Fundusz Wsparcia Kultury | MINI LEJA SHOW

  • Opublikowany 3 dni temu

    Michał Leja

    Trwanie: 14:36

    U mnie z dotacją, jak u Prezesa z klamką w drzwiach - nie dostanę.
    Halo? Ktoś to czyta? Czy jest ktoś kto czyta opisy? Mam się w nich starać?
    ŹRÓDŁA:
    Artykuł na muno.pl:
    muno.pl/news/jak-algorytm-osmieszyl-polska-kulture-polityke-i-pol-internetu/
    Reportaż o Świerzyński:
    plfree.info/cycle/jaGEn9N1lN-WfNk/wideo.html
    🏳️ Subskrybuj mój kanał plfree.info/desk/jVMKdmfoUrbOUt-pMf-OPw.html
    👍 Odwiedź fanpage lejastandup/
    ➡️ Więcej na www.michalleja.pl/
    📷 Instagram lejastandup?hl=pl

Dominacja
Dominacja

Nie powinien wchodzic w polityke za gleboko, a w ekonomie to juz wgl. Przychod jest lepszym miernikiem niz dochod. Np gdyby brac pod uwage dochod firma zatrudniajaca 1000 ludzi, a osiagajaca dochod rowny 0 nie dostala by nic

8 godzin temu
Stefan Burczymucha
Stefan Burczymucha

8:42 - Dziwna sytuacja , jak to nazwiecie po imieniu?

13 godzin temu
Kamil Pitera
Kamil Pitera

Wiktoria Woźniak (pusta koperta) leżę 😂😂😂😂😂

13 godzin temu
Ania Ania
Ania Ania

Opisy uwielbiam czytać więc staraj się dalej 🙂

14 godzin temu
Tata Majk
Tata Majk

Cenię za kontent, ale nie pchaj się w tematy, w których jesteś zerem. Ksylofon to świetny instrument i nie ma nic wspólnego z cymbałkami. Ksylofon ma drewniane płytki i jest bardzo drogim instrumentem - technika gry na nim wymaga wielu lat pracy. Koncertowy ksylofon oscyluje w granicach 20 tys. złotych: https://www.prodrum.pl/adams-ksylofon-concert-4-okt-rama-voyager-id-7286. Cymbałki są podobne bardzi do wibrafonu :) Tu i tu mamy metal.

14 godzin temu
ana bre
ana bre

Dzięki Michał, nie miałam pojęcia

15 godzin temu
Tomasz Białas
Tomasz Białas

"Było cymbalistów wielu, Ale żaden z nich nie śmiał zagrać przy Jankielu" Adam Mickiewicz: Pan Tadeusz

15 godzin temu
TakieTam
TakieTam

Syn Harrego i Drako 😂😂😂😂

15 godzin temu
Piotr Kuberski
Piotr Kuberski

Wiesz co... Tutaj chodzi o to, że małe i średnie firmy dostały 5 k zł pożyczki z UP i maksymalnie 3 razy po 2k zł z tarczy. Oni też zatrudniają ludzi, mają kredyty i zobowiązania. Dlatego ludzi to wkurwia, że Ich firmy dostały po 500 tysięcy a Oni jakieś ochłapy. Przedsiębiorcy, też zatrudniają ludzi, i muszą im zapłacić co miesiąc wypłatę, opłacić ZUS itp. i zrobili to ze swoich oszczędności, a Państwo to gówno interesowało. Przestańcie biadolić. Taki macie zawód i takie ponosicie ryzyko. WSZYSCY powinni dostać tyle samo. Nie ma gorszych i lepszych.

17 godzin temu
Qba Q
Qba Q

Hahah ale złoto! :D

17 godzin temu
Paweł Zimnowłodzki
Paweł Zimnowłodzki

Intro przewijam bo serio 🙈🙊

19 godzin temu
RuszDupe
RuszDupe

Czyli Jebać Disco Polo? 🤷‍♀️

20 godzin temu
Monaszka K
Monaszka K

Ja czytam opisy :)

20 godzin temu
Tomasz Figiel
Tomasz Figiel

ARTYSCI NA BARYKADY! Dalej po swoje!(tj. WASZE). Juz pocorn kupilem, "Do bojuuu Pooolskooo, do boju...." Jakie to będzie ciekawe!.... Widowisko, może sie udać i za dramo talaków nie będą brać bo jakieś tam rozrywki dostarczą ludowi uciemiężonemu. Jak tak bedzie to chuj biorę to w ciemno, bierz moje pieniądze i walcz! Ale co ja pacze, co ja pierodole, nie tu nie teraz i nie z Wami. Ni epozdrawiam ;P ;)

20 godzin temu
Astrotaur
Astrotaur

Generalnie ok, ale czemu cymbał wytrząsa się nad ksylofonem i ksylofonistami...?

