Nigdy nie ignoruj takiego zachowania u swojego kota albo psa

  • Opublikowany 14 dni temu

    kotlesiu

    Trwanie: 00:37

    Niestety ale wiele osób bagatelizuje takie zachowanie. Zobacz na co zwrócić uwagę, żeby pomóc twojemu pupilowi
    #shorts #kot #behawiorystka
    Instagram:kotlesiu
    Tiktok:kotlesiu

Ireneusz Szwed
Ireneusz Szwed

Nie zrozumiałem czy możesz mi lepiej wyjaśnić?

4 godzin temu
HAnss Border
HAnss Border

Wypuść kotka na zewnątrz i zaobserwuj, jak zabija z powodu instynktu chronione ptactwo. Ludzie, niby macie na sercu dobro zwierząt, ale jak one czują się w miescie?! Kot został zaadaptowany do łowów szkodników. Pies do ostrzegania przed niebezpieczeństwem... Psi i koci behawioryści, schowajcie się z waszym, za przeproszeniem pierdoleniem. Miasto nie jest środowiskiem odpowiednim dla naszych ukochanych pupili... Kot musi zabijać, a pies strzec terenu.

4 godzin temu
Amadeusz Kaszyca
Amadeusz Kaszyca

Nie zesraj sie

4 godzin temu
Kamuś Zapasowe
Kamuś Zapasowe

Idze idze kotkami psami się przejmujecie a dzieci mają niekiedy gożej

6 godzin temu
koniec kanału
koniec kanału

😭

7 godzin temu
Olivia Olivia
Olivia Olivia

😭😭😭

8 godzin temu
Ajronman97
Ajronman97

Co za pierdolenie xD

11 godzin temu
Euzebiusz Wspaniały
Euzebiusz Wspaniały

Jezu naucz sie mowic albo nos wydmuchaj

11 godzin temu
Michalina Woś
Michalina Woś

I dlatego wypuszczam moje skarby na podwórko ❤️❤️ zabawa z kotkiem i pieskiem jest ważna i akurat głaszcze mojego rocznego kotka karmelka ❤️❤️❤️

17 godzin temu
_Eddsword_
_Eddsword_

To dlaczego nagrywasz kota zamiast coś z tym zrobić.

17 godzin temu
Hamolia YT
Hamolia YT

Dobrze ale mam chomika Puszka

18 godzin temu
Candy L
Candy L

Smutne😟. Muszę obserwować mojego kotka ale on ma raczej dużo atrakcji na polu i że mną

18 godzin temu
Pytia P
Pytia P

Kot Julki Kostery tak robi, nie dziwię się, że ma jakieś zaburzenia

Dzień temu
Kitl -kotec-
Kitl -kotec-

Nie mam kota, ale zainteresował mnie temat - jak pomóc przy takim zachowaniu?

Dzień temu
Maja sz
Maja sz

A u papugi też tak może być? 🤔😞

Dzień temu
daniel zur
daniel zur

Ale smutne

Dzień temu
nie
nie

Buahahahahhahah, kocia behawiorystka. Ahahahahahabahha.

Dzień temu
Agata Glod
Agata Glod

My tak mamy w kwarantannie brak zmian i brak chęci do życia

2 dni temu
Oliwia Bialkowska
Oliwia Bialkowska

Ten głos jest wkurzający

2 dni temu
Jadwiga Bąk
Jadwiga Bąk

Nie wiedziałem o tym ale będę przez całe życie pamiętać o wszystkich zwierzątkach

2 dni temu
wielki podżuś
wielki podżuś

Dobra jak mój kotek zacznie tak robić to nie będę tego ignorowała dzięki za wiadomości

2 dni temu
Olga Kulczynska
Olga Kulczynska

U Ludzi też są Takie zachowania, OCD. ..

2 dni temu
Pan rozumek
Pan rozumek

Mój mózg w tym czasie: Może on jest głodny? 🤔🤔🤔

2 dni temu
Ralf
Ralf

Behawiorystka 😂

2 dni temu
MatiJestSztos
MatiJestSztos

Kot potrzebuje pomoc, co poszło nie tak?

2 dni temu
200 iq
200 iq

Zoo to więzienie dla zwierząt

2 dni temu
Filip Tolas
Filip Tolas

Jako kociara a nie kocia behawiorysta

2 dni temu
Laura
Laura

Ja kiedyś widziałam jak niedźwiedzie w zoo chodziły do okoła i warczały na ludzi

2 dni temu
Wiktoria
Wiktoria

Dziękują za tą informacją bo mam kota

2 dni temu
Mevanea Sirena
Mevanea Sirena

:(

3 dni temu
Tomasz J
Tomasz J

Beka z misia...wygląda jagby się zgubił na własnym terenie

3 dni temu
Paula_
Paula_

Trochę strasznie to wygląda

3 dni temu
Mario Rybka
Mario Rybka

A co jeśli kot nie daje się wziąść na ręce tylko odrazu wchodzi na plecy i jak mam bluzę z kapturem to śpi w kapturze i może tak nawet podczas czynności nie wymagających kucania i gwałtownych ruchów nawet 2h? Co najciekawsze nie zdarza się to u innych domowników, im nie da się dotknąć bo drapie albo ucieka

3 dni temu
Kacper Guńka
Kacper Guńka

Mi pies już ponat.rok dwa temu uciekł

3 dni temu
Sebastian Tracz
Sebastian Tracz

dai kotkowi ieść

3 dni temu
Stadnina Champion
Stadnina Champion

Straszne... I tylko bark zajęcia...

