Zdarzenie na pielgrzymce w Izraelu | KRYMINATORIUM

  • Opublikowany 11 dni temu

    Kryminatorium - podcast kryminalny

    Trwanie: 27:37

    📸 INSTAGRAM
    @marcinmyszka1
    marcinmyszka1
    Podcast Michała Szczepaniaka
    Izrael 1001 podróży
    ► PLfree: plfree.info/desk/ieipcv5hTHKYgeiqDhhh2A.html
    ► Spotify: spoti.fi/3gfXsgb
    📺🎧 Moje programy 📺🎧
    ▶️ Kryminatorium
    ► Spotify: spoti.fi/2DCSWGD
    #KryminatoriumSPOTIFY
    ► iPhone (aplikacja Podcasty): apple.co/2xUnc9P
    ► Google Podcasts: goo.gl/vWbjne
    ►PLfree (playlista): bit.ly/2s2HJu6
    ►Pocket Casts: pca.st/zX2F
    ► Podcast Go: bit.ly/2SYTXxR
    ▶️ Słuchaj, nie uwierzysz!
    ► Spotify: spoti.fi/2OwDMVX
    ► iPhone (aplikacja Podcasty): apple.co/3fzcMRJ
    ► Anchor: anchor.fm/sluchaj-nie-uwierzysz
    ► Google Podcasts: bit.ly/30baUrQ
    ►Pocket Casts: pca.st/ubujy8pr
    👍 SOCIAL MEDIA👍
    📸 INSTAGRAM
    @marcinmyszka1
    marcinmyszka1
    📲FACEBOOK
    kryminatorium/
    📱 GRUPA FACEBOOK "Kryminatorzy"
    groups/2347243365308144/
    📩 Współpraca/kontakt 📩
    ► kryminatorium@gmail.com
    _______
    📌Autor podcastu
    Marcin Myszka
    🔉 Wystąpili
    Marcin Myszka
    Sandra Soluk
    Michał Szczepaniak (przewodnik pielgrzymki)
    Maciej Meler (Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim)
    🎵 Muzyka (motyw główny)
    Maciej Stróżniak
    📝 Opracowanie
    Sandra Soluk

Sylwia Dutkiewicz
Sylwia Dutkiewicz

Myślę że uprowadził ją mężczyzna z hotelu. I to Izraelczyk. Często jest na wakacjach gdzie czy Egipt, Tunezja, Arabia Saudyjska gdzie personel hotelów wypatrują młode dziewczyny uwodzą i mącą w głowach. A Izrael chciał zatuszować sprawę jak w Egipcie czy inny krajach gdzie takie sytuacje są nie wygodne dla kraju i turystyki.

Godzinę temu
Jeziorska Sylwia
Jeziorska Sylwia

Aaa i nikt nic nie ewidzial?

4 godzin temu
Jeziorska Sylwia
Jeziorska Sylwia

Taaaa a na drugi dzień wyszedł z aresztu budowlaniec izraelski i kto w to uwierzy

4 godzin temu
Chris Torzynski
Chris Torzynski

Szał macicy niejedną już zaprowadził na cmentaż.

10 godzin temu
Katherine Wolak
Katherine Wolak

❤️

17 godzin temu
Eva Novak
Eva Novak

Czy nie wydaje sie wam dziwne, ze dziewczyna opuszcza hotel bez torebki i telefonu.??? No i ten biskup na drodze??? Podejrzane. 😰 Moze wogole nie opuscila hotelu?? Podobali jej sie tubylcy i dlatego przed nimi uciekala??? Po co ten falszywy trop z ojcem ???

23 godzin temu
Zofia Wiencek
Zofia Wiencek

Gdyby było odwrotnie i w Polsce zamordowano by Żydówkę to cały wymiar sprawiedliwości, prezydent, premier a szczególnie Gowin postawiony by był na nogi!

Dzień temu
Nata Kul
Nata Kul

Zawsze znajdą sobie winnego najlepiej obcokrajowca.

Dzień temu
Nata Kul
Nata Kul

Współczuję ogromnie rodzinie.

Dzień temu
Klaudia Pająk
Klaudia Pająk

Najlepszym odcinek od lat!

2 dni temu
E. M.
E. M.

Oczywiście, Palestyńczyk musiał być winny, bo przecież nie żyd, oni n i g d y nie są winni...

2 dni temu
Miriam Zajfman
Miriam Zajfman

Ta historia zupelnie nie trzyma sie kupy👎 . Chce sie tu koniecznie przypisac wine policji izraelskiej ! ktora ma wspaniala opinie na calym swiecie ,ceniona wyzej niz sam - Scotland Yard . Morderce zlapano 👍. Z doswiadczenia wcale sie nie dziwie ze byl nim Arab , widze z kometarzy ze wolelibyscie Zyda 😉 Dlaczego polski konsulat w Izraelu nie zajol sie ta sprawa ??? - to byl ich obowiazek ! Policja izraelska zmuszona jest z nimi wspolpracowac ! ( zamordowana byla Polka ). Corespondencja powinna byc prowadzona poprzez polska ambasade !!! i tlumaczona na jezyk zrozumialy dla rodziny . Dlaczego rodzice nie byli w sadzie na sprawie ?🤷‍♀️🤦‍♀️ Czym to wszystko mozna tlumaczyc 🙄🤔⁉

2 dni temu
Piotr Wieczorek
Piotr Wieczorek

Służby w Izraelu? Miałem nieprzyjemności z nimi. Zatrzymali mnie na lotnisku uważając, że przyjechałem do pracy... odciski palców, zdjęcia, sprawdzenie telefonu, wywiad co z kim,kiedy... Nie powierzyłbym im złotówki do przechowania. Z drugiej strony w autonomii palestyńskiej towarzyszyłem koleżance, która chciała się przejść - gdyby nie moja obecność to oni chyba by ją tam zjedli. Pół miasta na nas parzyła, gdzie idziemy i co robimy. Niebezpieczny kraj, gdzie nie ma co chodzić samemu bo jedni i drudzy są niebezpieczni.