21 godzinę temu
eloelo
eloelo

Ale Miiiiiichał, co to za ratowanie artystów pieniędzmi podatników? Najpierw rząd zabiera im pracę, a potem ich karmi za darmo z mojej pracy. A może mnie wku bayer full, Beata K i bracia pi? Prezes powiedział, jak nie umiecie sobie poradzić, to się do tego nie nadajecie. Może po prostu się do tego nie nadajecie? Czas skończyć żebrać i zmierzyć się z rzeczywistością.

22 godzin temu
M N
M N

Ale chujowe intro

22 godzin temu
PuLpeT1290
PuLpeT1290

Michał Leja mówi o Don Wasylu. Czyli wszystko jasne... Naśladuje Rafała Paczesia

23 godzin temu
Grzegorzu90
Grzegorzu90

Hmm czyli dostaną płace za pracę którą nie wykonają. Czy wszyscy nie powinni dostać za pracę której nie wykonają bo ja np nie zrobiłem dużo rzeczy.

23 godzin temu
Tomasz Szymaniak
Tomasz Szymaniak

Sluszne

Dzień temu
Krzys Pal
Krzys Pal

Ale skoro się nie opłaca, to po co to robić. Podatki i prawo równe dla wszystkich.

Dzień temu
Krzys Pal
Krzys Pal

Do roboty a nie po zapomogę ode mnie.

Dzień temu
wesol69
wesol69

Ktoś tu potrzebuje maść na ból DUPY.

Dzień temu
aga anka
aga anka

ale miiichaał....... ksylofon kosztuje od 2-20tys zł.

Dzień temu
Łukasz Zalewski
Łukasz Zalewski

no kużwa Michał. pierdolisz. ile mozna czekać? nie mozesz co 0.5h filmiku puszczac? Wygrałeś mnie Twoja dziewczyna jest jak stajnia... u know :) luv u :*

Dzień temu
Macias
Macias

Co nie zmienia faktu że rząd wydał 2 miliony na braci Golec, którzy nawet w radiu czy tvp przed pandemią nie lecieli zbyt często.

Dzień temu
Michał Koziński
Michał Koziński

...ale Miiiiichał 😅 Przez ostatnie sekundy coś mówiłeś, a ja się zastanawialem czy tę meldyjkę na cymbałkach to napisałeś czy uderzałeś w losowe dźwięki

Dzień temu
Marek Krzykała
Marek Krzykała

jazda po dzwonkach - dla noobów cymbałkach... słabe, mega! To jak nazwać ciebie "kabareciarzem", no takie śmieszne żarty...

Dzień temu
Piotrek Borzykowski
Piotrek Borzykowski

To intro jest totalnie kozackie

Dzień temu
Michał Grygorjew
Michał Grygorjew

Wszyscy w dupie, gastro w dupie, handel w dupie, kultura w dupie... Co zostało? Biedra, lidl I Tesco... Oj Michał jak ja Cię rozumiem

Dzień temu
Aro cola
Aro cola

najlepsze jest bayer zablokował komentarze na filmikach i dodał w opisach przy nie których filmach ilość odsłuchań kilkunastu milionach a niżej jest info ledwo milionie odsłuchań https://www.youtube.com/watch?v=hfHIyjMxI9U

Dzień temu
Paul Exkiller
Paul Exkiller

Bayerful i fani dali kciuka w dół...

Dzień temu
Grajmy Razem Janek Pawlak
Grajmy Razem Janek Pawlak

Halooo, to o mnie filmik:) https://youtu.be/lcUEigOXgVo Pozdrawiam

Dzień temu
marcin molon
marcin molon

Jakie to jest dobre Panie Michale!!!!!!!!