3 dni temu
Michał Kościuk
Michał Kościuk

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😅😅😀😅😅😅😅😅😅😅😅😅😀😀😀😀😀😀😀😀

3 dni temu
karolcarolos
karolcarolos

Głupia ta osoba jest

3 dni temu
Stadnina Champion
Stadnina Champion

Zatkało?

Dzień temu
Stadnina Champion
Stadnina Champion

A czemu?

2 dni temu
karolcarolos
karolcarolos

@Stadnina Champion tak

3 dni temu
Stadnina Champion
Stadnina Champion

Nie

3 dni temu
Izydor Ambaras
Izydor Ambaras

Film: 28k like, Ja: Daje lika, Film: 29k

3 dni temu
Milenka K
Milenka K

To jest trochę straszne xd

3 dni temu
Aga Kotwalska
Aga Kotwalska

eee bardzo mi pomogłeś(aś)

3 dni temu
ArchieGM
ArchieGM

mówi żeby tego nie ignorować i to nagrywa w tym samym momencie. hipokryzjaa

3 dni temu
Super Bartek
Super Bartek

To ja podczas lockdown haha

3 dni temu
Antonina Fijalkowska
Antonina Fijalkowska

Myślałam że mój kot chce jeść DZIĘKUJE

3 dni temu
Katarzyna Łabędzka
Katarzyna Łabędzka

Bende tak robił

3 dni temu
Death_Winner
Death_Winner

Ten kot jest creepy

4 dni temu
Małgosia Pierog
Małgosia Pierog

Smutno mi sie zrobiło gdy o tym powiedzialas ale mam pytanie co trzeba wtedy zrobić jak zwierzę jest w transie ?

4 dni temu
Anna Kokos
Anna Kokos

Muj kot tak robi i aię nierusz a

4 dni temu
Natashka2011
Natashka2011

Szkoda mi takich zwierzątek :'(

4 dni temu
Polski Czerstwy Cham
Polski Czerstwy Cham

Cenne ! Dzieki

4 dni temu
Jacek Jaskulski
Jacek Jaskulski

Ciekawy filmik

4 dni temu
Miroslaw Jastrzebski
Miroslaw Jastrzebski

Idz razem z nim do psychiatry

4 dni temu
The Joker
The Joker

A kot na nagraniu czyi?

4 dni temu
Agata Panek
Agata Panek

Mòj kociak tak robi jak mu pomòc?

4 dni temu
Stadnina Champion
Stadnina Champion

Pewnie trzeba znaleźć mu jakieś zajęcie

3 dni temu
kitty julia
kitty julia

A te koty z tyłu to co to

4 dni temu
psyko punkz
psyko punkz

Ale śmieszny kotek

4 dni temu
Oskar Styczyński
Oskar Styczyński

Czyli tak zwana kociara

4 dni temu
Maria Konik
Maria Konik

Łykanie i tkanie u koni

4 dni temu
Ch*j Internetowy
Ch*j Internetowy

może jeść chce...

4 dni temu
Orkbuster
Orkbuster

https://youtube.com/channel/UCO-Z5IuZaWqNyj6xGQjQIPg cześć jak by ktoś chciał to zapraszam do sprawdzenia kanału zeryser. Zapraszam :D

4 dni temu
Adam K.
Adam K.

Może daj mu kurwa jeść po prostu

4 dni temu
Olusienieczka
Olusienieczka

Biedny :(

5 dni temu
Mr_Mystery112
Mr_Mystery112

Chyba ci się nudzi co nie ?

5 dni temu
Amelia Fertacz
Amelia Fertacz

Mój piesek zawsze tak ruszał miseczką ale był chyba głodny

5 dni temu
Maja Kamińska
Maja Kamińska

Nigdy nie widziałam czegoś takiego :o

5 dni temu
Król Boczek
Król Boczek

Mój tak miał ale po dniu znudziło sie mu i więcej sie nie bawił

5 dni temu
Cassster
Cassster

mój pies zazwyczaj tak robi miską gdy chce wody

5 dni temu
ups
ups

O nie

5 dni temu
Gaming vvvdser
Gaming vvvdser

Nie dziwie sie temu kotu jak go na zewnątrz nie wypuszczasz

5 dni temu
BorrysioYT PL
BorrysioYT PL

Ojeju ale biedny

5 dni temu
Mateusz Abramczyk
Mateusz Abramczyk

Mój kot to wpada w trans nawet bez miski

5 dni temu
Ida Kochańska
Ida Kochańska

Aha ja zawsze uwielbiam twoje dilmiki

5 dni temu
Sugar free
Sugar free

Zwierzeta w zoo nie potrzebuja pomocy.. Potrzebuja byc kurwa na wolnosci 🤬

5 dni temu
makrofaguss
makrofaguss

Co zrobić kiedy zwierzak tak się zachowuje?