2 dni temu
Paulina Pietrzak
Paulina Pietrzak

Może materiał o Boy in tej Box?

3 dni temu
dorcia Dorian
dorcia Dorian

Poszła na części zamienne.

3 dni temu
Irena Kaczmarska
Irena Kaczmarska

Byłam na pielgrzymce w Izraelu. W Jerozolimie w hotelu podczas posiłku została okradziona moja koleżanka. Oczywiście nie udostępniono monitoringu. Obsługa hotelu nabrała wody w usta. Na szczęście dokumenty miała w pokoju, a zrzutka uczestników pozwoliła zrekompensować chociaż trochę stratę. Gdyby w Polsce okradli Żydów w hotelu to by afera była na cały świat, a nie daj Boże zabójstwo.

3 dni temu
Peter Pellowsky
Peter Pellowsky

W izraelu zawsze sa winni palestynczycy dziwne

4 dni temu
Skubi 91
Skubi 91

To była moja koleżanka chodziłem z nią do SQL do podstawówki

4 dni temu
blue blue
blue blue

W zyciu nie uwierze,ze wuj na niego doniosl.Oni sa bardzo solidarni.

4 dni temu
Katarzyna Zięba
Katarzyna Zięba

Wiedział gdzie jest ciało dziewczyny przecież nie był jasnowidzem.Moze był dobrym człowiekiem i sumienie go gryzło.

14 godzin temu
T K
T K

I znowu bez zdjęć

4 dni temu
Mona Liza
Mona Liza

Dziwnie to wszystko brzmi.,,,Nadleśnictwo organizuje wycieczki Zachowanie policji ??agenci??!

4 dni temu
muffinsinthechair
muffinsinthechair

Straszne, nie słyszałam o tej sprawie. Niestety w takich przypadkach ludzie powinni zawsze zostawiać jakiś kontakt/dokąd idą, z kim się spotykają. Jedna nierozsądna decyzja i tak się to może skończyć... Nie rozumiem czemu rodzina nie sprawdzi jej telefonów/laptopa, nie sprawdzi z kim ona się kontaktowała - dobry informatyk powinien to ogarnąć. Nie wydaje mi się, żeby ten Palestyńczyk ją zamordował, tylko ktoś kogo ona znała z internetu i z kim umówiła się na spotkanie (wsiadała przecież do auta). Przecież nikt normalny nie wychodzi sobie na spacer w nieznanej/niebezpiecznej okolicy, przy okazji nie informując nikogo co robi i gdzie idzie/w jakim celu. Najtragiczniejsze w tym wszystkim jest to, że prawdopodobnie prawdziwy sprawca dalej morduje/zamorduje w przyszłości i nie został schwytany przez niekompetencję tamtejszych służb. Bardzo przykra sprawa.

5 dni temu
Sezamek
Sezamek

Ostatnio od znajomej usłyszałam historię z jej miasta. Polegała na tym że była nauczycielka o imieniu Mariola Myszkiewicz, miała ona romans z pewnym facetem który miał syna. Z tego co było wiadomo syn sprzeciwiał się temu związkowi a kobieta zaciągnęła go któregoś razu do pokoju pielęgniarki i zadźgała go kilkanaście razy. Za niedługo ta kobieta ma wyjść. Nie wiem czy nadaje się to na odcinek, ale z historia brzmi ciekawie.

5 dni temu
La Rose Eternelle
La Rose Eternelle

historia znana, juz omawiana na YT. młoda zakochała sie z bogatym i zonatym, on nie chcial zostawic zony, wiec ta zabila jego syna. tyle.

2 dni temu
Basia Idziak
Basia Idziak

Przecież wsiadła do samochodu....

5 dni temu
Basia Idziak
Basia Idziak

Szkoda, że nie ma zdjęć tego hotelu.

5 dni temu
Bogna Si
Bogna Si

Bardzo mi się podobała narracja tego odcinka z występowaniem bohatera wydarzeń! Pozdrawiam obu.

5 dni temu
Adaria
Adaria

Nie wybierajcie się Rodacy na żadną pielgrzymkę! ani na jasną górę ani do watykanu ani do izraela. kult religijny jest fałszywy i wszelkie działania pod płaszczykiem jakichś złudnych wiar, nie ma sensu! oprzytomnijcie ludzie! z tych oparów głupot religijnych, które są zwykłym fałszem, programem zniewolenia i propagandą. Na tym wyjeździe zginęła dziewczyna i nie jest sprawcą tego mordu ten co go ukarali. Kto ją tam zbajerował, wykorzystał i zabił, to pewnie żydowska władza to wie, ale nie powie polskim władzom, a już rodzinie to powie co "wieje wiatr.

6 dni temu
אנגי זרצקי
אנגי זרצקי

Prowadzący. popełnił. błąd. Prowadząc grupie w. Jordania kobieta chcę do szpitala bo ją brzuszek boli Pewnie skończyla by jak Magda Z gdybym dał się na to nabrać. Pozdrawiam

6 dni temu
еrin
еrin

Śmierdząca sprawa

6 dni temu
Morska Pianka
Morska Pianka

21:01 można było uniknąć gdyby przewodnik trzymał się planu i miał na oku księży, którzy wcześniej wrócili do hotelu.