Dzień temu
marcin molon
marcin molon

Popatrzmy na to szerzej 😍😍😍😍

Dzień temu
Przemysław Pacwa
Przemysław Pacwa

cymbały to instrument strunowy a to co nazywasz cymbałkami, to dzwonki chromatyczne :)

Dzień temu
Barbara Frąckowiak
Barbara Frąckowiak

Informuję Pana, że : 1. czytam opisy 2. są przedniej jakości 3. proszę się starać co najmniej tak, jak dotychczas. To co PO OPISIE też jest super!😁

Dzień temu
nor mak
nor mak

Ale Michał... To są pieniądze nasze nie rządzących, więc się zastanów czy gdyby zapłacono brzeczkowi 50 mln żeby zrezygnowal z prowadzenia kadry to czy byśmy się oburzali? 😆😜

Dzień temu
Marek Ignaciuk
Marek Ignaciuk

Czyta czyta, pisz dalej :) Ja też nie dostałem, ale ja nie składałem...

Dzień temu
Kan Tare
Kan Tare

Ale ty głupi jesteś - ksylofon to instrument perkusyjny - czyli często taki ksylofonista ogarnia grę na zestawie, dzwonach (tak jest taki instrument), różnego rodzaju przeszkadzajkach - jest po prostu muzykiem instrumentalistą grającym na instrumentach perkusyjnych - w tym ksylofonie. Ty sam jesteś cymbał nawet żeś nie poczytał o ksylofonie, a na saxofon pewnie nadal mówisz "trąpka"... P.S nie jestem muzykiem po prostu coś tam wiem.

Dzień temu
gravity1287
gravity1287

Daliśmy miliony Bajerfólowi, Bednarkowi i 300zł ksylofoniście. -Ale że ile, 300zł? Co to ten ksylofon? A na co to komu potrzebne?

Dzień temu
Kelvan
Kelvan

Jak mnie denerwuje jak ktoś mówi że rząd nie radzi sobie, jest nieudolny, nie przygotowany, nie kompetentny. Oni dobrze wiedzą co robią, wręcz robią to bezczelnie z premedytacją i to wszystko jest zaplanowane.

Dzień temu
fizia0055
fizia0055

wg mnie ludzie wkurwili się na to, że jakieś grajki spod remizy dostają 2 mln złotych podczas wielkiego kryzysu, gdy ludzie tracą prace, ludzie na zleceniach dostają wielkie NIC gdy ich zakład stoi, przedsiębiorstwa upadają bo jedyne na co mogą liczyć to postojowe (XD), szpitale są przepełnione i niedofinansowane (moja mama pielęgniarka musi sobie sama przyłbice kupować).. Podczas gdy jest tak wiele ważniejszych wydatków ludzie z branż (umówmy się) niepierwszej potrzeby dostają kasę, która należy się innym. Zwłaszcza, że w ich branży operuje się innymi kwotami niż w tzw. normalnej pracy i spokojnie mogli odłożyć kasę na trudniejsze czasy dla ich firmy. Małym przedsiębiorcom z różnych branż się nie pomaga, postojowe i zwolnienie z zusu to jakiś żart przy kosztach prowadzenia własnej małej firmy.

Dzień temu
kubaprv WoT Player
kubaprv WoT Player

Oj Michał, Michał, teraz ty wyszedłeś na cymbała. Cymbały są instrumentem strunowym. To co "zapewne" chciałeś powiedzieć o tym instrumencie to dzwonki a nie cymbałki. A ksylofon to instrument perkusyjny sztabkowy. NO LITOŚCI CZŁOWIEKU!

Dzień temu
Aleksandra Zwolińska
Aleksandra Zwolińska

Wiem, że można się śmiać z muzyków i artystów, twoje dowcipy mnie bawią, nawet te o cymbałkach, ten komentarz jest dla ludzi (oby takich tu nie było), którzy nie wiedza ile kosztuje ksylofon i czemu ktoś na nim gra (sama na nim nie gram) . Ksylofon kosztuje od tysiąca złoty w górę... to nie są małe pieniądze. A sami ksylofoniści grają w naszych operach i filharmoniach … i niestety mało nie zarabiają, temu te nie cale 400zl to nie jest zapomoga dla niego XD to nic dla niego.

