Mustang Mach-e AWD 98 test PL Pertyn Ględzi

  • Opublikowany 12 dni temu

    Pertyn Ględzi

    Trwanie: 35:05

    Dane techniczne: cartests.net/testy/ford-mustang-mach-e-awd-98-kwh-351-km-pertyn-gledzi/
    Test w @CarTests: plfree.info/cycle/hnqpY9t-tb2okaM/wideo.html
    Zdjęcia: Michał Śniadek ( @CarTests ) na zlecenie Pertyn Ględzi
    YT: plfree.info
    IG: michalsniadek
    Zapraszam na swoją stronę: pertyn.com
    na Fb: pertynmaciejpertynski
    na Insta: pertyn
    Kontakt: zapytajpertyna@pertyn.com

Any Skoob
Any Skoob

Autor wie że ględzi i się tego ględzenia trzyma. Tego się nie da oglądać/słuchać ! Nuuda.

Dzień temu
Tomasz
Tomasz

Ford pony ?

Dzień temu
Paweł
Paweł

Jakież to jest paskudne w środku. Monitor z pokrętłem obrócony o 90 stopni i doczepiony w ostatniej chwili do nijakiej deski rozdzielczej. Przed kierowcą smartfon. Czy to się komuś może podobać? Czy jest gdzieś jakieś bardziej paskudne wnętrze samochodu?

4 dni temu
MERCFANS
MERCFANS

Coraz więcej będzie takiej szpetoty też ostatnio za to zrugałem najnowszego mercedesa s

3 dni temu
Lukasz Roszkowski
Lukasz Roszkowski

Najwiekszym problemem tego samochodu nie jest nazwa tylko platforma przez to z prawie 100kwh baterii przejezdza 270 mil na naładowaniu ma mniej miejsca w środku i bagażniku bez dedykowanej platformy to samochody elektryczne nie maja sensu

4 dni temu
Eugenisz Pekala
Eugenisz Pekala

Łazy przy chałupie będzie miał wiatrak

4 dni temu
Eugenisz Pekala
Eugenisz Pekala

Możesz ze kupić autko na bateryjki aby je myc bo jeździć nie

4 dni temu
Eugenisz Pekala
Eugenisz Pekala

Autka na bateryjki dla idiotow chcą abyśmy nie jeździli po ich ulicach po co robol ma mieć auto ma żyć za muchę i to wystarczy a nie tam autka na bateryjki

4 dni temu
tomazo72
tomazo72

Ależ to jest paskudne....😔😔😔

6 dni temu
greg baniak
greg baniak

kochany panie Pertyn moc to: P=U*I czyli napiecie razy prad ....i nawet w zimnej pogodzie napiecie nie spada a prad zalezy od opornosci wewnetrznej i i zimnym klimacie opornosc wewnetrzna nie rosnie. maleje zasieg bo zimnym klimacie opory mechaniczne rosna, bateria jest podgrzewana, na to potrzebna energia, ogrzewanie auta tez bierze prad i to duzo!!!to tyle..

6 dni temu
prezesilawa
prezesilawa

16k obr/min i tylko 180 przy bezposrednim przelozeniu na koła? Coś mi się nie dodaje to. Klasyczny samochód spalinowy kręcący się do 6,5k obr/min przy przełożeniu całkowitym duzo wiekszym niż bezpośrednie jedzie powiedzmy 250km/h.

6 dni temu
paffcio19912
paffcio19912

Skrzynia biegów, czyli przełożenia

6 dni temu
Jakub Kruszewski
Jakub Kruszewski

Gdyby tak rząd Polski zarządził na wszystkich stacjach benzynowych obowiązek wygospodarowania 3 lub 4 stanowisk szybkiego ładowania oczywiście za opłatą to elektryfikacja w Polsce ruszyła by z kopyta bo głównym problemem jest brak ładowarek pomijając cenę aut he he no ale podatki muszą spływać a z paliw ich dużo więc na rząd bym nie liczył i koło się zamyka🤦‍♂️🤷‍♂️

6 dni temu
magier7272
magier7272

Nikt tak mnie do snu nie lula jak Pan Maciej. Obowiązkowy do poduszki. Pozdrawiam 🦸

7 dni temu
A B
A B

Motoryzacja jest piękna właśnie dzięki takim projektom, o tym ma się mówić, ma to być kontrowersyjne, niedorzeczne, zaprzeczające tradycji, historii, przecież Mustang GT, Shelby zwykły już wszystkim się opatrzył. Taka legenda za 210k PLN? No więc dostajemy coś ekstremalnie nowego, świeżego. A tęsknicie za prawdziwym Mustangiem, kupcie faktyczne legendy tego modelu a nie coś co wychodzi w setkach tysięcy i schodzi z linii co 1min. Nie możecie tego nie dostrzegać będąc prawdziwym motoryzacyjnym maniakiem. Dziennikarze, którzy jakkolwiek podważają sensowność tego modelu, tylko nakręcają pozytywnie. Dla mnie ten model jest fantastycznym marketingowym chwytem. Nie łączę go z legendą jaką filmy a później kolekcjonerzy a później zwykli ludzie wykreowali dla tego modelu.

7 dni temu
TheWilliamdrake
TheWilliamdrake

Panie Macieju gdy będzie pan robił kolejny test elektryka to proszę wykonać normalny autostradowy przejazd typu Warszawa- Poznań ale lewym pasem z prędkością dostosowaną do większości aut jadących tym pasem i tą autostradą czyli 140-160 kmh . Interesuje mnie i pewnie wiele osób także wiarygodny test wydajności baterii w autach elektrycznych .

7 dni temu
Wiedza to Władza
Wiedza to Władza

W Łodzi musiałby ładować aku

7 dni temu
Panda BEAR
Panda BEAR

Frunk to bardzo dobry pomysł. Można się poczuć jak w Porsche.

7 dni temu
Grzegorz Wilk
Grzegorz Wilk

Co do zasięgu we Fiescie to u mnie w mk8 przy normalnej jeździe zbiornik wystarczy na ok 450-490km. Chyba że jedziemy autostrada Ok 150km/h no to 400 to jest max🤣🤣

8 dni temu
Paweł
Paweł

Bardzo interesujące. A po ile dziś jajka w Krośnie?