6 dni temu
Marcin Kaku
Marcin Kaku

Nasze lubia sie szwedać z siniakami.Klasyka.Zostawila chlopaka i pojechala na”pielgrzymke”.Coz Polka “zagranico”,czeste przypadki.Jak sobie poscielesz...

6 dni temu
Geremek Pałka
Geremek Pałka

Ale po co o tym mówić? To nie dobra jest.

6 dni temu
Bogusława Makarewicz
Bogusława Makarewicz

Ewidentnie klamstwo, znaleziony kozła ofiarnego w postaci Palestyńczyka, bo jak by to było oskarżyc Izraelczyka

7 dni temu
d7b d7b
d7b d7b

NIE WIEM KTO ALE TYLE SIĘ PISAŁO I PISZĘ O ARABACH RACZEJ NIE SA TO DOBRE OPOWIEŚCI ŻE NORMALNY CZŁOWIEK NIE ZADAJE SIĘ Z NIMI BO SA INNI POD PRAWIE WSZYSTKIM WIEC PO CO ONA SAMA SZUKAŁA PRZYGÓD ANO PO CO NIESTETY BRAK ROZSADKU I KONIEC KROPKA TAKIE PRZYGODNE ZNAJOMOSCI TAK SIE KOŃCZA I ILE ICH BYŁO BRAK ROZUMU I FINISZ

7 dni temu
Ander Chris22
Ander Chris22

Uwielbiam Cię słuchać.Dobra robota.Daję💯punktów.😘

7 dni temu
Anita Bytner
Anita Bytner

Pp

7 dni temu
Roza K
Roza K

Izraelska policja znalazła sprawcę- Palestyńczyka oczywiście ....no przecież nie Rzyda...

7 dni temu
RADIO WIADRO
RADIO WIADRO

Tfu izrael :/

7 dni temu
Maria Krumlowska
Maria Krumlowska

Kojarzy mi sie to ze sprawa Magdaleny Zuk

8 dni temu
Pam rara ram
Pam rara ram

Tam gdzie ziemia arabska tam europejczyk mało się liczy.... Po co pchać się w gówno....

8 dni temu
Pam rara ram
Pam rara ram

Hahha.... W życiu bym nie pojechał do takiego gówna jak Izrael.... N wakacje to się jedzie na Kanary Hiszpania to jeszcze Europa.... Tam jeszcze patrzą na Cb normalnie....

8 dni temu
Ktoś Tam
Ktoś Tam

Szkoda Palestyńczyka, oberwał dożywocie za to że chciał zarobić a śledztwo sfałszowali i zwalili na niego winę i jak tu lubić Izrael...

8 dni temu
Martyna Nowakowska
Martyna Nowakowska

Znam ta sprawe jak i Darie i jej rodziców ogromna tragedia to była

8 dni temu
xxx yyy
xxx yyy

Boze ! Tak przykro!

Dzień temu
Marek Korkosz
Marek Korkosz

W tej sprawie niepokoi mnie powrót biskupa do hotelu.

8 dni temu
Tropiciele zbrodni
Tropiciele zbrodni

Super, Marcinie, że podjąłeś ten temat. Tu w Kaliszu sprawa była swego czasu bardzo głośna. Wielu ludzi uważało, że Palestyńczyk nie jest sprawcą tej zbrodni, tylko stał się kozłem ofiarnym, żeby tylko sprawę zamknąć. Niestety, dzisiaj już się nie dowiemy, czy on rzeczywiście jest sprawcą, czy jednak za zabójstwem stoi ktoś zupełnie inny. Pozdrawiam!

8 dni temu
Barbara W.
Barbara W.

Swietnie sie sluchalo...🍀

8 dni temu
Sławek Nowak
Sławek Nowak

Jeszcze wiecej reklam daj , ostatni raz włączyłem

8 dni temu
Krzysztof
Krzysztof

Pewnie winny jest jakiś Żyd, ale znaleźli kozła ofiarnego - Palestyńczyka. Typowe. Sprawa zamknięta i proszę więcej nie pytać, "bo to niedobra jest"..

8 dni temu
Katarzyna Zięba
Katarzyna Zięba

Nazaret miasto arabskie z arabskim burmistrzem Żydzi się tam nie zapuszczają.

13 godzin temu
Krzysztof
Krzysztof

@Katarzyna Zięba Jasne, wszyscy tacy kulturalni, zrównoważeni i z szacunkiem do kobiet.. Żydzi zawsze są niewinni, a winą obarczą Palestyńczyków.

13 godzin temu
Katarzyna Zięba
Katarzyna Zięba

Żydzi mogą umawiać się normalnie z kobietami i nie glupieja jak zobaczą młodą dziewczynę sama na ulicy, w przeciwieństwie do arabów

14 godzin temu
Zamknij tą komunistyczną dziurę
Zamknij tą komunistyczną dziurę

Podobają się jej mężczyźni o ciemnej karnacji :D i wszystko jasne :D

8 dni temu
Chesterek667
Chesterek667

Tylko nie kobieta o innym guście... Świat schodzi na psy

7 dni temu
Marta Z.
Marta Z.

Czemu mnie nie dziwi, że uciśnieni Izraelczycy przybijają sprawstwo krwiożerczemu Palestyńczykowi? Wymuszone zeznanie, może nawet spreparowane dowody DNA, kogo to w Izraelu obchodzi? Ważne, że sprawa „rozwiązana”, a propaganda podtrzymana. Tylko rodzina będzie się zawsze zastanawiać: jaki był prawdziwy bieg wydarzeń?