Dzień temu
Bartek Navarro
Bartek Navarro

To są dzwonki, nie cymbałki 😁

Dzień temu
mkmmkmkmmk
mkmmkmkmmk

To są dzwonki chromatyczne a nie cymbałki!!!!

Dzień temu
Wektor WG
Wektor WG

Jak można wystawić fakturę za usługę której się nie wykonało. Od handlarza bronią nie mogą kasy odzyskać ...

Dzień temu
Wektor WG
Wektor WG

@Janek Malinowski twoje porady nie są warte mojego cennego czasu. Nie można wystawić faktury za usługę której się nie wykonało. A zaliczki należy zwrócić.. Faktura zaliczkowa nie jest fakturą końcową

18 godzin temu
Janek Malinowski
Janek Malinowski

Jest to częsta sytuacja. Podrzucam link do szerokiego opisu różnych przypadków https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-zaliczka-czy-zaplata-jak-rozliczac-kwoty-otrzymane-na-poczet-przyszlych-transakcji

Dzień temu
Inez
Inez

Dzięki Michał :D solówka na cymbałkach zajebista

Dzień temu
Rob Miki
Rob Miki

o co chodzi w tym nagrywaniu w aucie ?

Dzień temu
Rodrigez
Rodrigez

Panie. Najlepsze intro, przypomina jingiel 8 ligii mistrzów.

Dzień temu
Marek Mazurkiewicz
Marek Mazurkiewicz

Zapominasz że wszystkie pieniądze państwa są skradzione.

Dzień temu
Szymon Bucior
Szymon Bucior

Czy to nie jest tak że pracownicy firm , klubów, miejsc w którym miały być koncerty itd. są już dawno zwolnieni i z tej pomocy rządowej dostaną "przysłowiowego" wiesz co.. ? Retoryczne pytanie bo sam byłem barmanem i wiem, wszyscy moi znajomi pracujący w tej branży już dawno zwolnieni zostało może z 10 %.

Dzień temu
muriwatch
muriwatch

Czytałem opis! Opisów nie czyta raczej ten kto już włączył film, ale są one istotne (zwłaszcza ich początek) bo zasysaja je rozbego rodzaju agregatory treści jak wykop czy joemonster. Pokazują się też w komunikatorach typu whatsap czy mesenger, więc w twoim interesie jest żeby te pierwsze 200 czy 300 znaków opisu sklanialo do kliknięcia i włączenia materiału. Pzdr

Dzień temu
Mateusz Gaweł
Mateusz Gaweł

Nie bać ich

Dzień temu
Kasia Biala
Kasia Biala

Ja czytam opisy :-)

Dzień temu
Grzegorz Okowiak
Grzegorz Okowiak

Dziel i rządź, to sposób zarządzania RP. Póki tłuszcza skacze sobie do gardeł z byle powodu (ten dostał, a ten nie) władza jest bezpieczna. Kosztem paru milionów zrobili zasłonę medialną na dobre 2 tygodnie. Można? nooo... a państwo oczywiście tonie :(

Dzień temu
mama bobo
mama bobo

Czytam opisy Michał 😊

Dzień temu
Mateusz Duda
Mateusz Duda

minusy od fanów i rodziców ksylofonistów widać.

2 dni temu
Kasjor 2137
Kasjor 2137

Ale sie zesrali fani cymbałek na kiju xDd

2 dni temu
kazik kulih
kazik kulih

Bauer full to nazwa adekwatna do bayeranckiego fullania swoich tępych słuchaczy

2 dni temu
Es Nevermind
Es Nevermind

I śmiech niekiedy może być nauką,......serio Panowie cymbalisci serio?nawet po wyszukaniu ceny fisher price? DYSTANS pany ale.........dystans przychodzi z wiekierm............najczesciej jest to wieko od trumny.Pozdrawiam wszystkich normalnych i cymbalistow tez:P

2 dni temu
grzesieeeeeeeek
grzesieeeeeeeek

Ja właśnie szukam drugiej roboty bo mi kurwa zleceniodawca nie zapłacił za pracę bo kryzys i jestem w dupie hehee Jebac socjalizm!

2 dni temu
Anna Grygorowicz
Anna Grygorowicz

dzwonki chromatyczne (i te nie chromatyczne) to nie cymbały, a tym bardziej nie ksylofon :/

2 dni temu
Hamagaa
Hamagaa

Nie ma takiego INSTRUMENTU jak "cymbałki" !