7 dni temu
dmn82
dmn82

2 dni temu na spacerze z 5-letnim synem widzimy Mustanga. Dialog: - Tato, czy ten samochód jest elektryczny? - Nie synku, Mustang nie jest i nigdy nie będzie elektryczny. Będę musiał przyznać się do kłamstwa i przeprosić syna.

8 dni temu
Kornel Lewandowski
Kornel Lewandowski

Auto bardzo nowoczesne i wyróżniające się stylistka, ale wielki tablet na środku nie do przyjęcia

8 dni temu
GCars258
GCars258

Fajnie ale ciut za długo pozdrawiam.

8 dni temu
Tomek Kat
Tomek Kat

Wygląd zewn. OKi nawet fajny, wewn to myślałem że ktoś Tv tam zamontował. Zamiast Mustang mogła to być Kuga. O silniku E to się już nie wypowiadam bo to dla mnie zmuszanie na siłę elektryków i to w PL się nie przyjmie w najbliższych 30 latach jak nie 50, bo ludzie nie zarabiają tyle aby ich stać było normalnie na zakup elektryka (teraz nawet ciężko zakupić zwykłe auto zarabiając najniższą z małym +, infrastruktury brak (gdzie na blokach podłączysz elektryka na całą noc?)

8 dni temu
Protecion X
Protecion X

Myśli Pan, że za rok nie zobaczymy już prawdziwego mustanga V8 w sprzedaży w Polsce lub całej Europie?

8 dni temu
John Smith
John Smith

Ta wydumka Mach-e to Greta a prawdziwy Mustang V8 to Monica Belucci.

8 dni temu
John Smith
John Smith

A ocieplenia klimatu sie boisz? ;P

7 dni temu
Krzysztof Pawlik
Krzysztof Pawlik

Hello, John. Hmmmm... Monica Bellucci powiadasz. Taaaa... To brzmi przekonująco. Monica Belucci! Na moje ucho chyba po grochówce.... ;) Pozdrawiam cześć 👋

7 dni temu
A Z
A Z

Pozdro covidioci w maskach

8 dni temu
Mr. David
Mr. David

Czyli ładowanie do pełna nie jest niebezpieczne skoro stałe ograniczenie akumulatora to i tak 80%?

8 dni temu
MP Mobile
MP Mobile

Kamera spogladajaca na zegary podczas calego testu. GENIALNE !!!!

8 dni temu
mrmementofinis
mrmementofinis

Wprowadzili nowy model elektryczny...spoko, ale po jaką cholerę nazwali to Mustang?:(

8 dni temu
Pawel None
Pawel None

Im więcej widze takich testów tym bardziej doceniam teraz ze pod domem stoi ford rs . Pozdrawiam .

8 dni temu
Mr. David
Mr. David

Najlepiej

8 dni temu
Vag Garage
Vag Garage

co to za funkcja skrzyni biegów "L"?

8 dni temu
Robert Duklus
Robert Duklus

SUV? maksymalna waga holowanej przyczepy 750 kg wg polskiej specyfikacji, ZERO wg polnocno amerykanskiej. Dziadowa.

9 dni temu
Patryk Maziarz
Patryk Maziarz

Qurwa no nie!!! No po prostu qurwa no nie!!! Boże czy ty to widzisz? Definitywny, bezapelacyjny i nie odwołalny KONIEC WIELKIEJ LEGENDY.

9 dni temu
spk8989pl
spk8989pl

Nie kupowales tej legendy to bedzie nowa, ktorej tez bys nie kupil

9 dni temu
extremeCNC.pl
extremeCNC.pl

Ten pojazd ma tyle wspólnego z prawdziwym mustangiem co dobre wychowanie z wychowaniem fizycznym...

9 dni temu
Kamil Jakub
Kamil Jakub

Te fotele - boczki w maluchu są bardziej sportowe ;)

8 dni temu
SzyxYank
SzyxYank

Fajnie, ale mógł byś pokazać jak wygląda ten samochód z zewnątrz wewnątrz a nie tylko twoja twarz i ględzisz

9 dni temu
SzyxYank
SzyxYank

@Pertyn Ględzi a bo przeleciałem na podglądzie i nie widziałem, faktycznie jest kilka zdjęć, pardon

9 dni temu
Pertyn Ględzi
Pertyn Ględzi

Gdybyś oglądał, to byś zobaczył. Tylko i aż tyle

9 dni temu
bolek lolek
bolek lolek

Kolejne auto o którym nie trzeba wiedzieć .

9 dni temu
Bronisław broart
Bronisław broart

Do kurwy nędzy-mają dokumentację Nikola Tesli i boją się ją udostępnić!! Jak wstawią baterię wielkości dzisiejszego akumulatora i na którym przejadę 1000 km bez ładowanie to kupię takie cudo.

9 dni temu
MSI PS42
MSI PS42

to auto da sie jeszcze przezyc ale Ten TABLET !!!!! OMG katastrofa,

9 dni temu
Cernold
Cernold

Dajmy wszystkim elektrykom napęd na tył, kolejna zimna taka jak w tym roku oduczy wszystkich ekologii, połowa zasięgu i brak możliwości wyjechania z miejsca parkingowego przy niższej temperaturze i opadach śniegu pokaże jak to działa

9 dni temu
Maciej Sacha
Maciej Sacha

Panie Maćku ile ma Pan szerokości w tym garażu swoim ?

9 dni temu
Michał Geżyński
Michał Geżyński

Gdańsk-Kraków, Panie Macieju, chyba tylko na papierze jest to możliwe. Zgadzam się w 100%, że potrzebna jest rewolucja w bateriach.

9 dni temu
Mir Kr
Mir Kr

Ford wygrywa wyglądem. Nie ma nawet porównania do VW czy skody

9 dni temu
Piotrek4500
Piotrek4500

z tego jak to kolejny z*ebany suv..... eh za 5-10 lat nie będzie już kompletnie żadnego wyboru oprócz opasłych nudnych suvów

9 dni temu
xyz
xyz

Niejeden rudy podniecił się widząc 160 km/h na liczniku.

9 dni temu
mmimmol
mmimmol

LG pod Wrocławiem ma do nich produkowac akumulatory, pozdrawiam, Maciej

9 dni temu
Ja Heretyk
Ja Heretyk

Brzmi też jak V8 tylko nie odpalony.