8 dni temu
Monika N.
Monika N.

Pan Michał chyba ma aspiracje aktorskie xD

8 dni temu
Joanna Komandzik
Joanna Komandzik

🖤💚💜 Jak zawsze profesjonalnie.

8 dni temu
Tomasz Daszkiewicz
Tomasz Daszkiewicz

A przewodnik nie jest przypadkiem spokrewniony z Krzysztofem Jackowskim?

8 dni temu
styk
styk

przez tych lektorów burdel się robi, rozkojarzony jestem. W dodatku reklamy, w złą stronę zmierzasz .

8 dni temu
Sam Mas
Sam Mas

OK.

8 dni temu
styk
styk

@Sam Mas nienawidzę Cie

8 dni temu
Sam Mas
Sam Mas

A ja lubię lektorów i uważam, że są coraz lepsi. Co do reklam, z czegoś trzeba się utrzymać i, prawdopodobnie zapłacić tym lektorom ;D Poza tym możesz włączyć Adblock lub po prostu wesprzeć kanał finansowo.

8 dni temu
kosmiczny madafaka
kosmiczny madafaka

Biskup winny fhui. Widział ją ostatni raz i dał jej lekerstwo.

9 dni temu
Arthur A
Arthur A

Słyszałem o tej smutnej sprawie.

9 dni temu
Trismegistos7
Trismegistos7

Biskup Janiak i od razu powiało grozą. Ten człowiek ewidentnie przynosi pecha. ;-)

9 dni temu
Aleksandra Szopa
Aleksandra Szopa

Włączam sobie kryminatorium do obiadku, a mój chłopak na to; o nie, znowu ten psychopata 😌

9 dni temu
George Brzeczyszczykiewicz
George Brzeczyszczykiewicz

Dlatego to coś może obrzydliwie, wstrętnie tańczyć na polskim lotnisku i NIKT, NIC nie robi.

9 dni temu
Katrin Dvir
Katrin Dvir

Mieszkalam w Izraelu kiedy to sie stalo. Mowio sie o tej sprawie dosc duzo w lokalnych mediach. Dokladnie taka wersja byla przedstawiona jak w tym materiale: dziewczyna wyszla z hotelu sama na spacer po miescie na papierosa. Doszla do placu budowy gdzie pracowal Palestynski Arab (nielegalnie przebywajacy na terenie Izraela, co jest tam bardzo czeste, poniewaz do budow czesto zatrudniaja sie nielegalnie palestynczycy w izraelu,bo jak wiadomo w AP brakuje pracy). W wersji izraelskiej bylo, ze on ja zagadnal,a one spytala go o ogien. Wywiazala sie jakas rozmowa,potem szamotanina. On ja udusil apaszka i uciekl. Moze byc tak,ze policja izraelska nie wydaje dokumentow, bo jak wiadomo jesli sprawa dotyczny Palestynczyka to czesto sa w to wmieszane watki podejrzenia o terroryzm,a takich informacji wladze tam strzega.

9 dni temu
Jan Szczerba
Jan Szczerba

yzraelskie śledztwo (:

9 dni temu
AZZI MAPENTARY
AZZI MAPENTARY

chłop ma głos jak wawrzyniak

9 dni temu
Maria Paul
Maria Paul

Jaki Wawrzyniak

7 dni temu
Jan Szczerba
Jan Szczerba

kto normalny wyjeżdża do ba/ ndyckiego kraju ?

9 dni temu
Magdalena Tunkiewicz
Magdalena Tunkiewicz

W końcu jakiś dobry i bardzo interesujący materiał. Bez aktorów, z których jeden ma głos starszego pana a zazwyczaj gra kogoś młodego, a zamiast tego wstawki z wypowiedziami osób mających coś wspólnego ze sprawą: super!!! Tak trzymać! Pozdrawiam serdecznie!

9 dni temu
Maggie Lu
Maggie Lu

2000 lat temu biedna 14 letnia żydówka w zaawansowanej ciąży mogła urodzić Króla w stajni na pustyni ale grupa polskich pielgrzymów w Ziemi Świętej nie mogła się przespać w 8 osób w dormitorium 4 gwiazdkowego hotelu w Nazarecie. Taak wiem zaraz ktoś napisze : płacę i żądam , ale przecież tam był biskup... właśnie biskup pierwszy powinien się zgłosić na ochotnika w tej sytuacji do spania w dormitorium. Ciekawe czy gdyby zostali w 4 gwiazdkowym hotelu tej tragedii dałoby się uniknąć. Może przenosiny do drugiego hotelu zaczęły niekorzystny splot okoliczności dla dziewczyny.

9 dni temu
City Rocker
City Rocker

Serwus Marcin, Co powiedziałbyś na odcinek węgierskim mordercy Beli Kiss? W Wikipedii znajduje się przypis do źródła historycznego (Kuryer Codzienny 17.05.1916). Może Cię zainteresuje? Pozdrawiam

9 dni temu
Antaria
Antaria

Pierwszy raz słyszę o sprawie Darii. Brawo Marcin! I brawo dla Pana Michała za pamięć o dziewczynie.

9 dni temu
arlecia
arlecia

Opowieści z rodzinnego miasta:) Poproszę:3

9 dni temu
Jolanta Petrykowska
Jolanta Petrykowska

W Polsce wszyscy powinni znač hebrajski , to sobie przetłumaczą dokumenty , przecież.

