KUCHENNA WOJNA Z NOWCIAXEM

  • Opublikowany 4 miesięcy temu

    PatecWariatec

    Trwanie: 15:17

    Cashback serwis LetyShops - letyshops.app.link/patec2
    Wtyczka do przeglądarki - bit.ly/3qL5sIE
    Szakszuka or Die. W dzisiejszym odcinku rywalizujemy z nowciaxem o to który z nas potrafi zrobić lepsza szakszuke. Oboje (bo po szkole muzycznej) lubimy gotować. Który z nas jest prawdziwym szefem kuchni?
    ʕ•ᴥ•ʔ Subskrybuj aby być na bieżąco! ʕ•ᴥ•ʔ
    (づ。◕‿‿◕。)づ Wbijaj na instagrama!
    📸 patec_wariatec

    EKIPA INSTAGRAM:
    • Kasia: fusialka
    • Wujaszek: wujekluki
    • Marcysia: ryskalamarcysia
    • Mini Majk: _minimajk
    • Krzychu: poczciwykrzychu
    • Friz: frizoluszek
    • Weronika: wersow
    • Mixer: therealmixer
    • Marta: murcix
    • Tromba: trombabomba
    • Nowciax: nowciax
    ლ,ᔑ•ﺪ͟͠•ᔐ.ლ

miki trzosowski
miki trzosowski

to co zrobił patec to nie szakszuka tylko jajecznica z pomidorami

Dzień temu
Marysia 69
Marysia 69

Tromba mówil że nie lubi pomidorów a teraz jakoś je normalnie zjada

4 dni temu
Olaf Bot
Olaf Bot

Tromba je pomidory

10 dni temu
Siemano Kolano
Siemano Kolano

Oj ten sam uczuć morda patec, spływ morderca, jebać goryle łapska, z fartem.

10 dni temu
wilk 15
wilk 15

friza

12 dni temu
Magda Król
Magda Król

Ok

15 dni temu
Julia Sułkowska
Julia Sułkowska

Cały początek marzyłam żeby ktoś poprawił Ci tę zawiniętą kurtkę...

15 dni temu
Mariola Stefanska
Mariola Stefanska

Patec mòj faworyt

16 dni temu
NorkaS
NorkaS

Czm tromba jest z jury jak nie lubi pomidorów?

22 dni temu
gonhak
gonhak

chujowe przepisy wyszeł mi podgrzewany whiskas

23 dni temu
Bartosz Hyża
Bartosz Hyża

szakszuka jest żydowska

29 dni temu
Gabrysia Trojan
Gabrysia Trojan

Ja gdy widze reklame leti szops (nie wiem jak sie to pisze nieważne) I moja mina😡 znam joz ta reklame na pamiec xddddd. DOBRZE ZE MOZNA POMINĄĆ😉😏

Miesiąc temu
kuba jarosz
kuba jarosz

kudłaty :D

Miesiąc temu
Maja Bańka
Maja Bańka

friz

Miesiąc temu
NeRo Nerdo
NeRo Nerdo

sadge patecki nie wygrywa

Miesiąc temu
Wiktoria Zujewska
Wiktoria Zujewska

friz albo wersow

Miesiąc temu
Bfvbgvwb Gfbfvn
Bfvbgvwb Gfbfvn

Letirzopy

Miesiąc temu
Karolina Habowska
Karolina Habowska

Tu są osoby które zawsze omijają reklamę lety shop🤪 👇👇👇

Miesiąc temu
Angelika Angelika
Angelika Angelika

Miesiąc temu
Oliwia Tomczyk
Oliwia Tomczyk

7:14 jak to apetycznie wygląda🥺♥️

Miesiąc temu
Igor Hetmanczyk
Igor Hetmanczyk

tromba zjadł pomidory

Miesiąc temu
Julia Przybylska
Julia Przybylska

Ale ze Tromba zjadł pomidory?!

