roblox lets plej odc 1

  • Opublikowany 21 dzień temu

    Graf

    Trwanie: 29:04

    ROBLOX to według wielu osób gra dla dzieci. Dziś pół-serio pół-żartem sprawdzę czy jest tu cokolwiek ciekawego dla starszych/dorosłych osób. Spoiler - dużo można zarobić.
    ⭐ Dołącz do dyskusji!
    Discord ► discord.gg/graf
    Grupa FB ► groups/CzajnikiGrafa
    📸 Śledź mnie i co robię
    Profil FB ► facebook.pl/JamJestGraf/
    Instagram ► www.instagr.am/GrafKiedyUHC/
    ⚙️ Jak/gdzie gram?
    TXT ► txtgrafa.pl/
    Sprzęt ► bit.ly/SprzetGrafa
    Shutter ► www.mc-market.org/resources/18642/
    📧 Skontaktuj się ze mną
    Email ► bit.ly/GrafEmail
    Fanpage ► facebook.pl/GrafKiedyUHC/
    00:00 Wstęp, wytłumaczenie
    01:59 Podatki, a muzyka
    13:00 Podatki, a walka
    18:34 Podatki, a parkour
    21:44 Podatki, a przedsiębiorstwo
    27:25 Podatki, a szachy
    28:40 Outro, podziękowania

suruwka
suruwka

człowieku najlepsza gra rytmiczna na roblox to funky friday

7 godzin temu
NaBajty
NaBajty

zabiezpieczenia antykidowe (enable)

3 dni temu
Dawid Sykula
Dawid Sykula

b ę d e m i l i o n e r e m : } EDIT: JEDNAK NIE XD

4 dni temu
Palnus
Palnus

pozdro od mediego

6 dni temu
Vex0n Productions
Vex0n Productions

to twój najlepszy film! Tak dalej!

6 dni temu
Rilm
Rilm

Graf w roblox jest tryb skywars

6 dni temu
Black
Black

xD

7 dni temu
kamio 1503
kamio 1503

Perfect inglisz

7 dni temu
Mayereq
Mayereq

Profil grafa jest ode mnie młodszy o kilka miesięcy

9 dni temu
甘いemixloy
甘いemixloy

Ja tam speedruna całego przeszedłem

9 dni temu
甘いemixloy
甘いemixloy

szacun typie za Og konto

9 dni temu
Lord Dielo
Lord Dielo

Śmieszne jest to że z przyjemnością posłuchałbym jak Graf uczy o podatkach przez cały film

9 dni temu
LegendaryIm
LegendaryIm

Robloks gejm plej

9 dni temu
Mihalx
Mihalx

Streamuje z tego codziennie. Psycha nie wyrabia pomocy

10 dni temu
Alex Ciśnie Beke
Alex Ciśnie Beke

Sans granie

10 dni temu
Pikachu
Pikachu

Roblox nie jest gównem Ma poprostu zjebane community :)

10 dni temu
jan w Roblox
jan w Roblox

jak cos ja mam speed 82 nut

10 dni temu
Triraru
Triraru

Przy ,,podatki a X" nie powinno być przecinków

11 dni temu
FlusiecBruh
FlusiecBruh

Gameplay zapierający dech w piersiach

11 dni temu
ツDANIELOS
ツDANIELOS

Btw roblox jest wart 45 miliardów

11 dni temu
rzułf
rzułf

Hmm,ścieki w moim szambie są warte mniej,a to to samo.

10 dni temu
Kapel
Kapel

Kto pamięta jak mendi miał skin pirata ?

