Nissan Patrol Y60 - Nowy wybór Pawła

  • Opublikowany 17 dni temu

    Patryk Piątek

    Trwanie: 06:59

    Nissan Patrol Y60 SWB 2.8TDNowe auto Pawła z Terenwizji, dobra zmiana z Land Cruisera na Patrola.Krótka prezentacja :)
    Linki:
    patronite.pl/TERENWIZJA
    Patryk-Pi%C4%85tek-2040784222660605/
    patryk_terenwizja

SURF-4-LIFE
SURF-4-LIFE

Chlopaki a mysleliscie o swapie na om606? Ostatnio popularny temat w moim rejonie,pozdro!

3 dni temu
RAFAŁ SZUFLET
RAFAŁ SZUFLET

Takim Patrolem kolegi odbyliśmy ponad dwutygodniową wyprawę przyrodniczą na trasie Litwa - Łotwa - Estonia - Finlandia. Jedyną usterką była awaria prawego elektrycznego podnośnika szyby. Mieliśmy bagażnik dachowy i tam ze 60 litrów ropy w zapasie. W Estonii policjanci ze zdziwieniem oglądali nasze auto. Jedyną niedogodnością było wniesienie dodatkowej opłaty na promie do Helsinek bo auto było gabarytowo za duże. Zrobiliśmy około 6000 km. Wyprawa miała miejsce z 8 lat temu i do dzisiaj ją mile wspominam. To był czołg nie do zatrzymania.

3 dni temu
Artur Kuchta
Artur Kuchta

Patryk! Czy możesz zrobić podsumowanie swojego patrola po roku użytkowania? M.in. stan, jakie były naprawy, czy kiedys zawiodl, co w nim zrobiłeś i co jeszcze zamierzasz zrobic. No i może koszta 😁 dzieki i pozdro!

3 dni temu
Lucash85ybl
Lucash85ybl

Ja uwazam ze lepszy byl by Jeep z silnikiem 4.0 lub 4.7 zajebiste bezawaryjne silniki i jak cos to mosty z patrola wsadzic i cycus glancus 😎

4 dni temu
przemek uliski
przemek uliski

Dla odmiany powinien by wsadzony silnik od mercedesa a nie tylko bmka :p

4 dni temu
Armagedon15ful
Armagedon15ful

Jak i tak chce robić swap to mógł kupić patrola z zajechanym silnikiem

5 dni temu
Maciej Maciejewski
Maciej Maciejewski

Halo Patryk! zastanawiam sie nad swapem silnika BMW. Jakiś kontakt do Ciebie na PRIV? Pozdr

6 dni temu
Strefa 51
Strefa 51

Zamiast pchać kolejne M57 ja bym poszedł w 2.4D5 z Volvo, zawsze coś nowego

6 dni temu
Tomasz Wojciechowski
Tomasz Wojciechowski

Jeździło sie takim w czasach blokad organizowanych przez Leppera ale to było ponad 20 lat temu chyba... Teraz to już tylko stary strucel i kolejna Pawłowa skarbonka, o czym się wkrótce przekonana ale oczywiście nie nagra filmiku ponieważ w Polsce panuje jakaś dziwna mitologia na temat tego, bądź co bądź, niezłego auta.

7 dni temu
MateO Chaank
MateO Chaank

No to teraz czas na BMW pod maska i .... irokezik ....i bedzie gitara

9 dni temu
Paul Laskowski
Paul Laskowski

Mistrzu powiedz mi jak w tak starym aucie przebieg 218k jest prawdziwy gdzie mr patryk w rok zrobil 60k o tak ten samochod musial by 90 % swojego zycia stac nieruszane uznajmy te 500k ze ma bo faktycznie w ladny stanie to z tyle by mial ale nie 218k nie wierzmy w takie cuda no chyba ze z japoni piekny

9 dni temu
H Bo
H Bo

a fzj80 ?

9 dni temu
Chlor
Chlor

brawo

10 dni temu
KUBSON3K
KUBSON3K

Czy to okolice karczewa?

10 dni temu
Piotrek Lotro
Piotrek Lotro

Przydałby się odcinek z patrolem z silnikiem Mercedesa, jest to ciekawa alternatywa😉 Paweł, gratuluję zakupu. Oby służył jak najdłużej 👍👍👍

10 dni temu
grucu
grucu

To kiedy tojka na sprzedaż i za ile $$$ ? :)

10 dni temu
Nightbot
Nightbot

Proszę Cię nie Wkładaj BMW 3.0 Weź silnik Audi 4.2 benzyna

11 dni temu
Blok 420
Blok 420

patrole to wypasy !

