze to kultowe auto a potem wysłac do Afryki. Dosyc podniecania sie niemieckim uzywanym autem. Jakims dziwnym cudem oszczdni niemcy nie chca oszczednego auta Cena 500 euro lub samemu trzeba zapłacic za złomowanie 600 euro

5 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Auto dawno sprzedane, a Carina jest Made in Japan jak byś nie wiedział

5 dni temu
stalker s
stalker s

Poczekajcie . 🧐 Niech Chiny wejdą na rynek i Niemcy będą parobkami.

5 dni temu
stalker s
stalker s

@NYGUS PL Pożyjemy zobaczymy. A znasz takie marki jak Lexus Hiundaj Honda. A co z USA targają samochody. Niemcy za 20 lat będą żebrakami. I ztego powodu jestem chełpi.😘🤩😆🥰🤪😍💪

4 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@stalker s Jak nie przepuszczą towaru przez granicę to będziesz musiał się do zółtków przeprowadzić.

5 dni temu
stalker s
stalker s

@NYGUS PL Mylisz się. 🤔 Opanowały świat i to opanują. To klient będzie zdecydował.

5 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Nie dopuszczą ich

5 dni temu
Adam Drobczyk
Adam Drobczyk

Mieszkam jakieś 29 km od Stuttgart jestem tu już ponad 20 lat i zajmuje się dość mocno motoryzacją sam mam parę aut Zresztą starszych i niestety to jest przykra prawda Dlatego nawet Niemcy mówią że auta niemieckie skończyły się w roku 2002 Pozdrawiam

5 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Trzymaj się Adam.

5 dni temu
Adam Drobczyk
Adam Drobczyk

Swieta prawda tak sie dzieje w niemczech coraz mniej nowych aut sprzedaja

5 dni temu
Damian Wozniak
Damian Wozniak

Te auta były budowane na lata a nie jak teraz złomy wyjeżdża z salonu i traci 60% wartości

5 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Smutna prawda

5 dni temu
Odyseusz
Odyseusz

Tapicerka, plastiki, wykończenie, zawieszenie mojego Peugota 807 z 2008 roku bije na głowę większość nowych samochodów podobnej ( niby) klasy. Pomijając , że komfort foteli w wielu nowych samochodach ( nie mówię o klasie premium) jest gorszy niż w Polonezie. Jechałem ostatnio w miarę nowymi japończykami Auris, Avensis...lata świetlne od mojego Peugota. Nawet stary Peugot 806 to był bardzo komfortowy samochód, z silnikiem 2.0 turbo benzyna , potrafił zrobić i 600 tyś km. Do tego ocynk, i po 20 latach ni grama rdzy...

6 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

I po co budować ten nowy szmelc, fabrykami powietrze zatruwać ?

6 dni temu
Venom the Best
Venom the Best

Toyota jak model

6 dni temu
Arcadius
Arcadius

Mam Corollę 1.3 z 1999 roku. Jak byłem na przeglądzie chłop ogląda I na koniec mówi : Jak sprzedawać to tylko w rodzinie.

6 dni temu
Arcadius
Arcadius

@NYGUS PL Staram się. Za niedługo idzie do kumpla na pełną konserwację podwozia. Robota blisko pół auta warta ale naprawdę mam sentyment. Pozdrawiam.

6 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Arcadius Dbaj bo takich już nie będzie.

6 dni temu
Arcadius
Arcadius

@NYGUS PL Nie ma takiej teściowej co by na te auto zasłużyła 😋 Sprawdzana po VINie że Japońska produkcja. Tam się nic nie pasuje i co dziwne dla Japończyka ruda nie bierze. Nie mam wyjścia i chyba zostawię w spadku 🙏😜Dbam o nią.

6 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Teściowej jak bubel, ha ha

6 dni temu
Piotrek4500
Piotrek4500

jeśli masz na myśli że ta toyota jest od pierwszego właściciela to raczej się mówi "z drugiej ręki". Z pierwszej ręki kupujesz auto z salonu :) pozdr

6 dni temu
Piotrek4500
Piotrek4500

@NYGUS PL ale z czym masz problem, wyjaśniłem jak się wysławiać. jak chcesz tego uniknąć to przestań wrzucać filmy jeju

5 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Nie masz innych problemów ? Co z Tobą nie tak ?

6 dni temu
sprinter
sprinter

Toyota carina to Niemca dwie wypłaty to dla Polaka robi sie cena kosmos plus opłaty na pl rejestracja itd i wychodzi pizda

6 dni temu
Polskie Dodatki do Open Rails
Polskie Dodatki do Open Rails

To trzymam swojego Mercedes W201 i W140 :)

6 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Trzymaj, już ich mało.

6 dni temu
Nicdoukrycia
Nicdoukrycia

Mam hiluxa z 2007r. , za bezawaryjność ma u mnie dożywocie. Oczywiście nie jest jakby luksusowy na dziś ale pierwszy właściciel fajnie brzmi.

6 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Hilux dobra maszyna, uwielbiany w Afryce i do tego tam nie gnije.

6 dni temu
remo14953@gmail.com Kinder
remo14953@gmail.com Kinder

Ci co piszą że stare to złe i gruzy nadają się na odstrzał i do utylizacji... fani nowinek i melexow samo parkujących sterowanymi sztuczną inteligencją... łby .. w tych nowych śmietnikach nawet żarówki samemu nie wymienisz pod chatą.....ps szkoda prądu i nie ma co komentować motłochu nie długo będą mieli nowość za kosten los za free nowy ład NWO!!! pozdr świadomych.....

