Przemyślenia Niekrytego Krytyka: RANDKA W CIEMNO 19

  • Opublikowany 22 dni temu

    Niekryty Krytyk

    Trwanie: 16:38

    Zamów książkę "Monologi w Stereo":
    wydawnictwocreativus.pl/
    Zostań Patronem/Wspieraj przez YT PATRONITE
    🥂: patronite.pl/niekryty/
    INSTAGRAM 👣 on 📷 @niekrytyk
    Biznesowe/muzyka: ✍️📧 niekrytykrytyk@gmail.com
    Intro/outro: plfree.info/cycle/bGB2adR428CbsNU/wideo.html
    😘 🧠 Fragmenty utworów należą do ich prawnych właścicieli i zostały wykorzystane wg prawa cytatu (art.29 ust.1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

maromaro1337
maromaro1337

Umówiłbym gościa lecącego na ogonie komety z babką, która ma bioprądy w rękach. Nagrodą byłby darmowy kurs radiestezji i 5 odpromienników Białego Ozyrysa.

21 dzień temu
Mieszko Wiśniewski
Mieszko Wiśniewski

I żółty ?:D i żydowski ?:D i Ozyrys Lgbt ?:D Czy Ozyrys robił test na Covid 19 ?:D

8 dni temu
Mieszko Wiśniewski
Mieszko Wiśniewski

odpromienniki Białego Ozyrysa :D, był też czarny ?:D

8 dni temu
Filip
Filip

Dodaj jeszcze drugą brodę Gandalfa i półPierścień (tak TEN pierścień)

18 dni temu
Paweł Kaźmierski
Paweł Kaźmierski

Ciekawa ta twoja muzyka:)

21 dzień temu
zbieram na przycisk na youtuba bo jestem idiotą
zbieram na przycisk na youtuba bo jestem idiotą

Witam

15 godzin temu
teha cynek
teha cynek

"mam w rękach bioprądy" płakałem ze śmiechu 🤣

2 dni temu
Marta Singh
Marta Singh

Po chwili załapałam tekst o judo i ryknęłam śmiechem aż mój królik podskoczył.

4 dni temu
Magdalena Hanus
Magdalena Hanus

Maromaro znam z gitarowania polecam

5 dni temu
Filip Kargul
Filip Kargul

O ty dziadzie. Samych swoich hejtujesz?!

5 dni temu
PoProstuMateuszKtóryLubiCebule Potężny Dominator
PoProstuMateuszKtóryLubiCebule Potężny Dominator

Szanuje za Slipknota

6 dni temu
bartolcool
bartolcool

Nie było kiedyś odcinków rwc w których były video relacje z randek?

6 dni temu
Roman Złodziej
Roman Złodziej

Czy ludzie kiedyś byli tacy cringowi? Ja wtedy chodziłem do przedszkola i nie pamiętam.

7 dni temu
I'm a raccoon
I'm a raccoon

O boże, ta wstawka z Dahmerem XD

8 dni temu
Mieszko Wiśniewski
Mieszko Wiśniewski

Hitler miał czarny pas w judo ?:D Niekryty bawi i uczy :D :D :D

8 dni temu
Mieszko Wiśniewski
Mieszko Wiśniewski

koleś od komety napewno ma dobre narkotyki :D

8 dni temu
Mieszko Wiśniewski
Mieszko Wiśniewski

To raczej ona jego miała do królestwa zaprosić ?:D Marek ma źródełko ?:D Oni już wtedy byli nowocześni ?:D

8 dni temu
Mieszko Wiśniewski
Mieszko Wiśniewski

MMMM Randka w ciemności. Gwałty w parku.... jupi, juhu!!! :D

8 dni temu
Adam
Adam

Ta Karolina to fajna, ciekawe jak wyglada teraz

8 dni temu
jogipumba
jogipumba

Kasia wygląda jak typowa nauczycielka polskiego

8 dni temu
Faustyna
Faustyna

Ciekawe, co sobie myślą uczestnicy Randki, podczas oglądania takich odcinków? xD

9 dni temu
Its. Me
Its. Me

To najgorszy kandydat ever

10 dni temu
Boginka a
Boginka a

OMG SLIPKNOT!🥰🖤

10 dni temu
zeron
zeron

haha

10 dni temu
Maya a
Maya a

14:24 oh god jaka pięknaa ciekawe jak teraz wyglada

11 dni temu
Biedronka
Biedronka

Tata powiedział mi, że jeśli już chcę sobie zrobić tatuaż, to w jakimś mało znaczącym miejscu. Dlatego zrobiłam go sobie w Piotrkowie. 😁