Miesiąc temu
Igor MaZi
Igor MaZi

Ale że bez kitu

Miesiąc temu
Roksana Ladach
Roksana Ladach

Chłop co zrobił w biedrze zdjęcie ze swoimi domownikami hahah

Miesiąc temu
Kasia
Kasia

Szakszuka jest tunezyjska 🤫

Miesiąc temu
irek zimniok
irek zimniok

Patec zrobil lepsza ale nowciaksowi musieli poslodzic za dobre foty

Miesiąc temu
Tomasz Rzeminski
Tomasz Rzeminski

Patec pamiętaj mam ss hahh

Miesiąc temu
Kacper Koziura
Kacper Koziura

Patec! Wzywam Cię na pojedynek 👨‍🍳😅

Miesiąc temu
Adam Janecki
Adam Janecki

niezłe staropolskie awokado xd

Miesiąc temu
Ola Łubczonek
Ola Łubczonek

Zrób krem paprykowy z Martą

Miesiąc temu
rokabet XD
rokabet XD

ALE DO SZAKSZUŁKI NIE DAJE NIE SERA KURWA HAHAH DO KOŃCA

Miesiąc temu
Matylda Gałka
Matylda Gałka

Macie tam dwie kuchnie nie moglibyście na raz robić aby były ciepłe oba

Miesiąc temu
Mary_ May
Mary_ May

pestki były mocne

Miesiąc temu
Lea Opas
Lea Opas

patec wlasnie robie twuuj przepis krok po kroku ;)

Miesiąc temu
Wiktoria Koprowska
Wiktoria Koprowska

jury chyba coś przyjarało przed ocenianiem

2 miesięcy temu
xdxdxd xddd
xdxdxd xddd

Mocny odcinek

2 miesięcy temu
Franek Janek
Franek Janek

kurw* i jestem głodny a jest północ

2 miesięcy temu
Nadia Mostaller
Nadia Mostaller

Ja chciałabym żeby na kolejnej walce kuchennej wstąpił ty i Friz

2 miesięcy temu
Małgorzata Wojsław
Małgorzata Wojsław

czy każdy przededmiot zwiążany z gotowaniem ma historie

2 miesięcy temu
Werki Werki
Werki Werki

więcej takich odcinków #kuchenerewolucjepateckiego

2 miesięcy temu
Kacper Szplit
Kacper Szplit

ale ladnie czytal jednym oczkiem reklame

2 miesięcy temu
Niko La
Niko La

Patec na początku: pomidory, jajka, bułeczki to co dalej dołożymy to czysta dowolność Patec na koniec: JA NIE PRÓBUJĘ PRZEKUPIĆ JURY SEREM

2 miesięcy temu
Marzena G
Marzena G

Nie oglądam za dużo ekipy ale odcinki Pateca z Nowciaxiem są zajebiste i odrazu poprawiają mi humor

2 miesięcy temu
Brajaneq BS
Brajaneq BS

Ej ale szakszuka jest z Tunezji a nie Turcji 😂😂 5:06

2 miesięcy temu
Szczurek Jumper
Szczurek Jumper

naj seria

2 miesięcy temu
xd DawidiX
xd DawidiX

#5:11 yyyy soy good :) pozdro

2 miesięcy temu
Lena M
Lena M

Ale że tromba je pomidory

2 miesięcy temu
Konrad Bolek
Konrad Bolek

Co to szakszuka xd

2 miesięcy temu
GOTUJ Z GAPCIĄ
GOTUJ Z GAPCIĄ

najlepsza werka w tej minucie 12:25 xd

2 miesięcy temu
Milena Jamińska
Milena Jamińska

Patec i Marta

2 miesięcy temu
Kinialke eee
Kinialke eee

Oryginalna szakszuka w Turcji jest delissssimo

2 miesięcy temu
maximus5901
maximus5901

wlasnie sobie przypomnialem o filmiku, bo akurat robie na sniadanie, dzieki chłopaki

2 miesięcy temu
Amelia Filipczak
Amelia Filipczak

Pateckie rewolujee hahah

2 miesięcy temu
Jakub Bus
Jakub Bus

Trombe

2 miesięcy temu
mati mati
mati mati

wersow wydaje sie ze jest księżniczka

2 miesięcy temu
mati mati
mati mati

Byłby mega odcinek jakby wersow nie było

2 miesięcy temu
3almy الروحين
3almy الروحين

Chcę tylko powiedzieć że szakszuka jest z Tunezji albo Jemnu , nie z Turcji xd Polecam szakusze z Egiptu mniaaamii ❤️

2 miesięcy temu
mari mati
mari mati

13:54 a to co to JEST! BAGIETKA Z CZOSNKIEM?! BAGIETKA Z CZOSNKIEM?! człowieku!!!