6 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Dokładnie, wszystko co dobre do utylizacji. Tych co się nie dadzą też będą chcieli utylizować, albo do obozów. Ekologia i produkcja pełną parą, kasa kasa kasa. Niech zamkną wszystkie koncerny samochodowe, będzie zdrowsze powietrze., aut jest wystarczająco wyprodukowanych. Wystarczy dla każdego. Podreperować a fabryki do utylizacji.

6 dni temu
Jeyson Cat
Jeyson Cat

A dodam jeszcze ze dobra motoryzacja skończyła się koniec lat 90 tych potem to już wszystko pod serwis robione

6 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Kasa musi się zgadzać

6 dni temu
Jeyson Cat
Jeyson Cat

Takie auta się cenią coś taki zdziwiony ja posiadam W124 CE 300 jestem drugim właścicielem auto służy tylko na lato rok 1990 i wycenili mi go ostatnio na 10tys € i będzie dalej rósł na wartości

6 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Jeyson Cat I ceny kosmos, właśnie przez tego manuala co miałem.

6 dni temu
Jeyson Cat
Jeyson Cat

@NYGUS PL No napewno a teraz ciężko dobra sztukę dorwać

6 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Mnie to nie dziwi, też kilka lat temu sprzedałem w124 z silnkiem 320 i manualem Getrag. To był mój błąd.

6 dni temu
tomazo72
tomazo72

Dobra robota. Pozdrawiam. 😁🇵🇱😎💪🙂

7 dni temu
Włodzimierz Olszewski
Włodzimierz Olszewski

To prawda.

7 dni temu
Ireneusz Kowalski
Ireneusz Kowalski

Łzy mi się cisną jak widzę takie pojazdy jak moja była Corollka. Mając takie cudo przejechałem 600 tyś i myślałem że wymiana oleju to jakiś mit. Wymieniałem czasami co 150 tyś. A teraz żona wymusiła kupno C4 Grand Picasso z 1,6vti. I po kilku naprawach (uwierzcie że nie ma znaczenia kto to coś naprawia) ,to płakać mi się chce. Od jednego mechanika który pracuje w salonie dostałem informację, iż po 100 tyś oni odmawiają większych napraw togo wynalazku. Do tego czegoś nawet zakupiłem fabryczny komputer diagnostyczny ,ale tam elektronika jak loteria(codzienne losowanie jaki błąd wyskoczy).Pół samochodu wymienione i co jakiś czas mam ochotę zepchnąć go do Wisły.

7 dni temu
Ireneusz Kowalski
Ireneusz Kowalski

@NYGUS PL szczerze to po toyocie użytkowałem też wynalazki jak np. Rover 45 1,8 z słynną padającą uszczelką i pompką hamulcową (ale tam bardziej trzeba się było przyłożyć samemu do wymiany uszczelki zgodnie z instrukcją a nie jak większość aj tam musi tak być), ale to cudo mnie rozłożyło na łopatki (zmienne fazy sterowane olejem ,wypadające gniazda zaworowe,itd) a dobranie się do czegokolwiek to rozkręcanie połowy samochodu (nawet na klemy nie założysz normalnie kabli bo kupa bezpieczników założona na akumulatorze). Jak mam coś tam zrobić to dzień wcześniej mi się humor psuje.

7 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Nie wolno do Wisły, ryby wytrujesz. Nie ładnie olej co 150 wymieniać. Takie są nowe wynalazki, im więcej wyposażenia tym większy kłopot. Stare są jare.

7 dni temu
Umberto Davide
Umberto Davide

"mnóstwo tysiące" to chyba duża liczba hihi pozdrawiam

7 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Umberto Davide Przecinak a nie przecinek, ha ha. Pozdro

7 dni temu
Umberto Davide
Umberto Davide

@NYGUS PL pozdrawiam, zawsze można łapać za słówka ale tam chyba był przecinek. Pozdrawiam

7 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Jak nie więcej

7 dni temu
naszawaszaich
naszawaszaich

Wciąż kupujemy auta od wiecznego, zadeklarowanego wroga. Smutne.

7 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Masz coś polskiego w salonach ?

7 dni temu
Jonny Brawo
Jonny Brawo

Wszystko fajnie, ale czy np Avensis 1 gen. już jest na tyle zjebany, skompilowany, przeladowany zawodną elektriniką, psujący na każdym zakręcie, i nie do ogarnięcia w naprawach, żeby zamiast niego (w cenie ok 5-8 tys zł) jarać się i chcieć kupić tą średniowieczną cegłę za 4 koła ojro?? Tylko dlatego że trochę rzadziej się psuje?? Przecież to zwykły dziadowóz bez polotu.

7 dni temu
Jonny Brawo
Jonny Brawo

@NYGUS PL To tylko świadczy o tym, że każdy złom znajdzie swojego amatora. I nie ma to nic wspólnego ze zdrowym rozsądkiem. Pozdrawiam 👍

7 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Widocznie dla kogoś tak, skoro się sprzedała

7 dni temu
Iwona Kezyzaniak
Iwona Kezyzaniak

Byłem miesiąc temu tam i widziałem coś podobnego szok

7 dni temu
Peter Gurba
Peter Gurba

Tak jak terrorysta Prezydent Obama ,Szatan,,, crash for junckers

7 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Kosy i cepy w dłoń

7 dni temu
Peter Gurba
Peter Gurba

Następne som maszyny rolnictwa

7 dni temu
Patryk Rylski
Patryk Rylski

Najlepszym przykładem są ceny starych Lexusów takich między 1989 a 2006 u Niemca za jednego lexusa LS 430 można kupić np 5 Mercedesów s klasy każdy z V8 pod maską. W Polsce stare lexy zamiast taniec co miesiąc są droższe ludzie przesiadają się ze współczesnego szmelcu na stare sprawdzone i ciągle w dobrej formie samochody gdzie prym wiodą japońskie marki.