12 dni temu
OldCandy 17
OldCandy 17

- Komedia, ale całkiem o innym tytule - Lista Schindlera? XDDD

13 dni temu
jendker89
jendker89

również pozdrawiam. widz z piotrkowa

14 dni temu
PatrZDZ TV Videos
PatrZDZ TV Videos

Pozdrawiam mieszkańców Piotrkowa Trybunalskiego. :)

14 dni temu
hagen160
hagen160

Film o mnie? "Władca przegrywów drużyna spierdolenia"

15 dni temu
Getsuga Tenshou
Getsuga Tenshou

3:30 byłem przekonany że Niekryty odpowie 'chloroform'.

16 dni temu
Dawid Magrian
Dawid Magrian

WItam Maćku mam dla ciebie linka do odcinak trudnych spraw z twoim bohaterem DARIUSZEM :) https://programtv.onet.pl/tv/trudne-sprawy-484961

16 dni temu
Emilia Humięcka
Emilia Humięcka

Trudne sprawy odc 1016 z Dariuszem!!!!!

16 dni temu
Wiktoria Szczepańska
Wiktoria Szczepańska

Niekryty! Trudne sprawy odc. 1016 !!!!

16 dni temu
Kinga Maroń
Kinga Maroń

Trudne Sprawy odc. 1016 WYSTĘPUJE DARIUSZ!!!!!!!11111111!!!1111JEDENJEDENJEDEN1111!!!!

16 dni temu
Bartek Marcinkiewicz
Bartek Marcinkiewicz

Niekryty krytyk zrobisz odcinek z trudnych spraw sezon XXl, odc. 1016 ? tam jest twój ulubiony bohater, twój super man, twój mistrz o imieniu Dariusz 😀😂

16 dni temu
MACIEK KLARSKI
MACIEK KLARSKI

Niekryty odcinek 1016 trudne sprawy jeśli go nie obejrzysz to wrzucam suszarke do wanny i wszystkie osoby które polubiły ten komentarz

16 dni temu
Bob Bulder
Bob Bulder

Bujaaa sz

16 dni temu
Fan futbolu 12
Fan futbolu 12

Niekryty dawaj odcinek 1016 trudnych spraw, jest Twój ulubiony aktor ❤️

16 dni temu
Ewa Xxx
Ewa Xxx

Niekryty obejrzyj koniecznie odcinek 1016 trudnych spraw, nie pożałujesz 😁

16 dni temu
macgyvwer tereo
macgyvwer tereo

Trudne sprawy 1016 DARIUSZ❤❤❤❤

16 dni temu
Ażej
Ażej

Trudne Sprawy odcinek 1016 Dariusz tam jest!!!!

16 dni temu
Seba Day's
Seba Day's

Niekryty musisz obejrzeć 1016 odcinek trudnych spraw, mile się zaskoczysz

16 dni temu
Magdalena Plata
Magdalena Plata

Dariusz powraca w sezonie 11 odcinek 1016..😃

16 dni temu
sopran93
sopran93

Powiem krótko ....Sezon 11 odc 1016...Dariusz wrócił !!!!! Chyba wiesz co masz zrobić.

16 dni temu
Aros
Aros

zajebista koszulka

16 dni temu
Chire Cristel
Chire Cristel

Ja mam teorię: W głębi duszy jesteś krokodylem. 😄

16 dni temu
Nataliaa
Nataliaa

Pytanie. Czy był już ten odc z " Dlaczego ja" Gdzie matka z córką wierzyła jakieś wróżby, a ojciec z synem robili sobie z nich jaja? Bo dobry jest xd

16 dni temu
Murkrat666
Murkrat666

A skąd, Niekryty, wiesz, że stringi się tak w jajka wrzynają? Hmmm?