11 dni temu
Kapel
Kapel

Ej ale ja naprawde wyszlem bo nie chcialem ogladac na poczatku a teraz to zauwazylem. XDD

11 dni temu
Karol Olejnik
Karol Olejnik

Xdddddd

11 dni temu
KL3KS
KL3KS

Graf mam pytanie XD

11 dni temu
profesor pieseł
profesor pieseł

pov graf w nastepnym odc robi difficulty

11 dni temu
profesor pieseł
profesor pieseł

11 dni temu
Krycha
Krycha

graf nie kłam ja jestem starszy od tego profilu i grałem kiedyś w roblox

11 dni temu
Aynulox
Aynulox

mam 21 za chwile i imo calkiem koxuwa sie ogladalo lmfao

11 dni temu
Naxemis
Naxemis

Przyda mi się to o podatkach.

11 dni temu
Oskar Sienko
Oskar Sienko

zaczołem grac w robloxa

11 dni temu
maks piesiewicz
maks piesiewicz

17:10 tam jest walka z sansem

11 dni temu
Zitar games
Zitar games

Straciłem do ciebie cały szacunek

11 dni temu
Zitar games
Zitar games

@Kacper Szymkowiak tak, do pierdla z takimi XD

10 dni temu
Kacper Szymkowiak
Kacper Szymkowiak

bo zagrał na prima aprilis w roblox? xd

10 dni temu
michfranko games
michfranko games

zagraj w mad city jesteś super

12 dni temu
Lenrok1221 k
Lenrok1221 k

Zagraj w Phantom Forces

12 dni temu
daniak _
daniak _

serio twoje konto jest starsze niż ja

12 dni temu
Aleksandra Woźniak
Aleksandra Woźniak

i ea sport cyne gamem XD

12 dni temu
makxymilian official
makxymilian official

mam lat 17

12 dni temu
Fr00x
Fr00x

0:24

12 dni temu
invite
invite

Ej a bende mógł z tobą zagrać w robeats.

12 dni temu
mopi57 exe
mopi57 exe

Nie wyzywaj mojego kolegi gieorgiego z gruzji!!

12 dni temu
Bez Mleka
Bez Mleka

myslalem ze to żart że grasz w robloxa ;3 wkoncu 1 kwiecien

12 dni temu
Robercik HeHe
Robercik HeHe

27:09 a minecraft to nie gra dla dzieci? XD

12 dni temu
Wiktor Wojsław
Wiktor Wojsław

kliknij w https://www.roblox.com/users/2496245201/profile

12 dni temu
Kurczaczek
Kurczaczek

20:57 mendi przeklną😯

12 dni temu
gamer 35092
gamer 35092

ja mg robic modele za 3% zarobku i moge napierdzielać w nią

12 dni temu
DEAD POLISH
DEAD POLISH

jak wgl piszesz po polsku?

12 dni temu
naxi
naxi

Bubuksy XD

12 dni temu
Po prostu Somsiad
Po prostu Somsiad

ez mam 7 lat i oglądam

12 dni temu
igor Kubeczka
igor Kubeczka

Mam 8 lat a niewyłączyłem filmu

12 dni temu
Stajnia Kometa
Stajnia Kometa

O tak Arsenal kocham

12 dni temu
Jakub Ostapiuk
Jakub Ostapiuk

0:24 kurde a jednak nie o podatkach zawiodłem się na tobie wychodze z tąd!

12 dni temu
Vezisek
Vezisek

moja kuzynka potrafiaca wydac okolo 10k bobuxow na jedna gre na jakies 20h

12 dni temu
Kubskin
Kubskin

0:46 XD

12 dni temu
Grzes083 2
Grzes083 2

:O

12 dni temu
Vajmir
Vajmir

0:24 A ja o podatkach posłuchać chciałem zajmij się czymś przydatnym obiboku

12 dni temu
rakkus
rakkus

starałeś sie z miniaturką serio zazdro że tak umiesz

13 dni temu
paweł Z polski
paweł Z polski

Graf gdzie gra w bobuxie

13 dni temu
Hakimis
Hakimis

13:54 kirito kunnnnnnnnnn! Asuna channnnnnnnn!

