KUCHENNA WOJNA Z MARCYSIĄ

  • Opublikowany 11 dni temu

    PatecWariatec

    Trwanie: 15:03

    Makaron homie. W dzisiejszym odcinku rywalizacja z jednym z największych kuchennych postrachem w domu ekipy Marcuchą. KTO ZROBI LEPSZY MAKARON? Jakub nie będzie miał dzisiaj łatwego zadania, nie bez powodu na jego rywalkę mówią Marcucha Klucha pzdr
    ʕ•ᴥ•ʔ Subskrybuj aby być na bieżąco! ʕ•ᴥ•ʔ
    (づ。◕‿‿◕。)づ Wbijaj na instagrama!
    📸 patec_wariatec
    EKIPA INSTAGRAM:
    • Kasia: fusialka
    • Wujaszek: wujekluki
    • Marcysia: ryskalamarcysia
    • Mini Majk: _minimajk
    • Krzychu: poczciwykrzychu
    • Friz: frizoluszek
    • Weronika: wersow
    • Mixer: therealmixer
    • Marta: murcix
    • Tromba: trombabomba
    • Nowciax: nowciax
    ლ,ᔑ•ﺪ͟͠•ᔐ.ლ
    Made by: Kamil montażysta

PatecWariatec
PatecWariatec

https://sezon3ekipa.pl zapraszam na zakup preorderu :)

10 dni temu
antoni Minecraft
antoni Minecraft

@Amadeusz Ostrowski kto ja?

6 dni temu
Amadeusz Ostrowski
Amadeusz Ostrowski

Zmień fryzjera bo to co masz na głowie to tragedia

6 dni temu
antoni Minecraft
antoni Minecraft

uuu

7 dni temu
Bandox v3
Bandox v3

Kuba byś wziął jakiegoś chłopa a nie z dziewczynami rywalizujesz, pewnie że cię dziewczyny pokonają 😉

10 dni temu
Montażysta[Ekipa Pt]
Montażysta[Ekipa Pt]

patec 🖕 XD 14:46

10 dni temu
Sis vs Bro Poland
Sis vs Bro Poland

Milionnn

10 godzin temu
Skalpik
Skalpik

Ja to i tak zjadł bym schabowego z ziemniakami surówka z kiszonej kapusty i do tego kompocik z własnych wiśni jak prawdziwy polak 😊

11 godzin temu
Lumberjack
Lumberjack

zalewanie krewetek zeby sie rozmroziły = od razu do kosza

15 godzin temu
Daniel Wrazidło
Daniel Wrazidło

dawaj wojne z frizem !!!

18 godzin temu
Natalia Nowacka
Natalia Nowacka

W następnym odcinku kuchennych wojen z majkiem kto zrobi lepsze placki ziemniaczane

21 godzinę temu
Mordeczka
Mordeczka

spoko koszulka tromba

22 godzin temu
Kuba
Kuba

Kubuś zapodaj dokładny przepisik chce pokazać mojej dziewczynie ze jednak potrafię gotować xD z fartem

Dzień temu
Kaktusik 123
Kaktusik 123

nagraj odcinek gdzie nie przeklinasz

Dzień temu
Patrycja Poplawska
Patrycja Poplawska

Następny odcinek kuchenna wojna z nowciax kto zrobi lepsza rybę

Dzień temu
Jan Kowalski
Jan Kowalski

MAKAPON

Dzień temu
Haligaw
Haligaw

Niczym pani Madzia

2 dni temu
Wojciech Mierzejewski
Wojciech Mierzejewski

mam pomysł na odcinek następny z wojen kuchennych zaproś disa i róbcie pizzę

2 dni temu
Ola Sobiech
Ola Sobiech

Pomysł na odcinek : wojny kuchenne jedzenie dla chmurki ( vege )

2 dni temu
Jan Kot
Jan Kot

Patec ty weź lekcje u Magdy Gessler bo jeszcze nic nie wygrałeś

2 dni temu
Ola Jaroć
Ola Jaroć

Jak dobrze zobaczyc suchora i piotrullo

2 dni temu
Weronika Lekan
Weronika Lekan

super

3 dni temu
wpo_ ty
wpo_ ty

Przegrał przez Majka🍝

3 dni temu
franek
franek

Tromba wybrał Marcysie danie bo pewnie Marcysia mu to wcześniej robiła

3 dni temu
Ania Pierzchała
Ania Pierzchała

LOVE ekipa

3 dni temu
Ewa Przywarta
Ewa Przywarta

Sami cię rysowała zobacz plis plis plis 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