16 dni temu
AlkaponePL
AlkaponePL

Przynajmniej trafił najfajniejszą

16 dni temu
Bolia Fops
Bolia Fops

Gościu taki znany ,że od niego nazwa papierosów camel powstała

17 dni temu
Maciej Piechowski
Maciej Piechowski

Co tam robił Andrzej Gołota ?

17 dni temu
Pvz sr2 Super
Pvz sr2 Super

Niekrytyyyyyy... Jesteś moim ulubionym youtuberem i na dodatek jedynym youtuberem który nie prosi o suby ani o lajki. Jesteś najlepszy UwU.

17 dni temu
Pvz sr2 Super
Pvz sr2 Super

@Bolia Fops Nie wiedziałaś?

16 dni temu
Bolia Fops
Bolia Fops

Zaraz, niekryty jest modelem?

17 dni temu
Mayonez
Mayonez

2:13 Linus Date TIps

17 dni temu
MRDanielo798
MRDanielo798

Piotrków to takie mniejsze łódź bałuty

17 dni temu
Izabela Tomon
Izabela Tomon

Macieeeeeek napewno kazdy by chcial zobaczyc jak im sie tam w tej Tunezji i w Egipcie podobalo i jak kreatywnie spedzali czas🤪😜 Kiedys byly odcinki jak pary opowiadaly o wakacjach wstaw cos takiego pliiiiiiis!!

18 dni temu
KO.
KO.

2:35 O CHOLERA ONA BRZMI I WYGLĄDA JAK TA ASEKSUALNA BABKA Z ODCINKA 7 METRÓW POD ZIEMIĄ

18 dni temu
KO.
KO.

Co Niekryty jeszcze nagrywa? :o

18 dni temu
Czarna Luna
Czarna Luna

Jaki piękny muzyczny wstęp 👍🥰👍

18 dni temu
Iwona Pawlikowska
Iwona Pawlikowska

Andrzej Gołota, Gołota, Gołota....no gdzieś mi się kojarzy...🙄🙄🙄

18 dni temu
Maniek z Kujaw
Maniek z Kujaw

Oglądając ten odcinek Niekrytego dopiero teraz po latach, gdy oglądałem "RwC" jako dzieciak, jaki to był dziwny program

18 dni temu
sotuur aeei
sotuur aeei

Jestem pod wrażeniem pani Beata przyjachała aż z zagranicy

18 dni temu
Roseley
Roseley

Ma Pan bardzo niepokojącą koszulkę..

18 dni temu
sakit 000
sakit 000

za liste jestes bogiem za stonoge masz status ultra pozdrawiam

18 dni temu
sakit 000
sakit 000

Lista shindlera i ludzka stonoga dwa skrajnie różne filmy a tak podobne

18 dni temu
sotuur aeei
sotuur aeei

O co chodzi z tym śmiechem? Śmiech jak śmiech, nic w tym dziwnego. A że wtedy nie nosili maseczek... Omijajcie kurrvide!

18 dni temu
Damian Zaremba
Damian Zaremba

Gdzie jest Gocha ?

18 dni temu
wedkarz krakowski
wedkarz krakowski

Z tą Antarktydą to jest przemyślany pomysł, Beata nie będzie się rozkładać :P

18 dni temu
MrWierch
MrWierch

Ostatnio jeżdżę do dziewczyny przez Piotrków Trybunalski. I miałem taką samą rozkminę jak NK: jedyne, co tam można, to szybko przejechać.

18 dni temu
StarClaudy
StarClaudy

Oj tam nie ma, aż takiej tragedii XD

17 dni temu
King Manul
King Manul

Zaraz, niekryty jest modelem?

18 dni temu
Minimalistyczny Konsument
Minimalistyczny Konsument

To były program ustawiony, bo zawsze wśród widzów siedział dobry kolega, który pokazywał gestami, którą gość ma wybrać. Jak prawa ręka w górze to z prawej, jak lewa to z lewej, a dwie ręce środek, czy coś w tym stylu :-)

18 dni temu
MrSteFanMaj
MrSteFanMaj

Środkowa Pani Karolina - świetna !

19 dni temu
Zwykła dziewczyna
Zwykła dziewczyna

To Slipknot na twojej koszulce czy mi sie zdaje?