7 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Stare są jare

7 dni temu
Alfred Szamion
Alfred Szamion

Sema nygus Sema Nygus .macie mesia 190 cacko.duzo jest ich czy cinko na rynku.?

7 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Lipa

7 dni temu
Marek Ustrycki
Marek Ustrycki

Zgadzam sie w 100% może starsze auta są mniej bezpieczne ale coś za coś...

7 dni temu
Marek Ustrycki
Marek Ustrycki

@NYGUS PL hhaaha to fakt 😂⚡

7 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Zależy jak kto jeździ, przy 200 mało które jest bezpieczne

7 dni temu
Andre aygor
Andre aygor

Czyli niemców też dymają.posiadam polo 1.0 98r i mam święty spokój.to stara prawda znana od dawna ludziom rozumnym.cztery samochody w domu najmłodszy 2000 rok i zero problemów🙂

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Takie czasy, plastikowe zabawki

7 dni temu
Psuj Psujowy
Psuj Psujowy

I wjedzie tym co najwyzej lawetą na pobliski auto zlom bo nie spelnia euro 4

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Psuj Psujowy Każdy benzyniak w DE ma zieloną plakietkę

7 dni temu
Psuj Psujowy
Psuj Psujowy

@NYGUS PL nie wszedzie, z zielona naklejka na szybie wjedzie a te daja ale nie kazdemu gruzowi nawet po wymianie kata.

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Nie masz pojęcia, antyki i benzyniaki puki co mają tu wszedzie wjazd, tyczy się tylko starych diesli. Masz pecha mądralo.

8 dni temu
Michal Krefta
Michal Krefta

Mamy passata b4 złoto auto

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Wolę bordo, ha ha. Niech służy.

8 dni temu
Lutz Lehmann
Lutz Lehmann

Nie musisz kupić.

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Już go nie ma

8 dni temu
Zofia Olkiewicz
Zofia Olkiewicz

W Polsce to każdy woli jak najwyższy rok i okazyjnie kupić a to najczęściej na liczniku ma do 200 tys a w Realu blisko miliona i puzniej taki wykrywacz wyprowadza w nocy przed somsiadami na warsztat by ten złom jakoś zlepic i się przed somsiadami chwalić tym cudem

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Jak to powiadają, wyżej srasz niż dupę masz.

8 dni temu
Adrian Lech
Adrian Lech

Teraz Niemcy będą do nas po wozy jeździć 😉

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Może tak się stać

8 dni temu
Bartosz Dymarski
Bartosz Dymarski

2 lata temu wyrwałem audi 80 b3 za 220€ 🙂

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Dobre określenie, wyrwałeś

8 dni temu
Lucas 4x4
Lucas 4x4

Wciąż tanio! Nie widzieliście cen w Uk 😆 już co raz więcej angoli szuka starszych aut bo już mają dość Awaryjnego Pasa 🤣 a nowe Auta to każdy w uk zna doskonale bo 95% same nowki jeżdżą ponieważ raty są banalnie śmieszne i każdy kto ma stałą prace powyżej 2lat dostanie na raty każde auto! Za śmieszną ratę kredytu którą wynosi od 99f do 600f zależy kto co tam weźmie na raty, za fiesty,corsy itp.małe Głowno cena od 99f do 160f miesięcznie za, vw passaty,golfy,arteki,Audi,bmw ceny od 190f do 290f miesięcznie,za klase premium,land rovery,mercedesy gle,jakieś lotusy to miesięcznie rata od 400f do 600f a minimalna krajowa w uk wynosi około 1500funa a wiec byle kazik pracujący w pieczarkarni może mieć Audi Q7 czy inne tego typu auto które w polsce mają tylko bogaci,ale jeśli chodzi o Stare auto to w uk już byle Piekarz nie kupi 🤣 bo ceny za takie Rodzynki 30-40letnie i więcej są kosmiczne! I tego nie da sie na raty kupić 🤣 mój sąsiad jeździł do niedawna Bmw GT 2019rok i 2miesiące do tyłu oddał to do salonu i kupił sobie Bmw E30 MPower 1990rok za 25tysiecy Funa!😳 zapytałem go czemu tak zrobił to powiedział że,te nowe auta są ładne ale co chwile pojawia się z czymś problem a on marzył zawsze o takiej stare e30 wiec wolał to kupić i przestać jeździć do serwisu🤣 od razu mu przytakłem bo sam dokładnie tak samo myśle! Ja tylko starymi autami jeżdżę i nigdy nie poszedł bym do salonu kupić jakiś złom plastikowy, mieszkam w uk 16lat jak bym chciał to bym już dziś miał jakieś nowe Auto Ale mi to nie potrzebne bo szkoda mi kasy na to Głowno awaryjne! Sam osobiście wole wydać z 3000f za stare auto drogie 2000f dołożyć w remonty,Ładne koła i cieszyć sie bezawaryjną jazdą długie lata 😁 Pozdrawiam

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Stare są w cenie

8 dni temu
Smiti
Smiti

Haha jaki Niemiec sam coś robi przy aucie? Cena Kariny jest wysoka, bo Niemcy też zrozumieli co to jest inflacja.

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Smiti Już od lat im się źle powodzi, ale stare auta zaczynają być w cenie i mają wzięcie.