2 miesięcy temu
Natallie x
Natallie x

Węzeł krzycha bo zastanawia mnie czy umie coś więcej gotować niż parówki 🤣🤣

3 miesięcy temu
` kot`
` kot`

1:1 leczo, tyle, ze z jajkiem

3 miesięcy temu
Pawel Gancarczyk
Pawel Gancarczyk

Znowu letty chops

3 miesięcy temu
JCool
JCool

Kurde Patec kradnie pomidory uważajcie na niego

3 miesięcy temu
dominika halman
dominika halman

Murciux

3 miesięcy temu
Szymon Laskowski
Szymon Laskowski

Właśnie teraz robię ale nie wiem czy mi wyjdzie i jescze serem ztartym posypałem

3 miesięcy temu
Wizu Wizu
Wizu Wizu

Powiedz Nowciaxowi, że Shakshuka jest z Tunezji, a nie z Turcji :D

3 miesięcy temu
Kùďłâť q
Kùďłâť q

Przecierz tromba nie lubi pomidorów wtf

3 miesięcy temu
Agata Węcławiak
Agata Węcławiak

Patec i nowciu najlepiej !!

3 miesięcy temu
Andzikxd xd
Andzikxd xd

Więcej takich odcinków ❤️

3 miesięcy temu
Tomasz Kmiecik
Tomasz Kmiecik

Mini majk!! 🥚 🍅 🧀 🥖

3 miesięcy temu
Agata Herok
Agata Herok

3:17 skończył

3 miesięcy temu
PauLina
PauLina

3:49 1 mała cebula wystarczy na porcje dla👉 2 osób z 4 jajami👈 ? - czyli facetów ?🤔🤔🤣

3 miesięcy temu
Remzzy Official
Remzzy Official

Teraz patec rozdaje hajs 😂😂😂

3 miesięcy temu
Pitero gipi
Pitero gipi

Ślinka mi leciała jak to oglądałem

3 miesięcy temu
Zuzanna Skeczek
Zuzanna Skeczek

Zróbcie 2 część albo najlepiej całą serię pls❤️

3 miesięcy temu
Mikefish TV
Mikefish TV

Jak zwykle super

3 miesięcy temu
_r_p_
_r_p_

5:25 XDDDDDDDDDDDD

3 miesięcy temu
sodzo08
sodzo08

Kasia vs. Marta . Pytanie czy Tromba jadł pomidory ?

3 miesięcy temu
Alicja
Alicja

Patecki mówi że muszą być pomidory całe po czym kradnie pomidory krojone i jeszcze je kroi Xd

3 miesięcy temu
kowaliksonik
kowaliksonik

Następną osobą musi być friz w gotowaniu potrawy wymyślonej przez widzów na Instagramie pateca i friza. Potrawa musi być posiłkiem obiadowym. Pozdrawiam N.K

3 miesięcy temu
Aky re
Aky re

Podlejcie tego kwiatka w kuchni w końcu xd

3 miesięcy temu
Cezary
Cezary

Więcej odcinków z kuchni PLS! Kozak pomysł!

3 miesięcy temu
igula 121
igula 121

i to jest pomysł na serię

3 miesięcy temu
paulina macholl
paulina macholl

❤️❤️❤️

3 miesięcy temu
Wiktoria Kurzak
Wiktoria Kurzak

Ja oglongająca to o 1.49 i wbijamy do kuchni i idziemy robić A mama wkurzona

3 miesięcy temu
Mikej
Mikej

Poczciwson do następnego odcinka

3 miesięcy temu
Kasperr169
Kasperr169

z serem to się robi bolognese, a nie szakszuke 😂

3 miesięcy temu
Maciek Damer
Maciek Damer

Karol Vs Mini Majk :D

3 miesięcy temu
Szubida
Szubida

Nieład artystyczny XDD

3 miesięcy temu
Natalia Waszczuk
Natalia Waszczuk

chciałabym odcinek z trombą że on konkuruje z patecem kto zrobi lepszą jakąś potrawę którą wy wybierzecie twoje filmy są mega , pozdrawiam 😊

3 miesięcy temu
Agata Podgórni
Agata Podgórni

Serio !? Nawet ty reklamujesz to całe lety shops ?😢😉☹️

3 miesięcy temu
Kuba Ściborowski
Kuba Ściborowski

Pateca lepsza

3 miesięcy temu
Natalia Glińska
Natalia Glińska

gdzie byk?