19 dni temu
Tymek Fink
Tymek Fink

3:30 Potas, Uran, Tantal, Siarka

19 dni temu
Majsterkowicz BB
Majsterkowicz BB

Kiedyś to nie było takie śmieszne... :D

19 dni temu
KaRo NoVa
KaRo NoVa

Ludzka stonoga

19 dni temu
Sara Bielińska
Sara Bielińska

Niekryty... skomentuj serial paradokumentalny pt. "Dom weselny"... co tam się dzieje...

19 dni temu
Patryk N
Patryk N

😊

19 dni temu
Piotr Man
Piotr Man

O co chodzi z tym śmiechem? Śmiech jak śmiech, nic w tym dziwnego. A że wtedy nie nosili maseczek... Omijajcie kurrvide!

19 dni temu
Devi Divine
Devi Divine

12:32 XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

19 dni temu
Dawid Jurczyk
Dawid Jurczyk

Jak obejrzałem odcinek i w sumie nie dziwię się, że Niekryty jest żonaty. Mając za konkurencję w swoim pokoleniu takich typów jak Ci z filmu tak naprawdę nie miał żadnej konkurencji xD

19 dni temu
Piotr Man
Piotr Man

Powód był inny, zupełnie prozaiczny. Jedna dupa (w brodzie) przestała mu wystarczać.

19 dni temu
Piotr beka
Piotr beka

wiecej szybciej nowych odcinków, potrzebujemy ich, leniuszku moze podwoił bys ilosc odcinków na miesiąc co? Prosimy :D

19 dni temu
Pawel Kania
Pawel Kania

Już wiem dlaczego nie mam jeszcze żony. Nie wykorzystałem szansy w czasach, w których było można mieć każdą....KAŻDĄ LASKĘ jeśli tylko udało się w ciągu całej randki wypowiedzieć choćby jedno logiczne zdanie. Było, minęło :D pozdro Karyny!

19 dni temu
Mydev
Mydev

Tytuł: Sama w domu: pamiętniki z pandemii. Gatunek: zdecydowanie dramat.

19 dni temu
Jasiek Jasiek
Jasiek Jasiek

Niekryty twoje żarty weszły już w stały schemat tego jak wyglądają, może zapodasz coś w starym bądź jakimś kompletnie nowym stylu?

19 dni temu
Makaelion
Makaelion

Już sam Twój glos mnie rozwala

19 dni temu
Kamionki koło Torunia Super Jezioro
Kamionki koło Torunia Super Jezioro

To jest tak żenujące że aż boli

19 dni temu
Piotr Man
Piotr Man

To zmień kanał 😂

19 dni temu
michał bugiera
michał bugiera

zrób odcinek o bajce wilk i zając albo wesele z piekła rodem. to i to dobre do zobczenia

19 dni temu
Natalia Pławiak
Natalia Pławiak

Coś pięknego 😁😁

19 dni temu
A B
A B

6:42 aż się prosi żeby wkleić tu sławetne nagranie z Bonusem xD

19 dni temu
xyz
xyz

media - https://www.youtube.com/watch?v=NVyIAxXmyTQ

19 dni temu
Grzegorz Łuczak
Grzegorz Łuczak

w rękach mam bioprądy

19 dni temu
Siwy
Siwy

Kurw.... Niekryty, Ty Jeszce żyjesz? Ja pier.... chłopie ja pamiętam jak miałaś pampersy w swoich pierwszych programach. Ale ten czas leci. Ty już masz w końcu mleko pod nosem🤪😉

19 dni temu
Oliwier Wawrzyniak
Oliwier Wawrzyniak

Niekryty, skąd wziąłeś taką zajebistą koszulkę?

19 dni temu
Piotr Man
Piotr Man

Nie pytaj, KUPUJ. Nie wiesz, że jest w gratisie do książki?

19 dni temu
kinga055
kinga055

Jak ja bardzo nie wierzę, że ta babka wybrała numer 1 xD

20 dni temu
artysta122
artysta122

Czy ona nie powiedziała - W Hiszpanii omijajcie kovida XDDD za dużo zadużo wszędzie słyszę kovid.