9 dni temu
Krzysztof Augustyniak
Krzysztof Augustyniak

Zgadzam się w 100%: do momentu rewolucji w źródle zasilania elektryków to całe te cuda wianki można między bajki włożyć lub pochylić w pewne ciemne miejsce z tyłu człowieka wcisnąć :) Brak dostępu do szybkiego ładowania to druga sprawa. Już dziś wspólnoty mieszkaniowe protestują przeciwko ładowaniu elektryków w podziemnych garażach z wspólnego prądu (za który płacą wszyscy) i to są fakty.

9 dni temu
Tomasz Górski
Tomasz Górski

Tesla 3 2021r. v-max 261 km/h , to jest MUSTANG Mach-e wyprodukowany przez Forda

9 dni temu
KARY
KARY

3:03 Zastanawiam się nad tym stwierdzeniem. Czy to oznacza, że moc spada wraz z rozładowywaniem się baterii?

9 dni temu
KARY
KARY

@Pertyn Ględzi Dziękuję za wyjaśnienie.

8 dni temu
Pertyn Ględzi
Pertyn Ględzi

Nie, moc dostępna dla kierowcy jest taka sama. Jej wartość jest po prostu ustalona konstrukcyjnie w zależności od teoretycznie dostępnej energii na pokładzie

9 dni temu
Janusz M
Janusz M

Ile mozna gledzic ? 20 minut w zupelnosci by wystarczylo !

10 dni temu
CzerepRubaszny
CzerepRubaszny

Nieprawda, wystarczyłoby 57 lat.

9 dni temu
KLUCZU G
KLUCZU G

Prędkość odtwarzania x2 i nareszcie mona to normalnie oglądać

10 dni temu
P W
P W

Fajny Ford, super technika , piekielnie szybko producenci zmuszeni do eko przestawiaja z kopcuchów na Hightech, ale za drogo dla kowalskiego

10 dni temu
P W
P W

@Piotrek4500 Zmieni to ze te elektrownie węglowe znikną w Polsce i te czarne chmury w zimie nad dachami, zastąpi je nowa technologia, powoli ale zastąpi,potrwa ale zastąpi , to nawet głupi zaczapi jak się zastanowi .A na tych autach elektrycznych jeszcze nikt niezarabia więc wczytaj się w fakty a nie zaczynaj od głupich,,,

8 dni temu
Piotrek4500
Piotrek4500

z kopciuchów ? człowieku aleś ty głupi albo ignorant XD i co to zmieni niby?? co wgl zmieni wpychanie nam elektryków w kraju gdzie większość prądu pochodzi z węgla?? samochody spalinowe wcale nie truja tak bardzo powietrza jak np tankowce, elektrownie węglowe, dlaczego UE z tym nie zrobi nic? aaa bo przy autach da się zarobić kase a tam nie - EKOLOGIA

9 dni temu
Abrah Cadabrah
Abrah Cadabrah

Czy aktywny tempomat to jakiś fetysz Pertyna? Teściowa ma kota i co rusz wtrąca do naszej rozmowy jakieś anegdoty o tym pieprzonym kocie. Podobnie mam z Pertynem i aktywnymi tempomatami w samochodach...

10 dni temu
spk8989pl
spk8989pl

Systemy, w tym aktywny tempomat to jedyne rzeczy jakie mnie interesuja w testach

9 dni temu
Witold Legierski
Witold Legierski

Mustang elektryczny?! To jak kotlet sojowy czy pasztet z kiełków. To jak wibrator zamiast faceta ... żenuła :-(

10 dni temu
John Smith
John Smith

To jak Greta w majtach z draska ( Mach -e ) vs Monica Belucci w koronkowej bieliznie ( prawdziwy Mustang).

8 dni temu
janwege150277
janwege150277

Ten telewizor w środku za dużo prądu pobiera... Oczywiście łapka w górę. Serdecznie Pana pozdrawiam

10 dni temu
Michał Bielawski
Michał Bielawski

Panowie - zdanie na temat mordowania motoryzacji możemy wypowiedzieć sami, zwyczajnie ich nie kupując. Tego żadna dyrektywa UE by nie przeskoczyła - brak popytu koniec końców musiałby zmusić ich do wycofania się. A jeśli ludzie kupują, a kupują i dalej będą to robić.. cóż. Śpieszmy się kochać silniki spalinowe...

10 dni temu
Mr. David
Mr. David

Osoby niezainteresowane motoryzacją będą kupować :) Bo to ciche, wygodne i przewiezie ich z punktu A do B... niestety chyba liczebnie przewyższają fanów motoryzacji

8 dni temu
Ojciec Chrzestny
Ojciec Chrzestny

Trzeba ratować stare auta, a elektryki niech się nie sprzedają... Dwa lata i unia się wycofa z eko szantażu.

9 dni temu
Jarek Haus
Jarek Haus

Trzeba włodarzowi miasta pokazac test i ulicę Szyszkową:) moze zareaguje i będzie nowy asfalt:)

10 dni temu
Lukasz Czerwiński
Lukasz Czerwiński

Buła Puma, jest Mustang, bla bla bla, gadanie leśnego dziadka. Rewelacyjny samochód, nie jest to nadużycie Forda tylko ewolucja motoryzacji.

10 dni temu
Jarosław
Jarosław

Panie Macieju, coraz częściej widzę wolną ładowarkę przy Auchan w Piasecznie. Może tam warto czasem podjechać i spróbować? Pozdrawiam!

10 dni temu
Marcin Em
Marcin Em

Podczas testu przejechał Pan 27 km, a w tym czasie zasięg mierzony przez komputer zmniejszył się o 14 km, natomiast stan naładowania o 6%. Jeśli 6% = 27 km, to 100% = 450 km (proporcja bezpośrednia). Jazda mieszana, miasto, korki, obwodnica, przyspieszanie, start ze świateł itp, więc chyba miarodajnie.....Podzielam Pana ogólną opinię o sensie elektryków u nas. Myślę, że na tym etapie elektryk ma sens tylko jako tzw. drugie auto w rodzinie, które codziennie robi kilkadziesiąt km, a w weekend może zapuscić się za miasto 100-150 km. No ale musi być infrastruktura i takie auto typu i.d.3 musi kosztować kilkadziesiąt tys, a nie 150-200tys. Myślę że jeszcze 5-10 lat i będzie OK w temacie....

10 dni temu
Robertkajman
Robertkajman

teraz czas.na IONIQ 5, podobno super auto.