3 dni temu
Adam Jumper
Adam Jumper

12:11 ale losos tez zyje w morzu

3 dni temu
Pramod Rathod
Pramod Rathod

3:59 𝐂𝐥𝐢𝐜𝐤 𝐇𝐞𝐫𝐞 ➜ youtu.be/49mwt6s95aY 》》 iPhone Giveaway 《《 在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味食物煮的時候%^%^ 1620439393

4 dni temu
_Shadoow__
_Shadoow__

O NIEEEEE W OCZY TO BOLI PRZEJECHAC NOZEM PO NOZU :(((((((((((((((

4 dni temu
jacob
jacob

Fajnie by było zobaczyć pojedynek Twój i Dżodża w gotowaniu, np. Carbonary

4 dni temu
Lumpekos Studio
Lumpekos Studio

kurwa dajcie wygrać patecowi xd

4 dni temu
Bartłomiej Czapski Tasty Food
Bartłomiej Czapski Tasty Food

Bardzo fajny odcinek;)

4 dni temu
Michał Wójcik
Michał Wójcik

Łosoś nie tylko w rzekach pływa..

4 dni temu
Alexa X
Alexa X

w następnym odcinku:wojna z nowciem o sushi

4 dni temu
it's me escape
it's me escape

Makłowicz byłby dumny

4 dni temu
wiki oxc
wiki oxc

a gdzie przepis marcysi

4 dni temu
Grzegorz Kubala
Grzegorz Kubala

W następnym filmiku walka z Natsu na kamerki....🤣🤣🤣

4 dni temu
Kejst Bondarczuk
Kejst Bondarczuk

Dzień bez słowa na K jak piękny Kur*a dzień OOO!!

4 dni temu
I can fell it.
I can fell it.

Powinniście limit pieniędzy na zakupy ustalić :D

4 dni temu
Anna Szczygieł
Anna Szczygieł

Jezu marcysia jest taka piękna!!! ❣️

4 dni temu
Milena Rostek
Milena Rostek

5:19 paluch

4 dni temu
LaterMarcel Pl
LaterMarcel Pl

Może mistrzostwa w robieniu tostow lub schabowych

4 dni temu
Oliwia
Oliwia

Typ co stworzył serię i jeszcze nigdy nie wygrał

4 dni temu
Kamil Krupa
Kamil Krupa

Powiem tak Pateca i Trombe ogląda się zbyt dobrze aby to było możliwe 😁 a jednak 😆 oczywiście nie ujmując nikomu ale mają chopy duet 😉

5 dni temu
O. R.
O. R.

Patec mówiący mały ogień gdy kuchenka jest indukcyjna xD

5 dni temu
beadyyy
beadyyy

Jak patrzę na Trombe to widzę w nim zawodnika mma :) btw wiecie dlaczego Ania nie ma zębów ? Bo ma wyjebane xD

5 dni temu
siemanooooo
siemanooooo

Eleganckie Żyri

5 dni temu
Николай
Николай

Mam twoją tasiemkę na rękę patecki :)

5 dni temu
monika kowalska
monika kowalska

Współczuje ci że zawsze przegrywasz pamiętaj dla nas zawsze jesteś wygrany

5 dni temu
Tomek Marek
Tomek Marek

nowe jury beter zostwacie na stałe grubego i kulturyste

5 dni temu
Wiktoria
Wiktoria

7:47 ten maklowicz XDDDD

5 dni temu
J0sheq
J0sheq

Jestem wielkim fanem tej serii

5 dni temu
MartinEye
MartinEye

Łosoś właśnie pływa w morzu :) oj Piotrulo ;)

5 dni temu
Klaciara
Klaciara

4:19 - czemu to mnie tak rozbawiło, to ja nie wiem... xD

5 dni temu
Nikola Krawczyk
Nikola Krawczyk

Uwielbiam te serie

5 dni temu
Alwers
Alwers

Niech ktoś powie Majkowi ,ze żółwia pod żadnym pozorem nie karmi sie szpinakiem

5 dni temu
ProVi SW
ProVi SW

Wakacje- dookoła świata z Pateckim

5 dni temu
BangTan forever
BangTan forever

Na pewno Patec gotuje lepiej od Makłowicza

5 dni temu
Łukasz Miałkas
Łukasz Miałkas

Czy można prosić o przepis na te krewetki? 😏

5 dni temu
julia szewczyk
julia szewczyk

Patec jakiego łososia dałeś do swojego dania

5 dni temu
Wiktor
Wiktor

Patec..... miałem przez cały odcinek 7 reklam zrobisz coś z tym czy nadal to nie będzie profesjonalne ?..