11 dni temu
Sebastian Troszczyński
Sebastian Troszczyński

No to ja już się wypisuje z telewizji chyba że wróci Edytka

11 dni temu
Gawel21050
Gawel21050

Wsadzil by do Toyoty 2jz i by było prze kozak. Może i by się zmieścił w tym budżecie

11 dni temu
Analogowy 13
Analogowy 13

A po swapie zmieniacie silnik w dowodzie żeby przegląd przeszło? U mnie stacje diagnostyczne strasznie cięte się zrobiły.

11 dni temu
Patryk Piątek
Patryk Piątek

Tak, nie ma z tym problemu

11 dni temu
Death Mechanic
Death Mechanic

Dwója i gazu od ch...a:) Gratulacje i niech służy 👍👍🍻🍻

11 dni temu
Wes
Wes

Ja to bylem lepszy. Gosc wystawil jeepa na sprzedaz o 16.20 a o 16.40 byl juz moj. :)

11 dni temu
Let't Play Pogotowie Komputerowe Wałcz i Okolice.
Let't Play Pogotowie Komputerowe Wałcz i Okolice.

Silnik na dotarciu, chcesz się ścigać czy spokojnie jeździć ?

11 dni temu
Albert Jabłoński
Albert Jabłoński

Czyli wychodzi na to że Patrol jest najlepszom terenówkom

12 dni temu
Porto Mare
Porto Mare

Kolejny wybrał okrężną drogę do gotowej terenówki (gelendy)... Przynajmniej silnik 2,7 cdi z merca niech Paweł do tego króciaka sobie zamontuje, zamiast tego cholernie drogiego i paliwożernego BMW.

12 dni temu
Cichy Konspirator
Cichy Konspirator

W końcu gdzieś można posłuchać o waszych Patrolach hehe

12 dni temu
Rafał Ktoś
Rafał Ktoś

Nie wiem ile w tym prawdy ale z tego co rozmawiałem z diagnostą to powiedział że wszelkie przeróbki aut nie będą możliwe łącznie z rozmiarem kół nie przewidzianych przez producenta i to już niedługo także ja ze swojego xjota uciekam .

12 dni temu
Jakub Gumny
Jakub Gumny

Ile taki patrolek jest wart

12 dni temu
Patryk Piątek
Patryk Piątek

40

12 dni temu
xot80
xot80

Gratuluję zajebistego "sami wiecie czego"

12 dni temu
Kristian Lopez
Kristian Lopez

Bardzo fajny patrol gratuluję zakupu

12 dni temu
Egun
Egun

Super, czekamy na filmy z modyfikacji ;) pzdr

12 dni temu
Mazur Motors
Mazur Motors

Extra Pawełku, pokaż to auto jak po następnej próbie brodzenia, po otwarciu drzwi wylewa się z niego 500 litrów wody 🤗 no i zaraz kamera na tapicerkę 🙈

12 dni temu
G Wis
G Wis

Silnik od tego patrola bedzie na sprzedaz? Chcialem zrobic swap do bmw 5 series!

12 dni temu
Sztuczna Inteligencja
Sztuczna Inteligencja

Zamień się, dostaniesz rudą gratis

11 dni temu
Bartłomiej Klimczuk
Bartłomiej Klimczuk

A co sądzicie o kia sportage l generacji?

12 dni temu
Wojciech Kostrzewa
Wojciech Kostrzewa

Żałuj kolego że nie kupiłeś lc j7 HD z sześcioma garami.(o ośmiu nawet nie wspominam)nawiasem mówiąc nawet patrolnięci patrzą na niego łakomo.

12 dni temu
mariano italiano
mariano italiano

Daj do coobcio garage w Warszawie to podniesienie moc, nissany zna bardzo dobrze.

12 dni temu
taki tam kanał xd
taki tam kanał xd

mam silnik z bmw na sprzedaz

13 dni temu
taki tam kanał xd
taki tam kanał xd

wiewc jak cos to piszcie

13 dni temu
alben albus
alben albus

Patryk coraz bardziej dogryza Pawłowi...