2 dni temu
Niebezpieczny Alan
Niebezpieczny Alan

Wydaje mi się że gdybyś miał bardziej eleganckie tło i montaż to pomimo konwencji która tutaj robisz miałbyś ogromne zasięgi. Tło auta mimo że już utrwalone w głowie zdaje się nie pasować do sukcesu programu który może wystrzelić jak Mikołaj 6 grudnia. Ludzie piszący Ci o nie pasującym intro myślę że to mają na myśli właśnie chcąc dla Ciebie lepiej. Dla wielu ludzi gostek gadający w aucie będzie nie wiarygodny i go pominą. Rób jak czujesz i uważasz jak zawsze ja tylko wygłosiłem swoją opinię.

2 dni temu
usiti
usiti

co film to jakiś smaczek, do ktorego wracam i chichram. Tym razem to autorska wersja piosenki Bednarka..

2 dni temu
:xXBoRoXx:
:xXBoRoXx:

Kim jest Wiktoria Woźniak 🤔

2 dni temu
Kamil Mimuś89
Kamil Mimuś89

panie Lejo, dziękuję bo serio nie miałem pojęcia jak to wszystko naprawdę wygląda

2 dni temu
rob dob
rob dob

Sam jesteś cymbabłek! :p Cymbały to instrument strunowy. A to o czym, chyba, mówiłeś to są dzwonki chromatyczne -.-

2 dni temu
pwitulski
pwitulski

Ksylofon - koszt od 8-9tys wzwyż (dobrego-koncertowego) Oj Michał, zazwyczaj robisz bardzo fajny research pod każdy odcinek, a tym razem zgardzileś trudny w nauce ksylofon, przez swoją niewiedzę :P Rozumiem narracje komediową, ale mimo wszystko jest to krzywdzące dla wykształconych perkusistów (w tym przypadku z panem Pawłem Stawarzem na czele) i powiela dużo błędów merytorycznych, co utwierdza większość ludzi w złych przekonaniach niekorzystnych dla muzyków. Pozwolę sobie zatem sprostować: Cymbałki - a właściwie dzwonki, pochodzą z tej samej rodziny instr perkusyjnych co ksylofon, marimba i wibrafon. Cymbałki to nazwa potoczna, w zasadzie niepoprawna, prawdopodobnie początkowo używana przez panie przedszkolanki, które już dawno temu zakończyły swój żywot. Ksylofon w odróżnieniu od dziecięcych dzwonków jest dużo większy, o szerokości standardowego pianina i wymaga gry na stojąco. Można go zobaczyć w akcji np na koncertach Krzysztofa Zalewskiego, kiedy czasem zagra popisową wyścigową solówkę :P Cymbały (uprzedzając), to instrument strunowy, uderzany - też nie prosty w obsłudze, lecz niezbyt popularny w naszych stronach, z pewnością nie występuje w programie szkół muzycznych, czy w podstawowym składzie filharmoni, a prędzej na ulicach w sezonie letnim... To by było na tyle. Tak poza tym to fajny odcinek! Pozdro! :)

2 dni temu
Anna eL
Anna eL

PS 08:38 To co dorosły facet mówił do tej dziewczynki powinno mieć dalszy ciąg. W sądzie.

2 dni temu
Anna eL
Anna eL

Zgadzam się i daję łapę w górę. 👍 Ale proszę, nie wytykaj wieku Pani Beacie. Wiek w dowodzie a wiek w sobie to dwie zupełnie różne sprawy. Chyba sobie wyjaśniliśmy. 😉 Trzymaj się!

2 dni temu
Olgierd Granat
Olgierd Granat

Michał. niestety wkurwiłeś mnie. zamiast prześmiewczo wypowiadać się o ludziach grających na cymbałkach zrób jakiś reserch. Ksylofon jest instrumentem perkusyjnym klasycznym. na nim oraz wielu innyh instrumentach, np wibrafinie i marimbie (też 'dużych cymbałkach') gram całe swoje życie. nie jest to proste a dzwonki (czyli te małe cymbałki które trzymasz) możesz sobie wsadzić w dupę. jako muzyk klasyczny bardzo ciężko utrzymać się z koncertowania - zwłaszcza na takim instrumencie jak ksylofon, bo większość ludzi - tak jak Ty nie słuchają muzyki klasycznej. szanuj na przyszłość pracę innych bo perkusiści grający na ksylofonie mogliby z łatwością napisać większość piosenek disco polo czy popu na obecnej scenie muzycznej mając podstawy harmonii i wiedzę jak tego używać. może nie jest to dla Ciebie ważne niemniej uraziłeś wszystkich tych, którzy w muzykę wkładają dużo energii i czasu.