9 dni temu
Jason Burton
Jason Burton

@Kinga Egbe to była ironia, ja pierdole XD

5 dni temu
Jadwiga krzetowska
Jadwiga krzetowska

Wystarczy angielski !!!

5 dni temu
Kinga Egbe
Kinga Egbe

Tez tak uwazam. W ogole Do szkol powinni wprowadzic! A nie czlowiek jedzie na pielgrzymke i nix nie rozumi.....

9 dni temu
rapanuja03
rapanuja03

Moim zdaniem dziewczyna się z kims umówiła,ewidentnie sprcjalnie została w hotelu,szykowała się na spotkanie....ten skazany to kozioł ofiarny...

9 dni temu
Ingalill
Ingalill

Mam podobne odczucia! Pierwsze co pomyslalam, ze poznala kogos juz rpzed wyjazdem w internecie i specjalnie sie zglosia na te pielgrzymke/wycieczke zeby "przy okazji" spotkac sie z kimś. Zdecydowanie szykowala sie szybko do wyjscia - pewnie ktos zadzwonil "czekam na dole" , wiec szybko rzucila wszystko i pojechala...

3 dni temu
Kinga Egbe
Kinga Egbe

Moze tak a moze nie...

9 dni temu
Paweł Adamowski
Paweł Adamowski

No oczywiście ...kogo innego żydzi by obwinili jak nie Palestyńczyka? Ale brzydki ten świat...

9 dni temu
Aleksandra Jędruszewska
Aleksandra Jędruszewska

Marcin, Michał dziękuję za przedstawienie tej sprawy. Szok... Mieszkam w kraju , gdzie jest od groma muzułmanów, Żydów..no, ludzi wielu ras i tradycji religijnych. Od 6 lat obserwuje ich na co dzień, pracuje z nimi. Niby są zasymilowani z Europejczykami, ale tyle już było tu napaści i zbrodni na tle rasistowskim, że nigdy nie będę czuła się jak "u siebie". Pozdrawiam, dzięki !

9 dni temu
Ida Borejko
Ida Borejko

@Lena S. Gratuluję, zapewne wszystkie napadnięte i zgwałcone dziewczyny i kobiety mogą pani zazdrościć.

3 dni temu
Lena S.
Lena S.

@Ida Borejko juz pisze , zalew zegrzynski trasa , kobialka - moja wies jezdzilam tam rowerem ,wracalam w nocy I nie bylo klopotow przez5 lat 2007-12

4 dni temu
Ida Borejko
Ida Borejko

Jasne, w Polsce przecież takie historie się nie zdarzają. W Polsce nie gwałci się kobiet i nie zabija. W Polsce kobieta może spokojnie w dzień biegać po parku czy Lesie Kabackim i nic jej nie grozi. Ciekawe 🤔Mieszkam tu od urodzenia, wiele lat i nigdy sama nie pobiegnę ani nie pojadę rowerem do lasu czy innego miejsca na uboczu. Może pani nie mieszkająca od lat w Polsce doradzi mi, gdzie bezpiecznie sama mogłabym pobiegać czy pójść na spacer?

5 dni temu
Aurelia Szyler
Aurelia Szyler

Witam serdecznie! Panie Marcinie bardzo dziękuję za bardzo wstrząsająca historia zamordowania Darii. Izrael, niestety traktuje sprawę przedmiotowo i utrudnia polskie dochodzenie. Szkoda dziewczyny, bo znalazła się w złym czasie i miejscu - na obczyźnie, a wladze zamiatają takie sprawy pod dywan. Żal mi rodziny, która musiała się zmagać z tragedią. Miał być piękny wyjazd do Izraela 💟 Dziękuję pięknie za przedstawiony materiał i pozdrawiam serdecznie 💞

9 dni temu
Kinga Egbe
Kinga Egbe

Prosze tak brzytko nie pisac. To bardzo niegrzecznie......

9 dni temu
George Brzeczyszczykiewicz
George Brzeczyszczykiewicz

@Aurelia Szyler "piękny wyjazd do Izraela"??? Co za bzdura!!! Wyjazd tam, to "wakacje" w kloacznym dole!

9 dni temu
Piotr Nachel
Piotr Nachel

Taa. Wiadomo że wszystko idzie na konto Palestyny. Wszędzie polityka..lzrael nie odpuści takiej okazji aby oczernić Palestyńczyka. Nie wierzę że on to zrobił. Nic tu się nie klei

9 dni temu
Max D
Max D

Dlatego tak ważne są dobre stosunki międzynarodowe. W Izraelu mają tak samo upolitycznioną prokuraturę jak w Polsce, to przykre ale zawsze cierpi na tych zgrzytach śledztwo. Ktoś z komentujących napisał, że oni mają najlepszą policję na świecie, to nieprawda. A co do wywiadu hehe, kto wie, ale chyba nie w tym przypadku ;-)

9 dni temu
Kamilla M.
Kamilla M.

Myślę, że tak. Mają dużo kasy i przeznaczają ją dla policji.

9 dni temu
Kinga L
Kinga L

Bylam na wycieczce w Izraelu. Nie zauwazylam tam zadnego godnego uwagi meżczyzny.. Nie wiem jak mogą się komuś podobać

10 dni temu
Polski Czerstwy Cham
Polski Czerstwy Cham

23 latka ma od taty telefon "awaryjny" aby mógł się dodzwonic? Tatus przeżywa że dorosla córka poszla na spacer bez zgody ?

10 dni temu
bacus87
bacus87

Odwróćmy sytuacje, i przepuśćmy że młoda dziewczyna z Izraela przyjeżdża do polski z wycieczka do Oświęcimia, zostaje zamordowane, a śledztwo prowadzone jest tak jak to w Izraelu, co by się wtedy stało? Odpowiedzcie sobie.