13 dni temu
Szachmat
Szachmat

Tam na początku filmu jak jedzie to już VMAX? :D

13 dni temu
Waldemar Godlewski
Waldemar Godlewski

0:21 droga PÓŁoffroadowa :D

13 dni temu
PUBLIC ENEMY
PUBLIC ENEMY

0:19 niby terenowy a dziury omija

13 dni temu
majster
majster

Ale piękny panie podoba mnie się;)

13 dni temu
Pawel Szalast
Pawel Szalast

A czemu nie pod barwami terenwizji?

13 dni temu
Sztuczna Inteligencja
Sztuczna Inteligencja

Edytka już nie jest w terenwizji...

11 dni temu
auburn adler
auburn adler

Pozdrawiam.

13 dni temu
Ubther
Ubther

Patrol może fajny, ale eljotowi 79 nie podskoczy

13 dni temu
jadom swiry
jadom swiry

A może sprzedaj ten silnik w tym stanie jakim jest i BMW zakładaj już cos za niego weźmiesz i będziesz wcześniej miał BMW

13 dni temu
Kamil Rajmer
Kamil Rajmer

To teraz jeszcze w waszym wykonaniu https://www.facebook.com/watch/?v=4007272752673793

13 dni temu
Angelika Sekulska
Angelika Sekulska

Ile dałeś ???

13 dni temu
Karol Wylotek
Karol Wylotek

Życzę Pawłowi żeby po przygodach z Toyotą teraz cieszył się fajnym bezawaryjnym autem

13 dni temu
Grzegorz Sawer
Grzegorz Sawer

Jak wygląda sprawa wbicia nowego silnika do dowodu? Dużo z tym roboty?

13 dni temu
Patryk Piątek
Patryk Piątek

Może diagnosta po prostu się boi pod tym podpisać, bo ogólnie to on za to później odpowiada. Więc z samej niechęci może mówić, że się nie da.

12 godzin temu
zenek siku
zenek siku

@Patryk Piątek To ciekawe co piszesz. Nie twierdze ze rzeczoznawca z ktorym rozmawialem wie wszystko ale mowil z sensem. Dzis jade na przeglad do okregowki i nagram filmik rozmowe z diagnosta i wrzuce do siebie na kanal. Temat poruszam co jakis czas ale moglo sie cos meinic od zeszlego roku

12 godzin temu
Grzegorz Sawer
Grzegorz Sawer

@Patryk Piątek Dzięki

12 dni temu
Patryk Piątek
Patryk Piątek

Bzdury, przegląd rozszerzony ze zmianami technicznymi pojazdu, normalnie wbite w dowód wszystkie parametry takie jak są z BMW i pojemność i moc. W cepiku widnieje oznaczenie zmienionego silnika. Ubezpieczenie też pod nową pojemność i moc.

13 dni temu
zenek siku
zenek siku

Z punktu widzenia przepisów nie mozesz go wbic. Nie moze tez przejsc przegladu technicznego. Oczywiscie robi sie jakies sciemki typu "sciagniecie dekla bmw z silnika" i na pałe cisniesz na przegląd ale gdy dojdzie do wypadku smiertelnego z udzalem tego pojazdu a w dodatku bedzie to jego wina, moze kolejne 8 lat spedzic na "przymusowych wczasach" Przepis mowi jasno, "silnik mozna wymieniac na wiekszy w zakresie homologacji producenta" A wiec pojazd ze swapem moze policja zgarnac na parking policyjny przy pierwszej kontroli badz w najlepszym wypadku zatrzymac dowod. W przepisach nic sie nie zmienilo od 25 lat w tym temacie dlatego jak ktos wyzej napisal, lepiej wyciagnac wszystko co sie da z seri i jezdzic bez stresu. Temat zagranicznych kontroli pozostawie bez rozpisywania, jedynie zaznacze ze w Norwegi policja najpierw przy takiej "niejasnej kolizji" zamyka delikwenta w areszcie a pozniej wyjasnia i mozna tam niezle sie nasiedziec zanim wyjasni sie sprawa a jesli sie doszukaja takich przeróbek to mozesz sie norweskiego zaczac uczyc...