2 dni temu
krzysztof kris vader
krzysztof kris vader

Niebać ich 😉

2 dni temu
krzysztof kris vader
krzysztof kris vader

Czołówka jest mega sztos 😎

2 dni temu
Piotr
Piotr

Patrzcie Państwo, Gargamel się znalazł.

2 dni temu
Miłka Kowalczyk
Miłka Kowalczyk

To uczucie, gdy zasypiasz do muzyki z cymbałkami, aby ułatwiła mi zaśnięcie i budzę się z kolesiem, który ma gitarę z lalką na tylnym siedzeniu.

2 dni temu
Paweł Urban
Paweł Urban

Pozdro 600!!!

2 dni temu
MaraMara89
MaraMara89

Jeżeli mowa o podatku: płacimy go z nadzieją, że cokolwiek z niego odzyskamy/za niego uzyskamy. Jasne, Państwo NIE oddaje tych pieniędzy jeden do jednego, np ja place podatki, a koledzy z pracy dostają 500+ xD ale jednak stwierdzenie, że ktoś zapłacił więcej niż teraz dostał jest sensowne. Oznacza: ja dałem przez ostatnie lata na działalność Państwa dużo to czemu miałbym nie odzyskać części skoro to możliwe

2 dni temu
Piotr Będkowski
Piotr Będkowski

werdlug mnie poprostu powinien byc podatek od bycia stenduperem i powinien wedlug moich wyliczen wynosic miesiecznie jakies -6392zl XDD ifn you konow what i min

2 dni temu
Burgund
Burgund

Jak ja Cię, chłopie, szanuję. A tego z Bayer Fulla nienawidzę od czasu gdy zamęczył na dorożce konia w górach...

2 dni temu
Nerros
Nerros

wiem ile mój pracodawca zebrał kasy za lockdown ... nie ninwestuje w maszyny pracuję w budynku zagrożonym zawaleniem a maszyny na których pracuję mają 20 lat (ponad) anie serwisuje niczego odpowiednio a dostał 80 tyś a ja nadal pracuję .... co jak co najniższa krajowa .... ale czy mój szef nie zarobił na tym że ja wydaje więcej ? (papier toaletowy żeby spłuczkę gołymi rękami nie dotykać) ... mydło też by się przydało ...

2 dni temu
Michał Grzelczyk
Michał Grzelczyk

Segregacje śmieci 🤣🤣🤣🤣🤣

2 dni temu
High Eye
High Eye

Ciekawe czy Michał rozdaje serca hmm... Jakby czytał komentarze to by dawał te serca prawda?

2 dni temu
Jimmy 71
Jimmy 71

Radek jak śpiewa do dziewczynki "umiesz kręcić pupą " rozwala 😂

2 dni temu
Marcin Kaj
Marcin Kaj

Ziomuś ale serio to intro jest żałosne.

2 dni temu
Damian Ukleja
Damian Ukleja

Jestem pod wrażeniem Twojego przygotowania. Tworzysz filmy kilkunasto minutowe, do których musisz poświęcić wiele godzin zaznajomienia się z tematem. Rozbawiasz i wprawiasz w namysł. Wybrałeś sobie trudny sposób na rozśmieszanie. Doceniam Twoją pracę. "ALE MICHAŁ... Czy warto ryzykować pozwy za te parę groszy z jutuba?" Pozdrawiam Cię serdecznie. Podkarpacie jest zajebiste - wiem, bo tam mieszkam. Trzymaj klasę, ja trzymam kciuki. Powodzenia.