10 dni temu
Bernarda Przybyła-Zaremba
Bernarda Przybyła-Zaremba

Oj cały świat dowiedziałby się o polskim antysemityźmie. Opowiadały 14 letnie dziewczyny pielgrzymujace do Ziemi Świętej zajście kiedy celnik wyzywał ich od prostytutek. Czy taka sytuacja byłaby możliwa w Polsce???

7 dni temu
Roza K
Roza K

Sprawa byłaby powszechnie rozgłaszana w świecie jako wielki dowód polskiego antysemityzmu, no i jasne , że winnym okrzyknięto by Polaka oczywiście . I wystawiono by nam cenę ile trzeba zapłacić, bo im zwykle chodzi tylko o kasę, a nie o ofiarę .

7 dni temu
Teresa dSR
Teresa dSR

Ci z izraela zrobili by Sodome i Gomore z naszego kraju!!!!!!!!

7 dni temu
anna kowalska
anna kowalska

Dziwne dziwne że nie zbadali telefonu Darii...

10 dni temu
Maciej, poprostu
Maciej, poprostu

Witam.. To że ktokolwiek widział jak Daria opuszcza hotel, to czysty przypadek, nikt miał o tym nie wiedzieć.. Trudno powiedzieć jaki miała pomysł na ten wieczór.. Można się jedynie domyślać, że Jej planów nie zaaprobowały ojciec.. Stosunek izraelskich władz do całej sprawy jest dokładnie taki jak widać.. - "Nie jesteśmy w Uni"( więc nie musimy być empatyczni, dokładni i rzetelni..) Pozdrawiam..

10 dni temu
Filip Bialasik
Filip Bialasik

on ma głos jak Cejrowski

10 dni temu
RADIO WIADRO
RADIO WIADRO

To samo skojarzenie. Pzdr.

7 dni temu
Krzysztof Wolniakowski
Krzysztof Wolniakowski

Bardzo mi się nie podoba to że pielgrzymka trwała dalej mimo nie wyjaśnienia sprawy. Zastanawiający jest też powrót Janiaka.

10 dni temu
The Space Channel
The Space Channel

no coz. Polska jest traktowana przez powazne panstwo jakim jest Izrael jak typowy bantustan, republika bananowa. Sami sobie jestesmy winni, ze tak nas traktuja

10 dni temu
Katarzyna Jarosz
Katarzyna Jarosz

W 2014 roku byłam z wycieczką w Hiszpanii. W hotelu poznałam grupę Polaków z którymi rozmawiałam a w wolny dzień wybrałam się nawet do miasta. Niestety jeden z tych Panów uznał, że skoro jestem singielką to pewnie szukam przygód. Zaczęły się flirty z podtekstami. Zaproponował, żebym...przeniosła się do niego do pokoju. Na początku uznałam to za głupi żart i po prostu ograniczyłam kontakt. Do czasu. Pewnego wieczoru wsiadam do windy i jadę się przebrać przed kolacją. Spotykam jego. Zbliża się, patrzy na mnie z takim obłędem i mówi " proszę bądź dziś ze mną". Sparaliżowało mnie i po prostu wybiegłam. Przy kolacji powiedziałam jednej z dziewczyn, co się dzieje i poprosiłam, żeby mnie odprowadziła do pokoju. Po godzinie...23 zaczęło się usilne dobijanie do drzwi. Na szczęście ustało. Rano gdy znów się przyczepił nie wytrzymałam i powiedziałam, żeby sobie zapamiętał że nie zamierzam spędzać z nim wieczoru ani tym bardziej nocy. Usłyszał to jeden z uczestników naszej wycieczki i podobno nagadał facetowi do słuchu na tyle skutecznie, że dał mi spokój. Do czego zmierzam. W przypadku Darii to też mógł być turysta z Polski, który chciał wakacyjnego romansu, a ona odmówiła, więc zginęła.

10 dni temu
Konczita Kiełbasa
Konczita Kiełbasa

@agnieszka marczyk Ja też podczas wycieczki w Barcelonie miałam ostrą jazdę z namolnym Hiszpanem który myślał że każda blondynka poleci na jego śniadą urodę ale się mocno pomylił.

8 dni temu
agnieszka marczyk
agnieszka marczyk

Współczuje ci bo znam temat kiedyś podczas wakacji we Włoszech upatrzyło sobie mnie dwóch namolnych Włochów którzy nagabywali mnieniemal przy każdej okazji i składali namolne propozycje. W pewnym momencie zaczęłam się bać i powiedziałam o tym kilku kolegom z wycieczki którzy tak skutecznie wyperswadowali tym Włochom ich zamiary że więcej się nie pokazali. Nawet nie chce mi się myśleć co by było gdyby innych Polaków nie było w tym hotelu i zdana bym była tylko na siebie.

8 dni temu
Elizabeth Phillips
Elizabeth Phillips

no, Palestynczyk, wiadomo! jakze inaczej! Sluzby izraelskie slyna ze swoich taktyk,brutalnosci i nienawisci do Goj, w szczególności do Palestynczykow...Istny koszmar! Milicja za czasow komuny w porownaniu ze sluzba izraelska czasow dzisiejszych to bratnie dusze...

10 dni temu
Anna Mathew
Anna Mathew

wrobili Palestyńcyka!!! No przecież to nie możliwe, żeby jakiś Eskimos popełnił morderstwo, prawda?

10 dni temu
Katarzyna Zięba
Katarzyna Zięba

No nie bo tam nie mieszka .