3 miesięcy temu
Daniel Czesielski
Daniel Czesielski

Gup Krwa

3 miesięcy temu
lenor :D
lenor :D

"O jest skorupka jest i jak wyławiamy skorupke? SKORUPKĄ"

3 miesięcy temu
Remik Gujda
Remik Gujda

Zajebiste takie filmy są rób takie więcej pozdro

3 miesięcy temu
Burning Røse
Burning Røse

A Marta jak zawsze 2/10

3 miesięcy temu
Bartek Urbaniak
Bartek Urbaniak

Patec kiedy furę kupujesz?

3 miesięcy temu
NatiQ
NatiQ

Patec vs Murcix

3 miesięcy temu
Chmieelo
Chmieelo

Dlaczego ona zrobiła z siebie takiego glonojada :c

3 miesięcy temu
Izabela Mierzwinska
Izabela Mierzwinska

Nastepny odc z Marta

3 miesięcy temu
maja warsinska
maja warsinska

XD☃️ Spotkanie Tromby i Marcysi w Biedronce 😂

3 miesięcy temu

Kolejny

KUCHENNA WOJNA Z WERSOW

12:23

KUCHENNA WOJNA Z WERSOW

PatecWariatec

wyświetleń 1,1M

ROZPOZNASZ ORYGINALNY SMAK = $$$

16:10

ROZPOZNASZ ORYGINALNY SMAK = $$$

Tromba

wyświetleń 1,1M

The Truth About my Son

10:22

The Truth About my Son

Mark Rober

wyświetleń 9M

Avi x Louis Villain - Evviva l'arte

2:40

Avi x Louis Villain - Evviva l'arte

Moya Label

wyświetleń 784K

NOWCIAX UCZY MNIE ROBIĆ SUSHI

23:42

NOWCIAX UCZY MNIE ROBIĆ SUSHI

MURCIX

wyświetleń 1,3M

TEST POPULARNYCH BATONÓW

16:17

TEST POPULARNYCH BATONÓW

PatecWariatec

wyświetleń 642K

ODTWORZYŁAM PRZEPIS NA DRWALA!

20:17

ODTWORZYŁAM PRZEPIS NA DRWALA!

MURCIX

wyświetleń 857K

CO PATECKI UWIELBIA W DZIEWCZYNACH?

27:21

CO PATECKI UWIELBIA W DZIEWCZYNACH?

Marcysia Ryskala

wyświetleń 945K

CZEKALIŚMY NA TO CAŁY ROK!

20:53

CZEKALIŚMY NA TO CAŁY ROK!

Karol Friz Wiśniewski

wyświetleń 7M

NOC W CHOINCE

24:04

NOC W CHOINCE

PatecWariatec

wyświetleń 1M

The Truth About my Son

10:22

The Truth About my Son

Mark Rober

wyświetleń 9M

Avi x Louis Villain - Evviva l'arte

2:40

Avi x Louis Villain - Evviva l'arte

Moya Label

wyświetleń 784K

CHŁOP JEST GŁUPI *mondry nie jest*

10:58

Najbardziej wzruszający film jaki nagrałam

0:28

Skończcie z takimi animacjami xD

13:52

Skończcie z takimi animacjami xD

Kacper Rietz

wyświetleń 269K

MATEUSZ BOREK MÓWI MBAPPE #shorts

0:29

MATEUSZ BOREK MÓWI MBAPPE #shorts

Kanał Sportowy

wyświetleń 222K

My Little maciuś

19:18

My Little maciuś

SharikanVR

wyświetleń 137K