8 dni temu
Smiti
Smiti

@NYGUS PL Pojedź do Francji albo do Hiszpanii, tam to dopiero gruzami jeżdżą. W Niemczech za to zawsze można było pocieszyć oko ładną furką. Niestety idzie nowe, Niemcy zaczęli ubożeć.

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Przede wszystkim zrozumieli ile kosztuje naprawa nowych aut, tam żarówki nawet samemu nie wymienisz.

8 dni temu
Kamil Krajewski
Kamil Krajewski

Witam, mam taką carine w tym samym kolorze 4A-FE 1990 zrobiłem nią 100 tyś przez 10 lat nie zawiodła nigdy.

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Jacek Brożek I tam będzie jej dobrze, przynajmniej ruda jej nie zje.

7 dni temu
Jacek Brożek
Jacek Brożek

Ja miałem lifback 2.0 d 600 tyś. km z tego osobiście zrobiłem 400 tyś. Nie miałem nigdy poważniejszej awarii sprzedałem i poszła do Afryki

7 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

I nie zawiedzie, wszędzie dojedzie.

8 dni temu
Doom
Doom

30 letnie auto i 40tys przebiegu nie ma szans by to było uczciwe i prawdziwe to jest nierealne. Taki pojazd powinien być w takim wypadku złomem bo nie jeździł a stał w miejscu. Już raz coś takiego oglądałem i miał realny przebieg ale cale zawieszenie wywalone wszystkie gumy rozsypywały się więcej bylo do remontu niż w takim co miał by 300tyh

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Doom Sam jesteś żałosny, nie masz bladego pojęcia o autach. Wiesz co oznacza doom po niemiecku ? Zajmij się gierkami na swoim kanale dzieciaku i nie zawracaj du..... Jak ja miałem auta to jeszcze nie byłeś w planie. Nie zaśmiecaj mi komentarzy. Nara

7 dni temu
Doom
Doom

@NYGUS PL Dobre chcesz porywając gościa co wciska towar w elektromarkecie na który wrazie czego masz i tak gwarancję do wciskania ludzką starych wraków? Nowy a stary to napewno taniej i łatwiej naprawić teraz pytanie ile musisz wydać na naprawę jak kupisz nowy przez np pięć lat a ile wydasz naprawę starego przez ten sam okres. Nowego prawdopodobnie nic starego napewno wydasz.druga sprawa wygoda, trzecie spalanie nowe spalają mniej więc koszt utrzymania kolejno dalej spada. 30letnie auto się do niczego nie nadaje. Wciskanie ludzia że to super pomysł jest żałosne. Pali więcej jest nie wygodne a w razie wypadku zawitajsz tamten świat z wielką szansą. Ale co tam handlarz to naciągacz nigdy nie trafiłem uczciwego szczerego handlaza zawsze bajkopisarz. Nawet oglądając auto udowadniając że to wrak wciskał że super auto żałosne.

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Doom Mierzysz wszystkich jedną miarą, a ci w media markt nie wciskają towaru.

8 dni temu
Doom
Doom

@NYGUS PL no ale co może handlarze są uczciwie to tylne ze śmiechu handlarz opowiada bajki

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Doom Masz swoją teorię, niech tak zostanie. Każdy ma prawo do swojego zdania.

8 dni temu
Marek Sobkiewicz
Marek Sobkiewicz

Tej kariny nie chcialbym za darmo

8 dni temu
Waldemar Jaworski
Waldemar Jaworski

Popieram. To jest prawdziwa ekologia.

8 dni temu
penetrus
penetrus

Ekooszołomy chcieliby żebym kupił nowy samochód elektryczny za 100tyś bo zarobić i wydać 100tyś to wg nich ekologiczne jest. Im się moja 20 letnia skoda SDI się nie podoba bo pali tylko 4l/100, cześci tanie jak do malucha i naprawić może każdy.

4 dni temu
Robo 123
Robo 123

Polityka unijna zmusi nas do pozbywania się starych samochodów, choćby przez normy czystości spalin. Interes koncernów musi się kręcić naszym kosztem czy tego chcemy czy nie.

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Zbiorowe morderstwo

8 dni temu
Piotr Klejnowski
Piotr Klejnowski

Nikt nie zmusza cię kupować.

9 dni temu
OssOssOss Oss
OssOssOss Oss

Może bardziej prawa rynku, niż sentyment do auta. Im mniej sztuk, tym drożej. Tu już nie chodzi o jakość. Na zachodzie Niemiec, czy w Holandii, często widzę stare auta: Volvo 940 , Opla kadeta pierwszej serii. Peugeota 309 automatic, Opla corsę pierwszej serii. Nawet Toyotę Crown . Kupują takie auta właściciele salonów samochodowych na wystawę, fani motoryzacji, którzy zarobili tyle forsy i stać ich by mieć takie w garażu. Niemcy, jak Niemcy, jedni lubią nowe samochody, inni zarabiają mniej i kupują używane. Po prostu : ktoś ma dobry stary egzemplarz auta i liczy że jakiś koneser kupi. Jak się przejechać po fajnej dzielnicy w Niemczech czy Holandii , to można zrozumieć że jest to dobry rynek. A jak jeszcze cabrio... to jest co zarobić, bo ktoś tam chce sobie mieć, takie auto przed domem , obok nowej hybrydy czy innej eletrydy. Podejrzewam , że z czasem zaczną montować do nich elektryczne napędy , by móc poruszać się takim klasykiem. Dziś w Eindhoven, nawet na stacji TinQ Etylina E10 po 1.7 €. Tak że eksploatacja i koszty utrzymania , to jedno , a współczesna średnia, to i tak auto z ekranem , klimatyzacja , tempomatem i asystentem parkowania

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@OssOssOss Oss To ich problem, dla mnie nie grat.