5 dni temu
Y House
Y House

Nowe Profilowe Fioletowe albo granatowe i może nielone i troszke pogryzione Dobranoc wali na nocccccccccccccccccccccccccccccccccccc no właśnie

5 dni temu
igor lukaszewicz
igor lukaszewicz

Żądam podwyżki dla montażystów (genialny film)

5 dni temu
X zieloniak X
X zieloniak X

Ej Kuba pożycz mi szpinak. A marcucha pieczary

5 dni temu
Mateusz Bocheński
Mateusz Bocheński

Następna walka z Makłowiczem

6 dni temu
bercik56
bercik56

no i to można oglądać dwie najlepsze osoby z ekipy

6 dni temu
Szmek _
Szmek _

5:00 miała być przebitka a reklama JEB

6 dni temu
MarszczyN VPlay
MarszczyN VPlay

patec co znowu przejebał XD

6 dni temu
Magda
Magda

No Dżodżulec przybitki eleganckie

6 dni temu
Catchmar
Catchmar

10:58 jaki kurwa ? Chyba stronniczy

6 dni temu
Piotr Latosinski
Piotr Latosinski

Master chef ekipa xd

6 dni temu
Catchmar
Catchmar

Ale amatorka XD

6 dni temu
Catchmar
Catchmar

Jedynie montaż i kamera - profeska

6 dni temu
KibicNiemiec
KibicNiemiec

9:26 Snax to nawet nie jest on

6 dni temu
maciek paruzel
maciek paruzel

PATEC sie kryje fes z kamera a Erwina na legalu z statysta xd

6 dni temu
Natalia Tomasik
Natalia Tomasik

Fajnie byłoby zrobić też wojny kuchenne pomiędzy innymi uczestnikami gdzie Patem jak Gordon Ramsey chodziłby i oceniał ich pracę a później sam dawał werdykt 💖💖💖

6 dni temu
glock14 glock14
glock14 glock14

Kiedy wojna kuchenna z frizem

6 dni temu
rozowa _msp
rozowa _msp

następne pliska woja kuchenna z Frizem danie z ryżem

6 dni temu
Lady Sheep
Lady Sheep

Bardzo ciekawa seria proszę państwa ! Czekamy na więcej 👍🤗

6 dni temu
MRSOBANO
MRSOBANO

jd

6 dni temu
lefji
lefji

legenda głosi że patec kiedyś wygra

6 dni temu
Natusia la
Natusia la

Czemu w zakładce gdzie podane są insta ekipy jest mikser? XD 😳

6 dni temu
lena kalinowska
lena kalinowska

Prosze o podwyżkę dla montażystów

6 dni temu
Piotr Woźniak
Piotr Woźniak

czemu ja wszędzie wpiechdalam oregano ja Patec

6 dni temu
Majeranek
Majeranek

Kocham montażystów ❤️❤️😅

6 dni temu
Dominik Wakula
Dominik Wakula

premia dla montażysty za ten przepiękny montaż XD

6 dni temu
Zosia Gębicka
Zosia Gębicka

Ja czekam na kuchenną wojnę z Makłowiczem

6 dni temu
Daria M
Daria M

Może tym razem kuchenna wojna z jakimś uczestnikiem z team X

6 dni temu
potako
potako

ta seria jest zajebista

6 dni temu
Jeremi Kawszyn
Jeremi Kawszyn

To teraz może burgery

6 dni temu
Wszystko i Nic- podcast
Wszystko i Nic- podcast

Kocham te wojny kuchenne, pozdrowionka

6 dni temu
ktoś coś
ktoś coś

czy ktoś wie skąd Marcysia ma zielony dres?

6 dni temu
Weronika M.
Weronika M.