13 dni temu
szymon piotrowicz
szymon piotrowicz

jestem starszy

13 dni temu
Borys Bugajczyk
Borys Bugajczyk

kid pisze sie play nie plej

13 dni temu
Mateusz Cieślewski
Mateusz Cieślewski

Ja mam 11 lat a oglontam xd

13 dni temu
fortnite kisieleq
fortnite kisieleq

chyba robloks lets plyj

13 dni temu
Epic Kac0er
Epic Kac0er

Przerwałeś film kiedy był podatek który jest co rok :( *event co rok*

13 dni temu
Kamas
Kamas

Prosze zrób odcinek o "systemie podatkowym" Bo w szkole nie uczą a sie przyda!

13 dni temu
Michał Michał
Michał Michał

Mendiego to sie nie spodziewałem

13 dni temu
Widxu
Widxu

Naszczęście jestem z 2007

13 dni temu
MRFrancuz
MRFrancuz

Zagraj w phantom forces

13 dni temu
Maciek Korpacki
Maciek Korpacki

A myślałem raz będzie coś o podatkach:(

13 dni temu
Jer678
Jer678

egeszege dre

13 dni temu
Blui
Blui

Prima

13 dni temu
Patrycja Britth
Patrycja Britth

Jestem dzieckiem XD ale też przeklinam tak tak jest XDDDDDDDDDDD

13 dni temu
Duch
Duch

XDDD

13 dni temu
EL HELIKOPTER
EL HELIKOPTER

Na tym muzycznym to podglosnil klawiature zeby nie bylo praw autorskich

13 dni temu
kotełowski
kotełowski

Dawaj w jailbreak

13 dni temu
Jakub Mikuła
Jakub Mikuła

Kto nie grał w dzieciństwie w robloxa nie miał prawdziwego dzieciństwa

13 dni temu
dy3dy3
dy3dy3

dawaj fortnite lets plej xd

14 dni temu
Karol Kr0lewski
Karol Kr0lewski

myślałem serio, że będzie film o podatkach, zawiodłem się ;-;

14 dni temu
OLAF CT
OLAF CT

3:51 Zobaczcie co piszą, nie wychowanie, raczej kidy poniżej 10 lat, ale mg się myliić. *PS WAŻNE: proszę nie brać tego na 100% do siebie. Dzk - Dzięki.*

14 dni temu
Quitille
Quitille

0:46 kiedy ogarniesz że dziś jest sprawdzian z matmy edit : pasuje tez tutaj takie cos - kiedy twoj ulubiony ytber nagrywa o fnafie i robi live joinujesz a on dostal jumpscare akurat jak ty wbiles

14 dni temu
T_BI
T_BI

Graf zrób cały odcinek o podatkach

14 dni temu
Kamicio
Kamicio

Ile wyświetleń pog

14 dni temu
Dawid Now
Dawid Now

oj mam 10 lat ,ale to oglądam

14 dni temu
Kacper Lewandowski
Kacper Lewandowski

jd

14 dni temu
Brusznik PL
Brusznik PL

A ja jestem starszy od tego profilu :D o jakieś cztery miesiące ale jestem ^ ^

14 dni temu
Mati_PL
Mati_PL

I co że 16+ ja mam 15 lat a i tak poglondałem cały film

14 dni temu
Enderzombie
Enderzombie

jestem pro w robeats pokonałem dif 20 perfect only

14 dni temu
Ger1b
Ger1b

kurde a ja chcialem o tych podatkach uslyszec

14 dni temu
firecounter!
firecounter!