13 dni temu
P. Jankowski
P. Jankowski

"Na dwie osoby, więcej nie planuje" Oj, młody... Bo to się nie planuje, ot, bocian zakrąży nad glowami, upuści coś na ziemię, i już troje. ;-)

14 dni temu
Klaudiusz Szpytma
Klaudiusz Szpytma

Chętnie bym zobaczył jak wybucha 2.8 w patrolu 😁 może nie ma co się tak spieszyć z bmw🙋‍♂️

14 dni temu
Marek Kołodziej
Marek Kołodziej

Wydaje mi się Panie Pawle że kochałeś Toyotę a teraz mi się wydaje że ją zdradziłeś jeżeli się myle to poprawcie

14 dni temu
Sadlor82
Sadlor82

Niech służy radości z nabytku :)

14 dni temu
Piotrek Gazylion
Piotrek Gazylion

A Paweł się kiedyś się śmiał z Patroli 😁

14 dni temu
Anubis jack
Anubis jack

Patryk jak mogłeś przekręcić Pawła na patrola ? :D

14 dni temu
Adam P
Adam P

Paweł włóż silnik diezla z mercedesa. Sprawdź kanał @DieselpumpUk. Program plus pompa na 400 koni bez żadnych dodatków.

14 dni temu
Misiek 21
Misiek 21

4:00 snorkel I lightbary ale czy działają?

14 dni temu
Błażej Rajman
Błażej Rajman

Mimo jakiś tam wad odgłos tych starych diesli klekotów to poezja dla ucha , nie to co te dzisiejsze kosiarki 😁😁 Gratuluję zakupu, niech dzielnie służy i daje dużo radochy właścicielowi 🙂

14 dni temu
kamil siemiatkowski
kamil siemiatkowski

Paweł wystarczy Sama nazwa Nissan nieważne jaki Nissan aby Nissan

14 dni temu
Fabaasteer
Fabaasteer

Pora zmienic nazwe kanalu na patrolowcy

14 dni temu
Kazik Klocek
Kazik Klocek

A ja w oczach widzę niepewność wymieszaną z radością. Wolałbym pajero 2 generacji z 3,6 benzyna. Lepiej wyposażone i silnika nie trzeba robić. No i 2 drzwiowy to pomyłka. Teraz jest was dwoje (mam nadzieje ze nie dwóch), później będą dzieci i zabraknie 2 dodatkowych drzwi dla dzieci. Tym bardziej, że ten samochód ma służyć do turystyki, a nie do błota. Swoją drogą to ja w wieku Pawła każda złotówkę przeznaczałem na dom.

14 dni temu
Pan Play
Pan Play

Prawdziwy przebieg xd

14 dni temu
Patryk Rolnik
Patryk Rolnik

Ale, ale Patrola pale noi wygram ten rajd ! Pozdrawiam i zapraszam do mnie

14 dni temu
Dorian Bielicki
Dorian Bielicki

A może dla odmiany Paweł wrzuci tutaj om606 z okulara?🙂w krótkim patrolu spalanie tego silnika nie będzie takie duże, a sam silnik ma również duży potencjał do modyfikacji i nie posiada zbędnej elektroniki😄

14 dni temu
Skunk
Skunk

Konečne !

14 dni temu
Romas 24V
Romas 24V

Na początek podnieś moc w tym seryjnym 2.8 i wtedy zobaczysz czy mocy nie starcza, możesz się zdziwić że to 2.8 jednak daje rade ;)

14 dni temu
Romas 24V
Romas 24V

@Patryk Piątek ale jak ma mimo wszystko się nim pobawić przez choćby rok to koszt dobrego podniesienia mocy znikomy. Przynajmniej nie będzie zdychał pod byle górką ;)

14 dni temu
Patryk Piątek
Patryk Piątek

Jeździł moim i chce mieć podobne wyniki. A 8 sekund na suchym asfalcie jest powtarzalne. Teraz będę zmieniał skrzynię biegów na 8hp i chcę przekroczyć 300 koni i 700 nm wtedy powinno się udać urwać kolejną sekundę z procedurą startu.

14 dni temu
Romas 24V
Romas 24V

@Patryk Piątek zależy do czego potrzebuje tej mocy, raczej nie na wyścigi, a raczej 8sec na racelogic też Ci nie wyjdzie w Twoim ;)

14 dni temu
Patryk Piątek
Patryk Piątek

Nie starcza, nie zrobisz 2.8 8 sekund do 100.

14 dni temu
bo ber
bo ber

👍🏿

14 dni temu
Klejnot Nilu
Klejnot Nilu

Wyłożył tyle siana na Toyote, nie lepiej do niej wsadzić 3.0d? Sprzeda zepsutą?