Prośba o dodawanie przepisów do opisu filmu ❤️

6 dni temu
Malwinka Ssss
Malwinka Ssss

Lubię te odcinki

6 dni temu
Amv3lka aa
Amv3lka aa

Niedługo Patec to będzie Makłowicz a chmurka będzie żarła koperek👁👅👁

6 dni temu
Amelka Kwiatkowska
Amelka Kwiatkowska

Chłop co zrobił serie której nigdy nie wygrałXDDDDDDDSSD

6 dni temu
Sylwia Zarzecka
Sylwia Zarzecka

Film Pateca w 2050~ "1936282 kuchenne wojny, czy tym razem wygram?!" XDD

6 dni temu
Nikola Dziedzic
Nikola Dziedzic

Ale patec jest słodziakiem❤️💖 szkoda mi go😢😍

6 dni temu
xxjxx xxsxx
xxjxx xxsxx

Patec na początku nie mówie slowa na K potem kur*a kur*a XD

6 dni temu
Dawid Dąbrowski
Dawid Dąbrowski

A Maciej był w Nowym Targu,bo chyba to tam widziałem??

6 dni temu
Gabriel G
Gabriel G

Marcysia wygląda jakby pracowała w żabce 🤗😂 uniform pierwsza klasa

7 dni temu
Asia Piórkowska
Asia Piórkowska

Ja czekam aż Makłowicz przyjedzie do ekipy XD

7 dni temu
Oskar :P
Oskar :P

Kiedy frontflip? Że chce byś coś sobie zrobił oczywiście ale fajnie by były zobaczyć kolejny wykonany cel przez Cb mordo pozdrawiam :) Albo kolejny odcinek z deskorolką 🤔

7 dni temu
Michał Proć
Michał Proć

Super film

7 dni temu
Neli Wozniak
Neli Wozniak

Podwyżka dla montażystów❤

7 dni temu
Krzysztof Osienienko
Krzysztof Osienienko

Stworzyłam e reamy 1 #team tromba nalezy do niego ten kto nie lubi pomidorów i #team trombabomba nalezy do jiego ten kto lubi lub kocha krewedki

7 dni temu

Kolejny

KUCHENNA WOJNA Z MURCIX

15:15

KUCHENNA WOJNA Z MURCIX

PatecWariatec

wyświetleń 1,1M

Pierwsza Miłość - "Dlaczego jesteś singlem?"

2:10

Pierwsza Miłość - "Dlaczego jesteś singlem?"

Pierwsza Miłość

wyświetleń 56K

JAK OBLAĆ MATURĘ

8:09

JAK OBLAĆ MATURĘ

WAKSY

wyświetleń 699K

KUCHENNA WOJNA Z WERSOW

12:23

KUCHENNA WOJNA Z WERSOW

PatecWariatec

wyświetleń 1,2M

24H SAMEMU NA KARAIBACH!

20:43

24H SAMEMU NA KARAIBACH!

PatecWariatec

wyświetleń 610K

TEST POPULARNYCH BATONÓW

16:17

TEST POPULARNYCH BATONÓW

PatecWariatec

wyświetleń 661K

JEMY ŻARCIE TYLKO NA WYLOSOWANĄ LITERĘ!

29:57

JEMY ŻARCIE TYLKO NA WYLOSOWANĄ LITERĘ!

Karol Friz Wiśniewski

wyświetleń 7M

ZGADNIJ KTO TO! *WERSJA Z INFLUENCERAMI*

16:46

Pierwsza Miłość - "Dlaczego jesteś singlem?"

2:10

Pierwsza Miłość - "Dlaczego jesteś singlem?"

Pierwsza Miłość

wyświetleń 56K

JAK OBLAĆ MATURĘ

8:09

JAK OBLAĆ MATURĘ

WAKSY

wyświetleń 699K

Rick And Morty - Varixy [Netflix PL]

2:45

to mogło się skończyć tragicznie...

13:52

to mogło się skończyć tragicznie...

Karol Friz Wiśniewski

wyświetleń 2,5M

Ciumkaj loczki: NA RATUNEK 112 odcinek 44

21:59

Co Polacy wiedzą o anatomii i przyjemności?

9:58

Co Polacy wiedzą o anatomii i przyjemności?

MaturaToBzdura.TV

wyświetleń 138K