Zagraj w Dust WasteLand to taki rust tylko w roblox

14 dni temu
Szejdulki
Szejdulki

Zagraj w counter blox xD

14 dni temu
Ferajna Play
Ferajna Play

ale że mendi przeklina WOW

14 dni temu
Robert Cholewinski
Robert Cholewinski

ja sie urodziłam w 2008

14 dni temu
D Y N O
D Y N O

A ja chciałem wiedziec jak sie płaci podatki XD

14 dni temu
Artur
Artur

xD

14 dni temu
Rus3K
Rus3K

⣿⣿⣿⡿⣸⠟⣵⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⢰⡄⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡇⠏⣼⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣦⠹⡎⣿⣿⣿⣭⣍⠛⠿⠄⢰⠋⡉⠹⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠙⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟⢁⠙⡆⢡⣿⣿⣿⠻⣿⡆⠄⣤⠈⢣⣈⣠⣿⣿⣿⣿⣿⠏⣄⠻⣿⣿⣿⣿⣿⣆⣈⣴⠃⣿⣿⣿⣿⡀⠈⢿⠄⣿⡇⠄⠙⠿⣿⡿⠿⢋⣥⣾⣿⣷⣌⠻⢿⣿⣿⡿⠟⣡⣾⣿⣿⠿⢋⠄⢠⣿⠇⠄⣷⡑⢶⣶⢿⣿⣿⣿⣽⣿⣿⣿⣶⣶⡐⣶⣿⠿⠛⣩⡄⠄⢸

14 dni temu
xxx wertheo xxx
xxx wertheo xxx

play nie plej

14 dni temu
DELTA
DELTA

lol roblox to nie tylko meepcity adopt me i tylko gry dla dzieci, tam gra duzo ludzi 16+ są gry military, uniwersum jakies fallouty star warsy half life'y etc. fajny sandbox to jest

14 dni temu
Hejman
Hejman

obiwan30

14 dni temu
damian zalas
damian zalas

#graf robloxian

14 dni temu
Gaszyn
Gaszyn

mam jutro 16 :(

14 dni temu
Kachushka
Kachushka

jak coś to dalej można sobie ustawić click to move w ustawieniach

14 dni temu

Kolejny

TO KONIEC

16:32

TO KONIEC

Panda Gaming

wyświetleń 53K

I Must Win MrBeast's $10,000 Refrigerator

13:08

ZDECHŁY OSA - WEST COAST (PROD. AETHERBOY1)

3:11

WAC TOJA - NIU NIU

2:30

WAC TOJA - NIU NIU

Wac Toja

wyświetleń 660K

Został  Ci makaron ? To dodaj pierś z kurczaka i zrób kotlety  / Oddaszfartucha

9:06

I met KSI in real life...

18:03

I met KSI in real life...

TommyInnit

wyświetleń 9M

PRACOWNIK IT

21:57

PRACOWNIK IT

BEczKA

wyświetleń 2,8M

Dream Manhunt Plays That Made Him Famous

14:53

Dream Manhunt Plays That Made Him Famous

PurpleMatter

wyświetleń 9M

Google Maps - Tajemnice i Ciekawostki 27

10:06

Google Maps - Tajemnice i Ciekawostki 27

wiliextreme

wyświetleń 424K

Ciumkaj loczki: Na ratunek 112 odcinek 112

20:52

ZDECHŁY OSA - WEST COAST (PROD. AETHERBOY1)

3:11

WAC TOJA - NIU NIU

2:30

WAC TOJA - NIU NIU

Wac Toja

wyświetleń 660K

Został  Ci makaron ? To dodaj pierś z kurczaka i zrób kotlety  / Oddaszfartucha

9:06

Minecraft, But Enchants Are OP...

27:25

PRZYPAKOWAŁEM 💪

23:22

PRZYPAKOWAŁEM 💪

Dizowskyy

wyświetleń 189K

SPOTKAŁEM TO w MINECRAFT I COŚ JEST NIE TAK!

17:28

SPOTKAŁEM TO w MINECRAFT I COŚ JEST NIE TAK!

MatrunerPL Minecraft

wyświetleń 66K

NOWE SAMOCHODY w FORTNITE

8:02

NOWE SAMOCHODY w FORTNITE

Jacob

wyświetleń 450K

Minecraft UNDERGROUND Base

0:38

Minecraft UNDERGROUND Base

PigPong

wyświetleń 8M