10 dni temu
jax jackson
jax jackson

Dobra robota 👍

10 dni temu
Bartłomiej Maćkiewicz
Bartłomiej Maćkiewicz

Chyba przerzuce swoje hobby na wedkarstwo. Motoryzacja elektryczna to nie motoryzacja. Kuniec, przez duze Q

10 dni temu
Desmo M
Desmo M

O ile dobrze pamiętam już w ciągu najbliższych kilku lat każdy deweloper będzie musiał mieć rozwiązania OZE i właśnie ładowarki - to kwestia czasu jak będę auta i będzie infrastruktura. Uważam że do dużych miast elektryki są ciekawym rozwiązaniem . Na dalszą trasę już może nie być tak atrakcyjne

10 dni temu
Desmo M
Desmo M

Widziałem na żywo i ktoś mnie krótki odcinek przewóz - na mnie zrobił dobre wrażenie. I ciekawość do przetestowania. To naprawdę fajne auto i powinno być hitem sprzedaży - jeżeli cena będzie atrakcyjna a z tego co widać w innych krajach jest atrakcyjna. Przepraszam bardzo ale zarówno skoda jak VW są strasznie brzydkie - odrzucają już od pierwszego wrażeni.

10 dni temu
Mariusz Kan
Mariusz Kan

Ludzie kupujmy jak najdłużej samochody spalinowe, by cieszyć się wrażeniami z jazdy. Jeśli się grzecznie przesiądziemy to producenci widząc ten trend jeszcze szybkiej odejdą od konwencjonalnych silników. Po obejrzeniu materiału, nasuwa się tylko jedna myśl. Zazdroszczę Panu Pertynowi, ze ja jako dużo młodszy nigdy nie poznam, tej wspaniałej dawnej motoryzacji, która już nigdy nie wróci. Odnoszę wrażenie, ze nacisk, ze strony ekolozkow wcale nie jest podyktowany troska o nasza planetę, lecz to celowe namieszanie w głowach ludzi by bez protestów wymusic wejście w elektryczna ere motoryzacji. Koncerny zainwestowały wiele pieniędzy, więc teraz skutecznie to wdrażają by silniczki ev nie leżały w magazynach. Nie liczy się nic prócz tego by pchnąć świat w coś nowego i zarobić dużo kasy. Według mnie cała specyfikacja auta elektrycznego nie robi żadnego wrażenia. Mikser, tak samo momentalnie nabiera mocy zaraz po jej dodaniu, bo właśnie tak działa napęd elektryczny. Mustang to przede wszystkim rasowe brzmienie, które od pierwszej generacji zachwycało, a tutaj jako elektryczny poczujemy tylko zryw. Każdy z nas wie, ze odbiór dźwiękowy, uwalnia najważniejsze emocje, to jest tak jakbyśmy oglądali TV przy wyłączonym głosie. Powtarzam nie porzucajmy aut na rzecz elektryków bo obecne samochody to jedyna rzecz, która nie potrzebuje prądu, elektryfikacje mamy wszędzie wokół siebie, więc zostawmy piękno motoryzacji. Dla mnie jako tradycjonalisty auto elektryczne nie posiada żadnej wyższej wartości bo wiem, ze wszystko co tam się znajduje jest nietrwałe, na pewno taki samochód nigdy nie będzie miał tej '' duszy'' Mam nadzieję, ze ford pożałuje sprzedazowo tego Mustanga. Pozdrawiam Pana Pertyna

10 dni temu
Łukasz R
Łukasz R

Etam. A czy w samochodzie konieczne muszą być te "emocje" i ta tzw. "dusza"? Bez przesady, nie ma się co zbytnio przywiązywać. A z drugiej strony, może i dobrze, zwłaszcza jak się widzi, co się dzieje na drogach, gdzie miłośnicy "emocji" rażąco łamią przepisy i stanowią zagrożenie dla innych uczestników ruchu. Także pożyjemy zobaczymy.

10 dni temu
Desmo M
Desmo M

Jedno nie wyklucza drugiego. Chociaż mam kilka mocnych aut w tym leciwe YT - to chętnie bym kupił takie auto

10 dni temu
Xeno
Xeno

Jakże bliskie mi są Pana przemyślenia. Bardzo zdroworozsądkowe podejście do elektryfikacji. Traktowane jako gadżet, niestety jeszcze nie jako np. samochód do pracy - pracy samochodem, nie dojazdów do pracy. Długo, długo nie, a potem wcale. Nie wierzę w stosunkowo szybkie dostosowanie infrastruktury w naszych warunkach. Dziękuję za film

10 dni temu
R40
R40

Panie Pertyn, autko ciekawe. Za bardzo kojarzy się z Fordem. Szkoda. Poza tym nie mogę już słuchać ogólnego namawiania na auta elektryczne, co widać w mediach. To wszystko dopiero moim zdaniem raczkuje. Jak będzie taka technologia, że ładowanie będzie trwało tyle co tankowanie, wtedy ma to sens.

10 dni temu
Krzysztof Dębski
Krzysztof Dębski

Co ? Co ? Co tu się staneło ?

10 dni temu
Szymon Honkisz
Szymon Honkisz

Pewnie dla niektórych dokonam strasznej abominacji, ale to auto naprawdę mi się podoba

10 dni temu
Dominik Pawlik
Dominik Pawlik

100% dzieło księgowych i marketingowców ale mimo wszystko ciekawe.

10 dni temu
Spoker
Spoker

I ta Dacia Duster na drugim planie pod koniec testu ;-)

10 dni temu
spk8989pl
spk8989pl

Czegos tu nie rozumiem. Mach-e jest oczywiscie zajebisty ale jakim cudem na popularnym portalu z ofertami sprzedazy samochodow jest na ten moment az 59 nowych pierdzacych mustangow 5.0 V8. Takie tu jest zbiorowe jeczenie ze sie konczy motoryzacja, koniec V8 (to akurat prawda bo z uwagi na brak popytu ford wstrzymuje produkcje - klienci wybieraja o wiele lepszego uturbionego 3.5 ecoboost w F150), a jakos nie kwapicie sie do kupowania tych Vosemek. WHY???