9 dni temu
OssOssOss Oss
OssOssOss Oss

@NYGUS PL Tobie wystarczy, ale dla wielu osób to grat. Ja nigdy nie zrozumie słowa ,,ŁADNE'' ,a to jest wyznacznikiem każdych czasów. Ostatnio rozmawiałem ze znajomymi o NRD owskim sprzęcie AGD z lat 90. Drylownik, opiekacz, maszyna tarcia ziemniaków. Te urządzenia działają do dziś. A teraz współczesne urządzenia, które generują śmieci , wymieniany ci sezon, ale w sklepie są takie ,,ŁADNE'' maszynki ..

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Ma mieć silnik, skrzynie, koła i hamulce, nie potrzeba mi więcej.

9 dni temu
Michał
Michał

Mieszane uczucia mam. Nie sądzę, żeby aż tyle trzeba było wydać na odświeżenie starej cariny z dużo większym przebiegiem. No drogo panie!!

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Andre aygor Raczej nie, chyba że przegnije na wylot

7 dni temu
Andre aygor
Andre aygor

Taniej nie będzie

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Michał Jak dobra i Ci pasuje to kupuj, nie widzę w tym nic złego

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Michał Jak co, że S klassa AMG się inaczej ceni od zwykłej. Jak porównujesz to szykaj identycznego.

9 dni temu
Michał
Michał

@NYGUS PL no i co... Stan się liczy i czy przebieg nie podejrzany.

9 dni temu
Marcin Marcin
Marcin Marcin

👌👍

9 dni temu
Marcin Ciołek
Marcin Ciołek

Juz nie straci na wartości, dobra lokata

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Sprzedana

9 dni temu
arash X
arash X

Owszem te stare samochody mniej się psuły niż te nowe dziś, ale poziom bezpieczeństwa jest nie porównywalny

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Szatan Serduszko Kiepskiej baletnicy gumka w majtkach przeszkadza.

21 godzinę temu
Szatan Serduszko
Szatan Serduszko

A ja uważam że jeśli chcesz nauczyć się jeździć niech jeździ bez trakcji, jakichś tam systemów wspomagania śmania i całych rzeczy niepotrzebnych. W top gear wyjaśnili raz idee współczesnej motoryzacji

21 godzinę temu
arash X
arash X

@NYGUS PL 😊dobre

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Bo więcej aut na drogach, a kierowcy coraz słabsi

9 dni temu
Mac Bro
Mac Bro

Dodam że fajna bryczka, ma swoją klasę i wysoką kulturą silnik, prowadziłem kilka aut, ale żaden nie prowadził się tak jak ta toyotka carina II, a w dodatku komfort z jazdy, japoczycy świetnie zrobili to autko, a co do nowych no niestety nie ma tego samego, możliwe że więcej bajerów, ale jakby odjąć to cienko wypadają przy carinie, chciałbym zobaczyć jak te nowe dożywają 30, czy nawet już przed się fiksują. Do toyotki tej jedynie pilnować oleju, a reszta to eksploatacja, no wiadomo że wiek robi swoje ale jak się dba o autko to długo posłuży. teraz mało jest w dobrym stanie, ale znaleźć w znacznie dorbrym i sekwencyjnie robić auto to jeszcze lepiej.

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Mackgraf Dobrze o tym wiem

8 dni temu
Mackgraf
Mackgraf

@NYGUS PL To już nie tylko klasyk auto powyżej 40 lat z automatu przechodzi do kategorii pojazd historyczny.

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Mackgraf To juz klasyk, jeszcze na chromowanych zderzakach, super.

9 dni temu
Mackgraf
Mackgraf

@NYGUS PL 126p

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Mackgraf Jakie auto ?

9 dni temu
Darek Es
Darek Es

Akurat Toyoty to wszystkie z DE pojechały do Afryki, dlatego ich nie ma.

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Widocznie nie wszystkie

9 dni temu
robert kubiak
robert kubiak

Sam mam Toyote , piekna Carina ostatnie lata produkcji aut z dusza bez wszechobecnej komputeryzacji do tego starsze Toyoty nie do zajechania byly...

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Najlepsze lata 90

9 dni temu
Jacek Kupczak
Jacek Kupczak

Swego czasu jakiś znawca motoryzacji lat 80 i 90 tych stwierdził jasno i wyraźnie że wtedy auta tworzyli i konstruowali inżynierowie a dzisiaj robią to księgowi.Ci księgowi to oczywiście mocna przenośnia lecz wydaje się że jest w tym dużo prawdy.Mrcedes kasy S wyprodukowany w latach 80 tych wytrzymywał 30 lub nawet 40 lat intensywnej eksploatacji a obecna eSka daje już znać do zaniepokojenia się po 15 latach eksploatacji.

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Po 15 latach to by było dobrze. Zaczynają gnić wcześniej, pada elektronika, zawieszenia, osprzęt silnika i wiele innych

9 dni temu
Bartosz Skorża
Bartosz Skorża

Mam do takiej silnik i skrzynię i pół wnętrza. 92r. 1.6 106km na gaźniku. Niestety młody głupi robiłem wartość części karoserii większa jak wartość auta. Do dziś wspominam najlepsze auto w garażu tylko klimy brak.