14 godzin temu
PaTuSjA :D
PaTuSjA :D

Cos tu strasznie smierdzi... Prawdy juz sie nie dowiemy... Szkoda dziewczyny...

10 dni temu
Ania Goszczynski
Ania Goszczynski

@Ktoś Tam Po cholerę tam jechali😓⁉️ ziemią świętą jest Polska❗️♥️🇵🇱

Dzień temu
PaTuSjA :D
PaTuSjA :D

@Ktoś Tam również

8 dni temu
Ktoś Tam
Ktoś Tam

Szkoda chłopaka...

8 dni temu
Doda Doda
Doda Doda

Dziękuję za podkast🍒🍒🍒

10 dni temu
Zofia Muszyńska
Zofia Muszyńska

Daria była moją kuzynką. Rodzinie została przekazana informacja, że chłopak przyznał się ojcu i wujowi do zbrodni, a ci wydali go policji, ale jak wyglądał przebieg wydarzeń dokładnie nie wiadomo.

10 dni temu
Pan Teides
Pan Teides

Jeśli służby tuszowały tę zbrodnię to oni używają technik manipulacji. Celowo wprowadzają na fałszywe tropy w ich terminologii nazywa się to legendowanie. Przychodzą do głowy działania naszych UBeków którzy wymyślali różne legendy przy zabójstwach politycznych aby osłonić prawdziwych sprawców.

Dzień temu
Awar63 awar
Awar63 awar

@Kinn Koo cyklistów

7 dni temu
Teresa dSR
Teresa dSR

@Awar63 awar Zgadzam się z tobą

7 dni temu
Teresa dSR
Teresa dSR

Zofia ty sama w to nie wierzysz Palestyńczyk kupa śmiechu

7 dni temu
Kinn Koo
Kinn Koo

@Awar63 awar i skąd się to wzięło, że zawsze Arab winny?

8 dni temu
Tomasz Buczek
Tomasz Buczek

Wyrazy współczucia dla rodziny, niestety schematyczna sprawa. Kolejna ofiara lewicowej propagandy...szkoda dziewczyny.

10 dni temu
Michał Wasilewski
Michał Wasilewski

Szkoda, że na tidalu nie pojawiają się owe podcasty ;(

10 dni temu
Piotr Rzecki
Piotr Rzecki

Polska mogłaby się postawić i twardo zażądać materiałów z tej sprawy ale przecież to niesie za sobą konsekwencje: odpowiedzialność, dorosłość. A przecież wojtyła, jezusek, kościół uwielbiony no i przede wszystkim ta "czarna madonna" matka Polski do której ten wybrany naród się ucieka... a szczególnie pod jej spódnicę ;) i tyle krzywd w tym narodzie w którym "bóg tak sobie umiłował" :) dopóki będzie rządził kościół ze swoimi zabobonami będziemy zawsze uważani za idiotów.

10 dni temu
Katarzyna Zięba
Katarzyna Zięba

Polska ambasada mogła się tym zająć ale pewnie się jej nie chciało

13 godzin temu
Krystian Nadstawek
Krystian Nadstawek

Musze Cie zasmucić, ale słyszałem już to na którymś podcastcie jakieś dwa dni temu..

10 dni temu
Ultra
Ultra

Nigdy samemu sie nie wychodzi w takich dzikich krajach

10 dni temu
Maria Zwolińska
Maria Zwolińska

@Paweł Adamowski nawet w nie dzikim,samotnie nie wychodzi się z hotelu.

5 dni temu
Kamilla M.
Kamilla M.

@Paweł Adamowski oh Mann😆

9 dni temu
Paweł Adamowski
Paweł Adamowski

Dobrze powiedziane - żydowska ziemia to dziki kraj

9 dni temu
Małgorzata Rzepka
Małgorzata Rzepka

Gdyby w Polsce doszło do takiego zdarzenia i polska policja zachowywała się tak jak izraelska to Gazeta wyborcza i reszta lewackiego ścieku dostałyby orgazmu, a nasza wierchuszki rządowa i kościelna szła by na kolanach w ramach pokuty. Przypominacie sobie jak menel wybił szybę w synagodze w Gdańsku? Adamowicz z biskupem w towarzystwie mediów, żeby korzenni na całym świecie widzieli (bo o tym zdarzeniu pisała cała prasa amerykańska) uroczyście ja wprawiali, a na ręce im patrzył rabin.🤭 Po jakim czasie ktoś oblał farbą kościół i ani Adamowicz, ani biskup, ani rabin nie zmywaki jej, a ameryanskie media nie dudu. No bo czym się jarać to tylko świątynia gojów, a goj to gorzej niż pies.

10 dni temu
bzyq74
bzyq74

Ciekawe jakby podobna sprawa miała miejsce w Polsce z zabiciem Żyda i wysłano by dokumenty policyjne po 4 latach w języku polskim.