2 dni temu
Mateusz Kami
Mateusz Kami

,,za bogatymi celebrytami stoi też sztab niewidocznych ludzi" - Michał gdyby tak bardzo tym bogatym celebrytom zależało na losi niewidocznych ludzi to by sami byli wstanie dać im jakąś rekompensatę. Po prostu te ,,2 tysiące podmiotów" myślało że sobie przytuli dodatkową kasę i tyle w temacie ;)

2 dni temu
Natalia Skalna
Natalia Skalna

co za debil

2 dni temu
Anna Z
Anna Z

Ej akurat Twoje intro to jest najlepsze tutaj. Nuce je sobie przed snem.

2 dni temu
nevermind nevermind
nevermind nevermind

ale chujowe podwojne intro

2 dni temu
Sinatra Blue
Sinatra Blue

Pan z bayer fulla mowiacy ile kasy z jego kradzonej piosenki trafilo do zaiksu to troche jakby jakis boss narkotykowy sie chwalil ile osrodkow monaru wyremontowal za kase z handlu kokaina - no taka raczej twisted logic

2 dni temu
Krystian Hayn
Krystian Hayn

HE kurwa HE HE

2 dni temu
Takie tutaj o
Takie tutaj o

X kurde D, a co z gastronomią? Oni mogą się przebranżowić? Ahh te hordy komorników co właśnie szturmują drzwi dużych i małych gastronomii... Ale no tak muzycy wcale nie zarabiają setek tysięcy :) Teatry, filharmonie opery itd jak najbardziej można i trzeba wspierać. Pozdrawiam

2 dni temu
Julita Defranc
Julita Defranc

Beatka jak na jej wiek??? Serio??? Super babka w kazdym wieku moze byc sensualna ;)

2 dni temu
Katarzyna K
Katarzyna K

Intro najlepsze !

2 dni temu
Mateusz Wróbel
Mateusz Wróbel

MINI LEJA SHOW to mój ulubiony MINI LEJA SHOW

2 dni temu
Domino Jachaś
Domino Jachaś

Michał Michał jak Ty mnie imponujesz😁

2 dni temu
Szaman
Szaman

9:41 to mnie rozjebało 🤣🤣🤣 10:49 o qoorwa Korwin Mikke 🤣🤣🤣

2 dni temu

Kolejny

Adam Van Bendler - "SOK Z BRZOZY" | Cały Program | 2020

40:01

Adam Van Bendler - "SOK Z BRZOZY" | Cały Program | 2020

Adam Van Bendler (official)

wyświetleń 71K

Dedis x Epis DYM KNF - Hity na klatki

3:49

Dedis x Epis DYM KNF - Hity na klatki

Prima Sort

wyświetleń 239K

Shawn Mendes, Justin Bieber - Monster (Lyric Video)

3:01

Billie Eilish - Therefore I Am (Official Music Video)

4:59

Komedia, która stała się memem

16:09

Komedia, która stała się memem

TvFilmy

wyświetleń 66K

POGODA WALCZĄCA | Mini Leja Show

08:57

POGODA WALCZĄCA | Mini Leja Show

Michał Leja

wyświetleń 101K

Łukasz Lotek Lodkowski - "W PUNKT" (całe nagranie) | Stand-Up | 2018

1:04:23

MÓJ TEOFIL JEST LEPSZY NIŻ TWÓJ | Mini Leja Show

14:27

TYMCZASEM | Mini Leja Show

15:04

TYMCZASEM | Mini Leja Show

Michał Leja

wyświetleń 157K

Seksafera z Duszkiem | NEWSY BEZ WIRUSA | Karol Modzelewski

10:43

Seksafera z Duszkiem | NEWSY BEZ WIRUSA | Karol Modzelewski

KAROL MODZELEWSKI - kanał oficjalny

wyświetleń 24K

Dedis x Epis DYM KNF - Hity na klatki

3:49

Dedis x Epis DYM KNF - Hity na klatki

Prima Sort

wyświetleń 239K

Shawn Mendes, Justin Bieber - Monster (Lyric Video)

3:01

Billie Eilish - Therefore I Am (Official Music Video)

4:59

Komedia, która stała się memem

16:09

Komedia, która stała się memem

TvFilmy

wyświetleń 66K

TOM & JERRY - Official Trailer

2:25

TOM & JERRY - Official Trailer

Warner Bros. Pictures

wyświetleń 11M

Comedy Club | Золотая коллекция - Павел Воля

25:33