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Jeszcze za nią zatęsknisz

9 dni temu
antek 123
antek 123

no jakie to dziwne, że chińczycy, którzy wszystko potrafią skopiować nie zaczną tłuc jakiś niezniszczalnych pasatów itp. na licencji...

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Bo im nie pozwolą, normy EU

9 dni temu
Marcin Mazur
Marcin Mazur

Dobrze prawi polać mu sub leci

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Witamy w klubie

9 dni temu
Wacław Piechowski
Wacław Piechowski

Witam i pozdrawiam :)

9 dni temu
Mariusz K
Mariusz K

Mam 4 samochody, najmłodszy to 92r.

9 dni temu
Mariusz K
Mariusz K

@Mackgraf 3Xscorpio i granada

9 dni temu
Mackgraf
Mackgraf

Pochwal się jakie to auta ? pozdrawiam

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

I super, wszystkie na chodzie.

9 dni temu
Rafal Chabin
Rafal Chabin

Hmm. Za ile poszla

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Już się sprzedała.

9 dni temu
Fanatyk Militaryzmu
Fanatyk Militaryzmu

Wytłumaczyłeś nam dzięki.Tak taka jest prawda...

9 dni temu
Rodney Howard
Rodney Howard

@ Definitely, have been using Flixzone for years myself =)

Dzień temu
Grant Gregory
Grant Gregory

pro tip : you can watch movies at Flixzone. Been using it for watching all kinds of movies during the lockdown.

Dzień temu
Szymon Choinski
Szymon Choinski

Zycze wam "milosnicy" starych wypierdzianych dzionów zeby bylo was kiedys stac kupic sobie takie auto jakie wam sie naprawde podoba bez ogladania sie na koszty. Nie bedziecie musieli wtedy przekonywac nikogo ze lubicie stare gowna. Ja kupilem dokladnie to co chcialem i mam usmiech na twarzy za kazdym razem kiedy patrze na moj wóz😊. Zycze wam tego samego.

9 dni temu
Szymon Choinski
Szymon Choinski

@moto Toto czemu nie? Sky is the limit😊

8 dni temu
moto Toto
moto Toto

Idąc twoimi życzeniami musiałbym sobie sprawić chargera z 69r, audi RS4 b5 oraz M3 E36, no i starego maluszka na chromowanych zderzakach

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Spełniłeś marzenie, Fiat Panda w kredycie, do tego gaz bo nie wystarcza na życie. Masz nowe auto zrobione z odpadów, a tych co lubią prawdziwe samochody wyzywasz od dziadów. Niech jednorazówka Ci dobrze służy, bezawaryjności, wygodnej podróży.

9 dni temu
Dd Fifi
Dd Fifi

O

9 dni temu
pawel suchy
pawel suchy

Mam dwie 23 letnie skody Felicje 1,3 mpi Koszty utrzymania to paczka fajek i jakiś kebab,awaryjnosc zerowa.Nie potrzebuję tych nowych odkurzaczy portfela 🤗🤗🤗

9 dni temu
brak nazwy
brak nazwy

W 97 kupilismy nówke z salonu 🙂 nalatała ponad 350t i zgineła w wypadku. Pamietam jeszcze wtedy byla stara szkola wymiany oleju, pierwsza po 1000km, druga na 5 i trzecia na 15 tyś i potem co 15.

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Dbać, lać i śmigać.

9 dni temu
Agata ***
Agata ***

Samochodu już nie szukam, motoryzacja się niespecjalnie interesuję ale lubię Cię od czasu do czasu obejrzeć. Budzisz sympatię 😀 i ciekawe rzeczy opowiadasz. Pozdrawiam serdecznie 🤗

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@Agata *** Masz na myśli auto ?

9 dni temu
Agata ***
Agata ***

@NYGUS PL Raczej nie ale... może czymś mnie zaskoczysz i postanowię wymienić stary model na nowszy 😉😁

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Agatę motoryzacja nie interesuje, coś mi się wydaje że na Nygusa poluje. Ha ha. Trzymaj się. Miłego oglądania.

9 dni temu
Szymon Choinski
Szymon Choinski

Ja mysle ze zycie jest za krotkie zeby jezdzic starym gownem. Smigam 2018 ATS 2.0 coupe w kolorze "red obsession" i jestem bardzo zadowolony a wypierdziane Toyoty z lat dziewiedziesiatych zostawiam oszczednym🤣.Pracuje po to zeby sprawiac sobie przyjemnosci a jazdy starym wypierdzianym kapciem za przyjemnosc nie uwazam😊.

9 dni temu
Szymon Choinski
Szymon Choinski

@NYGUS PL spoko spoko,za 20 lat jakis Nygus kupi mojego juz wtedy wypierdzianego ATSa i bedzie sie jaral jaki to ma prze uj woz🤣. V8 nie robia.Tu tez dotarl "downsizing". Jest V6 3.6 L ale nie moglem znalezc w kolorze jakiego szukalem.To raz, a dwa,ATS poplynie do PL w ktoryms momencie a na PL 2.0 jest w sam raz. Nie boj zaby Nygus,gdybys Ty mogl kupic 38 litrow benzyny za godzine pracy to nie jezdzilbys ta Panda tylko jakims V12. Pozdrawiam serdecznie😊.

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

I czym się chwalisz. Wsadź sobie korek w tyłek żeby nie był wypierdziany Twój ATS. Czemu tak mały silnik, zabrakło na paliwo ? Do takiego auta powinno być v8. Porażka.