15 dni temu
BardzoMądryWybór
BardzoMądryWybór

Toyota wyremontowana od podstaw wszystko zrobione... czemu tam nie chcesz wrzucić silnika BMW...

15 dni temu
Oliwier Frejkur
Oliwier Frejkur

A może coś innego jak bmw np jakiś mercedes 3.0 v6 cdi?

15 dni temu
LortProdisz
LortProdisz

trzeba było do LC wsadzić m57 a nie kupować kolejnego trupa :)

15 dni temu
M K2984
M K2984

SRB znajome rejony...

15 dni temu
Psychopata
Psychopata

Rybnik okolice?

14 dni temu
Andrzej Betkier
Andrzej Betkier

Jeszcze swap w Wariat Garage i luksus🤩

15 dni temu
Patryk Piątek
Patryk Piątek

Patrol4u Kielce 😉 Już ustalone 😉

15 dni temu
Mateusz Wojtkowski
Mateusz Wojtkowski

A dlaczego zamiast swapa nie przerobisz silnika taniej można zrobić 200 np w warstat 4x4 Karol zarycki ma rajdowke z tym silnikiem ma 210 koni

15 dni temu
Mateusz Wojtkowski
Mateusz Wojtkowski

No wydaje 30/50 tys zł a 10 tys

14 dni temu
MateuszS
MateuszS

@Mateusz Wojtkowski nie ma sensu. M57n to zdecydowanie rozsądniejszy i bardziej przyszłościowy wybór

15 dni temu
Mateusz Wojtkowski
Mateusz Wojtkowski

Pali podobnie 12/14 litrów i nie jest wysilony można spokojnie 180 i jest naprawdę super auto jeździ już 8 lat

15 dni temu
Patryk Piątek
Patryk Piątek

RD28T przy takiej mocy będzie palił ponad 20 litrów ropy, kiedy BMW zamknie się w 12. Prosta matematyka. Będzie też maksymalnie wysilony już, kiedy BMW dopiero będzie miało seryjne parametry.

15 dni temu
damiano341
damiano341

Dziwne że nikt nie kupuje land Cruiser a , dlaczego ?no i jak ty dałeś za swojego 23 to gołąbek ile ?

15 dni temu
damiano341
damiano341

@Patryk Piątek no ale zaraz moment mówił że mu się marzy jeep ale 50 kosztuje hahaha oj coś te uderzenie w drzewo klepki poprzestawiało

15 dni temu
Patryk Piątek
Patryk Piątek

40

15 dni temu
K K
K K

Ten Patrol nie ma wszystkiego co jest potrzebne do jazdy w terenie. Ten patrol nie ma mocy :) ale za jakiś czas będzie :D niech moc będzie z tobą i powodzenia.:D

15 dni temu
Patryk Piątek
Patryk Piątek

Na razie to taka wersja Demo jest :P Ale moc przybędzie :) Pomęczy się z 2.8, to da mu to potem więcej radości :D

15 dni temu
Paweł Krawczyński
Paweł Krawczyński

To teraz czekamy na Adama 😂

15 dni temu
Sztuczna Inteligencja
Sztuczna Inteligencja

Adamowi już Kuźka nie staje i pacnął Pawłowi dychę eurosów, żeby się cieszyć jego szczęściem. Nie zdziw się,jak to się okaże rodzina... Nie trzymają nigdy dystansu, a pracują w telewizji. Już z Edytką tak było, niby przyjaciółka, a rodzina 😉

11 dni temu
skaczenko91
skaczenko91

aż musiałem sprawdzić czy dzisiaj czasem nie jest 1 kwietnia :D

15 dni temu
MrSzampusiowy
MrSzampusiowy

Czekam az Adama na patrola namówią 😂

15 dni temu
drobiecki123
drobiecki123

wszystko co zostało tutaj powiedziane już było w filmie na kanale terenwizji, zbędny odcinek.

15 dni temu
Tymek Bob
Tymek Bob

Wszystko conjest potrzebne do szczęścia OPRóCZ Bmki pod maską

15 dni temu
sebastianvw allroad
sebastianvw allroad

Jeszcze" jęzor" zrób na głowie i jesteś w ekipie patrolowej.

15 dni temu
Tymek Bob
Tymek Bob

No ja przepraszam jest jeszcze jedno proste auto które jest miże drogie ale równie typowe i znane co patrol CZYLI wrangler 😁

15 dni temu
piotremis
piotremis

Swapuj na 2jz...