10 dni temu
Awar63 awar
Awar63 awar

W Izraelu z polskim bez problemu sobie by poradzili. Tam do niedawna część prasy wychodziła po polsku

9 dni temu
Klaudia M
Klaudia M

Podoba mi się nowa forma ze wstawkami wypowiedzi osób związanych ze sprawą

10 dni temu
wojtaswrr
wojtaswrr

Jak zwykle w takich przypadkach: szukała i znalazła. A jeśli chodzi o "współpracę" żydstanu z Polakami to jak zwykle państwo z dykty nadat trwa i trwać będzie. Żydzi potrafią wywrzeć nacisk w każdej, nawet błachej sprawie. A polaczki listy piszą... na Berdyczów

10 dni temu
Icek Pan na Polin
Icek Pan na Polin

@wojtaswrr Dziki kraj to macie w Polangladeszu

7 dni temu
wojtaswrr
wojtaswrr

@Katarzyna Zięba W obcym, dzikim kraju wyszła sama nie mówiąc nikomu gdzie i po co idzie, nie znając języka itd. Tak się zachowuje rozsądny człowiek? W większości takich wypadków ofiary przyczyniają się (ułatwiają) sprawcy dokonanie przestępstwa. Trzeba być ostrożnym i czujnym w Polsce, unikać sytuacji i miejsc w których zostaniemy osaczeni. A tym bardziej w krajach dzikich. Wyciągnij wnioski z tej historii dla siebie, żeby nie było następnej tragedii. Beztroska i zbyt duża pewność siebie jest zgubna. Czytam teraz książkę o T. Bundim i wniosek jest podobny (oczywiście pomijając to że Ted był bydlakiem) ostrożne, rozsądne kobiety uniknęły śmierci tylko dlatego że myślały logicznie i nie uległy nagabywaniom obcego, uroczego mężczyzny

10 dni temu
Katarzyna Zięba
Katarzyna Zięba

Co znaczy szukała i znalazła.Szla ulica i bydle na nią napadło bo nie przyzwyczajony że kobieta pod wieczór idzie sama,dostał małpiego rozumu to jego wina tylko i wyłącznie.

10 dni temu
mamaiwa marlena1
mamaiwa marlena1

Wiadomo,ze Palestyńczyk. Jakze by inaczej. Znakomity israelski wywiad i bez świadkow odnajduje mordercow. Ciekawe gdyby w Polsce zabito źydowska turystke co by sie dzialo i jak larum było by w światowych mediach odegraneI ciekawe,ze Israel nie nalezy do Europy w żaden spodob a swoich wyjców na Eurowizje zawsze wystawia.

10 dni temu
Katarzyna Zięba
Katarzyna Zięba

Wujek mordercy go sypnol zadzwonił na policję ,powiedział też gdzie ukryte są zwłoki.Zwykly przygłup bez szkoły z budowy gdzie cegły podawał nietrudno go było znaleźć.

10 dni temu
ruchupl
ruchupl

Uwielbiam

10 dni temu

Kolejny

Zemsta  modelki | KRYMINATORIUM

34:37

Zemsta modelki | KRYMINATORIUM

Kryminatorium - podcast kryminalny

wyświetleń 102K

"Chciał ją wychować" - Sprawa Włodzimierza Z.

34:56

Migos - Straightenin (Official Video)

4:17

Migos - Straightenin (Official Video)

MigosVEVO

wyświetleń 1,8M

Kwiat Jabłoni - "Przezroczysty świat"

4:22

Kwiat Jabłoni - "Przezroczysty świat"

Kwiat Jabłoni

wyświetleń 174K

Sprawa rodziny Flactif | Podcast

56:48

Sprawa rodziny Flactif | Podcast

Aga Rojek

wyświetleń 44K

Koreański ZODIAK - śledztwo prowadzone przez 30 lat | #141 SERYJNI

30:31

Koreański ZODIAK - śledztwo prowadzone przez 30 lat | #141 SERYJNI

Kryminatorium - podcast kryminalny

wyświetleń 134K

Sprawa Anity Cobby | Podcast kryminalny

36:14

Sprawa Anity Cobby | Podcast kryminalny

Lucy Phere

wyświetleń 14K

Porwanie "Orlątka". Sprawa Charlesa Lindbergha | ZAGINIĘCIA

38:44

Porwanie "Orlątka". Sprawa Charlesa Lindbergha | ZAGINIĘCIA

Kryminatorium - podcast kryminalny

wyświetleń 159K

Bystry spod celi. Dalsze losy uciekinierów z Alcatraz | KRYMINATORIUM

41:10

Bystry spod celi. Dalsze losy uciekinierów z Alcatraz | KRYMINATORIUM

Kryminatorium - podcast kryminalny

wyświetleń 237K

odc.22: Do czego chcesz się przyznać, Daniel? | podcast kryminalny | Wielkopolska 2002

52:01

odc.22: Do czego chcesz się przyznać, Daniel? | podcast kryminalny | Wielkopolska 2002

Polska Na Faktach - Historie nie tylko Kryminalne

wyświetleń 28K

Historia "Trupiej farmy" | KRYMINATORIUM

36:18

Historia "Trupiej farmy" | KRYMINATORIUM

Kryminatorium - podcast kryminalny

wyświetleń 101K

#22 Zaginięcie Iwony Mogiły Lisowskiej [Podcast kryminalny]

24:07

#22 Zaginięcie Iwony Mogiły Lisowskiej [Podcast kryminalny]

Motywy Zbrodni - Podcast kryminalny

wyświetleń 21K

Migos - Straightenin (Official Video)

4:17

Migos - Straightenin (Official Video)

MigosVEVO

wyświetleń 1,8M

Kwiat Jabłoni - "Przezroczysty świat"

4:22

Kwiat Jabłoni - "Przezroczysty świat"

Kwiat Jabłoni

wyświetleń 174K

Co mówią PSY: W LESIE

5:23

Co mówią PSY: W LESIE

Spółka ZOO

wyświetleń 174K

ten Stan

3:46

ten Stan

sanah - Topic

wyświetleń 149K

HARIBO ZAŁOŻYŁ MI BALACHĘ!

25:50

HARIBO ZAŁOŻYŁ MI BALACHĘ!

Wojtek Gola

wyświetleń 155K