9 dni temu
Rolki Babola
Rolki Babola

Jakoś mnie ta cena nie dziwi

9 dni temu
Rolki Babola
Rolki Babola

@NYGUS PL Kiedy w polsce ludzie w końcu zrozumieją ze w Niemczech liczy się głównie stan techniczny??? Że zadbany golf 5 będzie droższy od zdezelowanej 7???

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Już sprzedana

9 dni temu
Marcon Avista
Marcon Avista

Rocznik 1997 pojemność 1332

9 dni temu
Marcon Avista
Marcon Avista

Ja mam podobną perełkę ze stajni Toyota.Mam Corollę z ¹997 benzyna 76 KM.Przejechane prawie 300.000 i to auto śmiga że szok.Odcinek Warszawa-czeski Cieszyn Warszawa trzy razy w miesiącu to dla niej nic.Warszawa-Lublin-Warszawa raz na miesiąc.Auto spokojnie jedzie ekspresówką 130 km)h.Ona płynie.

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Gitara, dbać i śmigać, nie jedno nowe auto przeżyje.

9 dni temu
Alois alois
Alois alois

Miałem taką 1.6 16v na gaźniku były one produkowane w Japonii, był to najlepszy samochód jaki miałem w życiu a miałem już trzy nowe auta, brał bym w ciemno. Pozdro

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Chyba jeszcze jest, bierz, Leitenberger Furth nazwa handlu

9 dni temu
Robert Kowalski
Robert Kowalski

Niemcy są bogatsi.. bo wymordowali i okradli!! na miliardy $$$ POł Świata.. ( przykład? - były .. Man z obrazami za Uwaga!! - 1 mld!! Euro!!..

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Państwo, ale nie ludzie. Myślisz że tak chętnie dają swoim obywatelom.

9 dni temu
Robert Kowalski
Robert Kowalski

https://tvn24.pl/kultura-i-styl/niezwykle-odkrycie-w-mieszkaniu-staruszka-15-tys-obrazow-za-miliard-euro-ra368499-3450898

9 dni temu
Adam G.
Adam G.

Raczej przestało to w garażu 30 lat.

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Na dworze by pewnie zgniła.

9 dni temu
Angels Forever
Angels Forever

Szkoda kasy na takiego sztrucla.Nigdy nie będzie klasykiem.

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Już jest klasykiem

9 dni temu
Dawid Starowicz
Dawid Starowicz

W Polsce chyba nigdy tego nie zrozumieją, w końcu trzeba się pokazać przed "somsiadem" a gruzem nie zaszpanujesz 😅

10 dni temu
Szymon Choinski
Szymon Choinski

@Bartosz Dymarski i nie jest to jakies "super auto". To auto wielkosci c klasy ,o fantastycznej (moim zdaniem) sylwetce za wcale nieduze pieniadze.Bardzo fajny wybor jezeli nie chcesz Audi,Mercedesa czy Bmw. Cadillac kosztowal 32 000 ale wyglada jak 1 000 000 $😃

8 dni temu
Szymon Choinski
Szymon Choinski

@Bartosz Dymarski mowi sie trudno. Jak juz napisalem,kazdy ma inne priorytety.Ja umierajac nie bede zalowal ze jezdzilem sexy samochodem na ktorym kazdy (a co nawet bardziej istotne kazda😜) "zawiesil oko". A ze to cos kosztuje? No tak to juz jest ze ladne rzeczy i uprzyjemnianie sobie zycia kosztuje.Co zrobisz?😃 Jestem w tej szczesliwej (tylko dzieki sobie) sytuacji ze jestem w stanie te koszty (zreszta to przeciez nie McLaren zeby byly jakies ogromne) poniesc.Po cos przeciez pracuje.

8 dni temu
Bartosz Dymarski
Bartosz Dymarski

@Szymon Choinski słowa "inwestycja" użyłem w ironii. Twoje super auto też traci na wartości z tym że moje traci mniej😉 Audi jest z 1988 roku😃

8 dni temu
Szymon Choinski
Szymon Choinski

@Bartosz Dymarski pozwol ze Ci cos wyjasnie.Samochod osobowy o ile nie zajmujesz sie handlem autami i/lub przewozem osob to nie inwestycja. Samochod to rzecz uzytkowa ulatwiajaca/uprzyjemniajaca zycie ktora kupuje sie z dochod z pracy,INWESTYCJI...etc.Nigdy odwrotnie. Wiadomo, kazdy ma inne priorytety.Ja np.lubie kiedy kobiety mi mowia ze moj 2018 ATS coupe w kolorze "red obsession" 😊 jest sexy.Wiem ze jest ale i tak lubie to slyszec. Ty z jakiegos powodu lubisz swoje 1999 Audi.No i fajnie💪

8 dni temu
Szymon Choinski
Szymon Choinski

@Dawid Starowicz dziwny jestes.Nie potrafisz zrozumiec ze sa ludzie ktorzy dzieki swojej pracy nie musza ogladac kazdej zlotowki z obu stron i sa gotowi zaplacic za to zeby miec nowe (czy prawie nowe),ladne auto. Nikt nie traci 20% bo nikt nie sprzedaje na drugi dzien. Ty,no ja to faktycznie glupi jestem! Po co ja wydalem 32 000 na 1.5 rocznego Cadillaca z przebiegiem 17 000 mil jak moglem kupic 20 letnia Corolle (160 000 mil) za 1000? I do tego kupiony od dealera a nie okazyjnie z aukcji! Łoo panie,okradli...😲 Nie no,frajer ze mnie. Ale wiesz co,jazda tym autem i ogolnie posiadanie go sprawia mi wiele radosci a po to pracuje.Moze kiedys to zrozumiesz jak Ci sie stan majatkowy poprawi.Czego Ci zreszta zycze. I jeszcze jedno,nie mam zamiaru na ten moment sprzedawac Tobie ani nikomu innemu mojego Cadillaca ani za 20% mniej ani nawet 20% wiecej😃

8 dni temu
Marek Stępień
Marek Stępień

Sąsiad ma takie w kombi. Z zewnątrz widać, że ten prezentowany egzemplarz nie ma oryginalnych felg.