15 dni temu
dyfer 87
dyfer 87

Myślałem żeby to napisać, ale cieszę się zektoś to napisał za mnie 😂 2jz z Toyoty przynajmniej nie pogryzie sie z nissanem Tylko chłopak chce go uzywać na wyprawy i chodzi o ekonomie 2jz to bylby fajny pomysł do auta na jakieś upalanie przez weekend koło komina lub zawody Pozdro 😀

15 dni temu
Tomek Twin
Tomek Twin

Nie wiem czy ten film powinien powstać, jest to samo co na kanale terenwizji. Robicie sami sobie konkurencje? Życzliwie pisze,

15 dni temu
marcelinio fiertinio
marcelinio fiertinio

dlaczego te auto ma dwa drążki zmiany biegów??

15 dni temu
Okrześ 709
Okrześ 709

Za parę tygodni zamienię toyotę na silnik bmw

15 dni temu
andrzejQ
andrzejQ

następne przeznaczenie Pawła to gruba baba

15 dni temu
Jakub Nowak
Jakub Nowak

Aż się na serduszku ciepło robi😉

15 dni temu
Maciej Jaworski
Maciej Jaworski

ile za toyotę ??

15 dni temu
APACZ CUSTOM
APACZ CUSTOM

Zaraz was napaleni wędkarze dojadą za niszczenie rzeki 🤣 gratulacje zakupu

15 dni temu
4x4 equals 16 OFFROAD AND MILITARY
4x4 equals 16 OFFROAD AND MILITARY

Ej mordeczki wlasnie wrocilem do chaty z nowym nabytkiem y60 z 94r tylko w longu. Ciesze sie tak samo jak wy, pozdro z Norwegii!

15 dni temu
Marcin Barzyk
Marcin Barzyk

3 lata temu ten patrol był już w telewizji.

15 dni temu
Oskar Polubok
Oskar Polubok

Jaki film

15 dni temu
Patryk Piątek
Patryk Piątek

Jaki film?

15 dni temu
stanpyrzanowski
stanpyrzanowski

Jeszcze tylko Adam wstawi do Jeepa mosty od Patrola i można jechać na wyprawę. 😀

15 dni temu
Angry Archi
Angry Archi

Kiedy w aucie za 40k cieszysz się ze wszystko jest sprawne 😂

15 dni temu
Pawel W
Pawel W

Lepiej bylo kupić frontiere bo taniej, A w teren lepsza bo lżejsza i nie szkoda.

15 dni temu
Konrad
Konrad

A do Toyoty nie dało się włożyć silnik od bmw?

15 dni temu
STEEL W
STEEL W

Jesteś mechanikiem więc ogarniesz sam jeśli zechcesz ja tylko rzucam pomysłem. Chciałbym zobaczyć ile doładowania wytrzyma ten silnik fabryczny oczywiście kompresorem Oczywiście mając już w garażu m57

15 dni temu

Kolejny

Spełnienie marzeń czyli Patrol z silnikiem BMW

28:32

Olivia Rodrigo - good 4 u (Official Video)

3:19

Olivia Rodrigo - good 4 u (Official Video)

OliviaRodrigoVEVO

wyświetleń 7M

Patrole w Albanii. Wyprawa Terenwizji

25:34

Patrole w Albanii. Wyprawa Terenwizji

TERENWIZJA

wyświetleń 235K

Nissan Patrol AMG 4x4 Y60 V8 M113 2021

08:44

Nissan Patrol AMG 4x4 Y60 V8 M113 2021

PatrolAMG 4x4

wyświetleń 437K

Co w błocie piszczy #8

22:04

Co w błocie piszczy #8

TERENWIZJA

wyświetleń 210K

Cała prawda o Nissanie Terrano :)

21:25

Cała prawda o Nissanie Terrano :)

TERENWIZJA

wyświetleń 327K

Olivia Rodrigo - good 4 u (Official Video)

3:19

Olivia Rodrigo - good 4 u (Official Video)

OliviaRodrigoVEVO

wyświetleń 7M

MOJE NOWE AUTO 😅 CO Z MUSTANGIEM 😲

12:17

Gruz Games: Igrzyska Śmieci | Ep 82

18:04

Gruz Games: Igrzyska Śmieci | Ep 82

StrzeleckiVideo

wyświetleń 65K