10 dni temu
spk8989pl
spk8989pl

@ireneusz ireneusz https://www.carscoops.com/2019/05/ford-scaling-back-5-0l-v8-production-for-f-150-trucks-as-demand-drops/

2 dni temu
ireneusz ireneusz
ireneusz ireneusz

@spk8989pl a co wkleiłes?

2 dni temu
spk8989pl
spk8989pl

@ireneusz ireneusz jakis komentarz do tego co wkleilem?

2 dni temu
ireneusz ireneusz
ireneusz ireneusz

klienci wybierają 3.5 w f150? hahahahahaha

4 dni temu
Migi 11
Migi 11

Nie wiem jak w USA ale w UE Ford wycofał, albo lada moment wycofa Mustanga 2,3 bo 90% klientów zamawia V8...

9 dni temu
Krzysztof Depka Pradzinski
Krzysztof Depka Pradzinski

Jeździłem słabszą wersją z napędem na tył. Wspaniały samochód, świetne prowadzenie i wyciszenie wnętrza. Wachałem się między Mach E w najmocniejszej wersji a RAV4 Plug in. Tutaj w Norwegii cena obu aut taka sama. Mimo że serce było za Fordem rozum wybrał Toyotę.

10 dni temu
Krzysztof Depka Pradzinski
Krzysztof Depka Pradzinski

@Migi 11 Mach E prowadzi się dużo lepiej od RAV4 aczkolwiek wersja plug in jest dużo lepiej zestrojona niż wersja bez kabla. U mnie zadecydował fakt że dość często jeżdżę trasę Norwegia Polska i nie chcę tracić czasu na ładowanie po drodze.

9 dni temu
Migi 11
Migi 11

Nie jeździłem jeszcze Mustangiem, ale jeśli Toyota wygrała bezpośrednie porównanie, to raczej Ford wcale nie jest taki świetny. Miałem do czynienia z wszystkimi generacjami RAV4 i żadna nie prowadziła się poprawnie, odczucia bardzo przeciętne, można wręcz powiedzieć że rozczarowujące. W porównaniu do Kugi, Tiguana czy CR-V to tragedia. Chyba że coś poprawili i jest już w miarę dobrze...

9 dni temu
bidzej86
bidzej86

Pomijając sam design, który jest sprawą subiektywną (mnie nie widzi się ani trochę), wygląda ten samochód okrutnie tandetnie i plastikowo.

10 dni temu
Darek x2
Darek x2

Jak to jest mustang... 😂 Co ten ford robi

10 dni temu
Paweł Mika
Paweł Mika

Wszystko byłoby ok, gdyby nie komuna. Na rynku powinno być wszystko co producenci chcą/mogą wyprodukować. V8, 1.0 tsi, elektryk na baterie, wodorowy mirai. Niech głosują portfele, także w kwestii finansowania nowych koncepcji napędu. Nie każdy ma ochotę być mecenasem inżynierów, a obecnie dzięki legislacji tak się dzieje.

10 dni temu
McLfan
McLfan

Gdyby tak było, do dziś nie uświadczył byś nawet katalizatora.

10 dni temu
spk8989pl
spk8989pl

Kokpit rewelacja. Uwielbiam jak wiekszosc wielkie ekrany jak w Tesli. Przeciez gdyby ich nikt nie lubil dawaliby male.

11 dni temu
Krzysztof Pawlik
Krzysztof Pawlik

@Łukasz Różewicz O ile wiem, możesz sterować klimą bez tableta. Głosowo.

9 dni temu
Łukasz Różewicz
Łukasz Różewicz

@spk8989pl nie widzę też związku między byciem człowiekiem pracowitym i empatycznym, a podejściem "mam innych w dupie, to nie mój problem, ważne aby dobrze było mi" jakie reprezentujesz. Bycie przedsiebiorczym i pracowitym nie wyklucza empatii.

10 dni temu
Łukasz Różewicz
Łukasz Różewicz

@spk8989pl po prostu ty będziesz kupował auta z wielkimi tabletami gdzie aby podkręcić temp. klimy trzeba wklikac się na tablecie w odpowiednią opcję, a ja tysiące innych ludzi będzie unikać takich samochodów. Zobaczymy, który trend się utrzyma. Tak jak pisałem wyżej, cześć producentów idzie w wielkie tablety, a część nie Nie wiadomo który trend wygra, a może nie wygra żaden i po prostu na rynku będą samochody i takie i takie.

10 dni temu
spk8989pl
spk8989pl

@Łukasz Różewicz nie mam najmniejszego zamiaru wczuwac sie w sytuacje kogokolwiek. Nie po to dziesiat lat tyralem, uczylem sie, ryzykowalem i budowalem firme zeby teraz wczuwac sie w kogos kto tego nie robil.

10 dni temu
Łukasz Różewicz
Łukasz Różewicz

@spk8989pl nie wiem skąd wziąłeś dane, że większość ludzi lubi duże ekrany w samochodach. Badania robiłeś? Jeszcze pół biedy gdy jest ekran, ale oprócz tego pozostawione są fizyczne przyciski do najważniejszych funkcji auta, gdy tego nie ma jest tragedia! Honda robiła badania wśród swoich klientów na temat fizycznych przycisków i wyszło im, że klienci byli niezadowoleni gdy w Civicku X generacji Honda usunęła pokrętło do pogłaśniania mediów. Dlatego w wersji poliftowej to pokrętło wróciło. To samo było w Citroenie, który masowo zaczął usuwać fizyczne przyciski i całe sterowanie autem zaczął wrzucać do tabletów. Klienci byli niezadowoleni. Dlatego jak teraz sprawdzisz najnowsze modele Citroena z tego roku to zauważysz, że fizyczne przyciski i pokrętła wróciły. Jedynie grupa VW idzie w zaparte i systematycznie eliminuje ze swoich aut VW, Skody, Audi i Seata fizyczne przyciski i cała obsługę auta pakuje do tabletu. Osobiście uważam, że przejadą się na tej decyzji, ale to tylko moje zdanie.

10 dni temu
Tomasz Zakrzewski
Tomasz Zakrzewski

Wszyscy testują Mustanga Mach-e, aż strach otworzyć lodówkę...

11 dni temu
Tomasz Zakrzewski
Tomasz Zakrzewski

@Maciej K. Uprzejmie proszę Ford MC coby wziął się za produkcję samochodów. A embarga niech zostawi Prezydentowi US.

8 dni temu
Maciej K.
Maciej K.