10 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

No straszne, po 30 latach ktoś felgi zmienił

9 dni temu
vitalioz
vitalioz

Pozdrawiam.Szczęśliwy właściciel 30 letniej Hondy Civic.

10 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Super, dbaj o nią

9 dni temu
antek 123
antek 123

takie auto, to spędza sen z powiek fabrykom, no ale wtedy to auta musiały być ok, bo chodziło o zalanie i zdobycie rynków pokomunistycznych, jakoś trzeba było uśmiercić 4 fabryki w PL, które robiły auta za grosze dla ludzi

10 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

To auto przeżyje nie jedno nowe

9 dni temu
renbygg11
renbygg11

Ja juz chyba nie bede chcial inneg samochodu niz Toyota :)

10 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

@renbygg11 To tylko maszyny, zawsze może się coś przytrafić, ale moim zdaniem te nowe są bardziej chorowite, ma się w nich co psuć.

9 dni temu
renbygg11
renbygg11

@NYGUS PL ja nie narzekam,mam Auris z 14 roku w hybrydzie juz 4 rok i naprawde nic sie nie dzieje.Wczesniej mialem Avensis diesel 99,bez zarzutu i pozniej bylem zmuszony zmienic na Carine E benzyna i z nia mialem lekkie przejscia.

9 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Te nowe już nie to samo

9 dni temu
Artur Orlicz
Artur Orlicz

podejrzewam ze w przypadku tego auta moga byc problemy z niektorymi nowymi czesciami a z uzywanymi to juz w ogole tragedia tak ,ze takie unikaty radze omijac z daleka.byle kolizja ,drzwi sie wgniota i okaze sie ,ze nowych nie ma w sprzedazy a u handlarza 500 za pordzewiale albo tez nie bedzie i lipa

10 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Dasz radę

9 dni temu
Lutz Lehmann
Lutz Lehmann

Nie musisz kupować

10 dni temu
Janis Desjaridis
Janis Desjaridis

fajne klasyk, tyle tylko, że lewicowe trendy światowe związane z pseudoekologią wskazują iż takim autem do centrum miasta nie wjedziesz ze względu na normy

10 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Wszędzie wjedziesz puki co, do tego antyki nie mają zakazów.

9 dni temu
Rafal Rogóż
Rafal Rogóż

Dobry materiał

10 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Dzięki

10 dni temu
atam
atam

Cacuszko.

10 dni temu
Marcin CBR 900
Marcin CBR 900

Cena jak na rynek niemiecki nie jest duża...także szybko znajdzie właściciela.

10 dni temu
Bartosz Dymarski
Bartosz Dymarski

@NYGUS PL ja odkładam 2000€🤣

8 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Średnia rodzina odkłada tu 200 eur miesięcznie, statystyki

10 dni temu
Slawomir Ruszkowski
Slawomir Ruszkowski

nygusek.to.czerwone.jest.ciekawsze.wedlug.mnie.ale.starsze.modele.maja.odporniejsze.silniki.pozdrawiam.slawek..

10 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Kto co lubi Sławek

10 dni temu
Slawomir Ruszkowski
Slawomir Ruszkowski

nygusek.to.czerwone.jest.ciekawsze.wedlug.mnie.ale.starsze.modele.maja.odporniejsze.silniki.pozdrawiam.slawek..

10 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Kto co lubi

9 dni temu
Dominik Banaszynski
Dominik Banaszynski

Proste nowe samochody to szrot i klepią jedno i to samo.Psuja się na potęgę.

10 dni temu
NYGUS PL
NYGUS PL

Bo muszą się nowe sprzedawać.

10 dni temu

Kolejny

Dr. SWAG - PIJE SAM (Official Video Clip)

3:33

ALBANIA - CENY nieruchomości, żywności, paliwa, Internetu.

31:37

AKTUALNE CENY W NIEMIECKIM KOMISIE (WIOSNA 2021r.)

17:03

Making a £13000 turntable

35:47

Making a £13000 turntable

New Yorkshire Workshop

wyświetleń 1M

NOWE OSZUSTWA HANDLARZY AUTAMI? TO SIĘ MOŻNA WBIĆ NA MINE!

16:51

NOWE OSZUSTWA HANDLARZY AUTAMI? TO SIĘ MOŻNA WBIĆ NA MINE!

Miłośnicy czterech kółek -zrób to sam

wyświetleń 497K

Dr. SWAG - PIJE SAM (Official Video Clip)

3:33

Odpalanie nowego Bizona  BS 🤯

24:16

Odpalanie nowego Bizona BS 🤯

TheMateusz Dirty Garage.

wyświetleń 65K

Pisar zazdrości mi nowego stroju z 24MX

10:55

Pisar zazdrości mi nowego stroju z 24MX

Project Cross Enduro

wyświetleń 27K

Jak poprawnie parkować BMW e36 | Ep 82

18:04

Jak poprawnie parkować BMW e36 | Ep 82

StrzeleckiVideo

wyświetleń 54K

She's a great deckhand #shorts

0:16

She's a great deckhand #shorts

HAULOVER BOATS

wyświetleń 10M