20 dni temu
artysta122
artysta122

Oglądałem za dzieciaka co tydzień jakimś dziwnym trafem zawsze zgadywałem kogo wybierze dana osoba telepatia telekineza ? czy 5G?

20 dni temu
MSX SU
MSX SU

Ludzka stonoga 🤣🤣🤣

20 dni temu
Piotr Man
Piotr Man

Od Zbyszka to Ty się od...czep ;)

19 dni temu
Wiktor Kamiński
Wiktor Kamiński

Kurwa ty żyjesz po jakis 6latach nie oglądania ciebie wyskoczyłeś mi na głównej xD

20 dni temu
Redux
Redux

Chloroform czemu nie chloroform

20 dni temu
swrzesinski
swrzesinski

Inżynier bioprądów nie wybrał? Jak to tak? 🤣🤣🤣

20 dni temu
kaczusia
kaczusia

No typ wydaje sie nudny, a 1 pytanie rozwalilo. Slusznie, niech mowia odrazu ktora umie w gale bez drapania zębami ^^

20 dni temu
kaczusia
kaczusia

Wszechstronne wykształcenie brzmi jakby byl bezdomnym alkoholikiem

20 dni temu
kaczusia
kaczusia

No kobita pyta o film i tytul i tylko ten 1zrozumial pytanie. . "Gosc z różą w zembach.... costam" jak kogos to smieszy, to ma przepslony mozg. Inny bedzie kołdrę ze sniegu robil. No a prowadzący zaczął program gadka o pogodzie. Glos kobity rzucal zarty o znakach zodiaku, a zawodnicy zaczeli od zartow slownych z magnezu jakby mieli z 7lat. I ktos to zmontowal i nikt nie powiedzial "ej troche cringe". Ten co montowal, to moj bohater

20 dni temu
Paweł Bednarek
Paweł Bednarek

Dzięki Maćku za pozdrowienia dla Piotrkowian, w sumie Twoje porównanie idealnie odzwierciedla dziurę, jakim jest moje rodzinne miasto 😅

20 dni temu
Julka
Julka

Piotrków również pozdrawia!! 😂

20 dni temu
Fawlty255
Fawlty255

kojarzy ktoś, z którego roku jest ten odcinek?

20 dni temu

Kolejny

Przemyślenia Niekrytego Krytyka: RANDKA W CIEMNO 17

20:42

Co mówią psy: U FRYZJERA

4:43

Co mówią psy: U FRYZJERA

Spółka ZOO

wyświetleń 300K

Gdzieś to już słyszałem #99: Drugie życie hitów!

7:35

Queen Returns to Royal Duties Days After Duke of Edinburgh's Death

1:22

Przemyślenia Niekrytego Krytyka: IDŹ NA CAŁOŚĆ

21:40

Przemyślenia Niekrytego Krytyka: JAK ZOSTAĆ JUTUBEREM?

22:17

Przemyślenia Niekrytego Krytyka: RANDKA W CIEMNO 16

27:09

Przemyślenia Niekrytego Krytyka: RANDKA W CIEMNO 10

23:28

Przemyślenia Niekrytego Krytyka: RANDKA W CIEMNO 7

19:43

Przemyślenia Niekrytego Krytyka: KOCHANE PIENIĄDZE

22:42

Przemyślenia Niekrytego Krytyka: TRUDNE SPRAWY 6

27:23

Przemyślenia Niekrytego Krytyka: TRUDNE SPRAWY 9

28:51

Co mówią psy: U FRYZJERA

4:43

Co mówią psy: U FRYZJERA

Spółka ZOO

wyświetleń 300K

Gdzieś to już słyszałem #99: Drugie życie hitów!

7:35

Queen Returns to Royal Duties Days After Duke of Edinburgh's Death

1:22

Jak się bawią FAJNOPOLACY? - Lekko Stronniczy 1442

15:05

Gdzieś to już słyszałem #99: Drugie życie hitów!

7:35

ODWIEDZIŁEM MAŁPI RAJ!

21:41

ODWIEDZIŁEM MAŁPI RAJ!

PatecWariatec

wyświetleń 161K

CHŁOP JEST GŁUPI *mondry nie jest*

10:58