A może to tylko Ford zniósł embargo? ,😉

10 dni temu
MrGomedic
MrGomedic

How dare You? Nie wiem jak dla was ale dla mnie motoryzacja wlasnie sie skonczyla. I bede sie tego kurczowo trzymal do ostatniego diesla na rynku.

11 dni temu
spk8989pl
spk8989pl

W koncu pierwszy mustang ktorego moglbym kupic. Wszystkie inne sa gowniane - ciasne, tylko 2 drzwi, glosne, i nie sa suvami.

11 dni temu
Paweł Pochocki
Paweł Pochocki

Z żalem porzuciłem forda po dwóch mondeo i teście kugi, która nie podolala moim oczekiwaniom na rzecz nowego passata mimo twardego zawieszenia, który z różnych względów był dla mnie bardziej dojrzały, bardziej "premium" . I teraz słyszę, ze w aucie, które mogłoby mnie zawrócić z tej drogi zawiecha jest gorsza niż w odpowiadajacych autach grupy vag. Nosz!.... 😑

11 dni temu
Arek
Arek

@Paweł Pochocki I JA DOSKONALE ROZUMIEM O CO CI CHOZI, mam podobny problem tyle że na razie mój mk4 w topowej wersji silnikowej 2.2 hdi jest wspaniały na trasy i dla rodziny 2+1 wystarczy , to na miasto dla drugiej połówki potrzebuję coś w benzynie i prawdopodobnie skończy się na maździe

8 dni temu
Paweł Pochocki
Paweł Pochocki

@Migi 11 Chciałem suva. Testowalem nowego Tucsona, Rav4, Kugę, 3008. Liczyłem ze któryś z tych będzie dość cichy i przyjemny w trasie a jednocześnie pojemny bagażowo dla rodziny po moim mk5. Passata kombi przetestowalem ad hoc bez umawiania i zamówiłem tego samego dnia. Dla mnie takie auto lepiej ogarnia oczekiwania. Ostatni wybór dotyczyl nowego mondeo w wyzszej niż dotychczasowa konfiguracji i passata, bo stwierdzilem ze suv mi nie leży. Za dużo kompromisow. Zdecydowała chęć spróbowania jednak czegoś innego i lepsze finansowanie, stad passat.

9 dni temu
Migi 11
Migi 11

Dziwne, bo większość testerów najnowszej Kugi zachwala to auto, może Ford im trochę podsypał? Hmm? No i dziwne że szukając SUV'a zdecydowałeś się na Passata, a może w ogóle nie szukałeś SUV'a a Kugę przetestowałeś bo po prostu byłą taka okazja? Dziwne posunięcie...

9 dni temu
Paweł Pochocki
Paweł Pochocki

@Arek Nie jest. Mk4 po fl 1.6 ecoboost było fajniejsze niż mk5.

10 dni temu
Arek
Arek

mam mondeo mk3 mk4 i na pewnie nie przesiądę się na mk5 , kuga przetestowana i ..... nadal szukam czegoś co dorówna mk4 ma być w automacie i w benzynie i okazuje się że to nie jest łatwe

10 dni temu
Michał Kulesza
Michał Kulesza

Kto ma kasę kto chce kupić zwykłego normalnego mustanga niechaj kupuje bo zniknie Unia go uśmierci.

11 dni temu
Krzysztof
Krzysztof

Fajny odcinek

11 dni temu
A ZDX
A ZDX

Filmik extra...ale to wozidełko nazywać Mustangiem to profanacja.Żadnego "bulgotu" to nie wydaje.Dla tych co lubią takie cichacze ok...Oglądam tylko i wyłącznie ze względu na Pana👍

11 dni temu
Jerry L
Jerry L

@McLfan popieram pierdaków się tyle narobiło, że, że niech nadchodzą elektrowozy im szybciej tym lepiej!

10 dni temu
Jerry L
Jerry L

@McLfan popieram pierdaków się tyle narobiło, że, że niech nadchodzą elektrowozy im szybciej tym lepiej!

10 dni temu
McLfan
McLfan

Mam pod oknem sąsiada z Camaro. Jak mnie to zawsze jarało, tak jak słyszę kilka razy dziennie, to mam dosyć. A jakbym miał tym na codzień jeździć? Nie. Zdecydowanie nie.

10 dni temu
Marian Lapinski
Marian Lapinski

Większy i mocniejszy od produktów VW stąd wyższa cena. Sztywniejsze zawieszenie to chyba poplecznictwo nazwy Mustang więc musi być sztywniej. Panie Maćku ciężko jest porównać Skodę czy VW czyli dziadkowozy z tym sportowym kolosem. Według mnie Skoda może się podobać w tym porównaniu ale VW ID 4 zdecydowanie przegrywa.

11 dni temu
Robert Bolo
Robert Bolo

Jakby podczas testów resorowania wyszłoby im za miękko musieliby go nazwać mondeo a tak jest twardo jak w mustangu

11 dni temu
Andrzej S
Andrzej S

Pertynie !Jako wielbicieli amerykańskiej motoryzacji, mam nadzieję że nikt tego cuda (gówna) nie kupi ! Gucio dla eko-terrorystów Niech żyje BRONCO !!!

11 dni temu
Andrzej S
Andrzej S

@spk8989pl zobacz jak utylizuje się łopaty z turbin wiatrowych !!! Tak samo jest z "eko" panelami fotowoltaicznymi. Można jedynie zakopać w ziemi... Silniki V8 można przynajmniej na złom oddać... Stal dziś bardzo w cenie 🤑

10 dni temu
spk8989pl
spk8989pl

@Andrzej S mam chacjende, paneli poustawialem na dachu w domu i garazu wolnostojacym (3 samochody i 2 motocykle) wiec generalnie dla mnie elektryk jest stworzony. Na wakacje nie jade jak cebulak 1500km samochodem do HR ale latam samolotem.

10 dni temu
Andrzej S
Andrzej S

@spk8989pl W zimie, w Szwecji i Norwegii ludzie zobaczyli czym grozi elektryfikacja ! Proponuję poczytać o uwolnieniu cen na rynku energii elektrycznej w Polsce ! Głupota mści się szybko i boleśnie ! Dobrze, że karetki są spalinowe.

10 dni temu
spk8989pl
spk8989pl

To pierwszy mustang ktorym jestem mocno zainteresowany. Wszystkie inne, w szczegolnosci te bezsensowne glosne i paliwozerne v8 sa mega gowniane.