5 dni temu
Anonymus Miraculus
Anonymus Miraculus

Smutno...

5 dni temu
Sorry Gregory
Sorry Gregory

Coś Ty zrobiła ze swoim kotem 🤦‍♂️

5 dni temu
Deni Lani
Deni Lani

Mi się to zachowanie wydaje dość straszne

5 dni temu
DisStream
DisStream

Nie

2 dni temu
Exo
Exo

XD

5 dni temu
Jan S
Jan S

Co to ma być

5 dni temu
Adam Siwek
Adam Siwek

To jak takiemu kotu pomóc? Jest jakiś zwierzęcy psycholog czy co?

5 dni temu
NeXi
NeXi

Nigdy nie ignoruj a ty właśnie przez chwilę zrobiłaś to na tym filmiku ez

5 dni temu
Jakub Fajny
Jakub Fajny

Prosze zmień głos

5 dni temu
Monika Wójcik
Monika Wójcik

Lubie

5 dni temu
taku 984
taku 984

No ale co w Tedy zrobić

5 dni temu
Jssjzj Jsjd
Jssjzj Jsjd

Mam dwa chore koteczki (rodzeństwo) jeden jest niewidomy i ma raka, drugi ma raka jest niewidomy i w każdej sekundzie może umrzeć na zawał ale nikt nie zgadnie ile one mają lat piszcie w komentarzach ile według was nogą mieć lat. Nikt nie zgadnie 🐈🐈🐈

5 dni temu
Kamicio
Kamicio

Jak mój kot tak robi to ja mu daje jeść bo jest głodny bo widać jak chce aby mu wsypać jedzonko i potem jest grzeczny

5 dni temu
MACIEKK JANKIEWICZ
MACIEKK JANKIEWICZ

Ja z moim kotem w piękną gwiaździstą noc wychodzę do lasu lub w piękną pogodę w dzień.

5 dni temu
Łukasz
Łukasz

Bo trzymacie te biedne zwierzęta w zamknięciu jak zabawki

5 dni temu
Krystian Fras
Krystian Fras

Może się przyda ta informacja mi

5 dni temu
KrakenVS
KrakenVS

Chuj w te koty

6 dni temu
Speedy Gonzales
Speedy Gonzales

Szkoda zwierząt w zoo , przymusowe zabieranie wolności tylko po to żeby kurwy mogli popatrzeć a inni zarobić.

6 dni temu
Tomasz W
Tomasz W

Ten kot wygląda jakby był sztuczny :)

6 dni temu
Carandmotoguy
Carandmotoguy

Czyli ty to zauważyłaś i jesteś niezwykła ok

6 dni temu
Maskeyy
Maskeyy

Wkurwia mnie jej głos

6 dni temu
Adrian Czereśnia
Adrian Czereśnia

Nie pierdol.jestss nikim a nie behawiorystą kurwa bidny kot ze mu dajesz chuja z zycia. Co za czlowiek

6 dni temu
humb humb
humb humb

A jak ja mam czasem podobne zachowania? Ostatnio założyłem 24 podkładki na śróbę M10 i przez pół dnia używałem jako grzechotki? 🤔

6 dni temu
Harkacz
Harkacz

Trzeba być emerytem aby w to uwierzyć

6 dni temu
Mogłam dłuższy nik ale mi się nie chciało Xd
Mogłam dłuższy nik ale mi się nie chciało Xd

+1 Ten kot po prostu chce jeść, albo pić

5 dni temu
maj ster
maj ster

Widziałem to na tik toku to ludzie mnie na wyzywali że kot bawi się w taki sposób

6 dni temu
drikecater
drikecater

Xd

6 dni temu
Renata Stypułkowska
Renata Stypułkowska

♥️♥️♥️♥️♥️

6 dni temu

Kolejny

[vlog] started to raise #kitten and #puppy together - first 7 days

20:04

[vlog] started to raise #kitten and #puppy together - first 7 days

KiSH-Log 키쉬의 브이로그

wyświetleń 39M

Kiedy i dlaczego DUBAJ UPADNIE?

15:47

Kiedy i dlaczego DUBAJ UPADNIE?

Bez Sensu

wyświetleń 111K

Co Polacy wiedzą o anatomii i przyjemności?

9:58

Co Polacy wiedzą o anatomii i przyjemności?

MaturaToBzdura.TV

wyświetleń 129K

Minecraft: 10 Simple Redstone Builds! #3

10:38

Minecraft | How to Build a Japanese House

31:39

PSY VS KOTY

07:21

PSY VS KOTY

zRozum

wyświetleń 1,5M

Kiedy i dlaczego DUBAJ UPADNIE?

15:47

Kiedy i dlaczego DUBAJ UPADNIE?

Bez Sensu

wyświetleń 111K

Co Polacy wiedzą o anatomii i przyjemności?

9:58

Co Polacy wiedzą o anatomii i przyjemności?

MaturaToBzdura.TV

wyświetleń 129K