11 dni temu
MGTech100
MGTech100

Myślałem, że to Angeles Crest Higway. Ale to przecież nie ta pora roku.

11 dni temu
Liton
Liton

RWD (oczywiście o większym zasięgu) + B&O.. I ten samochód wygląda naprawdę na smaczny kąsek. Także cenowo.

11 dni temu
krzysztof ccc
krzysztof ccc

Aha.. Co do tego Mustanga. W pierwszej chwili myślałem, że to będą dwa auta: Mustang i jakiś Mach-e bo widzę na obrazku suwa a tu ...... Co do Pańskiego, Panie Sędzio, stosunku do elektryków podzielam Pańskie zdanie. Kręcić się wokół komina można elektrykiem, ale dojechać nad Bajkał ......(parę lat a nie parę tygodni) Elektryfikacja na siłę... może za jakiś czas, jak będzie zaplecze to tak ale teraz?!? No, nikt mnie nie zmusza kupić elektryka.. (na razie..) I z tym "letkim" optymizmem zdrowia życzę

11 dni temu
Michal Klucz
Michal Klucz

w jednym zdaniu "nie jest to auto do wyslania pod strzechy" w nastepnym narzekanie na brak ladowarek... No Macku... a kto ma sfinansowac rozwoj technologii? dla kogo ma byc budowana siec jak kazdy powinien czekac na rewolucje? Mysl o tankowaniu przy 220km zasiegu to nie problem z elektrykami tylko problem osobisty. Tak, obecna generacja elektrykow to nie samochody na trasy Dortmund - Berlin, ale statystyczny kierowca dziennie wciaz potrzebuje jedna piata tego. A jak sam powiedziales, przez noc odzyskuje calosc.

11 dni temu
Adam Cichanowski
Adam Cichanowski

Super ptogram. Ale nie! Elektryk. mustang v8 to auto z legenda. Brukanie tego swietokractwo motoryzacyjne.

11 dni temu
Blazej Hoffmann
Blazej Hoffmann

Mustang jest tylko to Mustang Shelby GT500 Super Snake. To gówno co pan prezentuje to….. i może tu moje przekleństwa skończę bo szkoda zdrowia dla tego gówna.

11 dni temu
spk8989pl
spk8989pl

@Blazej Hoffmann za malo. Musisz kupic kilka tys zeby producentowi sie oplacalo to produkowac. To nie RR, to jest zwykla hamburgerowa tania masowka.

10 dni temu
Blazej Hoffmann
Blazej Hoffmann

@spk8989pl 3

10 dni temu
spk8989pl
spk8989pl

Ile kupiles takich mustangow super snake?

11 dni temu
bezybezy
bezybezy

Pij melisę i oddychaj!

11 dni temu
Skynurak k
Skynurak k

Pertyn bez okularów wyglądasz jak seksowny 35-latek. A jakbyś tak jeszcze brodę zgolił to już w ogóle

11 dni temu
Andrzej Polarczyk
Andrzej Polarczyk

Witam Panie Macieju, takie pytanie odnośnie komfortu zawieszenia, czy jest dostępne zawieszenie adaptacyjne bo nie wspomniał jakie jest w testowanym modelu,a po za tym super test pełna profeska😀😀😀 Pozdrawiam serdecznie

11 dni temu
84 Sikor 84
84 Sikor 84

Gdyby ford wsadzil w ta bude konwencjonalny silnik.. Byl by hit.. A tak... Do widzenia

11 dni temu
McLfan
McLfan

Będzie hit, będzie.

10 dni temu
Maciek M
Maciek M

Do tej pory wg mnie III generacja Mustanga z lat 79-93 był trochę przekombinowana i straciła charakter tego modelu. IV zaczęła nadrabiać i iść w dobrym kierunku. Ostatnia V sprawiła że nie umarła wiara w ideę starej dobrej motoryzacji. To coś co teraz widzę pogrzebało moje nadzieje. To jakaś kpina, żart chyba.

11 dni temu
Tomasz Kolowca
Tomasz Kolowca

Problem nie w tym że to elektryk jak dla mnie, ale właśnie w tym wyglądzie. Przede wszystkim to nie wygląda jak Ford, nieważne czy już nawet Mustang czy nie. To wygląda jak mix Hyundaia Kona i Jaguara I-Pace. Już nowy Peugeot 2008 ze swoimi kłami i trzema świecącymi paskami w przednich reflektorach wygląda bardziej jak Mustang niż ten "mustang".

11 dni temu
Olga Wyrazińska
Olga Wyrazińska

Dramat na kółkach. Nadchodzi koniec świata motoryzacyjnego.

11 dni temu
spk8989pl
spk8989pl

Ile kupiles klasycznych mustangow?

11 dni temu
Bartłomiej Małachowski
Bartłomiej Małachowski

Większość tu narzeka, że to profanacja mustanga, ale weźcie pod uwagę, że on go uzupełnia, a nie zastępuje. Bez tego auta prawdziwy spalinowy mustang musiałby pewno zniknąć z oferty ze względu na limity emisji stawiane koncernom przez regulatorów. Podejrzewam, że mustang stanie się submarką forda, w ramach której oferowana będzie cała gama aut. Auta elektryczne stały się tak ważne dla koncernów, że muszą wyciągnąć co mają najlepsze, żeby się wybić i wyróżnić. Jakby to się np. nazywało Ford Edge Electric to nikt by na niego nie zwrócił uwagi. Oczywiście garstka fanów na forach będzie się gorączkować, że to zabijanie legendy, ale ludzie w masie i tak będą kupować SUVy i elektryki, a coupe z V8 to będzie zawsze nisza. To tak jak wszyscy łapali się za głowę gdy Porsche wypuszczało SUVa Cayenne, a teraz SUVy zarabiają w tej marce na to, żeby mogła powstawać 911tka.

11 dni temu
130rapid
130rapid

@Bartłomiej Małachowski Jak z Concordem. Nie opłacał się, ale z chwilą jego uziemienia lotnictwo cywilne zrobiło krok wstecz.

11 dni temu
Bartłomiej Małachowski
Bartłomiej Małachowski

@130rapid W 2017 Citroen wycofał chyba w całości model C5 z produkcji w Europie, a nie tylko jego wersję z hydropneumatyką. Co nie zmienia faktu, że technologia ta całkowicie zniknęła z oferty marki. Niestety, jeżeli technologia pomimo swoich niezaprzeczalnych zalet nie będzie na siebie zarabiać to zostanie skasowana. Z klasycznym mustangiem może być podobnie i Ford nie zrobi tego na złość miłośnikom motoryzacji i żeby jeść z tego powodu krwiste steki popijając burbonem, ale ze zwykłej trzeźwej kalkulacji. W końcu to nie fundacja non-profit tylko korporacja.

11 dni temu
Michal Klucz
Michal Klucz

@Bartłomiej Małachowski poniewaz w wiekszosci jeki pochodza od osob ktore targetem Mustanga nie sa, ale 'za dwadziescia lat byc moze bym sobie kupil'. Mach-E jest DOBRYM samochodem, ma swoje wady i bolaczki (o ktorych Maciek nie wspomnial, widac mu nie przeszkadzaly). Dla mnie tylko upewnily mnie ze slusznie wybralem Skode. Natomiast, jak juz ktos napisal.. gdyby ktos to nazwal Edge-E to zasieg medialny by byl o 80% mniejszy. Ktos kto chce mustanga na benzyne ma wybor, az do Mach 1 (https://www.ford.co.uk/future-vehicles/new-mustang-mach-1) . Mach-E wspaniale siorbie z legendy, moze spokojnie wykorzystac elementy wygladu aby przyciagnac wzrok, win win scenario. Ten sam bol co 'jak to skoda za 200k?!' no da sie. Oczywiscie zamiast Mach-E (jako drivers car) wzialbym Polestara 2. Ale co kto lubi. Zycze Fordowi jak najlepiej, bo im wieksza konkurencja tym lepiej dla nas. Pozdrawiam!

11 dni temu
Bartłomiej Małachowski
Bartłomiej Małachowski

@Michal Klucz tym bardziej nie rozumiem jęków, skoro klasycznego mustanga nikt na razie nie zamierza wycofywać z produkcji. Będzie można sobie wybrać konika jakiego kto lubi, tylko się cieszyć.

11 dni temu
130rapid
130rapid

Mam obawy o to "uzupełnianie oferty"... PSA też kiedyś "uzupełnił ofertę" Citroena C5 wersją na sprężynach z tapczanu, obok klasycznej hydropneumatyki. Nie zdziwiłem się, gdy w 2017 r. skasował hydropneumatykę, bo dzisiejszych klientów nie obchodzi niewidoczna technika, choćby wybitna. Wierchuszka PSA zapewne odpaliła wtedy najdroższego szampana i otwierała najbardziej capiące sery: - "Wreszcie! Po 42 latach czajenia się ukręciliśmy łeb tej hydraulicznej fanaberii"! Z prawdziwym Mustangiem może być tak samo. Rynek na kupety topnieje jak grad w lipcu. Schodzi poniżej punktu opłacalności. To już się działo. Na początku lat 80. w USA wymarła nisza niedużych sportowych kabrio. Musiała pojawić się Mazda MX-5, żeby ta część rynku zmartwychwstała.

11 dni temu
Adam Kosior
Adam Kosior

Najbardziej wyczekiwany samochód na pańskim kanale 🤗

11 dni temu
makikaze
makikaze

@Tomasz Kolowca to nie była riposta miszczu.

11 dni temu
Tomasz Kolowca
Tomasz Kolowca

@makikaze Świetny pokaz umiejętności riposty

11 dni temu
Adam Kosior
Adam Kosior

@makikaze możliwe

11 dni temu
makikaze
makikaze

Chyba ty

11 dni temu
Kris B
Kris B

Mustang? raczej brzydki kucyk o imieniu mustang. Z całym szacunkiem dla tych wspaniałych i dzielnych zwierzaków. Przy obecnym poziomie techniki - zakup elektryka na trasy - bez sensu. A do miasta? Może tylko, by pokazać jakim się jest hiper, super EKO i co noc ładować prądem z elektrowni węglowych lub na zachodzie z atomowych, z których odpady to największy temat skrupulatnie pomijany. Spalinowce oczywiście też zanieczyszczają, ale tego nikt nie ukrywa......

11 dni temu
Morris Buschmeier
Morris Buschmeier

Tablet na kółkach!

11 dni temu
Pawel
Pawel

Okropne auto.

11 dni temu

Kolejny

Mercedes E300de 2021 test PL Pertyn Ględzi

17:09

Mercedes E300de 2021 test PL Pertyn Ględzi

Pertyn Ględzi

wyświetleń 47K

Volkswagen ID.4 test PL Pertyn Ględzi

40:31

Volkswagen ID.4 test PL Pertyn Ględzi

Pertyn Ględzi

wyświetleń 41K

Kacper HTA - Kołysanka prod. Gibbs

3:48

Kacper HTA - Kołysanka prod. Gibbs

GHETTO MUSIC

wyświetleń 139K

JAKĄ JESTEŚ RZECZĄ? *czółko nowe zasady*

45:44

Pierwsza Miłość - "Dlaczego jesteś singlem?"

2:10

Pierwsza Miłość - "Dlaczego jesteś singlem?"

Pierwsza Miłość

wyświetleń 56K

Toyota RAV4 DFH AWD i 2021 test PL Pertyn Ględzi

33:57

Ford Mustang Mach-E Facebook Live Walkaround

26:27

Evergreen Mercedes 300 SL R129 Pertyn Ględzi

25:01

Evergreen Mercedes 300 SL R129 Pertyn Ględzi

Pertyn Ględzi

wyświetleń 56K

Kacper HTA - Kołysanka prod. Gibbs

3:48

Kacper HTA - Kołysanka prod. Gibbs

GHETTO MUSIC

wyświetleń 139K

JAKĄ JESTEŚ RZECZĄ? *czółko nowe zasady*

45:44

Pierwsza Miłość - "Dlaczego jesteś singlem?"

2:10

Pierwsza Miłość - "Dlaczego jesteś singlem?"

Pierwsza Miłość

wyświetleń 56K

Rozbieramy ponad 80-letni silnik BMW! | Polskie BMW

40:28

Stoi Już Na Kołach☆ Gruby Remont 3Peka☆

17:54

Vlog z Gospodarstwa & Wymiana oleju w silniku

31:13